Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Landen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gavin

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

BerichtOnderwerp: Landen   ma apr 27, 2009 8:04 pm

(niet vechten)

Gavin werd naar beneden gebracht door zijn zus .
Zijn levenloze lichaam lag nu op de grond .
Hij was bijna dood geweest door veel .
Hij lag op de grond en bewoog niet .

Laatst aangepast door Gavin op ma apr 27, 2009 8:08 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Tala

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

BerichtOnderwerp: Re: Landen   ma apr 27, 2009 8:06 pm

Tala kwam aanlopen en keek naar Gavin.'Wat is er met hem gebeurd ?'Vroeg ze.ze keek naar Gavin,Hij leek wel dood.'Is...is hij dood ?'Zei ze.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

BerichtOnderwerp: Re: Landen   ma apr 27, 2009 8:07 pm

Kovu kwam uit de schaduw gestapt van de grens van de hel. Hij zag het lichaam liggen en grijnsde. ''wel wel wat hebben we hier?'' zei hij grijnsend. Hij ging bij het lichaam van Gavin zitten en keek even omzich heen. Daarna keek hij weer naar Gavin. Hij duwde met zijn poot tegen zijn arm. ''hmm hij leeft nog'' mompelde hij en keek kil naar hem. Toen merkte hij Tala op. Hij keek kort naar haar en rolde met zijn ogen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Tala

Anime profiel
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

BerichtOnderwerp: Re: Landen   ma apr 27, 2009 8:13 pm

'Wat moet jij hier ?'Zei ze.'Wie ben jij ?' Ze keek naar Gavin.Ze schudde een beetje aanhem.In de hoop dat hij wakker werd.'Gavin !,Gavin !'Zei ze.'Wakker worden.' ze schudde nog steeds aan Gavin.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gavin

Anime profiel
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

BerichtOnderwerp: Re: Landen   ma apr 27, 2009 8:20 pm

Gavin zijn lichaam ging in lichte shok.Wie trok er aan zijn lichaam ?Wie was de duistere kracht hier .Zijn ogen nog steeds toe en de shokkende gavin vroegen zich dat af.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

BerichtOnderwerp: Re: Landen   ma apr 27, 2009 8:27 pm

Kovu duwde Tala droog weg. ''ik ben hier omdat ik de dood rook, hij ligt op sterven, is dat niet heerlijk om te zien?'' vroeg hij kil en grijnsde. Hij keek toen droog naar Gavin. Hij zag dat hij in shock was en grijnsde vals.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
muray

Anime profiel
Leeftijd: 20 (mens)
Partner: now my hart is hllow no love no human
Krachten: lucht, in een steenarend veranderen

BerichtOnderwerp: Re: Landen   ma apr 27, 2009 9:41 pm

muray ging tussen gavin en kovu staan 'maak dat je wegkomt leeuw' siste ze, de leeuw zou haar broer met geen poot of klauw meer aanraken. ze was nog steeds een engel, een engel die haar broer zou beschermen zolang hij dat zelf niet kon.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://dragonworld.actie-forum.com/
Tala

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Landen   di apr 28, 2009 1:05 pm

Tala veranderde in een wolf.'Maak dat je weg komt,Hij gaat niet dood.'Zei ze.Ze keek naar de schokkende Gavin.Toen wendde ze zich tot Muray.'Komt hij er boven op ?'Zei ze.Ze keek bezorgt.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
muray

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Landen   di apr 28, 2009 1:11 pm

'als het aan mij licht wel' zei ze, haar vleugels gesprijd klaar om de leeuw weg te blazen. haar handen gloeide een beetje. ze stond vlak bij haar broer die achter haar lag.
Terug naar boven Go down
Tala

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Landen   di apr 28, 2009 1:13 pm

'Mooi.'Zei ze en glimlachte.Ze keek naar Gavin.'Wat is er dan met hem ?'Zei ze.Ze keek naar Muray.toen weer snel naar Gavin.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
muray

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Landen   di apr 28, 2009 1:25 pm

'gebroken harten kunnen veel schade aanrichten' zei muray, ze stond nog steeds in aanalshouding en was erg alert. ze bleef naar de leeuw kijken 'scheer je weg, leeuw' siste ze.
Terug naar boven Go down
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Landen   di apr 28, 2009 2:22 pm

Kovu keek grijnsend naar de twee. ''schat ik ben de dood en reken er maar niet op dat dat vriendje of moet ik zeggen voor jou je broertje het overleefd, een gebroken hart valt zwaar bij een engel dat je dat maar weet, kans dat hij het dus overleefd is minstens 10%'' zei hij en lachtte vals. Hij was niet bang voor de twee meisjes, integendeel als ze zouden aanvallen had Kovu er alleen maar meer lol in.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
muray

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Landen   di apr 28, 2009 2:37 pm

'ooooooh hou op zech' muray grijnsde 'maak dat je wegkomt' ze knielde bij haar broer en legde haar hand op zijn borst. haar hand begon licht te geven, wit licht net als haar ogen. er kwam een zilveren rand om haar broertje heen en hij zweefde een klein stukje omhoog en weer terug op de grond. toen de wit\zilveren gloed weg was werden muray's ogen groot. ze keek naar haar handen 'een nieuwe kracht?.....'
Terug naar boven Go down
Gavin

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Landen   di apr 28, 2009 2:52 pm

Gavin zijn haar was van kleur veranderd het was nu blond .Alles was veranderd van zijn uiterlijk behalve zijn ogen .Hij deed zijn ogen open ."Waar ben ik "zei hij kalm .
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Tala

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Landen   di apr 28, 2009 2:54 pm

Tala keek naar de leeuw.ze gromde.'Weg !,NU !'Zei ze kwaad.Haar ogen gloeide,Ze keek naar de leeuw.'WEG !'Zei ze nu nog kwader. Haar ogen gloeide meer en meer.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gavin

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Landen   di apr 28, 2009 2:57 pm

Hij zat recht en keek de leeuw aan ."wat doe je in de hemel "sprak zijn stem .Hij keek hem aan en fronste .
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Landen   di apr 28, 2009 3:08 pm

Kovu keek vals naar Tala. ''oehw ik sidder van angst'' zei hij spottend. Zijn ogen begonnen ook te gloeien en een zwarte duistere gloed verscheen om hem heen. ''ontmoet mijn nieuwe kracht'' zei hij vals en grijnsde. Zijn ogen werden pikzwart.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gavin

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Landen   di apr 28, 2009 3:10 pm

Maar er verscheen ook een witte gloed rond alles en iedereen die bij hem was ."Nogmaals wat doe je hier "zei hij deze keer luider .De witte gloed beschermde hun tegen het duister en die was niet makelijk te breken de gloed .
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Tala

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Landen   di apr 28, 2009 3:14 pm

Tala keek bang naar Gavin.'Wat is er met je gebreurt ?'Zei ze bang.'Ik dacht dat je dood was.'Zei ze.Ze keek naar Kovu.'Nog steeds niet van plan om weg te gaan hé,Katje.'Zei ze lachend.Ze miauwde voor de lol.'Maak nou maar dat je weg komt.' Zei ze.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gavin

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Landen   di apr 28, 2009 3:17 pm

"Murray,Tala kom hier "zei hij .Hij keek kovu aan en fronste .Hij keek dan naar de lucht en wou wat doen .Maar dan moest hij Tala en Murray mee hebben .
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Landen   di apr 28, 2009 3:19 pm

Kovu brulde luid. ''ik voelde de dood aan, en als het aan mij had gelegen was Gavin ook bijna dood geweest, helaas kwamen jullie mormels eraan'' gromde hij. Zijn haren stond puntig en de duistere gloed werdt groter. Hij keek naar de lucht en grijnsde. Opeens begon het te regenen en te onweren. Hij keek daarna weer strak naar hun.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gavin

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Landen   di apr 28, 2009 3:21 pm

"Wel dood ben ik niet ,dit is niet de plaats waar je hoort je ben een duister wezen geen licht "zei hij .Hij keek hun aan en keek even naar de lucht ."Als je het wezen van de dood bent hoor je hier niet meer "zei hij .
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Landen   di apr 28, 2009 3:26 pm

Kovu draaide zich om en keek vanachter zijn rug naar Gavin. ''het zal hier niet lang meer de hemel zijn. Als amor's groep is gegroeid zullen de duistere wezens de wereld of nemer. je zult zien..'' zei Kovu vals en verdween tussen de bosjes. ''Je zult zien..'' vervolgde hij nog en toen was hij weg.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Tala

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Landen   di apr 28, 2009 3:54 pm

Tala kroop naar Gavin.'Wat een engerd.'Zei ze tegen hem.Ze keek Kovu na.Rare dag vandaag Dacht ze.'Wie is Amor ?' Zei ze.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gavin

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Landen   di apr 28, 2009 4:08 pm

"Iemand die je niet moet kennen "zei hij .Als kovu de waarheid sprak moest hij alle engelen die aan zijn kant stonden verzamelen en de hemel verdedigen .Maar hij kon dit niet alleen .
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Landen   

Terug naar boven Go down

Landen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Hemel :: Witte drakenrijk.-
Ga naar: