Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

mijn wereld.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Youna

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

BerichtOnderwerp: mijn wereld.   za mei 02, 2009 3:57 pm

Youna zuchtte en ging moe op een beetje natte steen zitten. Als een standbeeld keek ze voor zich uit naar de kolkende rivier. Een vis sprong even hyper uit het water, het was net of hij zwaaide. Met een flauwe glimlach keek ze hoe de vis verdween tussen de stenen die rond de oevers van de rivier stonden. Een paar vogeltjes vloten en een paar bijen zoemden. Maar voor de rest was het muisstil. Ze zuchtte even en ging met haar ogen op zoek, op zoek naar iemand die ze echt kon vertrouwen die niet zo was als al de andere. Iemand die net zo was als haar... Soms dacht ze bij sommige dat hij of zij net zo was als haar, maar nooit was dat de echte waarheid geweest. Een vlindertje vloog voorbij en ging op Youna's vinger zitten maar vloog al snel terug weg toen hij een gekraak acht Youna hoorde. Met een ruk draaide Youna zich om en keek richting de bosjes om te kijken wie het was.

( lange postes please Wink )

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

BerichtOnderwerp: Re: mijn wereld.   za mei 02, 2009 4:04 pm

Yuuki dwaalde rond op de aarde sinds ze nog maar een paar uur terug was van de hel genoot ze er met volle teugen van met Draco ging het al een stuk beter, zachtjes liep ze zingend door het bos.
Na een tijdje kwam ze in de buurt van de rand van het bos, het stromende water was al van verre te horen ze was dus in de buurt van de rivier, ze stopte met zingen en liep verder.
De rand van het bos kwam steeds dichterbij, Yuuki veranderde in een wolf, haar vacht was zwart geworden maar de ijsblauwe ogen had ze nog steeds.
Ze stapte de bosjes in en keek naar de rivier er zat een meisje op natte stenen, Yuuki wilde net nog een stap zetten maar stapten perongeluk op een tak die kraakten.
Yuuki bleef doodstil staan, het meisje had haar gehoord, heel langzaam kwam Yuuki de bosjes uit en liep naar de rivier en dronk wat water en keek naar het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Youna

Anime profiel
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

BerichtOnderwerp: Re: mijn wereld.   za mei 02, 2009 4:10 pm

"Erm..hoi" zei Youna een beetje onzeker. Ze wist eigenlijk niet wat ze moest doen, ergens had ze gehoopt even weg van alles en iedereen te zijn maar aan de andere kant vont ze het leuk dat er toch iemand was ook al was het een wolf. Rustig stak ze haar hand naar het dier toe zodat het er aan kon ruiken, ze wou haar niet bang maken. Ze glimlachte vriendelijk en hoopte dat ze naar haar toe zou komen.
Na een tijdje stond ze op en besloot maar zelf wat contact met heet dier te maken. Geduldig streelde ze zacht over de pels van de wolf. 'Spijtig dat ze niet kan praten' dacht ze in zichzelf en glimlachte nogmaals. misschien was het wel goed wat sommige mensen waren echt niet zoals zij.

Anime profiel
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

BerichtOnderwerp: Re: mijn wereld.   za mei 02, 2009 4:20 pm

Yuuki keek het meisje aan, ze zweeg even zou ze terug veranderen naar haar mensengedaante? Nee ze bleef liever nog even een wolf.
Ze keek hoe het meisje dichterbij kwam en snuffelde maar gewoon aan haar hand, ze leek niet gevaarlijk dus liet ze zich maar gewoon aaien en likte haar hand zachtjes, ze keek haar met haar ijsblauwe ogen vriendelijk aan.
Had dat meisje gezeldschap nodig, ja het leek er wel op ze twijfelde nog even en zei toen zacht 'hallo, ik heet Yuuki, en jij?'
Ze verwachtten dat het meisje zou schrikken, zelf ging ze rustig zitten haar vacht werd een beetje nat door het water maar dat maakten niks uit.
Yuuki keek Youna met een scheef kopje aan.
Profiel bekijken
Youna

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: mijn wereld.   za mei 02, 2009 4:28 pm

Youna trok snel haar hand weg en keek Yuuki dom aan. "K k kan jij praten?" vroeg ze met grote ogen. Nog nooit was ze een dier tegengekomen dat kon praten en ze had eigenlijk ook nooit gedacht dat te krijgen zien. Maar misschien was dit hier allemaal wel gewoon, ze was hier al veel vreemde dingen tegengekomen. Ze beefde nog wat maar glimlachte terug en keek het diertje vriendelijk aan, al beefde ze nog wel wat. Rustig streek ze over de rug van het prachtige dier. "Zo aangenaam Yuuki" zei ze en ging op het zachte gras zitten, zodat ze op dezelfde hoogte zat als Yuuki. Sierlijk liet ze haar voeten in het water glijden. Het water was fris maar was zalig om te voelen. Youna sloot haar ogen en richtte haar hoofd naar de zon, die fel was aan het schijnen.

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: mijn wereld.   za mei 02, 2009 4:32 pm

Yuuki grijnsde haar tanden bloot toen ze het meisje haar dom aan zag kijken en zei 'ja wat wil je dan met een Shapeshifter, normaal ben ik een mens maar wilde wel eens weten hoe mensen zouden reageren op me in mijn wolvengedaante.'
Yuuki dronk nog wat water uit de rivier en keek naar haar spiegelbeeld, die zwarte vacht stond haar best wel goed eigenlijk.
Ze ging liggen en liet zich aaien door Youna, 'hoe heet je eigenlijk?' vroeg Yuuki nieuwschierig.
Haar ijsblauwe ogen keken naar haar maar ze stonden wel vriendelijk, Yuuki ging op haar rug liggen zodat ze het meisje aan kon kijken.
Profiel bekijken
Youna

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: mijn wereld.   za mei 02, 2009 4:42 pm

"Ik ben Youna" zei ze rustig. Ze vond het nog dommer dat Yuuki dus ook een mens was en was een beetje in de war. Ze stopte met aaien en keek naar de grond, die vochtig was door het water dat altijd van de rivier op de grond spette. Een paar mieren liepen achter elkaar weg en vielen hopeloos in het water. Je zag nog een paar kleine stipjes maar al snel was er geen enkel spoor meer van ze over. Youna bleef nog even onbewegelijk zitten en schudde zich dat hevig wakker. "Ben je hier al lang" vroeg ze dan maar, nog steeds afwezig. Ze dacht even aan Felan, de jongen die ze even geleden was tegengekomen maar nu hopeloos was verdwenen. Met een diepe zucht besloot ze om er maar even niet meer aan te denken.

BerichtOnderwerp: Re: mijn wereld.   

mijn wereld.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ik wil mijn konijn terug!
» Mijn mentor ontmoeten.
» Mededeling omtrent mijn afwezigheid.
» Ober, er zit een ... in mijn soep
» 21 mei: einde van de wereld. Wat is jullie mening? + Een zombieinvasie