Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Met Tala

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
David

Anime profiel
Leeftijd: 16
Partner: /
Krachten: Electriciteit ,Het blauwe vuur,Vampierkrachten

BerichtOnderwerp: Met Tala   vr mei 01, 2009 12:34 pm

David landen in het draken rijk . Hij liet Tala eraf glijden en zuchte even ."Tala kan je me vergeven "vroeg hij aan haar .Hij keek zijn zusje aan en veranderde weer in de jongen . Hiij had veel spijt van wat hij deed .
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Tala

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

BerichtOnderwerp: Re: Met Tala   vr mei 01, 2009 12:39 pm

Tala zag de wolven aankomen.Toen gaf Tala hem een knuffel.'Tuurlijk.'Zei ze.'Je hebt spijt,dat kan ik zien.'Zei ze.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
David

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Tala   vr mei 01, 2009 12:43 pm

Hij sloeg zijn armen om haar heen ."Ik zal moeten uitkijken voor Amor "zei hij tegen haar . Hij gaf haar een kus op het hoofd en zuchte . Hij keek naar zijn handen waar kleine vonkjes te zien waren .
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Tala

Anime profiel
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

BerichtOnderwerp: Re: Met Tala   vr mei 01, 2009 12:44 pm

Tala ging op de grond zitten.De roedel had haar gevonden.Dat is onmogelijk.Nova stapte naar voren.'ohh ehh,David,Dit is Nova,De alfa.'Zei ze.Ze keek naar Nova en gaf een knuffel.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
David

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Tala   vr mei 01, 2009 12:47 pm

Hij veranderde in een wolf en huilde naar zijn eigen roedel . Zembla kwam aanlopen met alle roedelleden . "Dit is Zembla "zei hij tegen Tala .Hij gaf Zembla een knuffel en keek naar de andere leden . "We zijn the quick river roedel" zei hij .
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Tala

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Tala   vr mei 01, 2009 12:52 pm

Tala lachte.De roedel leden snuffelde aan elkaar.'Hoe kom jij bij een roedel?'Zei ze.'ik ben weg gelopen van huis en ben toen Nova tegen gekomen.'Zei ze.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
David

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Tala   vr mei 01, 2009 12:55 pm

"Ik ben uit het huis getrapt door pap en toen van ik Zembla "zei hij .Zembla keek hem aan en gaf hem een lik .Toen liep ze naar Nova en keek haar aan . Ze knikte respectvol naar Nova.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Tala

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Tala   vr mei 01, 2009 12:57 pm

'uit huis getrapt ?'Zei ze ongelovig.Tala ging zitten.Ze begon te zingen.Alle wolven keken haar aan.sommige gingen slapen of kwam bij haar zitten,

( Liedje: http://www.youtube.com/watch?v=0jTtffiGMtw&feature=channel )
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
David

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Tala   vr mei 01, 2009 12:58 pm

"Ja uit het huis getrapt "zei hij .Zembla legde zich neer bij hem en de andere leden van de roedel volgden haar voorbeeld .Ze huilde eenmaal naar andere wolven hier en legden toen hun hoofden neer op hun poten .
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Tala

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Tala   vr mei 01, 2009 1:00 pm

Nova lag bij Tala.Tala aaide hem over zijn kop.'Ik ben weg gelopen,En Nova wou me opnemen in de roedel.,Zonder hem was ik nu dood.'Zei ze.Ze keek naar Nova.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
David

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Tala   vr mei 01, 2009 1:04 pm

"Als ik Zembla niet had was ik nu ergens in de hemel of hel "zei hij .Hij keek haar aan en glimlachte even .

(kmoe eten)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Tala

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Met Tala   za mei 02, 2009 1:12 pm

'Voor mij geld het zelfde.'Zei ze.Ze keek naar de wond op haar borst.Ze keek nog een keer dit keer iets beter.Het had iets weg van een kruis.Een litteken.Tala zuchtte.'Mijn eerste echte litteken.'Zei ze.Ze keek nog een keer goed.Het Is een kruis dacht ze.Ze veranderde in een wolf.'Waar vind jij dit op lijken,David ?'Zei ze.'Het lijkt wel een kruis hé?'
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Met Tala   

Terug naar boven Go down

Met Tala
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Hemel :: Witte drakenrijk.-
Ga naar: