Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

winkelgebied

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lanni

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar
Partner: je mag het proberen *grijnst duivels*
Krachten: helend vermogen, het oproepen van hoge lvl wezens, psychische kracht

BerichtOnderwerp: winkelgebied   zo jul 12, 2009 12:40 pm

Lanni is best wel geschroken door de plotselinge aanval en ze is erg blij dat ze Nemesis naar huis heeft gestuurt. Als Silver voorsteld dat hij haar trakteerd op wat ze maar wil kijkt ze hem schatend aan of hij het echt meent en haalt een ketting te voorschijn. Ze geeft de ketting aan Silver, het is eigelijk een klein flesje en de houder zit aan de ketting vast. "Als je meent dat ik krijg wat ik maar wil dan wil ik graag dat je dat flesje vult met je eigen bloed en nee ik zeg niet waarvoor dat mag je namelijk zelf bedenken" zegt Lanni tegen Silver, daarna stapt ze uit het zijspan en draait zich om naar Silver "En als die gast Corvus nog een keer langs komt hoef je me niet perse te verdedigen dat kan ik namelijk ook zelf doen, eigelijk geld dat voor alle 'vriendelijke' wezens die we nog tegen gaan komen." zegt Lanni en vervolgt een stuk zachter en met een blos op haar wangen wat ze zelf voelt en daarom naar beneden kijkt, "Maar ik vind het wel lief van je dat je dat voor me doe."

Lanni loopt snel verder naar de winkels en ergens hoopt ze dat Silver niet heeft gehoort wat ze als laatste zei hoewel ze weet dat zijn gehoor goed is en hij het onmogelijk niet gehoort kan hebben. Daarom gaat ze maar naar binnen kijken bij winkels totdat Silver zich bij haar zou voegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Exa_Nuva

Anime profiel
Leeftijd: 826 Geestelijk, 19 Lichamelijk
Partner: Bindingsangst door verloren liefdes.
Krachten: Liquid Steel (Ledematen kunnen in vloeibaar staal en dus ook wapens veranderen), Shadowplay (Vermogen om met schaduwen te vechten en ermee te reizen) en FireSoul

BerichtOnderwerp: Re: winkelgebied   ma jul 13, 2009 11:45 pm

"Hmm, de Onderwereld zit nog vol met ergere personen dan Corvus.. Het is toch altijd handig dat iemand voor je opkomt, ook al denk je geen hulp nodig te hebben. Er zijn namelijk ook Demonen die je opgeroepen wezens tegen je gebruiken, of ervoor zorgen dat je je niet genoeg kan concentreren om ze op te roepen.", legt Silver uit, voor hij het flesje aanneemt. Voor ze wegloopt, maakt ze nog een opmerking, deze was wat zachter, maar Silver had aangescherpte zintuigen, waardoor hij het toch opving, een klein glimlachje op zijn gezicht creërend.

Dan draait hij zich weg van Lanni, laat een nagel omgroeien tot een mesje en steekt ermee in zijn pols, waardoor het meest krachtige bloed in het flesje druppeld. Als het flesje vol zit, bindt hij er een klein verbandje omheen, dat hij strak aantrekt en vastzet met een schedelclipje. Daarna volgt hij Lanni, waarna hij haar het flesje aangeeft. "Ik hoop dat dit genoeg is, het zit helemaal vol.. Ik hoef ook niet te weten wat je ermee doet, zolang je er maar blij mee bent..", voegt hij toe, voor hij rond zich heen kijkt. Nog steeds geen enkel spoor van Fingers, hoewel hij wel de geur van Fingers vaagjes oppikte.

"We zijn hier in ieder geval niet voor niks heengekomen, maar eerst gaan we winkelen!", merkt Silver plots op, een nieuwe energie in hem ontstoken. Hij wist dat Fingers niet één van de snelsten was met ontkomen van iets, dus ze hadden nog ruim de tijd.
Profiel bekijken
Lanni

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: winkelgebied   wo jul 22, 2009 12:05 am

Lanni doet de ketting om haar nek en kijkt naar Silver zijn pols "Mag ik proberen het te helen of gaat het wel?" vraagt ze aan Silver, ze weet nog wel dat Silver haar heeft verteld dat witte magie niet werkt maar de magie die zij gebruikt is neutraal dus misschien zou dat wel helpen.

In winkelen had Lanni wel zin ze wist niet waar ze nog allemaal terecht zou komen en wie ze zou leren kennen maar wat nieuwe kleding zou geen kwaad kunnen net zo als het aanvullen van de voorraden. "Silver hoe weet jij zo zeker dat je me kunt vertrouwen?" vraagt Lanni van uit het niets voordat ze een kleding winkel binnen stapt. Ze weet niet zeker of Silver haar naar binnen zal volgen omdat het duidelijk een vrouwen zaak is en dat zou een bepaalt beeld kunnen schetsen waar Silver eerder moeite mee had of voor Lanni leek het teminste alsof hij er moeite mee had.

Binnen in het winkeltje ziet Lannie meteen al een paar dingen die ze leuk vind waar onder zwarte mantel die ze meteen gaat passen.
Profiel bekijken
Exa_Nuva

Anime profiel
Krachten: Liquid Steel (Ledematen kunnen in vloeibaar staal en dus ook wapens veranderen), Shadowplay (Vermogen om met schaduwen te vechten en ermee te reizen) en FireSoul

BerichtOnderwerp: Re: winkelgebied   wo jul 22, 2009 12:34 am

Silver volgt de hyperactieve jongedame de winkel in, half grinnikend. "Een klein wondje doet mij weinig hoor! En hoe ik je kan vertrouwen, dat is een lastige.. Misschien, omdat ik mensen te makkelijk vertrouw, misschien dat ik je kan lezen, wie zal het zeggen?", grijnst hij, een speelse knipoog toewerpend.

Silver was inderdaad nogal makkelijk in de omgang, als het om Lanni ging. Hij wist niet hoe het kwam, maar misschien zou zijn zusje wel gelijk krijgen. Gelijk in het feit, dat Silver een zwak had voor onschuldige meisjes. "Weet je, je lijkt me niet iemand die me opzettelijk pijn zou doen..", merkt hij vervolgens op, terwijl hij zelf rondkijkt en onder een stapel andere kleding een mooiere mantel haalt, versierd met elfentaal. "Is deze niet iets mooier?", vraagt hij, terwijl hij de mantel omhooghoudt.

Silver was van zichzelf niet echt iemand die graag winkelde, maar voor de Temmer maakte hij een uitzondering. Zijn eigen spullen waren vaak op de vlucht gekocht en later aangepast aan zijn wensen. Hierdoor was hij zelden te zien in winkels.
Profiel bekijken
Lanni

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: winkelgebied   wo jul 22, 2009 12:53 am

Lanni vind Silver zijn uitleg wel grapig zekker als ze bedenkt hoe wijnig hij van haar weet zij eigelijk ook van hem maar ja Nemesis moch hem meteen en die is altijd erg slecht van vertrouwen, zeker in het geval van mannen.

"Daar heb je gelijk in Silver ik doe iemand niet zo maar pijn alleen als het nodig is eigelijk voor mij of voor de persoon in kwestie." De mantel die ze aan had getroken doet ze weer uit en loopt naar Silver toe om te kijken wat hij voor haar had uitgezocht. Als ze de mantel ziet schrikt ze behoorlijk en vraagt een beetje boos en voornamelijk behoorlijk van slag "Wat weet jij allemaal?" Daarna loopt ze snel lang Silver naar buiten. Buiten zet ze het op een rennen maar als ze een hoek om wilt gaan botst ze zo hard tegen iemand op dat ze bijde op de grond vallen.
Profiel bekijken
Exa_Nuva

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: winkelgebied   wo jul 22, 2009 1:18 am

Silver haalt zijn schouders op en komt even later uit de winkel, waarna hij Lanni opraapt en afstoft met zijn handen. "Ik weet vrij weinig over je, maar ik ben bereid te leren!", merkt hij lachend op, voor hij haar in haar ogen kijkt. "Sorry als ik je op de één of andere manier gekwetst of van slag heb gemaakt. Ik heb de mantel toch voor je gekocht, maar als je hem niet wilt, dan heb ik altijd nog een kado als we mijn zus tegenkomen!", grapt hij, voor hij de mantel onder zijn jas vandaan haalt.

Silver was niets slechts van plan en snapte ook niet helemaal dat Lanni zo van slag raakte door een mantel, die eigenlijk best mooi was. Het kon zijn dat ze ooit iemand in die mantel had gezien, die haar iets heeft aangedaan, of dat ze bang was voor elfen. Of ze was zelf een elf. Hoe dan ook, dat moest ze zelf ooit maar vertellen, hij zou haar hoe dan ook proberen te steunen en helpen.

"Maar we zijn er wel over uit dat we elkaar kunnen vertrouwen, toch?", vraagt hij, een onschuldige blik in zijn ogen, wanneer hij bijna puppy-oogjes opzet. De meeste vrouwen waren hier redelijk vatbaar voor, zeker als iemand die zo ruig overkwam als Silver zo'n actie had.
Profiel bekijken
Lanni

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: winkelgebied   wo jul 22, 2009 2:01 am

Lanni laat zich overeind helpen door Silver en kijkt even versuft om zich heen maar als Silver begint te praten is ze zo weer helder. Ze kijkt een beetje beschaamt naar Silver "Het is niet dat ik hem niet mooi vind het komt door de tekste die er opstaan of eigelijk de taal waarin die is geschreven." Ze pakt de mantel aan en doet hem om en vraagt "Hoe staat hij?"

Binnen in Lanni begint een 2 strijd of ze hem haar ware ik zal laten zien of niet want ze vertrouwt hem wel maar weet niet helemaal zeker of dat wel veilig is met zijn zo gezegte vrienden kring.

Als Silver zijn puppy-ogen opzet kijkt Lanni weg want ze is niet van plan om zich te laten inpaken door zo iets. Wanneer ze Silver weer aan kijkt heeft ze haar besluit gemaakt ze vertrouwt hem en daarom heeft hij het recht te zien wie ze is. Terwijl ze hem aan kijkt veranderen haar ogen van blauw naar rood en haar oren worden puntig, als de veranderingen klaar zijn verandert haar blik ze kijkt Silver nu vragend en zegt "Dit is wie ik ben."
Profiel bekijken
Exa_Nuva

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: winkelgebied   wo jul 22, 2009 2:21 am

Even lijkt Silver geschokt van de transformatie, maar al snel glimlacht hij. "De jurk staat beeldig! En als je dacht dat je je kon voordoen als mens, heb je het mis. Ik wist al dat je niet menselijk was, ik wist alleen niet het specifieke ras waar je tot behoorde!", lacht hij zachtjes, voor hij toestemmend knikte. "Hoe dan ook, je ziet er nog steeds schattig uit hoor!", merkt hij op, zijn ogen lichtelijk glimmend.

"Ik voel dat je bang bent dat mijn kennisen je tot last gaan zijn zo? Geloof me, nu zou ik echt mijn leven geven voor je..", fluistert hij, voor hij lichtjes door zijn ene knie gaat, zijn woorden bevestigend, voor hij terug omhoog komt. "Had je daardoor ook mijn bloed nodig?", vraagt hij plotseling, niet echt zeker zijnd van het feit wat een Elf met Vampyrebloed moest. Het maakte hem ook niet echt uit, maar hij was wel benieuwd.

Ineens flitst er iets door zijn hoofd, zijn ogen worden groot. "Lanni, had de man die tegen je opbotste een beetje iets weg van een onverzorgd schoffie?", vraagt hij, bang dat Lanni nu wel eens haar portemonnee kwijt zou kunnen zijn. Zijn broertje lette meestal niet echt op wie hij bestal, zolang het maar niet iemand was die weinig had.
Profiel bekijken
Lanni

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: winkelgebied   wo jul 22, 2009 2:46 am

Lanni begint een beetje te blozen door wat Silver zegt maar kan het niet echt erg vinden. "Dat ik er volgens jou schatig uit zie wilt nog niet zeggen dat ik het ook ben." zegt ze terwijl ze haar tong uitsteekt "Ow en waar ik je bloed voor nodig heb kom je misschien nog wel een keertje achter of verteld ik je een keer maar nu nog niet." Ze vind het leuk om Silver een beetje te kunnen plagen en zijn nieuwschierigheid te prikkelen.

"Ik heb er om eerlijk te zijn niet echt op gelet tegen wie ik opbotste het zou dus best wel kunnen, hoezo?" Op het moment dat ze het vraagt weet ze het antwoord al en zoekt in haar tasje naar der portemonnee, die niet meer in haar tasje zit. Heel even verschijnt er een grijs op Lanni haar gezicht, ze concentreert zich en haar ogen gloeien lichtjes op, als de gloed verdwijnt heeft Lanni haar portemonnee in haar hand liggen en kijkt ze naar Silver. "Ik heb nog wel meer trukjes dan het oproepen van dieren en helen." Glimlacht ze. "Ik vraag me af of hij hier voor terug gaat komen, wat denk jij?"
Profiel bekijken
Exa_Nuva

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: winkelgebied   wo jul 22, 2009 7:11 pm

"Nou, nee, Fingers is wel slim genoeg daar van af te blijven eigenlijk.. Best jammer, nu we een aanwijzing hadden waar hij was, maar dat maakt niet uit, ik voel hem nog steeds..", merkt Silver even op, voor hij terugdenkt aan wat ze hiervoor zegt. "Je ziet er schattig uit en bent het ook, je kunt erover ruziën tot je aan ons weet, dat krijg je er bij mij toch niet uit!", lacht hij, voor ook hij zijn tong uitsteekt, redelijk dicht bij Lanni, om haar op een ander vlak te pesten.

"En dat van dat bloed kom ik dan vanzelf wel achter, het maakt ook niet uit, ik heb alleen nog nooit gehoord dat een Elf iets met bloed deed..", merkt hij op met een glimlach op zijn gezicht, voor hij zijn ogen sluit en al zijn zintuigen, op zicht na gebruikte in zijn omgeving. "Hij is bezig op het centrale plein, daar zal hij ook nog wel even bezig zijn.. Wilde jij nog een zaakje in, of iets te eten halen?", vraagt hij, wetend dat zijn broertje ook zo link was gewoon in dezelfde buurt te blijven om spullen te stelen.

Eigenlijk was Fingers helemaal niet zo slecht en hij zal vast ook wel een reden hebben in deze buurt te stelen. Een weeshuis in nood, een dame die zijn hart heeft gestolen, of in het ergste geval, een meisje dat in een weeshuis werkt, dat geld inzamelt om het weeshuis niet te verliezen. Hij gokte het tweede, gezien hij een paar kleine aanplakbiljetten had zien hangen in de buurt, waarbij allen de geur van een zekere dame bij zich hadden. Silver schudt zachtjes zijn hoofd, een lichte grijns op zijn gezicht. Fingers zou nooit veranderen.
Profiel bekijken
Lanni

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: winkelgebied   wo jul 22, 2009 8:07 pm

"Ow ja, ik zou graag wat gaan eten en ik geloof dat er op het centrale plein wel een paar leuk tentjes zijn. En je vergeet dat ik meer ben dan alleen een Elf." zegt Lanni tegen Silver "Of ben je bang dat als we daar heen gaan je broertje misschien wel op de vlucht slaat?" Ze kijkt Silver speels aan en prikt hem onverwacht in zijn buik waardoor hij iets ineen duikt, snel kust ze hem bij zijn mond hoek en begint daarna richting het centrale plein te lopen.

Lanni is best wel benieuwt naar Silver zijn broertje en hoopt dat ze hem niet zullen weg jagen door naar zijn werk terein te komen. En ze hoopt dat ze geen stomme fout heeft gemaakt door Silver bijna op zijn mond te zoenen. Als ze er aan terug denkt begint ze een beetje te blozen meestal deed ze niet van dit soort dingen ze verbaaste zich eigelijk over wat ze had gedaan. Maar dat zijn zorgen voor later nu zouden ze eerst Fingers moeten vinden en hopelijk zouden ze geen vervelende persoonen tegen komen voorlopig.
Profiel bekijken
Exa_Nuva

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: winkelgebied   wo jul 22, 2009 8:57 pm

Silver grijnst lichtjes, wanneer Lanni haar kleine gemene actie uitvoert, voor hij zichzelf lichtjes afklopt. "Je lijkt nogal een beetje op mijn zus, moet ik toegeven.. Nog even en je wil ook in de regen zoenen!", merkt hij op, naar de lucht kijkend en opmerkend dat er nog een bui aankwam. Misschien had hij op zijn woorden moeten letten.

"Fingers is niet iemand die snel op de vlucht slaat, zeker niet door mij, hij is alleen niet zo oplettend.. Hij zou het dus amper doorhebben als ik in de buurt ben..", reageert Silver op haar vraag, voor hij haar achterna liep, tot ze bij een tentje aankwamen. "Nouja, jij kan alles bestellen wat je wilt, ik hou het bij iets simpels.. Ik voed op de maan en op vuur, dus het eten hier is vrij overbodig voor me!", lacht hij, een beetje geïrriteert aan het feit dat hij niets aan het eten had.

Hij gaat op een stoeltje aan het terras zitten, uitkijkend of Fingers al ergens in het zicht loopt. Hij hoorde een groepje kinderen en hoefde dus alleen maar af te wachten tot ze langskwamen. Fingers zou zich hoe dan ook bij de kinderen voegen, om zo bij de dame in kwestie uit te komen. Het grappige was, dat Silver hem nu op zijn eigen manier voor was. Hij had immers al een vrouw die hem vergezelde. Het grijnsje op zijn gezicht keerde terug.
Profiel bekijken
Lanni

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: winkelgebied   di jul 28, 2009 11:15 pm

Lanni besteld een broodje en een glas wijn ze wacht totdat haar besteling word gebracht en neemt daarna gauw een hap uit haar broodje want ze had best wel honger gekregen. Terwijl ze van haar broodje en wijn geniet kijkt ze naar Silver die een groepje kinderen in de gaten aan het houden is ze vraagt zich af waarom hij dat doet, net als ze het wilt gaan vragen ziet ze een man in de beurt van de kinderen die ze herkent als Fingers. "Volgens mij is je broertje komen opdagen." zegt Lanni met een glimlach, ze vind het erg fijn dat ze hem hebben gevonden dat hield namelijk in dat ze er nog maar 2 hoefte te vinden.

Lanni kijkt om zich heen ze heeft al de hele tijd het idee dat ze in de gaten word gehouden het geeft haar een onpretig gevoel en ze is blij dat ze twee goed geslepen zwaarden bij zich heeft. "Silver ligt het aan mij of worden we echt in de gaten gehouden?" vraagt ze aan Silver omdat ze aan haar eigen oordeel is gaan twijvelen want er is niemand te zien die haar nog Silver in de gaten houd en het maakt ook niet uit hoe ze gaat zitten het gevoel komt van achter der.
Profiel bekijken
Exa_Nuva

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: winkelgebied   wo jul 29, 2009 12:44 am

"Hmm, ik voel het ook.. Premiejagers.. Mijn broertje is nog steeds een gezocht man en heeft aardig wat rijke Demonen beroofd, om het aan wat zielen die niets hadden te geven.. Laat mij maar..", merkt hij op, voor hij zijn ogen even sluit en even later pikzwarte ogen opent. Er waren overal kameleon-demonen, maar die lieten Silver koud.

In een flits was hij bij zijn broertje, hem op zijn schouder tikkend. "Situatie 412!", gromt hij in het oor van de andere Vampyre. Fingers laat de kinderen snel dekking zoeken, voor ze elkaars hand pakken en elkaar rondslingeren als een wilde dans. Beiden hadden inmiddels hun wapens gematerializeerd, Silver zijn zwaard en Fingers een dubbel mes, dat aan zijn handschoen bevestigd zat, alsof het een klauw was.

Binnen enkele seconden waren de kameleon-demonen tot stof vergaan en stonden Silver en Fingers rug tegen rug, waarbij diverse mensen applaudiseerden. Het leek alsof de twee straatartiesten waren, vreemd gekleed en wild bewegend in een acrobatische dans. Als vanzelf maken de twee een buiging en lopen ze terug op Lanni af.

"Dit is dus de vrouw waarover ik je zoveel heb laten voelen!", merkt Silver op, voor hij naar Lanni kijkt. "Ohja, Vampyre's hoeven elkaar alleen maar aan te raken, om bepaalde herinneringen of gevoelens te delen!", merkt hij op, een beetje lacherig dat hij dit vergeten was te vertellen. Fingers gaat meteen op een knie en kust de hand van Lanni.

"Uh--- S-sorry voor net.. Met.. Het stelen van je t-tas!", stottert hij, een beetje beschaamd. Hij was niet alleen zijn broer voorbij gelopen, maar hij had ook nog eens zijn bijna-vriendin beroofd. "Het.. w-was all-allemaal voor de kinderen!", vermeld hij erbij, nog steeds naar de grond kijkend en stotterend.
Profiel bekijken
Lanni

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: winkelgebied   do jul 30, 2009 3:26 pm

Lanni kijkt toe hoe Silver en Fingers samen wat demonen uitschakelen, ook al is ze niet in staat om de demonen te zien net als de mensen die beginnen te applaudiseeren na afloop van het gevecht. "Zijn er nog meer dingen die je vergeten ben te vertellen?" vraagt Lanni aan Silver. Ze verbaast zich over hoe Fingers doet hij is een dief maar te gelijk een heer, ze voelt zich gevleid door Fingers.

"Het maakt niet uit ik heb mijn spullen terug en Silver had al uitgelegt dat je dit soort dingen doet om andere die het minder hebben te helpen en daar is niets mis mee." zegt Lanni met een glimlach tegen Fingers. "Waar ben je op dit moment eigelijk mee bezig en hoe zit het met die kinderen?" vraagt Lanni aan Fingers, ze begon namelijk steeds meer intresse te krijgen in wat Fingers deed.
Profiel bekijken
Exa_Nuva

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: winkelgebied   do jul 30, 2009 5:21 pm

"Hmm, het enige dat ik me kan bedenken, is mijn training.. We hoeven eigenlijk maar een nummer aan de situatie te hechten en de bewegingen komen vanzelf..", merkt Silver op, nadenkend of hij niet meer vergeten was. Sommige dingen hoefde Lanni niet te weten, sommige dingen vergat Silver gewoonweg. Opzich was het redelijk wat om te onthouden, alles wat je in 800 jaar meemaakt. Soms moest je gewoon plaats maken voor andere dingen, nieuwe dingen, zoals zij. Snel schudt Silver zijn hoofd. Zo mocht hij niet denken. "Oh, ja, Vampyres nemen ook in kracht toe als ze met meerderen zijn, een soort familiegevoel!", voegt hij op het laatst toe.

Fingers laat een klein zuchtje vrij. "Jij ook altijd met dat vechten!", merkt hij even op, voor zijn blik weer op Lanni rust, zijn warrige bruine haar half over zijn gezicht hangend. "N-nou.. Er zijn mensen, die.. Hun tehuis willen slopen, om er een kantoor op te bouwen. Z-ze hebben weinig g-geld, dus kunnen niets doen om die rijke stinkerds tegen te houden!", merkt hij op, voor hij naar de grond kijkt. "D-dus s-steel ik, z-zodat juf Eliza genoeg geld heeft om het tehuis draaiende te houden!", vervolgt hij, een diepe rode blos op zijn wangen, nadat hij de naam van de vrouw in kwestie had gesproken.

Silver bespringt hem half, zijn arm om zijn broertje heen hangen, terwijl hij zijn hand door het al warrige haar heenhaalt. "Zegt er eentje wat over mij! Jij bent weer voor iemand gevallen, Romeo!", lacht hij, waardoor Fingers nog heviger begint te blozen en hem wegduwt. "Dat is niet grappig, Sil!", gromt hij, voor hij weer naar de grond staart. "Maar wel waar.. Help je me?", vraagt hij, zijn gezicht iets blijer.

Silver draait zich even af van zijn broertje. "Stelen is verkeerd, Fingers.. Aan de andere hand, wat die kantoorknulletjes doen kan ik ook niet goedkeuren.. De bouw alleen zou al ernstige schade kunnen toebrengen aan het gebied eromheen.. Ik ruik dat de kinderen lekker in de natuur spelen, dus dat betekent dat het tehuis buiten de stad staat..", merkt hij op, het gevoel dat hij de natuur moest beschermen terugkerend in zijn lichaam. Dan draait hij zich om en glimlacht. "We gaan ervoor werken, Fingers!", grinnikt hij, al in gedachten hebbend wat hij zijn broertje zou laten doen.

"Gezien we nogal wat kracht in ons donder hebben en ook snel zijn, lijkt het me handig om in de haven te beginnen, lekker bij die stinkvisjes!", merkt hij op, lachend, wanneer hij Fingers een beetje ziet kokhalzen. Fingers was als klein kind in een bak voedsel gevallen voor een wezen dat leefde op vissenkarkassen. Sindsdien heeft hij geen vis meer gegeten en wordt hij bijna misselijk van de gedachte alleen. "Geintje, broertje, je wilt niet weten hoeveel ik gespaard heb!", lacht Silver, terwijl hij uit zijn binnenzak een pakje bankbiljetten haalt.
Profiel bekijken
Lanni

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: winkelgebied   do aug 06, 2009 10:53 pm

"Misschien kan ik ook helpen, als er hier namelijk een beschermd dier zou komen te woonen vlak bij het tehuis dan zouden ze er geen kantoren neer kunnen zetten en is het dus ook minder aan trekelijk om het tehuis te slopen, zeker als de mensen in het tehuis voor het dier zouden zorgen." verteld Lanni, ze hoopt dat ze het een goed idee vinden wat ze had al een paar dieren in gedachten die vrij ongevaarlijk waren en hier in de omgeving best zouden kunnen leven.

"Ik zou natuurlijk ook wat Elvenspreuken in het tehuis kunnen plaatsen ter bescherming van de inwooners en misschien ook een paar die ongewenste gasten buiten de deur houden, hoewel een goede waak hond dat ook kan doen" zegt Lanni die nu hardop aan het denken is.

"Maar dat is natuurlijk niet aan mij om te beslissen dat zouden we moeten voorstellen aan juf Eliza want het is natuurlijk haar tehuis en zij moet zich er wel pretig bij voelen." Lanni kijkt naar Fingers en vraagt "Welke kant moeten we op om bij het tehuis te komen?" terwijl ze op antwoord wacht bedenkt Lanni hoe ze nog meer zou kunnen helpen.
Profiel bekijken
Exa_Nuva

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: winkelgebied   do aug 06, 2009 11:18 pm

"Die kantoorknapen zullen waarschijnlijk gaan proberen je dieren te vergiftigen, of iets in die richting.. Ik ken dit soort mensen, ik ken hun manieren.. We moeten de mensen voor ons winnen, voor we iets met dieren doen.. Daar kom ik van pas, of eerder gezegd, mijn geld..", merkt Silver op, terwijl hij even naar Fingers kijkt. "Daarom was jij weer aan het jatten gegaan, is het niet?", vraagt hij, een lichte grijns op zijn gezicht, wanneer hij opmerkt dat Fingers naar de grond kijkt.

"Sorry, Sil, ik weet dat ik beloofd had niet meer te stelen!", mompelt hij, een lichte blos op zijn gezicht van schaamte. Dan kijkt hij weer op, een beetje lacherig. "Ik vind het beestjesplan goed, maar zoals Sil al zei, hebben we wat mensen nodig die achter ons staant! En jij, als Elf zijnde, weet waarschijnlijk dat mensen om niets anders geven dan geld!", gaat hij verder, voor hij zich omdraait. "Het weeshuis staat op het platteland, net buiten de stad, maar het valt nog onder het stadsdistrict. Eliza zal het waarschijnlijk wel goed vinden, het is zo'n sch.. Euhm, laten we gewoon maar gaan, hè?", stottert hij op het laatst, de blos op zijn gezicht vuriger wordend.

Silver schudt zijn hoofd, zijn broertje was zo'n kneusje met sommige dingen. Toch voelde hij zich deels verantwoordelijk voor het welzijn van hem en wilde hem helpen in zijn kleine plannetje. Stiekem wilde hij ook indruk maken op Lanni, haar laten zien dat hij niet alleen een vechter was. Hij was ook één van de weinige Vampyres die echt goed was, samen met zijn broer en zus. Blue, was enigzins een uitzondering in de familie.
Profiel bekijken
Lanni

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: winkelgebied   wo aug 12, 2009 1:11 pm

"Ja ik weet heel goed wat jullie bedoelen want je zou je soms bijna gaan afvragen wie er nou het beest is de dieren of je mensen." zegt Lanni een beetje kil, niet dat het bedoeling was om zich er zo over op te winden maar somige soort mensen kon gewoon het ergste in haar naar boven halen.
Op rustige toon vervolgt Lanni "Kunnen we gaar ook slapen? Want na een zo'n summon van laatst heb ik een paar nachten een goede nachtrust nodig om het zo snel mogelijk weer te kunnen doen zonder mezelf te veel te belasten."

Lanni loopt een paar snelle rondjes rond de broers en terwijl ze dat doet laat ze een medalion in Fingers zijn zak glijden, het zou een mooi kado zijn voor de vrouw die zijn hart zo had geraakt en ze vond niet dat hij hoefte te weten dat die bij haar vandaan kwam.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: winkelgebied   

winkelgebied
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Stad-
Ga naar: