Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Koninginnen dag

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
David

Anime profiel
Leeftijd: 16
Partner: /
Krachten: Electriciteit ,Het blauwe vuur,Vampierkrachten

BerichtOnderwerp: Koninginnen dag   vr mei 01, 2009 10:45 pm

Ik ben misschien geen nederlander maar ik kijk naar het nieuws . Ik heb gehoort dat gisteren een man een aanslag wou plegen op de koningklijke koets . Ik vind dat echt heel laf en dan knalt hij nog is tegen een monument ding .
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aerynne

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Koninginnen dag   vr mei 01, 2009 10:46 pm

ja i know echt erg doe je toch niet sorry hoor :S
hij heeft nou zichzelf en 6 andere mensen vermoord :S
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: nee.
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

BerichtOnderwerp: Re: Koninginnen dag   vr mei 01, 2009 10:51 pm

het zijn vind ik gewoon aanstellers die geen leven hebben die zo mensen vermoorden. En ik snap dan niet waarom het dan een koningklijke koets moet zijn.... Vraag me af wat die man zijn reden op die doden zou zijn
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.anime.forumotions.net
David

Anime profiel
Leeftijd: 16
Partner: /
Krachten: Electriciteit ,Het blauwe vuur,Vampierkrachten

BerichtOnderwerp: Re: Koninginnen dag   vr mei 01, 2009 10:53 pm

Hij was waarschijnlijk bezopen . Zo gaat het altijd .
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Vitani

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: -
Krachten: I dont no, i hope i find them...

BerichtOnderwerp: Re: Koninginnen dag   vr mei 01, 2009 10:54 pm

Voor de duidelijkheid het is een bus waar de koningklijke famillie in zat. Wink Maar goed ik vondt het een hele zwakke zet van die man want hij is nu zelf ook gestorven dus hij heeft er totaal niks mee bereikt en hij heeft dan ook nog onschuldige burgers aangereden. Het zijn dan ookal inmiddels 7 doden geworden...
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Yuuki

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

BerichtOnderwerp: Re: Koninginnen dag   za mei 02, 2009 10:09 am

Het is ziek van die man om zo iets te doen waarschijnlijk wilde hij zelfmoord plegen kan je ophalen uit wat je op de achtergrond over hem hebt gehoort, hij had geen werk meer en hij zou zijn huis of appartement wat het ook is uitgezet.
Maar eigenlijk is het best wel *slecht woordgebruik* dat hij dood is want nu ontloopt zie zak dus mooi zijn straf, nu moeten de vrienden en familie van die doden lijden terwijl die vent dat dus niet doen >.<
Eigenlijk had hij moeten blijven leven en zijn straf onder ogen zien voor mijn part gooide ze hem op zo'n onbewoond eiland ergens ver weg in een oceaan en lieten ze hem daar aan zijn lot over maar dan had die man dus wel moeten lijden zoals die mensen nu moeten doen..
Dat is wat ik er over te zeggen heb het klinkt misschien gemeen wat ik zeg maar dat vind ik wel
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Oliver

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar/ In Dark Genie forme: 700 jaar
Partner: Will she survive it...?
Krachten: The darkness of the Dark Genie burns inside of me... (Kan ook in die vorm veranderen, kijk character sheet voor plaatje)

BerichtOnderwerp: Re: Koninginnen dag   za mei 02, 2009 1:18 pm

Ik vind het compleet geschift van die gast dat ie gewoon over de straat mensen aanreed en naar het schijnt ook de koninklijke familie wou aanrijden. Was die gast stomdronken of een paar vijzen kwijt?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Koninginnen dag   

Terug naar boven Go down

Koninginnen dag
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Informatie :: Off-game :: Babbelhoekje-
Ga naar: