Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

leven onder de gangen?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ashley

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: ik blijf op mijn eentje
Krachten: moet je zelf maar uitzoeken

BerichtOnderwerp: leven onder de gangen?   do mei 07, 2009 8:01 pm

Een donkere gedaante stapte op een rustig tempo verder. Met haar prachtig blauwe ogen keek ze goed uit waar ze liep. Overal loerde er gevaar, kleine gele oogjes bleken haar aan te staren, als je niet goed oplette lag je samen naast een van de geraamtes die er maar wat lagen te rotten. De vieze geur drong door de neus van Ashley die ervan moest hoesten. Ze besloot goed door te lopen en zich aan het gegeven pad te houden. Met een smak struikelde ze over de grond. Een soort gemompel was het antwoord. Snel sprong ze recht en knipte met haar vingers. Een klein blauw vlammetje danste heen en weer op de palm van haar hand. Eindelijk kon ze iets zien. Het geraamte waar ze over gevallen was zat uitgestrekt neer met zijn benen voorover gestrekt. Nu ze de gang wat beter kon zien huiverde ze even. Overal lagen karkassen en halfopgegeten botten. De stank kwam van een skelet waarvan het vlees nog half aan zijn botten hing en waarven er een deel was opgegeten. "Een mooi aandenken." Mompelde ze zachtjes in haar zelf. Haar stem weergalmde in de duistere gang. Met een grijns liep ze verder oplettend waar ze stapte. Aan de donkere dikke muren hingen toortsen die opgebrand waren, de grond was bedekt met een sliert mist die kronkelde door haar benen er moest hier iemand leven. Een levend wezen of een reusachtig monster die iedereen verslond die maar in zijn weg stond. De gang splitste zich in twee delen. Rechts zag je iets verderop wat meer leven. Ratten die opzoek waren naar iets lekkers om op te peuzelen, veel minder geraamtes en botten en de neven mist hield daar op. Aan de linker kant was er daarentegen niks te zien. Een donkere waas van mist en een verrotende stank. Ashley besloot om maar naar links te gaan. Ze moest het monster kunnen zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Minara

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: who will ever love a wolf....
Krachten: is erg lenig en behendig en kan in een witte wolf veranderen

BerichtOnderwerp: Re: leven onder de gangen?   do mei 07, 2009 8:24 pm

Dia liep door de gangen heen en zuchte diep.
door der kattenogen kon ze goed in het donker zien.
daar had ze geen licht voor nodig ze kon alles goed zien.
ze keek goed waar ze liep ze vond het hier maar stinken.
toen hoorde ze iets en spitste haar oren.
ze keek goed en zag dat er een silhouet haar kant op kwam.
haar klauw verscheen voor het geval dat.....
Profiel bekijken
Ashley

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leven onder de gangen?   do mei 07, 2009 8:32 pm

In iets riep dat er iemand recht voor haar stond. Klaar om aan te vallen. Snel drukte ze zich tegen de koude wand aan. Ze zou zich niet zomaar gewonnen geven. Ze hurkte door haar benen en sloop zachtjes verder voorbij de gedaante. Met een ruk sloeg ze haar arm om de nek van de schim, pakte haar arm en hield die hoog tegen haar rug gehouden zodat ze geen kant meer op kon. "Wie ben je?" Siste ze stilletjes in Dia's oor. "En wat doe je hier?" Ze had gehoopt om iets reusachtig te ontdekken het monster maar het bleek gewoon een meisje te zijn. "Geef antwoord als ik iets aan je vraag." Ze bracht haar knie in Dia's rug zodat ze wel achterover moest bukken en zo bracht ze haar arm nog wat meer naar boven. Ze zuchte en rolde met haar ogen. Ruw liet ze los en duwde ze Dia op de harde grond. "Laat dit een lesje zijn." Met een grijns keek ze verder de gang in. Langs haar ooghoeken staarde ze Dia aan. Ze draaide zich om en stak haar hand uit naar Dia. "Kom mee, achter het wezen aan." Misschien zou Dia wel van pas komen. Zij mocht dienen als middagmaal als Ashley het wezen maar voor zich had.
Profiel bekijken
Minara

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leven onder de gangen?   do mei 07, 2009 8:45 pm

Dia stond meteen op en siste.
haar klauw verdween en ze keek emotieloos naar Ashley.
"denkje dat ik dom ben ik ben Dia wie ben jij wel niet???".
ze keek haar aan en had geen zin om te vechten.
en al helemaal geen middagmaal te zijn voor een monster.
"als je op zoek bent naar een monster kan je lang zoeken".
ze keek haar en liep langs der "der valt hier niet veel te zien alleen maar viezigheid".
ze keek naar der schoenen die onder de drap zaten.....
Profiel bekijken
Ashley

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leven onder de gangen?   do mei 07, 2009 8:53 pm

(euhm je kunt wel geen gedachten lezen... je kunt nooit weten wat Ashley dacht over jou. Wink )

Ashley kuchte. "Moet je weer zeker zo iemand zijn die telkens de naam van een ander wilt weten." Zei ze droog terwijl ze Dia van kop tot teen bekeek. "En het monster is er wel." Grijnzend haalde ze een verfrommeld stukje papier uit haar zak. Ze opende het en gaf het aan Dia. "Een kaart." Bromde ze een beetje humeurig. Haar hoofd vloog omhoog toen ze iets hoorde verderop. Een ijzelijk koude gil weergalmde in de gang. Ashley hield haar handen voor haar oren. Het was ondraagelijk. "Het wezen." Ze hield een zwaart uit haar ,met paars versierde veren, koker die ze altijd al om haar had. "Owja en omdat je het zo graag wou weten ik ben Ashley." Ze schonk geen verdere aandacht aan Dia en ging met haar ogen van links naar rechts opzoek naar iets. Ze zette een stap vooruit en trok een vies gezicht. "Jakkes!" Ze schopte de drab van haar zwarte lange schoenen af. "Ze moeten er eens dringende kuis houden." Ze gebaarde met haar hand om verder te zwijgen. Ze voelde de aandacht van het monster alsof het dwars door de muren kon kijken. Voorzichtig liep ze verder met haar zwaard opgeheven klaar voor de aanval.
Profiel bekijken
Minara

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leven onder de gangen?   do mei 07, 2009 8:57 pm

(nee Dia kan geen gedachten lezen ze wist het gewoon omdat mensen daar altijd komen voor een monster)

Dia haar klauwen verschenen en hoorde het geluid ook.
"ik ga maar mee voor het geval dat" ze keek haar emotieloos aan.
"ik ken deze gangen uit m'n kop" ze grijnsde.
ze liep verder en voelde de aanwezigheid van het beest ook.
ze zuchte diep en luisterde goed.
haar gehoor was heel erg goed omdat ze natuurlijk kat was.
daarom is ze ook erg goed in vechten en is ze ook erg lenig....
Profiel bekijken
Ashley

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leven onder de gangen?   do mei 07, 2009 9:05 pm

Ashley zuchte. "Goed..." Met veel tegenzin volgde ze Dia die blijkbaar zo goed de weg wist. "En hoe weet je de weg dan zo goed." Zei ze met een zware stem die weerklonk door de gangen. Ze liep verder en keke goed uit. Weer kwam die ijselijke gil en weer moest ze haar handen voor haar oren houden. Het was afschuwelijk. Telkens toen ze dichterbij kwamen voelde ze de nabijheid van het monster. Maar was het wel een monster? Een oude mythe vertelde dat er ooit een groot en machtig man leefde die regeerde over de hel de aarde én de hemel. Hij misbruikte er zijn macht mee om zo de wezens die er in de hel woonden te gebruiken als slaven tot er opstand kwam. Grote legers kwamen uit de hel om de koning er van langs te geven. Duizende demonen kwamen uit de grond. Ze zouden niet rusten voor ze de koning hadden. De koning zijn leger was er niet op voorbereid en de demonen en donkere wezens drongen het kasteel binnen en vermoorde de koning. Eén van de machtigste duister wezend sprak nog een laatste vloek uit op de koning. 'Gij zult niet rusten voor eeuwig zult gij dwalen in de duistere gangen. Gij zult uw voeden met alles wat er leefd.' Ashley schudde haar hoofd. Even haar aandacht er bij houden.
Profiel bekijken
Minara

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leven onder de gangen?   do mei 07, 2009 9:13 pm

Dia keek om naar Ashley "ben je bang???".
ze grinnikte en liep verder "loop hier vaak dus ken het op m'n duimpje".
ze hoorde ook de gil weer ze was er ondertussen wel aan gewend.
"doet pijn aan je oren hé???" ze grijnsde.
ze liep verder op het geluid af....
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: nee.
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

BerichtOnderwerp: Re: leven onder de gangen?   do mei 07, 2009 9:15 pm

Plots stond Amor voor de twee. "Kiekeboe" zei ze spottend en deed een paar stappen naar voor. Onderzoekend keek ze naar Ashley. "Wie is dit?" vroeg ze en keek met een argwanende blik naar Dia. Haar ogen werden plots rood maar even plots verdween dat ook weer. Met een dreigende blik keek ze Ashley aan maar zei niets. Een paar vochtdruppels dropen van de oude, donkere muren. "En wat doen jullie hier?" vroeg ze daarna. Zeker onbekenden vond ze vervelend op haar domein, meestal waren het goede die de weg waren kwijt geraakt en de weg terug niet meer vonden. Ze gaf Ashley een waarschuwende duw dat ze niet moest denken dat zij hier de baas was en keek daarna weer droog naar Dia.
Profiel bekijken http://www.anime.forumotions.net
Ashley

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leven onder de gangen?   do mei 07, 2009 9:27 pm

Ashley zette droog een stap naar links. "Schrik..." Zei ze droog. verder zei ze er maar niks op. Twee tegen een: dat zou ze toch nooit halen. "Ik ben..." Ze twijfelde even. "Ashley..." Haar ogen staarde naar een grote schaduw die zich voortbewoog op de muur. "Hebbes." Haar blik wees van de schaduw af naar Amor. Ze zette haar arm in haar zij. "En wie zijn jullie dan wel?" Zei was diegene die zich altijd voorstelde maar wat ze echt wou weten was wie zij waren. Ze had door dat Amor meer macht had dan Dia.Vooral hoe ze naar Dia keek. Vol haat alsof ze iets verkeerd deed. "Ik zoek een wezen dat zich hier verborgen houd. Een mythe vertelde me hierover." Ashley begreep dat Amor wel in lachen uit kon barsten. Nou ja, een wezen. Wie gelooft er nu nog in Mythes en donkere wezens? Met ene blik van afgunst keek ze naar Dia. "Kijk liever eerst naar jezelf voor je ene domme vraag stelde. En nee, tuurlijk ben ik niet bang."
Profiel bekijken
Minara

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leven onder de gangen?   do mei 07, 2009 9:30 pm

Dia zag Amor en geeuwde even.
ze keek even arrogant naar Ashley.
"kan hier niemand tegen grapjes geloof ik".
ze keek haar aan en keek toen weer naar Amor.
"ik was aan het rondlopen en kwam die daar tegen".
ze keek naar der nagels en zwiepte met der staart.
haar oortjes hingen er droog bij en der ogen stonden emotieloos.
ze keek naar de drap onder haar voeten en zuchte.
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

BerichtOnderwerp: Re: leven onder de gangen?   do mei 07, 2009 9:43 pm

Amor keek even van Ashley naar Dia. Ze keek droogjes naar Ashey en zuchtte eens diep. "Ik ben Amor" zei ze dan maar na een korte pauze. Een korte grijns verscheen op haar gezicht. "Zozo een wezen" zei ze een beetje spottend. Haar blik werd weer helemaal kil. Ze duwde Ashley tegen de vochtige muur en keek haar droog aan. "Is dat wat je hier doen?" vroeg ze en keek haa dreigend aan "want ik hou niet van mensen die wat verzinnen". Haar stem klonk gemeen en bij een verkeerde beweging zou ze meteen aanvallen.
Ashley

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leven onder de gangen?   do mei 07, 2009 9:47 pm

Ashley keek van Amor naar Dia. "Die daar heeft ook een naam." Grijnsde ze. Ze was een beetje humeurig. Er was teveel volk en zo zou het nooit echt lukken. "Vergeet het monster maar." Haar blik liep van Dia naar de grond en ze trapte een steentje weg dat iets verderop lande in een plasje water. "Lata het hier maar nog een paar onschuldige slachtoffers verslinden." Ze stak haar zwaard terug in de koker. Ze keek terug naar Amor. Ergens kwam ze haar bekend voor. "En ja ik maak geen geintjes." Ze duwde Amor van zich af. "En blijf nu eventjes van me af." Ze vond het ambetand dat Amor haar altijd moest duwen of ergens tegen aan smakken. Eindelijk kwam Amor haar voor. "Jij hebt toch ene groep niet?" Ze wou dolgraag in ene groep horen. Ze had weinig kans maar als Dia en zij de enige waren had ze veel meer kans.
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leven onder de gangen?   do mei 07, 2009 9:54 pm

" dit is Dia" zei ze droog maar keek even niet naar Dia. Ze rolde even met haar ogen en keek naar Ashley die zich hard was aan het aanstellen. "Ja" zei ze en veegde wat stog van haar helemaal zwarte jurk. "Kan jou dat wat schelen". Haar ogen stonden dof en het was net og er geen leven in zat. Ze leunde tegen de donkergrijze muur, maar bleef argwanend naar Ashley kijken. Wat deed zij hier op haar domein? En hoe wist ze dat Amor een groep had? "Hoe weet jij eigenlijk dat ik een groep heb?" ging ze verder. Ze pakte een half verwelkte donkere roos uit haar haar maar stak ze al snel terug. "Ben je nog van plan te antwoorden"
Minara

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leven onder de gangen?   do mei 07, 2009 9:55 pm

Dia's klauwen verdwenen en keek even naar Ashley.
toen keek ze naar Amor die haar douwde.
"Ashley nou blij???" zei ze een beetje geïrriteerd.
ze keek wat rond en zuchte diep.
"ik ga maar is het is hier dood saai".
ze keek naar Ashley en knikte naar Amor.
"doeiii" zei ze droog en draaide zich om.....
Profiel bekijken
Ashley

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: leven onder de gangen?   do mei 07, 2009 9:59 pm

Ashley luisterde even niet maar antwoorde dan snel. "Is het je nog nooit opgevallen dat sommige mensen het doorvertellen dat er een nieuwe groep is namelijk die van Amor en dat je echt goed moest zijn om in die groep te horen. Wel ik zou me graag willen bewijzen." Haar kans was klein maar misschien vond Amor haar wel iets hebben. "Als ik je maar niet moet aanbeden als een echte God. Ik heb respect voor u maar..." Ze zweeg even. "Ik kan er niet altijd even goed tegen." Het had nu toch geen zin om te liegen.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: leven onder de gangen?   

leven onder de gangen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat gebeurt er allemaal in je leven?
» Confessions.
» Cobra, dood of leven?
» Wat staat er onder jouw CTRL+V?
» Kinderen leiden vaak onder scheiding van ouders door woorden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum