Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

*vloek* Gaëlle

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Fire

Anime profiel
Leeftijd: 19 jaar
Partner:
Krachten: probeer dat maar te ondekken xD

BerichtOnderwerp: *vloek* Gaëlle   zo apr 18, 2010 6:06 pm

Fire liep vloekend rond, ze was woedend, hoe kon het nu zijn dat uitgerekend haar zus hier was. Was ze nog niet blij genoeg omdat zij de lieveling van hun moeder was. Grijnzend keek ze rond, kon ze nu echt niet ergens anders zijn, het was al erg genoeg dat ze was verbannen door haar eigen moeder, en haar vader die had er gewoon op toegekeken. Maar ergens wilde ze haar zus ook wel is zien, ze wilde weten hoe ze er nu uitzag nu ze ouder was geworden. Ze had geen moord neigingen op haar zus. Ze vloekte even luid, wat moest ze nou zeggen als ze haar ineens zou tegenkomen 'hoi' of haar sissend wegjagen. Al miste ze haar erg ze was toch bang voor hun ontmoeting. Ze had een idee ze wilde haar zien maar dat kon alleen door haar nieuwsgierig te maken en dan te doen alsof het allemaal toeval was. Ze maakte een klein vuurdraakje en gooide het in de lucht en liet het draakje Gaëlle opzoeken, zou ze weten dat zij het was of zou ze geloven dat het allemaal toeval was?
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Gaëlle

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Vick, my loverboy ♥
Krachten: Water krachten.

BerichtOnderwerp: Re: *vloek* Gaëlle   zo apr 18, 2010 6:38 pm

Gaëlle zat ergens verder op een klein bergje en zat kleine waterballetjes te maken. Telkens probeerde ze de waterballetjes verder te krijgen maar telkens splachte die ergens verder weer open. "Shit!" Mompelde ze na een tijd en zag dat haar amulet weer begon te gloeien. Ze maakte met haar handen een kommetje en perste haar lippen op elkaar waarna ze een water bal begon te maken. Ze zag hoe een kleine water druppel een grote ronde cirkel maakte in haar handen. Gaëlle probeerde nu haar handen ietsje naar achteren te plaatsen zodat de water bol nu gewoon over de grond bleef hangen. Gaëlle voelde hoe haar hart in haar keel begon te kloppen en hoe ze in spanning zat. Nu moest ze alleen maar de water bol tot een draak laten vormen en dan af gooien naar een boom. Gaëlle probeerde met al haar moed haar handen van links naar rechts te bewegen zodat er een draak onstond. Haar kettinkje begon weer te gloeien en zorgde voor een extra kracht. Langzamerhand begon het te lukken. Gaëlle stootte dan vlug met haar handen rechtvooruit en zag hoe de water draak tegen de boom knotste en dan uiteen spatte. "Yes!" Zei ze en grijnsde. Toen ze plots in de verte een rode vuurdraak op haar af zag komen kreeg ze meteen een goed vermoeden dat haar oudere us hier achter zat. Gaëlle haar vrolijke gezicht veranderde in een boze blik. Ze vloekte luid en floot tussen haar vingers. Een witte eenhoorn hinnikte luid en kwam al galoperend op haar af. "Flinke meid, breng me bij men zusje." Zei ze streng maar toch zacht.

Toen ze eindelijk haar zus in de verte zag kreeg ze opeens heel veel zin om haar een mep te verkopen. Al die tijd hadden ze elkaar vermeden, als die tijd was haar zus papa's lievelings kindje. Gaëlle dacht aan de tijd van vroeger toen hun beide ouders gescheiden waren en hoe haar zus haar moeder uitmaakte voor vuile waternimf. Gaëlle zag weer alle beelden voor zich. "Vuile vuile rot *slechtwoordgebruik*" Vloekte ze waarna ze op Fire af liep. "Waarom riep je me." Zei ze kil en bleef haar zus strak aan kijken. Ze hielt haar adem strak in van de spanning en schuifelde ongeduldig met haar voeten over de aarde.
Profiel bekijken
Fire

Anime profiel
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: *vloek* Gaëlle   zo apr 18, 2010 7:09 pm

Eindelijk ze was er, een grijns was op haar gezicht te lezen. Haar ogen gleden langs haar. "Ook hoi" zei ze expres rustig, ze was woedend maar dat liet ze niet merken. "Je bent groot geworden" zei ze en grijnsde. "Waarom ben je hier, ik bedoel in Anime", zei ze en keek haar even vernietigend aan. "Heeft moeder je buitengegooid? Je komt er wel overheen hoor!" zei ze en spuugde op de grond. "Gelukkig is die ouwe dan toch dood, hij kon niet van me blijven, bij jou was da waarschijnlijk niet hé? Jij werd door moeder in de watten gelegd, je moest maar aan je belletje rinkelen en er stonden vijf mensen om je heen om je te dienen, is het niet?" zei ze en keek haar aan. Ze was woedend maar ze wilde nu ook niet met haar zus gaan vechten ze was nog steeds haar zus die doodde je zomaar niet. "JE hebt precies je krachten ontdekt, normaal kreeg ik dat ding dan was ik nog sterker maar ons moeder hield weer meer van jou" zei ze en terwijl ze het zei vuurde ze vuurballen op alles dat volgens haar te dicht bij stond. Ze was boos en dan nog ook haar zus, zo kon ze nooit haar verleden achter zich laten altijd als ze in haar gezicht zou kijken zag ze haar familie in de ogen en ze zou er altijd aan herinnerd worden. En nu was ze ook in hetzelfde gebied.
Profiel bekijken
Gaëlle

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: *vloek* Gaëlle   zo apr 18, 2010 7:26 pm

Gaëlle keek haar boos aan. "Je bent nog steeds zoals vroeger, geen emoties, hartloos!" Spotte ze en keek haar met diezelfde vernietigende blik als haar aan. "Je weet dat mama het beste voor ons voor had, maar jij gedroeg je vreselijk tegenover haar, wat verwacht je dan!" Zei ze kil. Ze vloog meteen in de verdediging en maakte haar handen al klaar om een aanval voor te bereiden of er ene te ontwijken. Ergens wilde Gaëlle niet vechten maar als het echt zou moeten had ze totaal geen medeleiden met haar. "En wat ik hier doe in anime? Phoh, mijn verleden proberen achter te laten en een nieuw leven te beginnen, wat verwachtte je dan. Dat ik je doodleuk kom opzoeken." Zei ze en verzachte haar stem. Ergens wou ze haar vermoorden zodat ze haar nooit meer hoefde terug te zien, maar iets hield haar tegen. "Mijn mama is dood, ze gaf me dit amulet als teken dat ze van me hield. En ze niet hield van zo'n kwijlbal als jij." Zei ze verwijtend en keek enkele seconden naar haar kettinkje dat rond haar hals hing. "Ik heb gezworen je nooit meer terug te zien, en nu sta ik hier, tegenover jou. Wat ben je van plan hé, me vermoorden?!" Zei ze droogjes en lachte vals.
Profiel bekijken
Fire

Anime profiel
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: *vloek* Gaëlle   zo apr 18, 2010 7:43 pm

Grijnzend keek ze neer op haar zusje. "Jij bent ook niet veranderd alleen vraag ik me af waar zijn je liefjes, je was toch altijd zo populair?!" haar stem klonk droog, haar honden gloeide hard en ze was bang dat ze zichzelf niet meer in bedwang zou kunnen houden. "Ik hoop dat ze net als onze vader in de hel beland, ze verdiend het!" zei ze en spottend. "En jij bent geen greintje beter met je onuitstaanbare glimlach. Ik walg er gewoon van!" zei ze en spuugde voor haar voeten, eigenlijk waren het meer kleine vuur stukjes ie meteen opbranden. "Onze moeder keek altijd neer op mij jij deed het altijd goed je haalde altijd goede punten en ik was dan nochtans de oudste" ze ze en keek haar met een allesbepalende blik aan. "Waarom zou ik je vermoorden ik ben geen beest ik moord mijn familie niet uit! Ik heb nog eer, daar zou jij ook eens aan moeten denken", vals keek ze haar aan. Het liefst was ze in een draak veranderd en haar trap gestampt maar ze had nog een eer. Ze zuchtte even, waarom had ze haar nu willen zien, om uitgescholden te worden, nee ze wilde zien hoe het met haar was. Ergens wilde ze haar omhelzen maar dat zou nu niet zijn.
Profiel bekijken
Gaëlle

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: *vloek* Gaëlle   zo apr 18, 2010 7:54 pm

Gaëlle keek haar spottend aan. Die altijd zelfde spottend blik zou eeuwig op haar gezicht brandden als ze bij haar was. Net zoals vroeg had ze nooit van haar zus gehouden. "Jij weet niet hoe mam in staat was toen je weg ging." Siste ze kwaad naar haar. Nu werd het haar te veel, eerst was Fire haar aan het uitmaken en nu ging ze haar moeder uitmaken. "Ze zouden je gewoon weg moeten verbranden, aan een schandpaal. Jij hebt geen ziel, geen hart, nog niet eens een glimlach!" Spuugde ze naar haar uit. Al die woorden deden pijn in haar hart. Haar enigste tweelings zus zo te moeten uitschelden was een knager aan haar hart. Gaëlle slaakte een diepe zucht. Als Fire haar had geroepen om te gaan bekvechten dan had ze nu haar laatste woord gezegd. Boos en helemaal gebroken draaide ze zich om. "Ik hoop dat je ooit beseft, dat ik vroeger van je hield." Zei ze met tranen in haar ogen. Nu was haar stem zacht maar toch was het kil.
Profiel bekijken
Fire

Anime profiel
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: *vloek* Gaëlle   zo apr 18, 2010 8:17 pm

Fire keek haar even zuchtend aan. "Het was haar, zij wilde niet meer ik zag de haat in haar ogen als ik iets vroeg aan haar of ze nog maar keek naar mee het was altijd diezelfde blik" zei ze en keke haar aan. Haar ogen gleden even over de dingen die ze had kapotgemaakt, er waren dingen bij die bij manier van spreken nog maar net leefde. Ze stampte even, ze was woedend niet alleen op Gaëlle maar ook op zichzelf en haar verleden. Ze keek haar aan er was ergens pijn te zien in haar ogen de ogen die altijd de hatelijke blik van haar moeder moest bekijken. "Denk je dat het me allemaal koud liet die verwijtende blikken en van huis moeten vluchtten is het ergste wat je maar kan indenken onze vader alles wat hij deed.... Denk je dat dat mij allemaal koud laat" zei ze en keek haar diep in haar ogen aan. "Tuurlijk ik vond je ook de beste zus maar denk je dat ik het allemaal leuk vond dat jij de lieveling was en ik maar moest aansloffen" zei ze en keek haar aan. Misschien waren ze boos op elkaar terwijl het eigenlijk allemaal de schuld was van hun ouders deels dat zij elkaar ahten. Ze lieep naar haar toe en legde haar arm over haar heen. "Tuurlijk weet je warom ik al de jaren thuis bleef ik wilde weg maar ik wilde jou niet achterlaten", zei ze en zuchte.
Profiel bekijken
Gaëlle

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: *vloek* Gaëlle   ma apr 19, 2010 10:26 pm

Gaëlle keek achterom en hoorde haar stem. "Mam heeft je nooit iets verweten, ze stond altijd voor je klaar maar jij liep maar naar de slechte kant. Naar die van vader!" Schreeuwde ze naar haar toe. Haar ogen die eerst vol tranen zaten was er nu een grote vuur draak in te zien. "Hoe zie ik eruit weet je, hoe zie jij eruit?! Zie je het verschil...Ik ben blauw jij rood, ik ben goed jij slecht." Zei ze en spuwde het woord vader uit. Gaëlle had altijd al hun vader gehaten. Toen ze de arm om haar heen voelde en de zachte stem kalmeerde ze wat. Ze keek naar de grond en schopte op een steen. "Onze ouders zijn allebei dood, papa waar jij van hieldn ma waar ik van hielt. En nu staan we hier..." Zei ze en slaakte een diepe zucht. Ze nam haar zus eens goed vast en legde haar hoofd op haar schouder.. "Ik heb je gemist..." Zei ze en bleef in die houding staan.
Profiel bekijken
Fire

Anime profiel
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: *vloek* Gaëlle   wo apr 21, 2010 9:24 pm

"Ik hield niet van vader zoals jij van moeder hield, onze vader was gewoon voor mij iemand die mij onderdak gaf en mij verzorgde voor de rest was hij een enorme Kl**tzak", zei ze woedend, niet op Gaelle maar op zichzelf woedend omdat die vader van hen haar had gebruikt voor veel dingen waarover ze niet wilde praten. Haar ogen gleden over haar zus en ze gaf haar een dikke knuffel. Ze hield van haar. "We zijn anders maar dat maakt het juist speciaal!" zei ze en glimlachte. "Laten we het over iets anders hebben ik wil niet naar het verleden terug kijken maar gewoon naar de toekomst te proberen leven", zei ze en glimnlachte. Dat probeerde ze al een tijdje maar ze wist dat op sommige momenten dat echt moeilijk zou zijn, maar nu had ze Gaelle! "Wat kunnen we gaan doen, weet jij wat want ik verveel mij al een tijdje", zei ze en keek haar zus grijnzend aan. Een gelukzalig gevoel kroop tot in haar kleine teen, ze was blij dat de ruzie over was met haar zus, want uiteindelijk waren ze wel famillie. "Hoe is het eigenlijk met je? Heb je al een vriendje?" vroeg ze en porde Gaelle in haar zij. Ze was er nieuwsgierig wat haar zus hier zo uitspookte. Hoeveel had ze er eigenlijk al gehad? Absoluut meer dan dat ze op haar handen zou kunnen tellen. Een grijns sierde haar gezicht. Ze keke rond en ze was erg beschaamd over wat ze hier had aangebracht, er waren vele dingen verbrand en dat was erg beschaamd.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: *vloek* Gaëlle   

*vloek* Gaëlle
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Weilanden-
Ga naar: