Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

huilen naar Youna of Flower

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shadow

Anime profiel
Leeftijd: 6 jaar
Partner: niet nodig!
Krachten: ik krijg ongeveer dezelfde kracht die mijn 'baas' heeft. Ik kies haar zelf en ik zal haar dan voor altijd dienen en haar voortbrengen naar andere gebieden.

BerichtOnderwerp: huilen naar Youna of Flower   wo apr 29, 2009 9:47 pm

Met grote klappen vloog shadow over de wolken. Ze weerkaatste de zon waardoor shadow pijn kreeg in zijn ogen. Hij was het licht niet gewend. Hij zette zich neer en wreef in zijn oog. Dat verdomde licht. Dacht hij terwijl hij verder stapte. Hij moest de schuilplaats van Youna en Flower vinden. Hij moest er nu wel in. Hij klapte zijn vleugels in en verborg zijn wonde extra tussen zijn felzwarte veren. Hij grijnzde en probeerde een vriendelijk mogelijke gezichtuitdrukking na te doen. Het was moeilijk maar uiteindelijk verscheen er een vriendelijek blik op zijn gezicht. ij glimlachte. Zijn hagelwitte en scherpe tanden kon hij maar beter verbergen en hij stopte met lachen. Het moest nu gewoon lukken. Hij verstopte zijn scherpe nagels en zette zich neer. Hij wou nu liever een witte vachtleur hebben dan viel hij wat minder op. Hij krege een idee om te verklaren dat hij wel goed wou zijn.. Hij bracht zijn kop naar boven en huilde krachtig naar een van de twee leiders; Youna of Flower... Het maakte niets uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

huilen naar Youna of Flower
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Hemel :: Wolkenvelden.-
Ga naar: