Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Met Yuuki...

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Draco

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

BerichtOnderwerp: Met Yuuki...   wo apr 29, 2009 9:08 pm

(alleen Yuuki en ik)

Draco verscheen in de ondergrondse gangen in de hel. Het was misschien de hel maar hier zouden ze wel rust vinden. Hij zuchtte diep en legde Yuuki voorzichtig neer. Hij ging zelf zitten tegen een muur aan en keek naar het plafond. Hij voelde zich nog niet helemaal 100% door wat er was gebeurd. Hij keek even naar Yuuki en hoopte dat het met haar goed ging anders vergaf hij zichzelf dat nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Yuuki

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

BerichtOnderwerp: Re: Met Yuuki...   wo apr 29, 2009 9:13 pm

Yuuki was weggebracht van haar school door Draco, zou alles goed gaan met hem, ze hoopten het wel door haar was hij gestraft door de hogere duistere wezens.
Ze lag op een koude grond langzaam deed ze haar ogen open en haalde even diep adem en keek langzaam rond, haar blik viel op Draco die nog steeds donker was.
Haar hand bewoog in de richting van Draco en glimlachten zwakjes 'hoi Draco, gaat het een beetje?' fluisterde ze zacht.
Haar keel was een beetje schor geworden haar hart straalde nog steeds een beetje, ze hield nog steeds van hem hoe hij er ook uitzag en ging om de binnenkant en niet om de buitenkant.
Profiel bekijken
Draco

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Yuuki...   wo apr 29, 2009 9:27 pm

Draco keek op toen hij haar stem hoorde. Hij pakte haar hand vast en tilde haar voorzichtig op zijn schoot. ''het gaat wel en met jou?'' vroeg hij zacht. Hij liet haar hoofd tegen zijn borst rusten en hij sloot zijn ogen even. Hij haalde diep adem en richtte zijn blik toen weer op Yuuki. Zijn uiterlijk was nog steeds hetzelfde en dat voelde vreemd.
Profiel bekijken
Yuuki

Anime profiel
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

BerichtOnderwerp: Re: Met Yuuki...   wo apr 29, 2009 9:33 pm

Yuuki was blij dat Draco haar optilde ze voelde zich veiliger bij hem dan op de grond, ze leunde met haar hoofd tegen zijn borstkas en luisterde even naar zijn ademhaling.
'het gaat wel, alleen moe maar dat gaat wel over.' zei ze zacht.
Ze was blij dat hij haar hand beet had, ze keek de grot rond waar waren ze waren ze in de hel?
'je weet toch dat ik van je hou ongeacht hoe je er uit ziet.' zei ze zacht.
Haar ogen keken naar zijn gezicht hij had zijn ogen gesloten, zachtjes gaf ze hem een kus op zijn wang.
'jij houd toch ook van me hoe ik er ook uit zie?' vroeg ze terwijl ze hem aan keek.
Profiel bekijken
Draco

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Yuuki...   wo apr 29, 2009 9:39 pm

Draco opende zijn ogen en keek haar rustig aan. Hij twijfelde even maar gaf haar toen een kus op haar mond. ''geeft dat antwoord genoeg?'' vroeg hij zacht en keek haar glimlachend aan. Hij voelde zich weer even benauwd worden en hij ademde een keer diep in en uit. Hij sloot zijn ogen even en keek Yuuki daarna weer rustig aan.
Profiel bekijken
Yuuki

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Yuuki...   wo apr 29, 2009 9:49 pm

Yuuki kuste hem zacht terug en zei 'ja dat zegt genoeg, zijn we beiden bereid om de straffen te krijgen die ons te wachten staan als we samen blijven?'
Ze had die keuze al gemaakt en ze had zo'n idee dat Draco de zelfde keuze had gekozen als zij.
Ze ging van zijn schoot af en ging tegen hem aan liggen en zuchten even, 'voor jou heb ik alles over Draco dat meen ik.' zei ze zacht.
Haar ogen stonden moe maar wel gelukkig, haar straf kon haar niks meer schelen, ze legde haar gezicht op zijn schouder en sloot haar ogen.
Profiel bekijken
Draco

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Yuuki...   wo apr 29, 2009 9:52 pm

''Ik heb ook alles voor jou over Yuuki, jij bent een van de belangrijkste personen in mijn leven'' zei hij zacht. Hij legde zijn hoofd tegen de hare en staarde wat voor zich uit. Natuurlijk was Nikki ook een belangrijk persoon in zijn leven, zij was tenslotte zijn stiefzusje maar voor hem was Yuuki wel het aller belangrijkst. Hij hield zoveel van haar en ze kende elkaar al vanaf hun jonge jaren.
Profiel bekijken
Yuuki

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Yuuki...   wo apr 29, 2009 9:59 pm

Yuuki haalde opgelucht adem, Draco was de liefste en meest dierbare persoon die ze had in haar leven ze wist niemand waar ze meer om gaf.
Ze kenden elkaar al sinds kinds af aan en ze kenden Draco daardoor als geen ander en hij kende haar waarschijnlijk zelfs beter dan haar moeder of haar zusje Lyra.
Opeens kwam er een fel licht in de grot, Yuuki kneep haar ogen wat dichter het licht werdt minder fel en daar stond een gedaante die licht gaf het moest een hoger lichtwezen zijn, voorzichtig stond Yuuki op wankelend ging ze voor Draco staan beschermend tegen het lichtwezen.
Toen haar ogen gewend waren aan het licht zag ze een bekend gezicht, tranen kwamen in haar ogen op daar stond Sarah Cross 'mam?' fluisterde ze zacht.
Haar moeder keek haar aan en zei 'ik ben gestuurt omdat ze zeiden dat mijn dochter problemen veroorzaakten je gaat met een duisterwezen om.' ze keek langs Yuuki en herkende iets van Draco in het duistere figuur haar ogen werden groot dat kon niet waar zijn.
'Draco?' vroeg ze verbaasd.
Profiel bekijken
Draco

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Yuuki...   wo apr 29, 2009 10:03 pm

Draco stond wankel op en hield zich overreind door de muur. Hij keek naar het licht en kneep zijn ogen half dicht. Toen het licht zwakker was zag hij een vrouw staan. Hij zag dat Yuuki tranen in haar ogen kreeg. Hij keek weer naar de vrouw en herkende haar toen ook. ''nee toch..'' zei hij zacht en slikte. Nu was de moeder van Yuuki hier ook al. Wat moest zij wel niet denken van hem. Straks ging ze Yuuki nog verbieden om met hem om te gaan. Als dat zou gebeuren dan kon hij wel zelfmoord plegen.
Profiel bekijken
Yuuki

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Yuuki...   wo apr 29, 2009 10:12 pm

Yuuki trilde op haar benen hoe zou haar moeder reageren?
Sarah stond met een mond vol tanden te kijken naar Draco ze wist nog hoe hij vroeger was, ze wierp een blik op Yuuki en zei 'wist jij dit al eerder?'
Even haalde Yuuki adem en zei 'nee mam ik ben er vandaag pas achtergekomen maar ik had eerder geen flauw idee vroeger heb ik het nooit gemerkt.'
Haar moeder keek naar de krassen op Yuuki's arm en zag dat ze al een lichte straf had gehad voor haar, haar moeder zuchten wat moest ze nou doen Yuuki verbieden om met Draco om te gaan?
'Wat moet ik nou Yuuki, moet ik je soms verbieden om met Draco om te gaan zodat de hogere lichtwezens je met rust laten?' vroeg haar moeder een beetje wanhopig.
Yuuki keek haar moeder fel aan en zei 'nee je hoeft helemaal niks te doen je verdwijnt opeens met Lyra uit mijn leven en als ik eindelijk gelukkig wordt kom jij weer en probeert me mijn geluk af te pakken, dat lukt je niet mam en je hebt het recht niet om mij te verbieden met Draco om te gaan.
'Of was je vergeten dat Silias mijn vader ook een duisterwezen was en ik daardoor een halfbloedje ben?'
Haar hand zocht naar die van Draco omdat ze het gevoel had dat ze niet lang meer op haar benen kon staan als ze geen steun had.
Profiel bekijken
Draco

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Yuuki...   wo apr 29, 2009 10:20 pm

Draco ging voor Yuuki staan en pakte haar hand vast. ''als het aan mij ligt doet u helemaal niks. u mag dan wel de moeder van Yuuki zijn maar respect krijgt u niet van mij als je ons scheid'' zei hij en keek de moeder van Yuuki strak aan. Een duistere zwarte gloed verscheen om Draco heen. Dat kwam deels omdat hij in de hel was dus krachtiger was en omdat hij lichtjes kwaad aan het worden was. Niemand zou hij en Yuuki kunnen zorgen. Hij wou dat niet en hij wist zeker dat Yuuki dat ook niet wou.
Profiel bekijken
Yuuki

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Yuuki...   wo apr 29, 2009 10:30 pm

Sarah zuchtten eens diep en sloeg haar ogen naar de hemel die ver te zoeken was in de hel.. (xD)
Yuuki kneep zacht in Draco's hand als blijk dat ze blij was dat hij haar hand beet had gepakt, ze keek naar haar moeder die duidelijk niet wist wat ze moest doen.
'oke dan zal ik niks doen, ik snap hoe liefde is en hoe sterk het kan zijn je hebt gelijk Yuuki ik zou het het best moeten weten ik heb zelfs kinderen gehad met een duisterwezen en daar is nooit veel bezwaar op gemaakt, ik geef je toestemming om met Draco om tegaan.' zei ze met een heldere stem.
Yuuki keek haar moeder een beetje ongelovig aan en merkte dat Draco boos werd haar hand begon zachtjes te stralen en probeerde zijn duisternis een beetje te verdrijven.
'het komt goed Draco.' zei ze zacht.
Daarna keek ze naar haar moeder's bruine ogen 'dankje mam.' zei ze zacht tegen haar.
Profiel bekijken
Draco

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Yuuki...   wo apr 29, 2009 10:39 pm

Draco werdt wat rustiger maar bleef nog wel voor Yuuki staan. Hij keek scherp naar yuuki's moeder en snoof. Hij kalmeerde wat door Yuuki die hem probeerde te kalmeren. De duistere gloed verdween weer en Draco ging voor Yuuki weg. Hij ging wat vermoeid zitten en sloot zijn ogen even. Hij snapte eigenlijk nog steeds niet dat hij nooit eerder van gedaante was veranderd. Iniedergeval deed het hem niet goed want hij werdt er alleen maar benauwder op. Hij sloot zijn ogen en haalde diep adem.
Profiel bekijken
Yuuki

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Yuuki...   wo apr 29, 2009 10:52 pm

Sarah keek naar de twee 'ik ga maar eens, veel geluk jullie twee het gaat jullie goed.'
Voordat Yuuki ook nog maar kon vragen hoe het met Lyra ging was Sarah al verdwenen in een golf van licht, daarna werd het weer donkerder in de grot ze keek naar Draco en gaf hem een kus en zei 'mijn moeder heeft er niks op tegen das teminsten al iets.'
Er verscheen een kleine glimlach op haar gezicht ze wist dat het met haar moeder goed ging en daar was ze wel blij mee.
Yuuki ging eerst op de grond zitten en ging toen liggen ze was best moe, ze keek naar Draco zou ze misschien moeten helpen om hem weer blond haar te moeten laten krijgen?
Profiel bekijken
Draco

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Yuuki...   wo apr 29, 2009 10:57 pm

Draco keek op en glimlachtte na haar. ''ja dat scheeld weer'' zei hij en zuchtte diep. Hij boog even naar haar toe en gaf haar rustig een kus daarna ging hij weer recht zitten en uiteindelijk ging hij ook maar even liggen. Hij keek naar het plafond ookal was er niet veel te zien. Alles was donker hier. Hij haalde nog een keer diep adem en keek weer even naar Yuuki. Hij hoopte dat de duistere wezens hem met rust zouden laten maar dat was nog maar af te vragen.
Profiel bekijken
Yuuki

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Yuuki...   wo apr 29, 2009 11:23 pm

Yuuki ging tegen Draco aan liggen en zei 'we kunnen samen de hogere machten verslaan, ze kunnen ons niks maken als we samen werken.'
Ze pakte zijn hand beet haar hand gaf nog steeds een beetje licht het werdt stil in de grot en de ondergrondse gangen.
Alle wezens gingen slapen.
Yuuki legde haar hoofd op Draco's borstkas en sloot haar ogen en haar ademhaling werdt rustiger.
Heel langzaam viel ze in een rustige slaap.
Profiel bekijken
Draco

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Yuuki...   do apr 30, 2009 2:56 pm

Draco luisterde naar de woorden van Yuuki en knikte langzaam, al wist hij niet of hij daar zelf wel zo zeker was. Als het aan de duistere wezens lag konden ze hem in één klap dood krijgen. Draco zuchtte diep en merkte toen dat Yuuki in slaap was gevallen. Hij bleef nog even naar haar kijken en staarde daarna wat voor zich uit, diep in gedachten over wat er zou gaan gebeuren. Hij kon ook maar niet in slaap komen en misschien was dat maar beter ook want stel dat als hun lagen te slapen er een duister wezen aan kwam. Dan was het afgelopen voor hun.
Profiel bekijken
Yuuki

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Yuuki...   do apr 30, 2009 8:13 pm

Een paar uur later werd Yuuki langzaam wakker ze gaapte even, ze tilde haar hoofd op van Draco's borstkas en keek hem slaperig aan hij was nog wakker zou hij wel geslapen hebben?
'hoi.' zei ze zacht, haar stem was een beetje schor ze ging langzaam overeind zitten en keek de grot rond hoe lang waren ze hier al ze herinerde zich vaag dat haar moeder was geweest, was dat gisteren of vandaag geweest doordat het hier zo donker was was Yuuki's tijdsbesef naar de knoppen.
Voorzichtig ging ze tegen de wand van de grot zitten ze kneep zachtjes in Draco's hand en glimlachten naar hem 'heb je wel geslapen?' vroeg ze zachtjes.
Profiel bekijken
Draco

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Yuuki...   vr mei 01, 2009 9:08 pm

Draco staarde afwezig voor zich uit maar een tijdje later voelde hij iets onder zich bewegen. Hij keek naar beneden maar zag Yuuki ineens niet. Hij keek toen opzij en zag dat ze wakker was geworden. ''hey, lekker geslapen?'' vroeg hij zacht aan haar. Hij hoorde dat ze nog een beetje schor was en zuchtte. De dag ervoor was het een zware dag geweest voor hun alletwee. Toen hij de vraag van yuuki hoorde schudde hij zijn hoofd. ''nee ik heb niet in slaap kunnen komen..'' zei hij zacht en zuchtte diep.
Profiel bekijken
Yuuki

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Yuuki...   vr mei 01, 2009 9:28 pm

Yuuki gaf hem zacht een kus op zijn mond, ze was ondanks dat ze zo moe was blij dat ze bij hem was.
'ja ik heb prima geslapen, maar moet jij niet rusten?' zei ze een beetje bezorgd.
Ze pakte zijn hand beet en kneep zachtjes even, haar ogen kregen weer wat schittering terug, haar haar kreeg een paar witte plukken er bij.
Wat gebeurde er toch met haar, ze zweeg even en zei 'hoe voel je je?'
Profiel bekijken
Draco

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Yuuki...   vr mei 01, 2009 9:32 pm

''ik voel me alles behalve goed, maar ik ben iniedergeval blij dat jij bij me bent..'' zei hij zacht. Hij sloeg een arm om haar heen en sloot zijn ogen even. Hij haalde diep adem in en uit en richtte zijn blik toen even naar het plafond. Het was nog steeds donker en dat zou hier altijd zo blijven. Hij keek toen weer naar Yuuki en gaf haar zachtjes een kus terug.
Profiel bekijken
Yuuki

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Yuuki...   za mei 02, 2009 10:33 am

Yuuki haalde diep adem en zei 'zullen we naar de aarde gaan naar het meer ofzo een plek om wat zonlicht binnen te krijgen, hier blijven voor de rest van ons leven is ook geen goed idee en op aarde komen de duisterwezens minder snel.
Dat moest een reden zijn dat Draco niet geslapen had, ze keek recht in zijn ogen en glimlachten zwakjes, wat hield ze toch van hem hoe hij er ook ooit uit mocht gaan zien.
Het was zijn karakter en hart waar voor ze gevallen was en ook wel zjn betoverende zilveren ogen, waar zou hij voor gevallen zijn bij haar?
Zij had geen mooie ogen, en haar karakter viel nog over te twisten.
Profiel bekijken
Draco

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Yuuki...   za mei 02, 2009 12:33 pm

Draco keek haar rustig aan en knikt langzaam. ''ja is goed..'' zei hij zacht en zuchtte. Hij stond wankel op en keek even omzich heen. Daarna keek hij weer naar Yuuki en glimlachtte lichtjes. Hij trok haar ook voorzichtig overreind en gaf haar nog een kus.

(kort bericht maarja ik heb ff geen inspiratie >.<)
Profiel bekijken
Yuuki

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Yuuki...   za mei 02, 2009 1:27 pm

Yuuki stond op en verloor bijna haar evenwicht maar die vond ze al snel weer terug, ze keek om zich heen ze hield Draco zijn hand beet om overeind te blijven en niet weer te vallen.
Ze gaf hem een kus op zijn wang en legde haar hoofd op zijn schouder, waar zou ze heen willen 'zullen we naar het meer of een rivier gaan?' vroeg ze zacht.
Ze sloeg haar armen om Draco's middel, en wachten tot hij zou teleporteren naar de aarde want zo waren ze hier ook gekomen.
Profiel bekijken
Draco

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Yuuki...   za mei 02, 2009 2:05 pm

''ja laten we maar naar het meer gaan'' zei hij rustig maar nog steeds wat zacht. Hij keek haar aan en glimlachtte. Daarna keek hij voor zich en sloot zijn ogen. Hij teleporteerde hun naar het meer.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Met Yuuki...   

Met Yuuki...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Even in summer it's cold~ (Yuuki Tsukino)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Onderwereld :: Ondergrondse gangen.-
Ga naar: