Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

leeuwen???

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Kiara

Anime profiel
Leeftijd: 2 jaar
Partner: nee
Krachten: natuurkrachten, kan zichzelf wegflitsen naar een ander gebied

BerichtOnderwerp: leeuwen???   ma apr 27, 2009 9:44 pm

kiara was nieuw. ze kende het hier nog niet goed. ze gaf een brul naar leeuwen. ze had al veel dieren en mensen gezien maar geehn leeuwen. ze ging rustig zitten en wachte op een antwoor'd of een leeuw. waren er hier wel leeuwen. ze hoorde wat,maar wat was het?? ze keek bang rond. haar vader was er nu niet dus moest ze het op haar eentje redden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

BerichtOnderwerp: Re: leeuwen???   ma apr 27, 2009 9:47 pm

Opeens kwam er een donker kleurige leeuw uit de schaduw gestapt. Hij had Kiara geroken en hij keek met een kille blik naar haar. ''wel wel wat hebben we hier een leeuwinnetje'' zei hij kil en keek met een emotieloze blik naar haar.
Profiel bekijken
Kiara

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leeuwen???   ma apr 27, 2009 9:53 pm

"ja" zei ze rustig terug. "ook hoi" zei ze. ze probeerde vriendelijk overe te komen maar het kwam er best droog uit. haar diepe amandelogen keken in die van kovu. "kiara." zei ze snel. "en jij heb jij ook een naam?" vroeg ze en keek hem vragend aan. nadenkend bekeek ze zijn uitelijk hij had zo te zien niet veel goeds in de zin. maar ze kon zich altijd wegflitsen. eenh gure koude wind ging door haar créme-kleurige vacht. hij zag er anders uit dan haar famillie.
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

BerichtOnderwerp: Re: leeuwen???   ma apr 27, 2009 9:55 pm

Kovu keek haar droog aan en rolde met zijn ogen. Hij liep achter haar langs en ineens stond hij voor haar. ''de naam is Kovu'' zei hij kort en snoof. ''wel wat doe jij hier zo alleen op de weilanden, in de nacht?'' vroeg hij zonder enige emotie.
Profiel bekijken
Kiara

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leeuwen???   ma apr 27, 2009 9:58 pm

"rondlopen" zei ze rustig. "en wat doe jij hier in de nacht" zei e en trok een wenkbrauw op. "je gaat me toch niet zeggen, teefjes lastigvallen ze schrik aanjagen." zei ze en zoch zijn blik op.rustig zette ze zich recht. het was koud in de nacht. ze zag een boom met een soort raar hol onder daar zou ze vannacht slapen. moe keek ze naar kovu die voor haar stond. ze haalde rustig adem. en als je goed hoorde verstond je een zucht die ontsnapte.
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leeuwen???   ma apr 27, 2009 10:02 pm

''ik val wel meer lastig dan alleen teefjes'' zei hij droog tegen haar. Hij volgde haar blik even naar het hol onder de boom en snoof. Hij liep langs haar en ging op een heuvel zitten. Hij keek naar de lucht en zag zijn ouders lichtjes. Hij schudde zijn kop en gaapte.
Profiel bekijken
Kiara

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leeuwen???   ma apr 27, 2009 10:04 pm

"ofr ga je me de hele nacht bekijken terwijl ik lig te slapen en dan als ik wakker ben zeggen dat ik ben ontvoerd??" ze keek hem aan. ze legde zich neer en keek naar een plantje. ze keek er een hele tijud naar en lachte. het was nog best klein. ze dacht aan haar ouders. eindelijk was ze vrij ze hoefde niet meer naar hen te luisteren.
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leeuwen???   ma apr 27, 2009 10:09 pm

Kovu draaide zijn kop in haar richting en snoof. ''Zo zielig ben ik niet'' zei hij kort en hij keek weer naar de lucht. Hij stond op en gaapte verveeld. Hij keek even naar de grond en zuchtte. Hij ging maar liggen en legde zijn kop op zijn poten.
Profiel bekijken
Kiara

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leeuwen???   ma apr 27, 2009 10:12 pm

"wat is er hoier allemaal te doen??" vroeg ze. ze was zelf erg relaxed. "goedzo" antwoorde ze nog op zijn zin. ze voelde zich gelukkig maar ook alleen. dat was voor haar erg raar. ze was vrij maar toch niet zo gelukkig. moe sloot ze haar ogen even. nog steeds waakzaam ze had geen zin in aanvallen van kovu. rustig opende ze haar ogen om te zien of hij er nog was.

(moet gaan kijk pb even)
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leeuwen???   ma apr 27, 2009 10:17 pm

''weet ik niet, voor zover ik weet is hier weinig te doen'' zei hij droog. Hij tilde zijn kop op en keek naar Kiara. Hij zag haar naar hem kijken en hij keek snel weg. Hij snoof en legde zijn hoofd weer op zijn poten.
Profiel bekijken
Kiara

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leeuwen???   di apr 28, 2009 5:16 pm

"jammer" zei ze rustig. ze legde haar kop op der poten en viel na een tijdje in slaap. ze wist dat kovu haar niks ging doen. hij was niet laf. ze lag rustig te slapen en droomde:

het was mooi weer en kiara was aan het jagen.
alles leek rustig te gaan. tot ze iets rook.
ze keek er rustig naartoe en zag een grote wolk.
een zwarte. dat betekende brand.
kiara vluchte naar e rivier.
maar die moest ze over zwemmen voor ze er was.
ze durfde niet want het was een erge wilde rivier.

na een tijdje was het vuur zo dicht dat kiara werd gedwongen om te springen.
ze sprong en belande met een grote plons in het watre. ze zag het voor haar ze werd naar een grote waterval gesleurd
ze gilde en riep om hulp.
haar vader en moeder stonden aan de kant ze deden niet maar lachte alleen naar haar.
haar ouders riepen. "daar is de waterval"
gemeen keken ze naar haar.
kiara was erg dichtbij de waterval nu.
ze gilde: "nee neen nee niet de waterval.

ze droomde nog verder. en gilde luidop. ze gilde een paar keer en was erg bezweet. met een schok werd ze wakker. hijgend keek ze rond. er sprongen tranen in haar ogen.
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leeuwen???   di apr 28, 2009 5:34 pm

Kovu keek verbaasd op toen hij het gegil hoorde. Hij keek naar Kiara en snoof. ''waar was dat voor?'' vroeg hij en stond op. Hij liep naar haar toe en ging voor haar zitten. Hij zag dat ze tranen in haar ogen kreeg en hij zuchtte diep.
Profiel bekijken
Kiara

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leeuwen???   di apr 28, 2009 5:53 pm

"laat maar" zei ze rustig. ze sloot haar ogen maar huilde nog steeds. ze dufde niet te gaan slapen, bang dat ze weer zo'n enge droom kreeg. ze veegde haar tarnen weg met haar poot. ze was nog steeds erg moe. toen ze haar tarnen had weggeveegd opende ze haar ogen en zag kovu.
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leeuwen???   di apr 28, 2009 6:01 pm

Kovu keek droog naar en rolde met zijn ogen. ''dan niet..'' zei hij kort en ging een meter van Kiara af liggen. hij legde zijn kop op zijn poten en staarde wat naar de lucht.
Profiel bekijken
Kiara

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leeuwen???   di apr 28, 2009 6:21 pm

"als je het nou echt wilt weten het was een enge droom" ze verwachte iets droog terug.maar ze zou hem negeren als hij dat zou doen. ze keek naar haar poot. ze duwde haar nagels uit en dan weer in. rustig wachte ze op een antwoord.
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leeuwen???   di apr 28, 2009 6:25 pm

''dan was die droom blijkbaar wel heel erg'' zei hij en keek haar rustig aan. Zijn blik was emotieloos maar dat was altijd al zo geweest. Hij gaapte even en ging zitten. Hij kon toch niet slapen dus waarom zou hij dan de hele tijd gaan liggen?
Profiel bekijken
Kiara

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leeuwen???   di apr 28, 2009 8:08 pm

"warom kij je de heel tijd emotieloos" vroeg ze. "en ja het was erg ik was bijna dood en mijn ouders stonden er bij te lachen." zei ze en keek hem aan. "heb jij dan nooit zo'n dromen?" vroeg ze geintreseerd.
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leeuwen???   di apr 28, 2009 8:10 pm

Kovu keek haar droog aan. ''zo kijk ik meestal, das voor mij gewoon normaal'' zei hij en zuchtte. Hij keek naar de lucht en hoorde toen haar vraag. Hij keek vanuit zijn ooghoeken naar haar en snoof. ''ik heb zulke dromen gehad ja.. maar niet dat mijn ouders mij ooit hebben uitgelachen'' zei hij kort. Hij richtte zijn blik weer op de lucht en gaapte.
Profiel bekijken
Kiara

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leeuwen???   di apr 28, 2009 8:13 pm

"nja het zal wel zijn omdat ik een naar gevboel heb." zei ze en glimlachte naar hem. "ik vind het erg raar, ik wil je niet beledigen ofzo maar het lijkt dan precies of je niet gelukkig bent en alleen." zei ze en keek hem aan. meer vragen vond hij waarschijnlijk stom. duw wachte ze gewoon op zijn antwoord en glimlachte.
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leeuwen???   di apr 28, 2009 8:56 pm

''ik ben altijd al zo geweest en ik zit nu ook in een slechtte troep dus dan is dat gedrag normaal'' zei hij. Hij liep naar haar toe en ging rustig naast haar zitten. Ze had niet het type karakter waar hij van hield maar ze was wel een leeuw en die had hij al heel lang niet meer gezien.
Profiel bekijken
Kiara

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leeuwen???   di apr 28, 2009 8:58 pm

"jammer" zei ze. ze wilde goed doen. "iuk ben altijd goed geweest omdat mijn vader het zo wiilde" zei ze en glimlachte. ze vond ehet fijn dat hij wat socialer ging doen en lachte vriendelijk. ze zag wat hij dacht. "ben ik zo erg?3 vroeg ze nieuwsgierig.
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leeuwen???   di apr 28, 2009 9:06 pm

Kovu keek naar haar en snoof. ''ik ben nooit in mijn leven echt goed geweest, mijn ouders waren dat ook niet dus'' zei hij. Hij hoorde toen wat ze daarna zei. ''zit je mijn gedachtens te lezen ofzo?'' vroeg hij droog en keek haar vaagjes aan.
Profiel bekijken
Kiara

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leeuwen???   di apr 28, 2009 9:13 pm

"nee dat kan ik niet ik zie het gewoon" zei ze op een rustige toon. "dat doe ik niet hoor maar ik zag het gewoon ik kan er niks aan doen." zei ze en glimlachte. "en als je liever iemand anders wilt ga ik wel hoor" zei ze nog steeds op een vriendelijke toon.
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leeuwen???   di apr 28, 2009 9:16 pm

''Je mag wel blijven hoor..'' zei hij rustig. Hij keek naar de lucht en zuchtte diep. ''ik kom immers niet elke dag weer een leeuw tegen'' zei hij en keek haar weer rustig aan. Ze was dan niet slecht maar hij kon teminste wel rustig met haar praten.
Profiel bekijken
Kiara

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leeuwen???   di apr 28, 2009 9:18 pm

"zijn er hier dan niet veel??" vroeg ze. ze was hier eigenlijk voor meer vrienden, maar als er geen leeuwen waren. maarja, ze was niet van plan om weg te gaan. ze sloot even haar ogen. ze had erg zin om een liedje t zingen maar dat deed ze niet. kovu zou het vast erg do vinden dat wist ze zo. en ze wilde zichzelf niet belachelijk maken.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: leeuwen???   

leeuwen???
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Weilanden-
Ga naar: