Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Gotische Kerk

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Exa_Nuva

Anime profiel
Leeftijd: 826 Geestelijk, 19 Lichamelijk
Partner: Bindingsangst door verloren liefdes.
Krachten: Liquid Steel (Ledematen kunnen in vloeibaar staal en dus ook wapens veranderen), Shadowplay (Vermogen om met schaduwen te vechten en ermee te reizen) en FireSoul

BerichtOnderwerp: Gotische Kerk   za mei 09, 2009 8:05 pm

Na een tijd geluidsloos door de stad te zijn gevlogen, met de Temmer achter zich aan, bereikt Silver de plek waar hij de afgelopen nacht had geslapen; een oude, verlaten gotische kerk. Het zag er niet echt bijgehouden uit, maar door de begroeiing was het een plek met karakter. Silver hield van dit soort plekken, zeker door alle planten die zich hadden genesteld rondom de oude plek. Dit was voor hem inderdaad heilige grond, een plek waar hij sterker werd, op zijn gemak was, een soort 2e thuis. Gotische kerken waren gebouwd door Oude Demonen, dus het had iets weg van de plek waar hij was opgegroeid.

"Dit hier, is waar ik heb overnacht.. Het is hier rustig en onaangeraakt door de mensen.. Volgens mij zouden ze het willen afbreken, maar wordt het beschermd, vanwege het feit dat het een monument is.. Er zitten alleen wat dieren in volgens mij, maar die hebben me met rust gelaten. Veel mensen blijven weg bij deze plek, waarschijnlijk omdat het bezegeld is met het Driehoeksoog..", legt Silver uit, blij dat hij deze plek had gevonden. Er waren teveel mensen in deze stad, waardoor een gewoon gesprek met zijn tweeën onmogelijk gemaakt werd. Dit soort plekken hield grote groepen mensen weg, zodat het wel mogelijk was.

Met zijn hand maakt hij een symbool op de deur, waardoor deze uit zichzelf opent. Silver loopt naar binnen en gooit zijn lange zwarte jas aan de kant, voor hij neerploft op een van de kerkbanken, zijn benen over een leuning hangend. Er viel een vaal licht door het loodglasraam van het Driehoeksoog, precies op het altaar, wat er verlaten bijstond. Er lag nog wel een vreemd boek, wat beslist geen bijbel was. Silver wachtte af tot de Temmer hem zou volgen, als ze dat deed. Hij kon het gezelschap opzich best gebruiken, 200 jaar in eenzaamheid was beslist geen pretje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel
Leeftijd: Heel oud lijkt op een 18 jarige
Partner: Mudly my animal xD
Krachten: Licht - Vuur

BerichtOnderwerp: Re: Gotische Kerk   zo mei 10, 2009 12:23 pm

Azura liep gewoon ergens rond, en ze wist eigenlijk niet wat ze in deze buurt
kwam doen. Diep van binnen zocht ze naar een antwoord, waar enkel degene
waar ze ooit van hield het wel wist. Toch zou ze gewoon verder gaan met het
leven, en ze was natuurlijk niet echt de vrolijke godin van het licht meer. Na
wat ze op het kerkhof had gezien, en dat brak duidelijk haar hart. Hij was er
niet meer, en ze moest wel er door komen.

De andere goden wisten hoe erg het verdriet bij haar was, en ze hadden ook
gezegd dat ze er even tussenuit moest. Alleen is dat bijna onmogelijk voor haar,
en toch heeft ze dat toch gedaan. Haar ogen dwaalde af op de omgeving, en ze
merkt dan een schaduwgod op. Deze kwam even naar haar toe, maar vreemd
genoeg viel hij haar niet eens aan. Nee, hij was juist bezorgd om haar, want dit
was de vader van degene waar ze van hield. "Azura het spijt me voor je dat hij
er niet meer is, maar het is beter dat je jezelf niet verliest en doorgaat met het
leven." zei de god tegen haar, en ze knikte dan ook heel even. "Dat is heel
vriendelijk schaduwgod, maar voorlopig zal ik hier nog eens in de buurt komen
om raad bij u te vrage,." Zei Azura waarna deze god even knikte, en daarna
weer gewoon verdween.

Rustig liep ze weer verder, en ze zong een simpel liedje. Haar ogen hield ze dan
ook gesloten, en ze bleef op een heuveltje staan. Haar hart mocht dan wel erg
hard gebroken zijn, maar toch zal ze verder gaan met het leven. Dat was het
minste wat ze kon doen, en ook ze zal haar geliefde altijd herdenken wat er ook
zal gebeuren met haar. https://www.youtube.com/watch?v=0ofeDruIwTM
Profiel bekijken
Exa_Nuva

Anime profiel
Krachten: Liquid Steel (Ledematen kunnen in vloeibaar staal en dus ook wapens veranderen), Shadowplay (Vermogen om met schaduwen te vechten en ermee te reizen) en FireSoul

BerichtOnderwerp: Re: Gotische Kerk   zo mei 10, 2009 2:33 pm

Silver kijkt op, als hij gezang hoort, dat door zijn herrie heen weet te komen. De muziek was zeker niet zijn stijl, maar dat maakte niet uit, hij voelde dat het met gevoel gedaan werd. Zijn vingers glijden snel over de volumeknop, zodat zijn muziek gedempt wordt en de vrouw niet storen. Ze was duidelijk één van het Licht, dat kon hij vrij makkelijk aan haar kleding en uiterlijk aflezen.

Voorzichtig gaat hij rechtop zitten en bestudeert de vrouw, ervan overtuigd dat dit een lied uit hartenzeer is. Hij kende deze pijn maar al te goed, na al die jaren was hij niets anders meer gewend. Hij voelde een enorme kracht in deze vrouw schuilen en was dus wel op zijn hoede, terwijl hij zachtjes opstaat en richting het altaar loopt. Hier stijgt hij op, tot hij voor het glasloden raam plaatsneemt en de vrouw beter kan zien. Het was een beetje vreemd, gezien Silver normaal altijd risico's nam en overal zonder nadenken op af rende. Dit was anders, dit was iemand die een connectie had met hem, iemand die hetzelfde had meegemaakt.

Zonder na te denken, laat hij een accoustische gitaar verschijnen in zijn handen en speelt mee op haar ritme, zachtjes, als een zuchtje wind dat langs komt glijden op een warme zomermiddag. Het enige verschil was, dat het hier al schemerde en zelfs al kil begon te worden. Maar je kon nooit alles hebben, dat wist hij ook. Het waarderen van de kleine dingen die je nog had, was alles dat je kon doen. Zijn ogen vallen zachtjes dicht, terwijl zijn vingers over de snaren glijden, als onrustige geesten rond middernacht, voor eeuwig dwalend, zoekend naar het licht dat hen kon bevrijden.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gotische Kerk   zo mei 10, 2009 2:42 pm

Azura zong rustig verder, en ze hoorde plots een gitaar afspelen op het lied dat ze
net zong. Haar ogen deed ze dan ook weer open, en als het lied gedaan was richt
ze haar blik op de plek waar de gitaar vandaan kwam. Daar zag ze plots iemand
zitten, en ze wist even niet wat zeggen. Toch bleef ze gewoon kalm, en ze kijkt
dan gewoon weer ergens anders naar. Dit om het staren te voorkomen, maar toch
keek ze de jongen nog heel even aan vooraleer ze verder stapte.

Ze had niet verwacht dat er hier iemand was, hoewel ze het eigenlijk niet echt
erg vond. Trouwens voor duisterwezens had ze helemaal geen bang, en ze wist
dat vele duistere wezens haar respecteerden omwille van een goede vriend. Het
was voor haar dan ook vaak normaal om hier te komen, ookal zijn er sommige
goden hier niet blij om. Het enige wat ze kunnen doen is haar met rust laten,
en haar gewoon zichzelf laten blijven. Zelfs al is ze de godin van het licht, toch
weet ze dat het een verboden liefde was.

Niet dat die demon er zich iets van aantrok, en hij meer en meer bij haar kwam
maargoed liefde is nu eenmaal iets wat je niet kan tegenhouden. Even blijft ze
nog staan, maar dan stapt ze gewoon verder. Haar ogen gericht op de grond, en
met korte zachte passen verder stappend door deze omgeving. Haar ademhaling
en hart zo rustig als de nacht met zijn sterren, en toch was er verdriet van haar
af te lezen ookal toonde ze het amper.
Profiel bekijken
Exa_Nuva

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gotische Kerk   zo mei 10, 2009 3:20 pm

"Waarom houdt je op?", vraagt Silver, die plotseling naast de vrouw staat. Hij wist dat het stom was, maar kon het gewoon niet laten. Zo slim was hij sowieso niet, dus dat kon de hele situatie verklaren. Met zijn schaduwkracht kon hij zich met het grootste gemak door de kerk verplaatsen en opduiken waar hij maar wilde. Dus aanvallen ontwijken zou hier nog wel lukken, mocht de lichtdrager aanvallen.

Hij keek haar gefascineerd aan, haar aura scheen fel en toch weer niet. Het leek alsof er een mist van verdriet om deze vrouw hing en vreemdgenoeg deed het hem ook pijn. Het was alsof haar aura zijn verleden even terugbracht. Het verliezen van Rainy, het niet kunnen terugvinden van zijn broers en zus, het deed pijn. En zij, zij voelde hetzelfde, ook bij haar betrof het omstandigheden, die velen niet zouden kennen. Snel schudt hij zijn hoofd, zijn gedachten ten einde brengend.

"Sorry, dat was ongepast.. Ik kan niet van je verlangen je zielenlied door te zingen, zeker niet omdat je me niet kent..", merkt hij op, voor hij zijn hoofd in respect naar beneden buigt. Zijn onderdanigheid had hij nog nooit aan iemand getoond, zelfs niet aan de vrouwen waar hij het bed mee had gedeeld, of meer mee had dan dat. Het vreemde aan een Vampyre was, dat het emotiewezens waren, ook al toonden ze die nooit. Tot nu toe dan, als het onderbreken van de tijdstroom, liet een Vampyre zijn gevoel zien, een gevoel van saamhorigheid in verdriet.

Laatst aangepast door Exa_Nuva op zo mei 10, 2009 3:44 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gotische Kerk   zo mei 10, 2009 3:34 pm

Azura schrok even als de jongen plotseling bij haar stond, en ze kijkt hem dan
ook gewoon kalm aan. "Het lied heeft zijn einde bereikt." Zei Azura dan met een
korte glimlach, en ze blijft gewoon weer staan. Rustig kijkt ze wat om haar heen,
en ze wist duidelijk genoeg dat deze plek een gevaar kon zijn voor haar. Hoewel ze
er zich niets van aan trok met wat er zal gebeuren, en vechten zal ze dan ook niet
zomaar doen. Nee, zij is eerder iemand dat op een andere manier een oplossing
zal zoeken, tenzij het echt niet gaat dan pas zal ze aanvallen.

Haar ogen gleden even over zijn lichaam heen, maar dan weer gewoon naar zijn ogen. Met een kalme blik kijkt ze hem weer aan, en haar hart vertelde dat ze moest opletten. Niet dat ze enige emotie toont van angst, want dat had ze bijna nooit in zulke situaties. Als ze angst zou hebben dan is dat eerder omwille van haar dierbaren, en op dit klein moment heeft ze geen dierbaren meer. Nee iedereen waar zij van hield is allang naar het hiernamaals. Even schud ze haar hoofd om de
gedachtes te doen verdwijnen, want tenslotte had zij hen beloofd verder te gaan.

"Het geeft niet hoor, meesten vragen het aan mij om het lied verder te zingen." Zei
Azura met een glimlach tegen hem, en ze kijkt dan weer even om haar heen. Toch
was het vreemd dat iemand van zijn soort neerbuigt met zijn hoofd voor iemand als
haar, en ze zorgd er dan ook voor dat hij zijn hoofd weer gewoon recht houd. "Je
hoeft heus niet neer te buigen voor iemand zoals ik." Zei ze dan tegen hem, en ze
kijkt hem rustig in de ogen aan. Haar ogen glinsterden heel even, maar toch lette ze daar niet eens op. "Mag ik vragen wat deze heer zijn naam is?" Vroeg ze dan met een kalme blik in de ogen aan hem, en toch hield ze nog steeds de houding van net aan.
Profiel bekijken
Exa_Nuva

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gotische Kerk   zo mei 10, 2009 3:42 pm

Silver merkt op dat ze op haar hoede was en pakt zijn wapens, waarna hij ze op een bankje legt. Hij kijkt haar dan even aan in haar ogen, gezien hij niet mocht buigen voor haar en glimlacht.

"Een heer zal ik mezelf niet noemen.. Ik ben Silver Claws, een Vampyre, een van de oude Demonen.. Maar je hoeft niet bang te zijn, ik ben niet geweldadig, in ieder geval niet op het moment..", legt hij uit, voor hij weer glimlacht. Zijn scherpe tanden schenen met een ivoren glans een beetje in het maanlicht, tot hij snel zijn mond bedekte. Die dingen waren nogal vervelend, gezien ze hem meestal in gevaarlijke situaties brachten. Ze gaven het verkeerde beeld van hem, omdat hij geen bloed dronk en al zeker niet zo gevaarlijk was als het gerei in zijn mond.

Alsnog kon hij zijn ogen amper van dit schepsel afhouden. Normaal had hij een hekel aan alles dat het licht uitbeelde, al was het maar een Gaza Konijntje, maar deze vrouw, ze was anders. Ze beoordeelde niet op zijn duisternis, hoewel ze wel op haar hoede scheen te zijn. Het maakte niet uit, dat zou Silver ook zijn, als hij in zo'n situatie terecht zou komen.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gotische Kerk   zo mei 10, 2009 3:52 pm

Azura zucht heel even waarna ze dan gewoon weer naar hem keek, en ze merkte
dat hij had gezien hoe ze op haar hoede was. Normaal zou ze ieder moment
worden aangevallen, maar dit keer bleek het niet het geval. Het was vreemd want
ze was wel vaker in gevaar als ze op zo'n plekken verscheen, en toch werd ze door
een Schaduwgod beschermt die haar altijd al heeft gemogen. Rustig kijkt ze naar
de man voor haar, en ze glimlacht weer heel even.

"Aangenaam Silver. Mijn naam is Azura Godin van het Licht." Zei Azura dan met
een vriendelijke houding, en ze was dan ook heel vriendelijk. Ondanks dat ze met
een demon was geweest, zag ze hun wereld eigenlijk heel anders. Haar maakte het
niet uit of iemand slecht, goed of neutraal was, zij respecteert elk wezen dat op de
aarde leeft. Ookal doden vele slechten aan de goeden, maar toch zal ze hen niet
als een stuk vuil bekijken. Iedereen vecht om te overleven, en daarbij komen dan
ook vele offers bij terecht.

"Het spijt me als ik zo op mijn hoede ben, maar het is meer een gewoonte geworden ik word namelijk vaak achterna gezeten door demonen." Voegde ze er nog even aan toe, en ze gaat dan gewoon rustig op het bankje zitten. Haar blonde lange haren glansden door het licht van de maan, maar ook door het feit van haar kracht. Dit is niet het enige wat ze van kracht heeft, want velen waren verbaasd dat ze de kracht van vuur bezitte. Niet dat ze dat vaak zal gebruiken, maar soms was het wel nodig dat ze die kracht gebruikte.
Profiel bekijken
Exa_Nuva

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gotische Kerk   zo mei 10, 2009 4:05 pm

"Oh ja, de jonge generatie.. Incompetente, kleine hielenlikkers voor de hogeren.. Ze denken dat als ze een Godin doden, ze meteen plekken stijgen in de ranken van de Onderwereld.. Bespottelijk gewoon. Ik zal niemand meer aanvallen, zolang ze mij niet aanvallen, of vragen om een gevecht.. Als Demoon ben ik natuurlijk geboren om te vechten en van tijd tot tijd is het gewoon fijn..", legt hij uit, voor hij even om zich heenkijkt en wat hoort in de schaduw. Vanuit het niets springt er een Serpentdemoon op de Godin af, voor Silver zijn Vloeibaar Staal gebruikt, om zijn handen om te vormen tot lange, metalen klauwen, die al snel de Demoon doorboren.

Silver springt bovenop het wezen, terwijl zijn klauwen weer ingetrokken worden en hij slechts centimeters van het gezicht weg is. "Ik zou mijn vijanden beter uitkiezen.. Wie heeft je gestuurd?", gromt Silver. De Serpent kijkt hem met samengeknepen ogen aan, geel met een zwarte streep in het midden. "Hij zal me vermoorden als ik het zeg!", kermt hij. Silver trekt zijn wenkbrauw op. "Oh, en ik niet? Zie ik eruit als een zacht, knuffelbaar pupje?", vraagt hij, zijn stem spottend. De Serpent gebruikt zijn vervelling om weg te komen en Silver schudt zijn hoofd.

"Ik zie het.. Redelijk irritant, gebeurt zoiets vaak op een dag?", vraagt hij, het bloed van zijn handen afvegend. Silver bleef altijd redelijk kalm, zeker als het jongere Demonen betrof. Boosworden hielp niet, kalm blijven wel.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gotische Kerk   zo mei 10, 2009 4:17 pm

Azura knikte bij het horen van zijn woorden, en ze glimlacht dan ook even naar
hem. "Ikzelf zal ook niet zomaar iemand aanvallen, als je ook andere oplossingen
kan vinden bij sommige situaties." Zei Azura dan vriendelijk, waardoor ze zich dan
plots een bult schrok bij het merken van een demon. Even wist ze niet wat doen,
maar dan richt ze haar blik op Silver die nogal een snelle reflex had hierop. Het
verbaasde haar een beetje dat er een demon nu wilde toeslaan, maar ze wist dat
dit zou gebeuren.

Rustig blijft ze zitten op de bank, en ze kijkt dan ook naar Silver. De schaduwgod
kwam plots naast haar zitten, en hij kijkt haar even bezorgd aan. "Gaat het
Azura?" Vroeg de god aan haar, en ze knikte dan ook vriendelijk naar hem.
"Het gaat wel hoor, zoals je weet ben ik het meer dan gewoon om zo plotseling
aangevallen te worden door demonen." Zei ze dan ook met een zachte blik in
de ogen. "Dan ben ik blij, want geen één demon mag een vriend/familielid aanraken en vooral jou niet Azura." Zei de god waarna hij dan even boog naar haar, en hij weer gewoon verdween.

"Het gebeurd soms de hele dag." Zei Azura dan op zijn vraag, en ze kijkt hem dan
ook kalm aan. De lichte angst van het verschieten was alweer gewoon verdwenen,
en ze blijft kalm zitten op de bank. "Uhm dankje voor me te helpen Silver, maar hij
zou niet ver gekomen zijn omwille van de witte draak dat boven ons vliegt." Zei
ze dan even zacht terwijl ze naar boven keek, en ze merkte dat het Saphira was die
boven hen zweefde. Ookal zag je haar niet echt goed, en toch wist Azura dat ze er
was want beide waren een soort van verbonden met elkaar.
Profiel bekijken
Exa_Nuva

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gotische Kerk   zo mei 10, 2009 4:29 pm

"Geen punt, ik zei toch dat Demonen soms gewoone even moeten vechten? Maar, het is waarschijnlijk niet helemaal zoals jij hoopt.. Serpentdemonen kunnen schemeren, dus hij kan wel ontsnapt zijn.. Het vreemde is, dat deze alleen was, terwijl ze normaal in grote groepen werken.. Mooie draak, trouwens.. Er kan zo een Temmer komen die er ook een heeft, maar dat is geen witte..", reageert Silver, voor hij kijkt naar een klein plekje op zijn arm. Een grimas verschijnt op zijn gezicht, terwijl hij een diepe zucht laat.

"Het was een kamikaze-actie.. Hij heeft ambrosiumgif gespoten, wat waarschijnlijk bedoeld was voor jou.. Ambrosium is nogal dodelijk voor Lichte Wezens, zelfs Goden.. Waar willen ze je eigenlijk voor hebben?", vraagt Silver, niet echt goed nadenkend of hij dit wel had mogen vragen. Toch vond hij het vreemd dat Demonen levensbedreigende acties willen uitvoeren, alleen om een Godin te vermoorden. Dit was niet langer een poging om hoger in de ranken te komen, dit was echt een doel geworden.

Hij denkt terug aan de tijd dat hij tegen organisaties vocht, die erop uit waren alle onsterfelijken te doden en hoe hij Rainy kwijtraakte. Toen was het ook een hele groep die achter bepaalde individuën aanzaten. Hij hoopte zoiets nooit meer mee te maken, maar toch leek het erop dat een deel ervan hem altijd zou achtervolgen. Hij kijkt naar de grond, terwijl hij afwacht wat de Godin zou zeggen. De wond zag er gemeen uit, maar Silver had erger te verduren gehad, het zou uit zichzelf ooit nog wel helen.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gotische Kerk   zo mei 10, 2009 4:37 pm

Azura luisterde aandachtig waarna ze dan opstaat, en even haar lange jurk
weer beter doet. Het was lastig voor haar, maar toch had ze niet echt een
idee waarom ze haar zo plots zouden aanvallen. De draak die boven hen
zaten kwam naar beneden geland, en deze duwde haar hoofdje tegen Azura
aan. "Het is al goed Saphira ik ben veilig dankzij hem." Zei Azura dan terwijl
ze merkte dat Saphira naar hem toe liep. Rustig bestudeerde de draak hem,
en ze kijkt hem nieuwsgierig aan.

"Wel ik weet niet waarom ze me willen doden, en het is voor mij zelfs nog een
raadsel. Ik denk dat het te maken heeft met een demon waar ik een relatie
mee had, en deze hield ook veel van me. Totdat ik op een dag zijn graf zag
staan op een kerkhof." Zei Azura dan terwijl ze even naar de grond keek, en ze
op haar onderlip beet. Tranen zouden nu opkomen maar vreemdgenoeg hield
ze dat gewoon tegen, en Saphira kijkt even om naar Azura.

Toch bestudeerde ze Silver nog een lange tijd, en ze merkte dan plots een
wonde op. Met haar neus duwde de draak tegen zijn arm, en ze blies even wat
lucht op de wond. Saphira was altijd al een speciale witte draak geweest, en ze
had een helende kracht diep in haar. Dat was dan ook erg gemakkelijk, en dus
zorgde ze ervoor dat elke wonde kon genezen.
Profiel bekijken
Exa_Nuva

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gotische Kerk   zo mei 10, 2009 4:46 pm

Silver beet even op zijn onderlip, gezien Lichte energie niet echt al te geweldig was bij een Duister wezen als hijzelf. Toch vond hij het fascinerend een Witte Draak te zien, die nog in leven was. In de Onderwereld waren er nog wel enkele Witte Draken, maar die waren door Necromancie weer tot leven gewerkt, als grote geraamtes, die vaak als poortwachter dienden. De draak was mooi en ongeremd. Het zou op eigen initiatief reageren, dus niet als de draak van de Temmer.

"Als het een relatie met een Demoon betreft, weet ik ongeveer wel wie erachter zit.. Lucius, hij gaat over liefde van het Duistere.. Vindt het niet echt leuk als een van de Demonen besluit met iemand van het Licht om te gaan, zeker niet in de liefde.. Hij kan ook degene zijn die je.. Ehm. Vriendje heeft laten afmaken..", merkt Silver op. Zelf heeft hij dit nooit ervaren, maar Fingers had wel ooit een Engel als vriendinnetje en zij heeft het ook niet gehaald. Alleen omdat Silver's vader een invloedrijke man was, bleef Fingers ongedeerd.

"Hoe dan ook, je mag wel oppassen.. Deze Serpentdemoon was nog het minste wat Lucius heeft en hij houdt waarschijnlijk pas op tot jij je laatste adem hebt uitgeblazen, of hij door de eeuwige Duisternis zweeft..", verzucht Silver, als hij zijn handen lichtjes in de lucht gooit, uit machteloosheid. Hij baalde ervan dat hij verbannen was uit de Onderwereld, anders had hij er zelf iets aan gedaan. Als uitzondering in zijn leven, wilde hij nu iemand helpen zonder er zelf niets voor terug te zien. Deze Godin had een vreemde invloed op hem.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gotische Kerk   zo mei 10, 2009 4:56 pm

"Niet op Saphira letten ze is nogal een draak die makkelijk gewonden helpt." Zei
Azura zachtjes terwijl ze had aangevoeld dat het voor hem wat moeilijk was. Haar
ogen glinsteren door de maan, en ze stapt dan gewoon wat dichter naar hem toe.
Het was een raar gevoel om weer zo in contact te komen met iemand van de
onderwereld, maar langs de andere kant heeft ze er helemaal geen spijt van.

Bij het horen van zijn woorden dacht ze heel even na, maar eerlijk gezegd was het
dom van die Lucius. Natuurlijk zou ze er niets over zeggen, want zijzelf bleef kalm
bij deze woord wisseling. "Dan snap ik niet dat hij één van de beste demonen had
laten vermoorden. Ik bedoel hij was één van de demonen die rechtstreeks contact
had met de god van de duisternis, en deze liet hem gewoon zijn gang gaan om bij
me te zijn. Hijzelf wist ook dat het onmogelijk was om hem tegen te houden voor
naar me te komen." Zei Azura dan zacht tegen hem, en ze kijkt even naar de witte
draak Saphira.

"Geen nood ik heb zo mijn trucjes om het te overleven, en trouwens ik ben een
goede vriendin van de Schaduwgod, nouja zijn zoon was mijn geliefde en sindsdien
helpt zijn familie me tegenover de demonen die denken dat ze alles beter kunnen."
Voegde ze er dan ook nog even aan toe, en ze leunt even tegen Saphira aan. Deze
keek haar even aan, maar toch bleef ze Silver bestuderen. "Saphira je moet Silver
zo niet aanstaren, dat is onbeleefd meisje." Zei Azura even lachend, en Saphira
wend vlug haar blik af.
Profiel bekijken
Exa_Nuva

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gotische Kerk   zo mei 10, 2009 5:11 pm

"Het is oké, ik vind het fijner als een Draak ongetemd blijft, zoals alles trouwens.. Lucius is inderdaad niet al te slim met dit soort dingen, maar in de Onderwereld is er niet echt één Heerser.. Er is een eeuwigdurende concurrentie en geweld.. Het kan zelfs een Demoon zijn die beter wilde zijn dan de Demoon waar je een relatie mee had.. En nu kan hij degene neer willen halen die in zijn ogen degene die hij heeft vernietigd, zwak heeft gemaakt.. Demonen zijn gecompliceerde wezens, neem dat van een oudere aan..", merkt Silver op, voor hij de Draak nog een blik toewerpt en glimlacht. Zo zag het er beter uit, dan alleen die beenderen.

Wel denkt hij na over de relatie die Azura beschrijft. Lucius kon soms ondoordacht zijn, maar om de God der Duisternis te dwarsbomen, zal er wel iets aan de hand zijn geweest. Misschien was Lucius bang voor een verbond van de Goden en probeerde het zo te dwarsbomen. Als ook de Godin zou sterven, zouden de Goden misschien onderlinge ruziek krijgen, waardoor zijn lucratieve handeltjes niet in mist op zouden gaan. Lucius was immers een bemoeial, maar wilde boven alles zijn huurlingen kwijt, om winst te maken. Niet in geld, maar in zielen, het enige ruilmiddel dat Demonen willen.

Silver's ogen veranderen even van kleur, voor hij zijn hoofd schudt. Hij kijkt weer naar Azura en glimlacht. "Zolang we in deze kerk zitten, hebben we het voordeel van het Driehoeksoog.. De meeste jongere Demonen hebben de link niet meer met dat voorwerp, waardoor het voor mij niet echt moeilijk is, ze alle hoeken van de kerk te laten zien.. Dan blijf ik misschien ook nog in beweging, tot de Temmer arriveert.. Ze heeft een van mijn veren, dus zal ze de weg vanzelf wel vinden..", merkt hij op, terwijl hij zijn armen over elkaar doet en naar het Driehoeksoog kijkt.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gotische Kerk   zo mei 10, 2009 5:22 pm

Azura knikte vriendelijk terwijl ze luisterde, en ze kijkt dan ook even naar Saphira
die er nogal gek bij stond. Haar oren hield ze dan ook op alles gericht, en ze kijkt
even beide aan. "Ze mogen dan wel mijn geliefde gedood hebben, maar toch laat
ik me niet zomaar klein krijgen." Zei Azura dan met wijze woorden, want ze was
nu eenmaal iemand die moeilijk gekleineerd kon worden. Haar hart sloeg hierbij
even sneller, en ze kijkt dan naar Saphira die er nu vrolijker uitzag.

Ze had in al die tijden eigenlijk geen plezier meer gekent, en ze was dan ook erg
druk bezig met de taken die ze moest doen. Hoewel ze ook de tempel in orde hield
samen met de andere goden, maargoed de oppergod had het hen gevraagd en
dus deed iedereen het met erg veel plezier. Natuurlijk waren de taken ook erg
verdeeld, want Azura moest ook engelen alle regels toewijzen wat mag en niet
mag. Even moest ze lachen bij het feit dat zij de regels niet had gehoorzaamd,
maar haar noemde ze dan ook altijd een uitzondering.

"Ok dan." Zei Azura met een vriendelijke glimlach, en ze kijkt dan ook wat om
haar heen. Saphira was ondertussen weer naar omhoog gestegen, en ze keek
van een grote afstand naar beneden. Om eerlijk te zijn hield ze alles in de gaten
want ze vertrouwde het niet echt, maar toch zou ze niks doen wat niet mag.
Zelfs draken moesten zich aan de regels houden, en dat was dan ook een beetje
logisch. Ze mochten dan wel vuurwezens zijn, maar ook zij hadden regels die
ze gekregen hadden van de ouderen onder de draken.
Profiel bekijken
Exa_Nuva

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gotische Kerk   zo mei 10, 2009 5:45 pm

[Off-Character: Na deze post, hou ik me even rustig, tot Lanni ook arriveert, anders is ze nogal buitengesloten Razz]

"Nouja, we kunnen vast ook over vrolijkere dingen praten, zeker nu je weer een beetje lacht!", merkt Silver op en geeft zichzelf een mentale klap, wetend dat hij een beetje te vrijpostig en te rustig overkwam. Het was niet normaal om zo snel zo rustig te zijn rond iemand die hij amper kende en hij probeerde dus meteen wat kouder over te komen, wat niet lukte. Een beetje onhandig en beschaamd kijkt hij snel de andere kant op. Het was vervelend niet te weten, wat je moest doen.

Hij verplaatst zich naar het loodglasraam en kijkt naar buiten. "Ik hoop niet dat ze de weg kwijt is geraakt, zeker in het donker is dit een gevaarlijke stad.. Als ze in de problemen zit is het mijn schuld..", mompelt hij in zichzelf en pakt een hanger uit onder zijn shirt vandaan. Hij opent hem en kijkt even naar de foto, zijn ogen waterend. 'Rainy.. Ooit zal ik je wreken..', denkt hij in zichzelf, voor hij weer naar Azura kijkt. "Je bent niet de enige die zijn geliefde is kwijtgeraakt.."
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gotische Kerk   zo mei 10, 2009 5:55 pm

Azura glimlachte heel even kort, en ze blijft gewoon rustig staan. Toch zorgde ze
met één knip in de hand voor verlichting, en ze kijkt dan ook even om zich heen.
Er waren enkele kaarsjes in brand, en dat maakte de sfeer hier gewoon erg goed.
Rustig richt ze haar aandacht gewoon weer op hem, en ze kijkt wat omhoog naar
de hemel. "Agh dat kunnen we inderdaad wel doen." Zei Azura met een lieve
zachte glimlach tegen hem, en ze stapt dan heel even naar het raam toe.

Even keek ze naar buiten, maar dan liet ze zich neerzakken op de grond terwijl ze
naar zijn woorden luisterde. "Ik denk niet dat ze zal verdwalen hoor, en anders
stuur ik Saphira erop af." Zei Azura dan vriendelijk tegen hem, en ze blijft nog
steeds zo zitten op de grond. Rustig kijkt ze naar hem, en ze merkte dan pas
een hanger op. "Toch moeten we allemaal doorzetten in het leven, en dat is
niet altijd gemakkelijk nietwaar?" Zei Azura dan terwijl ze met wat ervaring
hierover sprak.

OOC :: Is goed hoor Wink
Profiel bekijken
Lanni

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar
Partner: je mag het proberen *grijnst duivels*
Krachten: helend vermogen, het oproepen van hoge lvl wezens, psychische kracht

BerichtOnderwerp: Re: Gotische Kerk   zo mei 10, 2009 8:01 pm

Lanni liet haar vogel landen naast de oude kerk, hier moest het zijn ookal zag ze Silver nu nergen maar die zou waarschijnlijk binnen zitten. Ze stapt af en stuurd de vogel weg mocht ze hem nodig hebben kon ze hem gewoon weer opnieuw oproepen. Lanni loopt richting de ingang van de kerk ze doet erg voorzichtig want bij oude plaatsen als deze weet je nooit wat er half in de grond ligt begraven waar je lekker over kan struikelen.

Plotseling hoor Lanni geritsel ze wist dat het de wind niet kon zijn want het waaide niet hard genoeg om het zo te laten ritselen. "Silver ben jij dat? Zo ja kom maar gewoon te voorschijn want anders voel ik me genootzaakt om mijn zwaarden te treken." Ze krijgt geen antwoord en trekt haar zwaarden als ze nog meer geritsel hoort nu van meerder kanten en ook een stuk dichter bij dan toe net. Maar omdat het zo donder is kan Lanni niet zien wie het zijn die steeds dichter bij komen, in de hoop dat het gewoon een flauwe grap is van Silver roept ze hem nog een keer maar deze keer harder en wacht op reactie met haar zwaarden in de aanslach mocht iets of iemand haar proberen aan te vallen.
Profiel bekijken
Exa_Nuva

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gotische Kerk   ma mei 11, 2009 12:21 am

Met een nog lichtelijk geïrriteerde wond op zijn arm, sprint Silver naar buiten, onderweg Polygamus en BelGareth meepakkend. Wanneer hij buiten komt, voelt hij al aan dat er iets niet klopt, voor hij de bosjes ziet bewegen rondom Lanni.

"Snel op de grond!", schreeuwt Silver, voor hij zich concentreert op één van de bosjes. Meteen vliegt het bosje in de fik, waarna er nog een Serpentdemoon verschijnt. Meteen haalt Silver de trekker om van BelGareth, waar hij meteen spijt van heeft, gezien er een enorme terugslag zit op het wapen. Dit in combinatie met de wond op zijn arm doen hem een paar stappen terugnemen, voor hij toeziet hoe de Demoon op de grond crepeert en in vlammen opgaat. Het normale effect van BelGareth, de wijze.

Dan gebruikt Silver maar Polygamus op het volgende bosje. Ook al was dit wapen meer gericht op degenen die bij het Licht horen, had het een goede kracht in zich en wist nog een Serpent uit te schakelen. Dit was de meest voorkomende werker van Lucius, wat Silver nog wel wist van de hele aanvaring tussen Fingers en de oude Demoon. Toen kwam er iets dat Silver niet verwachte, een gigantische metalen vuist die hem omver mepte. Hij rolt enkele keren over de kop heen, voor hij tegen de zijkant van de kerk opslaat met zijn rug.

Wanneer hij opstaat, herinnert hij zich Azura en Saphira, die nog in de omgeving zijn. "Azura, hou Saphira bij dat ding uit de buurt, het is een Ijzeren Golem, die dingen zijn erop gemaakt om Draken tot bewakers te verpulveren! Zij hebben al die botten op hun geweten en zijn gebouwd om draken te doden!", schreeuwt hij uit, voor hij op het grote metalen geval afspringt, zijn eigen lichaam ook tot staal vervormend, zodat hij ook maar een kans maakt. De Golem was immers bijna 3 meter lang, terwijl Silver net de 1,80 haalde.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gotische Kerk   ma mei 11, 2009 9:19 am

Azura dacht na over vanalles totdat ze plots Silver naar buiten zag lopen, en ze
keek toe vanuit de kerk. Haar ogen werden groter als ze plots weer een demon
zag, en ze wist even niet wat doen. Toch kon ze niks doen om hen te helpen,
nouja ze wist eigenlijk niets om te helpen. Saphira vloog nog steeds boven hen,
en deze lette erop dat er niets met Azura gebeurde. Natuurlijk kon Azura wel
helpen met vechten, maar dan was er de kans dat ze gewond zou worden door
één of andere demon.

Dus haar besluit was om op een afstandje te blijven, en ze keek naar de wapens
van hem wat ze eigenlijk wel vreemde wapens vond. Dan kijkt ze wat omhoog
naar Saphira, en deze keek zelf ook terug naar Azura. Net op het moment dat
ze weer naar Silver keek, zag ze plots een enorm beest met een metalen vuist.
Dat had ze om eerlijk te zijn nooit gezien, en ze wilt dan ook naar buiten gaan
om te helpen.

Niet veel later liep Azura naar buiten, wat misschien wel dom geweest was. Ze
kijkt naar Silver terwijl ze naar hem luistert, en haar blik richt ze dan omhoog.
Saphira blijf daarboven, en kom niet in de buurt van dat beest met dat
metalen vuist. Ik red me wel maar blijf jij veilig, jou mag er niets overkomen.

Zei Azura dan in gedachten, en ze voelde plots aan dat er iemand achter haar
zat. Even keek ze om en ze zag een demon staan, maar net als deze demon wilt
aanvallen werd deze zelf vernietigd door enkele schaduwmeesters. Azura knikt
naar deze waarna ze dan even bij hen blijft, en ze kijkt toe hoe Silver de demonen
verslaat.
Profiel bekijken
Lanni

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gotische Kerk   ma mei 11, 2009 3:44 pm

Als Lanni Silver hoort zeggen dat ze op de grond moet gaan liggen doet ze dat meteen ze heeft namelijk geen zin om door een van zijn aanvallen te worden geraakt. Ze is niet erg onder de indruk van de demonen wel van de wapens van Silver. Wanneer er een Ijzere Golem schrikt ze zich rot die had ze hier namelijk niet echt verwacht, ze is dan ook blij dat de witte draak die ze al had zien vliegen op afstand blijft want daar is dat ding waarschijnlijk op uit.

Silver heeft het duidelijk lastig met het grote gevaarte ook omdat hij blijkbaar al gewond was geraakt op een of andere manier. Lanni kon Silver niet alleen laten vechten en ze had haar zwaarden toch nog beet dus springt ze op en gaat ze Silver helpen de Ijzere Golem tegen de grond te krijgen.
Profiel bekijken
Exa_Nuva

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gotische Kerk   ma mei 11, 2009 7:20 pm

Silver ziet hoe Lanni zich bij hem voegt en glimlacht lichtelijk. "Oké, Temmer, Golems hebben een ongelofelijke verdediging, maar zijn niet echt snel of slim, dus we zouden het voordeel moeten hebben.. Hun zwakte is water, vreemdgenoeg, omdat ze dan verroesten.. Hun pantser is dan redelijk snel te breken.. Heb jij toevallig geen wezen in je arsenaal dat water weerspiegelt?", vraagt hij, terwijl hij zich schrap zet en een enorme vuist opvangt met zijn metalen lichaam.

Zo weet hij net Lanni af te schermen van de aanval, voor hij zijn VuurZiel gebruikt om extra tegenkracht te geven. Hij stampt zijn brandende voeten in de aarde, die snel stolt en hem zo genoeg grip geeft, om de Golem omver te gooien. "Oké, dit moet ons wat tijd geven om jou iets op te laten roepen!", merkt hij op, voor hij op de Golem springt en hem herhaaldelijk blijft rammen met hamervuisten. Het ding droeg het teken van Lucius en zat dus waarschijnlijk ook achter de Godin aan. Ook zou hij interesse kunnen hebben in de Witte Draak, maar zolang Silver er was, zou er niet nog een Draak geketend worden.

Met een hoge sprong, vliegt Silver nogmaals op de gigantische bruut in, nu zijn hele lichaam erin gooiend, zodat Lanni voldoende tijd zou krijgen om iets uit te voeren tegen het wezen. Hij hoopte dat er niet nog meer Demonen op zouden dagen om de Godin te teisteren, maar alles kon met Lucius.

Laatst aangepast door Exa_Nuva op ma mei 11, 2009 8:12 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gotische Kerk   ma mei 11, 2009 7:35 pm

Azura kijkt toe hoe ze beide vechten tegen dat beest, en ze kijkt dan even naar
omhoog. Saphira bleef braaf in de lucht, en dus was Azura heel erg blij. Maar dan
zag Saphira in de verte iets afkomen, en ze brulde dan ook heel luid. Met een
krachtige zwaai van haar vleugels vliegt ze in die richting, en tegelijk spuwt ze
ook vuur. Hoewel dit vuur van ijs was, en alle draken dit hadden. Eigenlijk was het
de ijsadem van een draak, en dus dit gebruikten ze dan ook zelden. Azura had
gemerkt dat ze wegvloog, maar dat ze haar ijsadem aanval zou gebruiken was dan
ook weer een grote verassing voor haar.

Natuurlijk wist Azura niet wat ze moest doen, en ze kijkt dan ook even naar Silver.
"Kan ik uhm helpen?" Vroeg ze dan maar aan hem, en ze kijkt heel even naar die
enorme demon. Als ze kon helpen dan had ze één oplossing, en dat was het verblinden van dat enorme beest. Rustig blijft ze nog staan, maar toch hield ze er niet echt van om nuteloos te zijn. En ook niet om telkens aangevallen te worden, want dat maakt de zaak alleen maar erger tegenover de andere goden. Zij weet dat
de andere goden haar zullen helpen, want dat hadden ze ook als taak gekregen. Na
een tijdje kwam Saphira weer terug, en ze kijkt even naar beneden. Saphira kan
jij je ijsadem aanval op dat beest hier doen?
Vroeg Azura dan in gedachten tegen
Saphira, en deze knikte heel even kort.

Toch zou Saphira nog even afwachten, en zelfs Azura wachtte rustig af op het
antwoord van Silver. Ze hoopte echt dat ze kon helpen, en dat zou het dan ook
verduidelijken dat er met haar niet te sollen valt. Haar ogen richt ze op de omgeving om zo alles in het oog te houden, en zijzelf hoopte nu ook dat ze eindelijk wat veilig was. Even zucht ze heel diep, en ze kijkt weer naar Silver en het meisje bij hem. Haar hart sloeg voor kort heel snel, maar dan werd dat weer gewoon erg rustig. Om eerlijk te zijn wist ze niet hoe ze moest reageren, en ze kon niet altijd op hun twee rekenen.
Profiel bekijken
Lanni

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gotische Kerk   ma mei 11, 2009 8:44 pm

"Een waterwezen oproepen ja hoor heb nog wel een Kraken voor je klaar liggen maar dan heb ik wel minstuns 10 minuten nodig om op te roepen en na het gevecht kun je me waarschijnlijk opvegen dus dan moet ik er wel zeker van zijn dat er voor de rest geen demonen zijn anders moet ik een zwakker wezen oproepen."

Dan draait Lanni zich om naar de vrouw bij wie de witte draak hoort om antwoord te geven op haar vraag omdat Silver nogal druk bezig was. " Op wat voor manneer wil je dan helpen, gezien je geen wapens bij je draagt en dat alles wat je draak zou kunnen doen niets zou uithalen omdat deze wezens er voor zijn gemaakt om draken zoals die van jou te killen." Daarna begint Lanni met het oproepen van een Kraken tijden het oproepen kan ze nog steeds gewoon praten maar heeft ze gewoon minder aandacht voor haar omgeving omdat ze zich moet consentreren want een wild dier oproepen en daarna in bedwang krijgen is erg lastig.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Gotische Kerk   

Gotische Kerk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Stad-
Ga naar: