Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

De auto

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lyra

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* overleeft de andere niet
Krachten: the old one's disapeared, time to find the others.

BerichtOnderwerp: Re: De auto   di mei 05, 2009 9:10 pm

Lyra stopten met energie geven toen Nikki wakker was geworden, ze trilde de krassen waren gelukkig niet te zien door haar handschoenen.
Ze stond op het duizelde voor haar ogen, haar vleugels waren nog niet weg gegaan, ze keek om zich heen en liep met wankele passen weg van het groepje.
Snel sloeg ze met haar vleugels en maakte hoogte en vloog weg alsof ze dronken was, maar dat kwam doordat ze zo duizelig was.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aerynne

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: De auto   di mei 05, 2009 9:12 pm

Aerynne keek naar Lyra die weg vloog.
"volgens mij heeft zij ook veel energie gebruikt" ze keek Lyra een beetje ongerust na.
ze zuchte diep en glimlachte toen weer naar Nikki.
ze stond op en rekte zich uit ze was zelf ook wel duizelig.
omdat ze heel veel kracht had gebruikt was ze zelf heel zwak geworden.
ze keek even naar Draco en glimlachte en geeuwde even van de vermoeiheid.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lanni

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar
Partner: je mag het proberen *grijnst duivels*
Krachten: helend vermogen, het oproepen van hoge lvl wezens, psychische kracht

BerichtOnderwerp: Re: De auto   di mei 05, 2009 11:32 pm

(ik heb toestemming van Lyra om te typen wat er gebeurdt Wink)

Lanni vloog op de rug van een door haar opgeroepen chinese draak, in de verte zag ze iemand vliegen. Het leek wel of die persoon dronken was zo als ze vloog. Lanni zag het al helemaal voor zich dat het meisje uit de lucht zou vallen en dook er op af omdat te voorkomen. Ze pakt het meisje bij haar middel en trekt haar bij Lanni op de draak, meteen heeft Lanni door dat het meisje niet dronken is "Wat heb jij met je zelf gedaan dat je in zo'n toestand verkeer en ben je soms gek om te gaan vliegen als je niet eens zou kunnen lopen?" zei ze een beetje boos.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lyra

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* overleeft de andere niet
Krachten: the old one's disapeared, time to find the others.

BerichtOnderwerp: Re: De auto   di mei 05, 2009 11:40 pm

Lyra vloog door de lucht maar ze verloor af en toe hoogte en steeg dan weer op, ze zag dubbel en alles draaide om haar heen ze moest weg zien te komen uit de stad het was veel te druk.
Opeens hoorde ze het geluid van vleugels en het waren niet die van zichzelf, ze keek verward om zich heen en zag opeens een Chinese draak op haar af komen met iemand op zijn rug.
Ze werd bij haar middel beet gepakt een golf van angst trok in haar lichaam, wie was die vrouw en waarom pakte ze haar beet, ze keek naar de onbekende vrouw.
Die een beetje boos tegen haar reageerde, 'waarom heb je me in hemelsnaam uit de lucht gehaald, en ik vloog omdat ik weg moet uit de stad het is me hier veel te druk en mijn hoofd doet pijn door de drukte.' zei ze licht geirriteert.
Wie was die vrouw om haar te zeggen wat ze wel en niet mocht doen.. het leek haar moeder wel die had ook vaak comentaar op haar en Yuuki gehad.
Ze deden vroeger vaak dingen die ze niet mochten van hun moeder.

(zo lekker lange post Razz)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Exa_Nuva

Anime profiel
Leeftijd: 826 Geestelijk, 19 Lichamelijk
Partner: Bindingsangst door verloren liefdes.
Krachten: Liquid Steel (Ledematen kunnen in vloeibaar staal en dus ook wapens veranderen), Shadowplay (Vermogen om met schaduwen te vechten en ermee te reizen) en FireSoul

BerichtOnderwerp: Re: De auto   do mei 07, 2009 2:41 pm

Al jaren was Silver bezig om zijn broers en zus weer te verenigen, zodat ze met zijn vieren verder konden reizen. Na een lang gevecht tegen hun vader, waren ze opgesplitst geraakt en tot nu toe nog niet herenigd. Silver begon zich redelijk eenzaam te voelen, gezien hij de enige Vampyre volbloed was in de wijde omtrek. Vampires waren er wel genoeg, maar dat kon hem weinig interesseren. Het was immers verwatering van hun bloed. In zijn zoektocht was hij terecht gekomen in een stad, waar hij vanuit de lucht en met zijn zintuigen probeerde zijn soortgenoten op te sporen.

Silver maakt een snelle techniek in de lucht, om een draak te ontwijken. Midden in de lucht gehouden wordend door zijn lange zwarte vleugels, die hij normaal verstopte, krabt hij wat verward achter zijn oor.

"Okay, draken in de stad? Bizar, maar goed, ik ben hier ook al even niet meer geweest..", mompelt hij in zichzelf. Aan de andere hand, een draak kan hem wel in de buurt brengen bij anderen die niet al te menselijk zijn, misschien zelfs bij zijn broers of zus. Hij haalt zijn schouders op en vliegt achter het grote beest aan, zich niet al te druk makend over de gevolgen. Dat was hij immers nooit, gezien hij altijd op het randje van leven en dood balanceerde. Wat moest een Vampyre anders?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Minara

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: who will ever love a wolf....
Krachten: is erg lenig en behendig en kan in een witte wolf veranderen

BerichtOnderwerp: Re: De auto   do mei 07, 2009 2:48 pm

Dia stond op een hoge wolkenkrabber.
ze keek in het rond en zag nog niks.
ze keek goed en zag een draak vliegen en der vloog ook iets achterna.
ze keek een beetje raar en zuchte.
ze sprong van gebouw naar gebouw.
daar was ze wel goed in aangezien dat ze half kat was.....
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lanni

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De auto   do mei 07, 2009 3:28 pm

Lanni was de ondankbare houding van het meisje dat ze uit de lucht had gevist al behoorlijk zat ze lied haar draak landen op een wolkekrabber, ze riep een lichtgevende bol op vol helende energie en duwde die de borstkas van het meisje in het had zichbaar effect het meisje knapte behoorlijk op en zou zo zelf weer kunnen vliegen zonder een gevaar voor zichzelf of haar omgeving te vormen.

Lanni hoorde iets dus keek ze om er kwam iemand aangevlogen ze had hem nog nooit eerder gezien en hoopte maar dat hij geen kwaad in de zin had want op dit moment had ze niet zo'n zin om te vechten maar als het nodig mocht zijn zou ze een gevecht niet uit de weg gaan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Exa_Nuva

Anime profiel
Krachten: Liquid Steel (Ledematen kunnen in vloeibaar staal en dus ook wapens veranderen), Shadowplay (Vermogen om met schaduwen te vechten en ermee te reizen) en FireSoul

BerichtOnderwerp: Re: De auto   do mei 07, 2009 3:49 pm

Silver mindert vaart, wanneer hij opmerkt dat hij gespot is. Het liefst had hij elk conflict gemeden, maar het was niet anders. Communicatie was niet echt zijn beste vaardigheid, zeker niet tegen degenen die bij het licht hoorden. Toch besloot hij enigzins vriendelijk te blijven en besluit te landen op de wolkenkrabber.

Hij merkte vrijwel meteen de vijandigheid van de vrouw met het witte haar op en glimlachte zachtjes. Er was toch altijd duisternis in het licht, al was het in kleine hoeveelheden. Zijn ogen schieten over de twee vrouwen heen en vallen vervolgens op de draak. Volledig getemd, vond Silver er weinig schoonheid meer aan. Je nam de natuur weg van een geweldig beest. Hoe dan ook, dat was duidelijk weer het werk van de jongere generatie, totaal geen respect voor het oude.

"Ik ben hier niet om voor problemen te zorgen, geloof me.. Ik hoopte enkel dat ik via jullie bij mijn soort uit zou komen.. Vampyres, ooit van ons gehoord?" , merkt hij op, een lichte vorm van spot in zijn stem. Wederom bleek de Vampyre weinig waarde te hechten aan veiligheid.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Minara

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De auto   do mei 07, 2009 3:58 pm

Dia haar ogen gleden over hem heen.
ze dacht een vampier hé.
ze zuchte diep "nee nog nooit gezien".
"wie ben je eigenlijk???" vroeg ze nieuwsgierig.
ze keek hem emotieloos aan.
ze keek toen naar het andere meisje met wit haar.
"en wie ben jij???" zei ze kil.
ze keek de jongen en het meisje aan.
haar klauw verscheen en ze sleep de klauw.
ze grijnsde vals en schoof een pluk haar uit der gezicht....
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Exa_Nuva

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De auto   do mei 07, 2009 8:04 pm

"Okay, dat moet mij dus intimideren?" , grinnikt Silver, terwijl hij zijn hoofd schudt. Hij kijkt op naar haar, terwijl zijn ogen van blauw naar diepgeel veranderen, met de woede van een beest er duidelijk in af te lezen. Hij nam bedreigingen niet met dank af en zeker niet wanneer hij nog niets had gedaan.

"Mijn naam is Silver, ik ben een volbloed Vampyre, een ras wat uiteindelijk het zwakkere Vampierenras ter wereld bracht. Je kunt me meer met een Demoon vergelijken, dan met één van hen, Neko..", merkt hij op, met een ijzige kou in zijn stem, die nog eens extra duidelijk maakte dat hij niet onder de indruk was. Vele littekens op zijn lichaam waren zijn bewijs dat niet hij degene was die hier niet veilig stond.

Daarnaast kwam ook nog het feit dat ze een kat was en geen vliegend wezen. Ze kon met haar klauwen ook de draak aggressief krijgen, gezien katachtigen en serpentachtigen in de oude tijd vaak met elkaar botsten en dit vooralsnog redelijk vaak in hun bloed hadden zitten. Maar nu het toch over bloed ging.. Silver pakt snel een klein flesje uit zijn zak en neemt de inhoud snel tot zich, zodat zijn ogen weer richting het blauw gingen, dat min of meer zijn natuurlijke kleur was. Vampyres hadden wel de bloedlust die de Vampieren hebben, maar wanneer een Vampyre teveel bloed binnenkrijgt, neemt zijn kracht af en wordt het een wild beest. Veel Vampyres zijn zo geëindigd en hij wilde daar niet bijhoren. Hij had immers gezien wat het met zijn vader heeft gedaan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Minara

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De auto   do mei 07, 2009 8:22 pm

Dia keek even emotieloos naar Silver.
"ik bedoelde het niet als bedreiging".
haar klauw verdween weer toen ze klaar was met slijpen.
"ik ben Dawn" een kleine vage glimlach kwam er op haar gezicht.
haar ogen gleden toen nog een keer over hem heen.
ze geeuwde even en krabte aan der oor.
der staart zwiepte er maar wat doelloos bij.....
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Exa_Nuva

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De auto   vr mei 08, 2009 1:51 am

Silver vouwt zijn armen over elkaar heen en glimlacht lichtjes, zijn hoektanden glimmend in het licht. Het was best grappig om te zien hoe mensen ineens terugkrabbelen, na een mooie opkomst. Hoe dan ook, wist de Neko haar gevechten te kiezen en te laten rusten. Wanneer hij opmerkt dat ze hem nog eens bekijkt, richt hij een wenkbrauw op.

"Geloof me, ik ga echt geen trucje doen als je lang genoeg naar me kijkt hoor!", lacht hij, zijn tanden alleen meer ontblotend. Dit was natuurlijk voor iemand van zijn soort, maar toch probeerde hij het in te houden. Ivoor was een van de dingen die draken nogal aggressief kon maken en dat was nou net een bestandsdeel van de tanden van een Vampyre.

Dan richt Silver zijn aandacht op de andere vrouw, degene met de draak. Ook al vond hij het zonde dat ze een mythisch wezen als huisdier behandelde, moest hij toch beleefd blijven. "En jij, Temmer.. Heb jij soms iemand gezien met zwarte vleugels, naast mij? Of iemand die zakkenrolde of bezig was op te lichten? Dat kan namelijk mijn kleine broertje zijn.. Ik denk dat hij het snelst op te merken valt..", vraagt hij. Hij weet dat het vreemd overkomt, als een totale onbekende dit soort vragen begint te stellen. Maar Silver werd zo langzamerhand hopeloos. Het was bijna een halve eeuw geleden dat hij voor het laatst iets van een van zijn familieleden vernomen had.

Dan laat hij een lichte zucht vrij, schudt zijn hoofd en gaat op de rand van het gebouw zitten. "Laat trouwens ook maar, wie hou ik voor de gek? Als ze rondlopen, zullen ze me mijden..", mompelt hij, terwijl hij naar beneden staart.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Minara

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De auto   vr mei 08, 2009 9:05 am

Dia keek even in het rond.
ze keek naar hem toen ie wat zei.
"was dat de bedoeling dan???" ze keek hem raar aan.
"als je denkt dat hier alleen maar mensen leven die meteen gaan vechten heb je het mis".
ze keek ergens anders heen en keek even naar de lucht.
toen hij weer wat zei keek ze weer naar hem.
"ik heb hier nog nooit een andere Vampyre gezien zover ik weet".
ze dacht na en draaide zich om en liep naar de rand van het gebouw.
ze keek naar beneden en zwiepte met der staart....
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lanni

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De auto   vr mei 08, 2009 4:48 pm

Lanni moest lachen om de opmerking van de Vampyre maar hield daar mee op toen hij zijn aandacht op haar vestigde. "Temmer? Hoezo noem je mij een temmer? En nee buiten jou heb ik niemand gezien met van die zwarte vleugels, wel zat zakkenrollers maar of jouw broertje daarbij zat weet ik niet. Hoe heet je broertje ik ken hier namelijk zat mensen."

Lanni keert zich tot haar draak en stuurd haar terug naar haar rustplaats, daarna roept ze een kleiner soort draak op die op haar schouder gaat zitten en zijn staart liefdevol rond haar hals slaat. Ze kijkt nog eens naar de Neko maar weet niet wat ze met het meisje aan moet, ze is eigelijk al lang blij dat het meisje met vleugels weer zelf kan vliegen en is weg gegaan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Oliver

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar/ In Dark Genie forme: 700 jaar
Partner: Will she survive it...?
Krachten: The darkness of the Dark Genie burns inside of me... (Kan ook in die vorm veranderen, kijk character sheet voor plaatje)

BerichtOnderwerp: Re: De auto   vr mei 08, 2009 5:55 pm

Oliver keek rond en hij stond gehurkt op een reling. Hij geeuwde en Yoru grinnikte "ga je niet naar de mensen toe?". Oliver rolde met zijn ogen "waarom zou ik?"
Yoru keek geamuseerd naar Oliver "Ze doen je heus niets...". Oliver keek naar Yoru.
"ik kan ze niet vertrouwen Yoru"zei hij. Yoru zuchtte diep "Doe het toch maar"zei hij en hij gaf Oliver een por. Oliver sprong op de grond en keek de rest aan. "hallo" mompelde hij.
Hij stond recht en veegde het stof van zijn vest. Naja... leer ze vertrouwen dacht hij.
Yoru landde op Oliver's schouder en zei "hallo!!!". Oliver sloeg zijn hand voor zijn ogen "Yoru kan je een beetje minder luiddruchtig zijn?". Yoru zuchtte "ik zal mijn best doen"
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Minara

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De auto   vr mei 08, 2009 6:20 pm

Dia keek op toen er een jongen stond.
ze zwiepte met der staart en geeuwde.
haar oortjes stonden nieuwsgierig naar hem gericht.
"wie ben jij???" vroeg ze en glimlachte lichtjes.
ze wist dat hij iets van een kat had dat voelde ze.
ze zag ook het kleine katje wat blijkbaar Yoru heette.
ze keek er nieuwsgierig naar....
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Oliver

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar/ In Dark Genie forme: 700 jaar
Partner: Will she survive it...?
Krachten: The darkness of the Dark Genie burns inside of me... (Kan ook in die vorm veranderen, kijk character sheet voor plaatje)

BerichtOnderwerp: Re: De auto   vr mei 08, 2009 6:40 pm

"Oliver"zei Oliver kort. Hij hield er niet van dat mensen zo nieuwsgierig naar hem waren. waarom zijn ze zo nieuwsgierig? dacht hij. Yoru gniffelde en keek naar Dia.
Oliver zuchtte diep en geeuwde even. Hij liet zijn oortjes verschijnen, zijn staart en keek zoals Yoru ook naar dia.
"hoe mag jij dan heten?"vroeg hij. Hij zwiepte rustig met zijn staart "ik kon het niet laten".
Hij wreef in zijn al warrige haar en sloot zijn ogen even. Hij rook uitlaatgassen, wat niet bepaald prettig was.
Hij hoestte luid en kreeg tranen in zijn ogen. Hij veegde ze weg en daarmee was het ook opgehouden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Minara

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De auto   vr mei 08, 2009 6:47 pm

Dia keek hem aan en geeuwde.
"ik ben Dia" ze keek naar der nagels.
"jij bent dus ook half kat" ze keek hem weer aan.
toen keek ze naar Yoru "en wie is dat".
ze glimlachte ze vond hem wel schattig....
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Exa_Nuva

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De auto   vr mei 08, 2009 7:45 pm

Silver richt lichtjes zijn wenkbrauw op, als hij de nieuwkomer ziet. Het was niet erg uit nieuwsgierigheid, maar meer uit irritatie. Zijn kleine volgeling was redelijk druk en verstoorde de rust, waardoor zijn gesprek werd onderbroken. Met zijn schaduwkrachten bewoog hij zich ineens voor de temmer.

"Ik noemde je een temmer, omdat jullie soort zo vroeger werd genoemd.. Meesters van het wilde, degenen die de mythische wezens onderwierpen.. Summoners worden jullie nu toch genoemd? Ja, je draakje gaf je een beetje weg, mijn ras had je nooit zo snel geraden..", merkt hij op, voor hij haar woorden even overdenkt.

"Oh ja, Vampyres kunnen hun vleugels ook laten verdwijnen, dus dat zou alleen een goede manier zijn om ze op te sporen, als ze op hun gemak en in veiligheid zijn.. En je had Fingers toch nooit gesnapt, hij heeft zijn naam niet voor niets gekregen.. Voor je het doorhebt, ben je je spullen al kwijt, net als dit hier!", merkt hij op, als hij Polygamus uit zijn holster haalt. Een vreemd aura kwam van het wapen af, zeker wanneer Silver zijn vinger op de trekker plaatst.

"Dit is één van de dingen die mijn broertje heeft weten te bemachtigen.. Maar goed, nu begin ik je waarschijnlijk te vervelen.. Ik ben hier niet echt bekend, dus wil ik vragen of jij wat plekken weet, waar een jongen als ik zich kan vermaken?", vraagt hij, het wapen ronddraaiend om zijn vinger, voor hij het terugplaatst in zijn holster.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lesley

Anime profiel
Leeftijd: 21 jaar
Partner: He's way to drunk to fall in love
Krachten: Expert in drunken boxing, transforms into a werewolf,

BerichtOnderwerp: Re: De auto   vr mei 08, 2009 8:18 pm

Lesley brak de uitleg van Silver. "Ik weet nu al dat je veel weet..."zei hij droog en hij geeuwde even verveeld. Hij zuchtte even en bekeek het pistool "graaf ding". Hij keek naar Silver met een verveelde blik. "Ik ben hier ook net... maar hoe ik het toch ook weet... lijkt de hel iets voor je". Hij lachtte even maar bleef serieus "of de hemel ook altijd leuk voor de héél goede zieltjes onder ons". Hij liet daarna zijn blik even rusten op Nikki. Hij was niet onder de indruk en richtte zich weer op Silver.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Minara

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De auto   vr mei 08, 2009 10:08 pm

Dia keek naar de jongen die er op eens was.
ze zuchte diep "het word hier steeds drukker".
ze geeuwde en keek naar Lesley.
"en wie ben jij???" ze keek hem droog aan.
ze zwiepte met der staart en der oortjes stonden rechtop.....
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Exa_Nuva

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De auto   za mei 09, 2009 12:13 am

Silver kijkt niet eens op en zucht zachtjes. Hij was allesbehalve sociaal en zijn gesprek werd constant onderbroken. Zonder waarschuwing schoten zijn vleugels open, de zwarte ravenveren over het dak heen dwarrelend. Zijn muziek leek nog harder aan te gaan, als hij met een gitaarsolo in zijn achterhoofd van het dak springt en halverwege op de wind verderzweeft. Een klein glimlachje was af te lezen op zijn gezicht, als hij voelt dat zijn boodschap bezorgt was.

Een van zijn veren was namelijk recht de hand va de temmer ingevlogen. Hij was immers met haar in gesprek. In de veer had hij zijn boodschap ingestraald, die simpel was. 'Volg mij als je het ook zo druk vind worden hier.'

Vreemdgenoeg was Silver redelijk snel gefascineerd door de temmer, merendeels omdat de getemde wezens niet onder hevige psychische druk stonden en meer als vrienden werden behandeld, zoals hij zag bij de kleine draak. Het was niet zo dat hij meteen een change of heart had, betreft de omgang met anderen, hij zal altijd wantrouwend en afstandelijk blijven. Maar wat omgang met anderen kon niet verkeerd zijn. Hij zou immers ook nog met zijn broers en zus om moeten gaan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lanni

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De auto   za mei 09, 2009 7:14 pm

Een van de zwarte veren van Silver landen in Lanni's hand met een boodschap. Ze was het helemaal met hem eens het werd echt veel te druk op het dak en al die mensen lopen ook nog eens om buurten te gapen alsof ze hier allemaal slaap te kort hebben.

Lanni roept een grote roofvogel op, ze klimt op de rug van de vogel terwijl het draakje nog steed gezelig op haar schouder zit als ze goed zit en zich ook goed kan vast houden laat ze de vogels weg vliegen van het overdruken dak en vliegt Silver achterna. Wanneer ze vlak bij hem vliegt vraagt ze "waar wil je heen zodat we rustig kunnen praten?"
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De auto   

Terug naar boven Go down

De auto
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Stad-
Ga naar: