Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Time to kill you.. Tala.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Teru

Anime profiel
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Forget it.
Krachten: Death Note. Shinigami eyes.

BerichtOnderwerp: Time to kill you.. Tala.   zo apr 18, 2010 3:51 pm

Teru was de bossen al uit, nog geen spoor van Gaëlle met haar Eenhoorn. Het maakte Teru ook niet uit, zolang Tala maar tegen de vlakte aanging, met of zonder geweld. Haar geur werd vanaf hier steeds sterker, vreemd genoeg. Hij kon zich niet voorstellen dat iemand hier graag zou zijn. Of ze moest weten dat Teru achter haar aanzat, wat hem sterk leek. Hij gromde zachtjes en keek rond, alleen maar sneeuw. Dat dieren hier konden overleven was hem ook een raadsel. Hij zuchtte eventjes. Teru besloot maar te wachten totdat Gaëlle er ook was. Hij zuchtte, wat duurde zolang? Bleef haar paardje stil staan onderweg? Hij glimlachtte vals. Toen zag hij verder op een meisje staan, bruin haar, oren op haar hoofd. Tala. Dat was haar. Hij wist haar gezicht, en naam. Dit kon zó makkelijk zijn. Maarja, hoe moest hij Gaëlle uitleggen wat de Death Note was. Nee, dat deed hij niet. Dit keer maar met de blote handen. Teru gromde lichtjes. Waar bleef Gaëlle nu?

削除 ● Sakujo! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Gaëlle

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Vick, my loverboy ♥
Krachten: Water krachten.

BerichtOnderwerp: Re: Time to kill you.. Tala.   zo apr 18, 2010 3:57 pm

Gaëlle spoorde Selena aan en zag Teru nog voor zich lopen; "Haha, ik ga een ander paadje nemen." Zei ze al mompelend en suurde haar eenhoorn over de berg boven Teru. Ze spoorde nog wat aan en klakte met haar tong om nog véél sneller te gaan. Toen ze Teru iets zag mompelen waar ze bleef rolde ze met haar ogen. "Oh my god, ik sta achter je." Zei ze en lag languit omgekeerd op haar paard. Haar benen lagen rustend op de kont van Selena en Selena liet Gaëlle maar doen. Die houding nam Gaëlle altijd, ze vond het gewoon goed liggen. Toen Gaëlle zich van Selena liet glijden keek ze Teru aan. "Damn geen water." Mompelde ze en keek naar Teru. "Zonder water kan ik niet aanvallen. Alhoewel ik best poezelige handjes heb om aan te vallen." Zei ze met een vals grijnsje op haar gezicht en ze zag in de verte Tala staan. "Is dat Tala?" Vroeg ze en keek nog wat scherper naar het meisje met lange oren. "Wat een raar kind." Zei ze en keek naar haar eenhoorn. "Je mag nu gaan meisje, ik fluit wel als ik je nodig heb." Zei ze zacht. Selena hinnikte en was even later uit het zicht verdwenen. "Een eenhoorn is niet typisch voor meisjes, het zijn pracht dieren maar wolven zoals jij begrijpen dat waarschijnlijk niet." Ze grijnsde flauwtjes en stak haar tong uitdagend naar hem uit. "Maar goed wat ben je nou van plan." Zei ze en telde verveeld op haar vingers.
Profiel bekijken
Teru

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Time to kill you.. Tala.   zo apr 18, 2010 4:29 pm

[Moehhaha, aangezien ik ook Tala speel, heb ik het recht dit te mogen doen!]

Tala keek achterom, ze zag een zwarte wolf en een witte eenhoorn weg sprintten. Daarnaast stond een meisje met bruine haren. Ze zuchtte, waarom staarde de jongen zo naar haar. Opeens schoot het haar tebinnen, dit was Teru! Haar broer. Een grijns stond op Teru's gezicht. Tala keek maar naar hem, ze bewoog niet meer. Teru gromde. Hij liep langzaam op haar af. 'Nooit verwacht jou te zien, Teru.' Siste Tala hem toe. 'En dit zal ook de laatste keer zijn.' Zei Teru terug. 'Hoe bedoel je..' Zei Tala. 'Ik wist wel dat je langzaam was, maar zó erg..' Zei Teru met een spottende toon. 'Hmpf, jij was nooit het leukste broertje.' Zei ze. 'En dat blijkt vandaag weer, want dit is je laatste dag.' Zei hij tegen haar. Een valse glimlach trok rond zijn gezicht, zijn ogen lichtte eventjes op. Teru gromde en veranderde, de jongen met het zwarte haar en de rode ogen stond voor Tala. Wolken pakten samen en creeërde een donkere, ondoordringbare hemel. Tala keek rond, wat was haar broer van plan. 'Ik ga, jou dood plannen.' Zei hij vals tegen Tala. Teru gromde zachtjes. Hij liep een stukje weg, richting een steen. Hij ging er in kleermakerszit erop zitten. Uit zijn binnenzak haalde hij zijn Death Note. Hij vistte snel zijn pen op uit zijn jaszak en zette met ene paar haast onleesbare hanenpoten Tala's naam in het boekje, de Death Note. Hij keek eventjes op zijn horloge. En schreef de tijd in het boekje, dan alleen drie minuten later. Drie minuten wachten was toch niet zo moeilijk. Teru haalde diep adem en stopte het boekje snel weg. 'En we wachten.' Zei hij langzaam, en keek op zijn horloge, die de eerste minuut aan het aftellen was.

削除 ● Sakujo! <3
Profiel bekijken
Gaëlle

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Time to kill you.. Tala.   zo apr 18, 2010 4:43 pm

Gaëlle keek met open mond naar Teru die naar Tala ging. "Ook een toffe weerzien blijkbaar..." Zei ze met een dikke grijns op haar gezicht geplakt. "Jammer dat ik nu geen popcorn bij heb." Zei ze en keek Teru aan die Tala nog wat meer aan het uitmaken was. "Jeej, het wordt nog een spannende film." Mompelde ze droogjes en zag dat Teru in kleermakerszit op een steen ging zitten en iets raars tevoorschijn haalde. Het ene was blijkbaar de death note en het andere was natuurlijk een pen. Teru schrijfde iets onduidelijks op de steen dat Gaëlle niet kon lezen. Nieuwsgierig kwam ze ietwat dichterbij en las de naam: 'Tala'. Gaëlle grinnikte en liep dan terug naar haar plaats waar ze nog steeds een goed zicht had op het fantastische schouwspel. 'Wat gebeurt er nu, is er een pauze of zo?' Dacht ze en keek van Tala naar Teru. Teru zat nog steeds op zijn steen en Tala stond nog steeds stil als aan de grond genageld. "Oké, ik ben het zat, deze film is boring...!" Zei ze met een domme grijns op haar gezicht en ze liep op Teru af. "Ben je bijna klaar, het wordt nogal...Saaitjes." Zei ze en zag dat het nog 50 seconden waren. "Gaat ze als de 50 seconden over zijn verdwijnen of zo?" Zei ze dom alsof ze er niets van begreep en keek dan naar de grond.
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel
Leeftijd: Looks like 18
Partner: Nein!
Krachten: Death Note [Inclusief Shinigami Eyes]. Some kind of death magic. Transform in a Huge Black Wolf.

BerichtOnderwerp: Re: Time to kill you.. Tala.   zo apr 18, 2010 4:50 pm

Die geur. Bekend, maar toch ook weer niet. Wie was het? Een zwarte wolf stoof over de droge toendra heen. Enkel sneeuw, Zijn zwarte vacht viel te veel op hier. Onder het rennen veranderde de wolf in een lange man. Zijn warrige bruine haar verborg zijn rode ogen. Hij knipperde een paar keer en zijn ogen werden bruin, donkerder dan zijn haar. Ze keken zoekend rond. Hij rook nog steeds die geur. Opeens schoot hem een naam te binnen. Celine. Het meisje dat hij een lange tijd geleden vermoord had door middel van zijn Death Note. Hij gromde zacht, dierlijk. Zijn bruine ogen focuste op een punt. Daar zo, er stonden drie mensen. Hij herkende er echter maar een. 'Teru.' Zei hij zacht. Hij liep langzaam op weg naar het groepje. Onderweg hielt hij Teru goed in de gate. Hij hoorde Ryuk achter hem zweven. 'Ryuk.' Zei hij rustig. 'Jij mag zeker niet zeggen welke Shinigami er bij Teru is toch?' Ryuk keek hem even aan. 'Dat weet je Light.' Hij gromde weer. Light, hij had een hekel aan die naam. Hij gebruikte hem alleen nog als hij echt in de problemen zat. Anders stond hij bekend onder Kira. De moordenaar van Ryuuzaki, aka L Lawliet. De jongste detective op de Kira zaak. Hij merkte ook een meisje op met blauwe haar. Hij had gezien dat Teru iets in een boekje schreef. Dat dat een Death Note was wist hij vrijwel zeker. Hij ging geluidloos achter het meisje staan en hoorde nog net het laatste wat ze zei. 'Nee,' Zei hij met zijn kille stem. 'Ze gaat iets veel leukers doen.' Ryuk lachte achter hem. Hij liep naar Teru toe en knikte. Even schoot een rode flits over zijn bruine ogen.

Do you still believe in God and Heaven...
Don't do that.
'Cause. I'm The God of The New World!

Coach van HIS
Profiel bekijken
Teru

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Time to kill you.. Tala.   zo apr 18, 2010 5:06 pm

Teru rekte zich uit. Tala was nog steeds blijven staan, geen aanvalspoging of wat dan ook. Omdat ze niet wist wat er komen ging. Teru zag dat een jongeman hierheen kwam. 'Kira.' Zei hij zachtjes. Deze kende hij wel, de moordenaar van Ryuuzaki. Een van de bekendste detectives op de wereld, ook de jongste. Teru rekte zich uit en keek naar Gaëlle. 'Relax..' Zei hij alleen tegen haar. Teru keek naar Tala, toen naar zijn horloge. Het verbaasde hem wel, Tala bleef gewoon staan. 'Wat is er zusje, bang voor de dood?' Siste hij. 'Drie.. twee..' Telde hij af. De laatste tel draaide hij zich helemaal om en zag hij hoe Tala zich op de grond liet vallen, naar haar borstkast greep. Teru keek nog ene keertje goed, Tala was dood. 'Cardioinfarct,' Zei Teru enkel. 'Oftewel, een hartaanval.' Glimlachtte hij vals. Ondertussen was Kira erook al bij. Rem was ondertussen achter hem gaan staan. Teru rekte zich uit en keek naar Kira. 'Zo, nooit verwacht jou hier te zien.' Zei hij, het klonk niet verbaasd. 'Hoe ben je van de politie afgekomen?' Vroeg Teru, tamelijk benieuwd naar het antwoord van Kira.

削除 ● Sakujo! <3
Profiel bekijken
Gaëlle

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Time to kill you.. Tala.   zo apr 18, 2010 5:13 pm

Gaëlle hoorde een rare stem achter zich. Ze draaide zich om en gaf uit reflex een harde klap in zijn gezicht. "Oeps, sorry." Zei ze toen ze de jongen zag en stelde zich recht. Haar bruine lokken hingen netjes over haar schouder en Gaëlle hield haar toch maar klaar voor een tegen aanval te vermijden of te ontwijken. Want evengoed zou de jongen haar een klap terug verkopen. Toen Gaëlle de laatste seconden mee telde zag ze dat plots Tala op de grond viel en Teru zei dat ze droogjes een hartaanval had. "Haha, grappug." Zei ze weer met haar droge stem en trok haar wenkbrauwen op. "Ik ben Gaëlle." Zei ze tegen de jongen die blijkbaar Kira heette. "Jullie kennen elkaar zie ik." Zei ze om toch nog wat aandacht te krijgen. Want het leek of de twee hun eigen gesprekje vormden. "En wat gaat er nu gebeuren met het lijk?" Vroeg ze en keek van Kira en Teru naar Tala en terug.
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel
Krachten: Death Note [Inclusief Shinigami Eyes]. Some kind of death magic. Transform in a Huge Black Wolf.

BerichtOnderwerp: Re: Time to kill you.. Tala.   zo apr 18, 2010 5:30 pm

[(A) Ik heb liever niet dat je al weet hoe Kira heet ;p Da kan ik mijn plan doorzetten (6)]

Hij kreeg een klap in zijn gezicht. Kira's bruine ogen vernauwde zich en een dierlijk gegrom steeg uit zijn keel omhoog. Maar hij hielt zich rustig en zag dat het meisje in de verdediging ging staan. Hij grijnsde, maar deed niets. In plaats daarvan richten hij zich op het meisje dat in elkaar zakte en naar haar borstkas greep. Duidelijk een hartaanval. De makkelijkste manier om te doden. 'Zo, nooit verwacht jou hier te zien.' Zijn ogen richten zich op Teru. 'Uhu,' meer zei hij niet. Waarom zou hij? Had hij hier om gevraagd om hem terug te zien. Niet echt. 'Hoe ben je van de politie afgekomen?' A, ja. De Japanse politie die achter hem aanzat. 'Ze denken dat ik nog steeds in Japan zit,' Mompelde hij, geen zin om voluit te praten. "Ik ben Gaëlle." Het meisje sprak en stelde zich voor. Een sluwe grijns kwam op zijn gezicht. 'Ik ben Light Yagami,' Zei hij rustig. "Jullie kennen elkaar zie ik." Zijn ogen gleden van het meisje naar Teru. 'Dat klopt ja. We hebben elkaar in Japan ontmoet.' Legde hij rustig uit. "En wat gaat er nu gebeuren met het lijk?" O ja, het lijk. 'Laat maar liggen, hebben de gieren ook nog wat.' Zei hij met een kleine glimlach op zijn gezicht.

Don't do that.

Coach van HIS
Profiel bekijken
Teru

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Time to kill you.. Tala.   ma apr 19, 2010 5:47 pm

(Oh god, Soppie en haar plannetjes.. no good, no good..>:])

Teru keek naar Kira, hij kreeg een bepaald harde klap in zijn gezicht. Hij kon een kleine glimlach niet bedwingen en keek naar Kira, die begon te praten over de Japanse politie. 'Ze denken dat ik nog steeds in Japan zit,' Zei Kira tegen hem. 'Sukkels, die mensen kunnen echt geen zaken oplossen. Ze tasten in het duister nu Ryuuzaki dood is..' Zei hij met een valse glimlach. Teru was aangewezen als derde 'Kira'. Nog niet zo heel lang geleden, het ging allemaal veel te snel. Maar het was hem gelukt, Teru had in opdracht van Kira ook nog een hoop mensen vermoord met de Death Note, waar nu ook zijn zusje bij hoorde. 'Het lijk..' Teru had de vraag van Gaëlle gehoord. Kira was hem voor. 'Light, je hebt je antwoorden te goed klaar liggen.' Grijnsde Teru naar hem. Kira had altijd zijn antwoorden klaar liggen, vreemd genoeg. Hij was vast wel gewend dat ze hem vele vragen vroegen.

削除 ● Sakujo! <3
Profiel bekijken
Gaëlle

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Time to kill you.. Tala.   ma apr 19, 2010 9:55 pm

Gaëlle grijnsde ij de uitleg die de jongen zei. Zijn naam kon ze amper uitspreken dus deed ze dat dan ook niet. "En wat nu?" Zei ze en schuifelde verveeld met haar voeten over de grond. "Ik verveel me hier dood. Anders ik weet iets, we gaan even naar het strand, kan ik mij tenminste mooi maken." Zei ze dom en grijnsde. "Nee, maar gaan we nou wat doen?!" Zei ze nu wat doordringend en floot tussen haar twee vingers. Weer was die zelfde hinnik te horen en kwam een witte eenhoorn weer in zicht. Gaëlle grijnsde en steeg op toen Selena voor haar knielde. Ze aaide over de schoft van het dier en zette zich weer in haar lome ,houding. Uitgestrekt met haar benen over de kont van haar eenhoorn, of te wel haar rijdier.,

{Now inspiration...}
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Time to kill you.. Tala.   di apr 20, 2010 8:31 pm

'Sukkels, die mensen kunnen echt geen zaken oplossen. Ze tasten in het duister nu Ryuuzaki dood is..' Kira glimlachte. A ja, Ryuuzaki. Zijn 'vriend'. Dat had hij immers zelf gezegd. Dat hij, Light Yagami de enige was die hij ooit als vriend had gezien. Hij huiverde bij die gedachten. Gelukkig was hij dood, nu konden ze hem niets meer maken. 'Uhu,' Zei hij enkel. Hij wist dat Teru ook een 'Kira' was. En aangezien ze beide hetzelfde Lot hadden, konden ze best samen optrekken. Zolang Misa er maar niet was. Daar werd hij horendol van. 'Light, je hebt je antwoorden te goed klaar liggen.' Een glimlach sierde zijn gezicht. 'Rappe tong,' Zei hij rustig. Hij was altijd al snel geweest in antwoorden. Hij was sowieso erg snel. Maar goed. "Ik verveel me hier dood. Anders ik weet iets, we gaan even naar het strand, kan ik mij tenminste mooi maken." Hij keek het meisje even vreemd aan. 'Het strand?!' Hij had eerlijk gezegd een hekel aan het strand, maar goed. Misschien was er tijd voor verandering. Hij hoorde dat Gaëlle floot en er een eenhoorn te voorschijn kwam. Hij grijnsde en veranderde in een zwarte wolf, terwijl zijn bruine ogen bijna onzichtbaar waren.

Don't do that.

Coach van HIS
Profiel bekijken
Teru

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Time to kill you.. Tala.   wo apr 21, 2010 4:21 pm

Teru keek van Kira naar Gaëlle, die voorstelde om naar het strand te gaan. Het maakte hem niks uit, hij zag het als een kans om eventjes uit te waaien. Teru zuchtte. Hij probeerde zich verwoed te herinneren wat hij een tijdje geleden in de krant had gelezen. Het was een rouw-advertentie, dat wist hij nog.. maar met wiens naam.. was het toch. Touta Matsuda.. Dat was het! Teru keek naar Light, hij had zijn Death Note niet gebruikt op Matsuda, er was dus nog een iemand die dit gedaan zou kunnen hebben. 'Matsuda.. is dood.' Zei Teru toen tegen Light, hij moest weten waar hij het over had. Matsuda was een van leden van de SPK. De groep die Kira moest opsporen en vermoorden. Teru gromde zachtjes. 'Was jij het?' Vroeg hij. Vroeger hadden hij en Teru op dezelfde school gezeten.. daar kende hij hem van. Niet in dezelfde klas.. maar wel op school. Teru zag Matsuda soms als broer. Hij draaide zich om, van Light en Gaëlle.

削除 ● Sakujo! <3
Profiel bekijken
Gaëlle

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Time to kill you.. Tala.   wo apr 21, 2010 6:10 pm

Gaëlle keek van Teru naar Kira. "Nou?" Vroeg ze en keek beiden verveeld aan. "We kunnen ook ergens anders heen." Zei ze en zette zich weer normaal recht op haar rijdier. Gaëlle slaakte een diepe zucht en keek naar Kira. "Dus jij wilt naar het strand, wil jij dan ook Teru?" Vroeg ze en hoorde hem instemmen. "Oké, dan, om ter snelst!" Zei ze. Ze zette zich mooi rechtop, haar haren een beetje voor haar ogen en haar handen goed geklemd in de manen van haar eenhoorn. Gaëlle grijnsde en spoorde wat aan. "Slakjes, ik zou maar vertrekken moest ik jullie zijn." Zei ze nog achter haar schouder en verdween al uit het zicht.

{Gaat er iemand een topic bij het strand of zeuw aanmaken? Er zal dan ook magie gebruikt worden in het topic ^^}
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Time to kill you.. Tala.   vr apr 23, 2010 4:12 pm

Aangezien er niet op hem werd gereageerd veranderde Kira weer terug naar zijn mensengedaante. Hij keek even nors rond en zijn ogen schoten met een ruk naar Teru toen hij zei dat Matsuda dood was. Toen hij zijn geheugen 'kwijt' was had hij bij het SPK gezeten om samen met Ryuuzaki en nog een paar andere Kira op te sporen en te vernietigen. Daar had hij Matsuda leren kennen, een vreemde man die nogal slungelig over kwam. En volgens hem had hij ook nog een oogje op zijn zus. Had, aangezien hij nu dood was. 'Jammer, het was een goeie kerel.' Zei Kira koel en richten zijn blik voor zich. Hij had iets gehoord over de relatie tussen Teru en Matsuda, en bedacht zich dat het zwaar voor hem moest zijn. 'Was jij het?' Teru's stem had een andere klank gekregen bij deze vraag. 'Nee,' Zei hij rustig. 'Maar ik zal eens gaan rondvragen.' Ondertussen zat hij zelf ook al te denken wie het zou kunnen zijn. Misa niet, Matsuda had een tijdje als haar manager gewerkt, dus ze zou hem nooit vermoorden. Die andere, Die... Hij schudde zijn hoofd, hij wist zelf de naam niet eens meer. Nou ja, boeiend. "Dus jij wilt naar het strand, wil jij dan ook Teru?" Hij keek op toen Gaëlle begon te praten. Zij was er inderdaad ook nog. "Slakjes, ik zou maar vertrekken moest ik jullie zijn." O, dus ze dacht niet zo snel te kunnen zijn. Kira gromde zacht, hij liet zich voorover vallen en veranderde ter plekken in een grote zwarte wolf. Zijn kille bruine ogen schoten even naar rood en weer terug. Hij zette zich krachtig af tegen de grond en rende al snel naast Gaëlle. 'Dacht je nou werkelijk dat je me kon in halen?' Sprak hij zacht in haar gedachten. 'Mooi niet dus,' Hij ging een versnelling hoger en rende al snel op een afstand van Gaëlle.

[Kiek, maar jij maar een topic aan XD]

Don't do that.

Coach van HIS
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Time to kill you.. Tala.   

Time to kill you.. Tala.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hmmm I will try to not kill you //Roakes//
» This time I'm nog leaving without you
» Don't kill me softly!
» [Training Session] It's time to learn, my dear Apprentice.
» Now the time has come to learn..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Toendra-
Ga naar: