Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

even genieten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Larissa

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar en 6 maanden
Partner: Later, misschien...
Krachten: elektriciteit beheersen, vreermuisvleugels en de ring die haar beschermd.

BerichtOnderwerp: even genieten   do apr 22, 2010 11:13 pm

Larissa was goed gezind vandaag. Ze had een stukje gewandeld en had onderweg wat euke jongens gezien. Ze kon er echt niets aan doen maar elke keer als een knappe jongen voorbij wandelde moest ze blozen. Larissa zat nu op een rots en zat met haar roze tijgersstaart te spelen. Ze had een mooi plekje gevonden. Daar zat ze wel vaker , al vanaf haar 4 jaar. Toen haar ouders nog leefde. Ze zuchtte. Wat vervelend dat ze daar oppeens aan denkt. Ze fluit en er komt oppeens een roodborstje aan. Haar aller beste vriendje.Het roodborstje landt op haar vinger. Ze lachte. "Wil jij eens kijken of er ergens wat mensen zijn?" Vroeg ze vriendelijk. Het vogeltje vloog weg maar Larissa bleef zitten waar ze zat. Op die rots. Ze had een mooi uitzicht vanaf daar! Ze kon strand zien ,de zee en de sterrenhemel. Ze staarde naar haar hand. "De ring van mijn moeder. "zei ze voorzichtig. Vanbinnen zat ze te huilen maar van buiten bleef ze kil naar voor staren. Ze verveelde zich een beetje. Ze hoopte dat ze iemand zou tegen kwam of dat haar vriendje iets gezien had.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rainbowdragon

Anime profiel
Leeftijd: 650 jaar
Partner: geen
Krachten: ring of fire, lucht manupilatie, genezende gaven

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   vr apr 23, 2010 12:21 am

onder zeespiegel door zwom een grote gedaante die met hoge snelheid naar het vaste-land toe. de bodem van de zee kwam steeds dichterbij en toen haar poten de grond zo raakte dat de draak moetst gaan staan veranderde Riddel zich in haar menselijke gedaante. het zeewater gleed soepel langs haar lichaam en de leren kleding die ze altijd droeg werdt behoorlijk doorweekt. met snelle passen kwam ze het water uit, van ze snel als het in water ging. eenmaal op het strand schudden ze haar haren uit en streek het toen achter haar lange oren. ze keek even rond en zag toen iemand op een rots zitten. rustig liep ze er naar toe en keek naar de persoon. 'hallo, ben ik hier goed bij de rotsen van terlan?' vroeg Riddel aan haar en ze wachten op reactie.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Larissa

Anime profiel
Krachten: elektriciteit beheersen, vreermuisvleugels en de ring die haar beschermd.

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   vr apr 23, 2010 12:32 am

Ze zat met haar gedachte ergens anders en zag het meisje niet. Plots hoorde ze e stem va het meisje. Ze schrok zich een hoedje! "Ow... erm... Ik denk het wel..." Ze lachtte vriendelijk en bekeek haar goed. Ze zag er mooi uit. Het leek net een soort elf ofzo. "Sorry!"Zei ze stil. "Ik had je niet gezien." Ze stond op en stelde zich voor. "Ik ben Larissa. En hoe heet jij?" Vroeg ze vriendelijk. In de verte zag ze haar roodborstje terug vliegen. "Wat kan je allemaal?" Vroeg ze nieuwsschierig. Het was een beetje raar dat ze dat al zo snel vroeg maar ze was te nieuwsschierig naar het meisje. Het roodborstje kwam op haar schouder zitten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rainbowdragon

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   vr apr 23, 2010 11:39 am

Riddel keek toe hoe Larissa van de steen af kwam en zich voor haar neer zetten. 'hoi ik ben Riddel leuk je te ontmoeten.' zei Riddel vriendelijk en ze glimlachte breed. ook zij zag het vogeltje aan komen vliegen en zich op de schouder van Larissa ging zitten. ' mijn gaven zijn Ring off fire, lucht manipulatie en helende gaven.' antwoorde Riddel en ze ging van haar ene been op het andere staan. 'wat kan jij allemaal?' vroeg Riddel en ze wachten af op haar reactie.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Larissa

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   vr apr 23, 2010 5:54 pm

Larissa keek haar vragend aan. "Wat is ring off fire en lucht manipulatie?" Ze had echt geen idee wat dat was! Ze wist wel wat helende kracht was. "Dat was wel handig."Dacht ze in zich zelf. "Mijn kracht is de tijger. Ik kan mezelf erin veranderen." Ze wou het wel tonen maar ze wou eerst weten wat haar kracht presies was. "Die stomme nieuwsschierigheid van me"Dacht ze weer in zichzelf. Haar staart zwierde in het rond. Ze keek weeral naar haar ring . Het was ongeveer de duizendste keer dat ze er naar zal te staren. "En deze ring"Zei ze na een tijdje. "zal me beschermen tegen de dood... Allé , dat zei mijn ma. Ook al vind ik dat zelf ook vreemd"Ze lachtte. Ze wachtte rustig op de reactie van Riddel.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel
Leeftijd: Looks like 18
Partner: Nein!
Krachten: Death Note [Inclusief Shinigami Eyes]. Some kind of death magic. Transform in a Huge Black Wolf.

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   vr apr 23, 2010 6:13 pm

"En deze ring zal me beschermen tegen de dood." Twee rode ogen staarde naar de twee wezens voor hem. Ja, vast. Niemand kon zich beschermen tegen de dood, zeker zo'n stomme ring niet. Zijn macht, de macht van de Death Note, kon iedereen vermoorden. Dus wat zemelde dat meisje nou. Hij had een sterke drang om haar op te schrijven, maar wilde niet te hard van stapel lopen. Haar staart irriteerde hem mateloos, en zijn wolvenhelft wilde er het liefst in bijten. Kat tegen hond zou je het kunnen noemen. Het ging nooit goed samen. Hij gromde zacht, maar zorgde er wel voor dat ze hem niet konden horen. Kira had eigenlijk geen zin om naar de zee te komen. Maar terwijl hij op de rotsen had gelegen had hij het enigszins interessante gesprek opgevangen en was blijven luisteren. Zijn ogen schoten van rood naar bruin, en bleven daar op staan. Nu was hij zijn buurt om op het toneel te verschijnen. 'Bravo, bravo. Heel interessant.' Zei hij terwijl hij achter de rotsen vandaan kwam en in zijn handen klapte. Een glimlach lag op zijn lippen en zijn bruine ogen stonden vriendelijk. Hij kon iemand zo makkelijk om de tuin leiden.

Do you still believe in God and Heaven...
Don't do that.
'Cause. I'm The God of The New World!

Coach van HIS
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Larissa

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   vr apr 23, 2010 6:29 pm

Larissa keek om richting de jongen. Ze moest blozen , niet omdat ze de jongen leuk vond maar door zijn sarcasme . Ze schaamde zich wel maar dat vond ze niet zo leuk. Maar hield zich in. "Wie ben jij nu weer?" Vroeg ze kil. Haar vriendelijkheid voor Riddel ruilde zich voor kilheid voor de onbekende jongen. Maar ze liet er niets van merken wand op haar gezicht stond een warme glimlach. Ze wachtte rustig p andwoord. Ergens vondt ze hem een beetje eng maar ze was in de verste verte niet bang. Ze hied haar staart stil en verstopte het half onder haar jurk omdat het opviel dat het de jongen irriteerde. "Hoe heet je? Of mag ik dat niet weten?" vroeg ze heel wat vriendelijker. Ze lachtte warm om te laten zien dat je haar wel kon vertrouwen. "Ik ben Larissa."
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel
Krachten: Death Note [Inclusief Shinigami Eyes]. Some kind of death magic. Transform in a Huge Black Wolf.

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   vr apr 23, 2010 7:25 pm

"Wie ben jij nu weer?" De kille toon in haar stem deed een glimlach op zijn gezicht verschijnen. Dacht ze nou werkelijk dat hij bang voor haar zou zijn, omdat ze toevallig een kil stemmetje had. Alsjeblieft zeg. Hij grijnsde. Hij ging voor het meisje staan en boog. Toch zei hij niet zijn naam. Later zou ze die wel te horen krijgen. Nu eerst zijn manieren aanwenden. Hij zou ze zo makkelijk om zijn duim kunnen wikkelen dat het bijna kinderspel werd. Hij geeuwde even en hoorde wat ze zei; "Hoe heet je? Of mag ik dat niet weten?" Haar stem was al wat vriendelijk. 'Maar natuurlijk mag een schone dame als u dat weten. Mijn naam is Light Yagami, prettig kennis te maken Larissa,' Zei hij vriendelijk en boog nog een keer. Zijn ogen schoten even naar de andere persoon die er was, en even schoten zijn ogen over op hun natuurlijke rode kleur. Maar in een tel waren ze weer bruin.

Don't do that.

Coach van HIS
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Larissa

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   vr apr 23, 2010 7:42 pm

Oppeens was Light Yagami vriendelijk. Zou hij haar proberen te gebruiken? Ze kent jongens al langer dan vandaag. Ze nam het zekere voor het onzekere en geloofde hem niet gelijk. "Ik? Een schone dame? Laat me niet lachen! " Zei ze terwijl ze waperde met haar wimpers maar niet TE opvalend. Ze probeerde hem te verlijden. Ze nam een rekkertje en maakte een staart in haar haar. Ze leunde op de rots waar ze eerder zat. Met gekreusde benen. "Light yagami, hé?Of niet?"Vroeg ze opgewekt.Plots zag ze een rode kleur in de ogen van Light. Maar het wordt na een seconde alweer bruin. Haar angst kwam even te boven maar ze deed net of er totaal niets was gebeurt.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   vr apr 23, 2010 8:17 pm

"Ik? Een schone dame? Laat me niet lachen! " Kira haalde zijn schouders op. 'Het ligt eraan waar je zelf in geloofd. Iedereen heeft een mooie en een minder mooie kant.' Hij glimlachte. 'En ik heb een hele slechte kant.' Dacht hij erachter aan, maar zei niets hardop. Waarom zou hij ook eigenlijk. Ze probeerde hem te verleiden, door met haar wimpers te knipperen. 'Pech gehad Dame. Ik ben immuun voor dat soort dingen. Dacht hij. Hij glimlachte weer en ging in een andere houding staan. "Light yagami, hé?Of niet?" Hij knikte. 'Inderdaad, zo heet ik inmiddels ook al achttien jaar lang.' Zei hij met een glimlach. Oke, niet grappig, maar goed. Hij was hier niet gekomen om grappig te gaan doen. 'Zo, jij kan in een tijger veranderen is het niet?' Vroeg hij toen. 'Laat eens zien?' Hij was merkwaardig genoeg werkelijk nieuwsgierig, misschien omdat hij zin had in een gevecht. Tijger tegen wolf, Kat tegen hond. Dat zou leuk gaan worden.

Don't do that.

Coach van HIS
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Larissa

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   vr apr 23, 2010 8:50 pm

"Ja ik kan in een tijger veranderen. Is daar iets mis mee?" Ze wist waar hij mee bezig was. "Laat eens zien?" Ze keek hem vragend aan. "Jij wilt dus een meisje slaan?"Ze keek hem woedend aan. "heel charmant" Zei ze sarastisch. Ze wou niet vechten. Ze vecht niet als iemand haar geen kwaad heeft gedaan. Larissa wou weten wat zijn kracht waren."Wat zijn de jouwe?" Ze keek nog steeds boos. Maar dat maakte toch niets uit. Hij is ongevoelloos , al zou zijn eigen moeder voor zijn neus sterven , het zou hem niets doen. Ze wou zo graag in wenen uitbarsten maar ze deed het niet . Hoe zou hij reageren. De kille blik in zijn ogen deed haar iets maar daar was zij imuum voor. Ze bloosde niet voor hem dat betekend dat ze hem maar niets vind maar ze laat niets merken. Zou ze in een tijger veranderen? "Wat zijn jou krachten?"Vroeg ze ongeduldig
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   vr apr 23, 2010 9:05 pm

'Ik heb nooit gezegd dat ik wilde vechten. Maar als jij wilt.' Hij haalde zijn schouders op, 'Dan vind ik het niet erg.' Hij glimlachte weer. Damn, dat meisje was irritant. Ze doorzag hem sneller dan hij wilde. Dit kon nog lastig gaan worden zo. "Wat zijn de jouwe?" Wat zijn krachten zijn, dat zou ze wel willen weten. Ze had blijkbaar door dat hij niet zo snel zou vallen voor haar trucjes. Hij had genoeg mensen vermoord om geen medelijden te tonen, of om zwak over te komen. Hij stond stevig in zijn schoenen. Zeker na zijn grootste moord, Ryuuzaki. Zijn zogenaamde vriend, totdat hij hem had verraden en Rem hem had vermoord. "Wat zijn jou krachten?" Ze begon ongeduldig te klinken. Kira glimlachte. Hij veranderde ter plekken in een zwarte wolf. 'Wil je nog meer zien.' Zei hij in haar hoofd. Zo sprak hij altijd met buitenstaanders. Hij gromde kwaad en hapte naar de staart van Larissa. Waarna hij terug veranderde en over de rotsen naar een paar mensen keek. Uit zijn zak haalde hij de Death Note. Al hoewel hij die liever niet wilde tonen. Toch zou hij haar interesse moeten vast houden. Zijn ogen kleurde rood, ondertussen maakte hij aantekeningen in zijn Death Note. Hij wenkte Larissa en zei zacht. 'Drie, twee, een, Nu.' De mensen grepen beide naar hun borst en vielen niet veel later levenloos neer. Hij grijnsde. 'Genoeg gezien? Heb ik je weten te overtuigen.' Hij keek het meisje niet aan, maar ging zijn nagels bestuderen, en haalde hier en daar wat vuil eronder uit.

Don't do that.

Coach van HIS
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Larissa

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   vr apr 23, 2010 9:22 pm

Light beet in haar staart. Ze voelde dat het bloeide en begon te huilen. Haar ogen gloeide en was echt heel kwaad. Dit meisje laat niet met haar sollen. Haar ogen gloeide nog harder toen die onschuldige mensen dood vielen. De tranen bleven opkomen in haar ogen. Ze wou zich beheersen en dat lukte ook maar haar staart deed pijn. Er was een stuk vel af. "Het geneest wel. Riddel had helende krachten. "Riddel?" Ze keek naar d'r staart en toen naar Light. "Ik wil niet vechten."Zei ze koppig. Waarom zou ze? Ze hoopte een beetje dat hij spijt had dat hij dit heeft gedaan maar dat zou niet. Zo een mens heeft haar ouders ook vermoord. Hij niet maar die moordenaar was even emotieloos als hij. Ze huilde zachtjes en stotterde: "Wa-a-rom doe je dit?" Zze stopte met huilen en deed weer of het haar niets kon schelen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   vr apr 23, 2010 9:33 pm

Mooi, hij had Larissa aan het janken gekregen. Hij grijnsde. Het andere wezen zat er nog steeds rustig bij, tong verloren blijkbaar. Larissa vroeg iets aan het meisje. Hoogstwaarschijnlijk had die helende krachten. Hij rolde met zijn ogen. Wat had je daar nou weer aan. "Ik wil niet vechten." Hij haalde zijn schouders op. 'Je hoeft toch ook niet te vechten domme witch.' Zei hij kil. Nu hoefde hij niet meer leuk een aardig te zijn, nu kon hij zichzelf zijn. Zijn bruine ogen vervaagde en maakte plaats voor vuurrood. "Wa-a-rom doe je dit?" Ze stopte met huilen, eindelijk van die pokke herrie af. 'Waarom vraag je. That's because I'm Kira. I'm the God of the New World. A World without punishment. I'm justice.' Hij grijnsde kil en haalde zijn Death Note te voorschijn. 'En weet, dat wanneer jij dit door verteld dat jij ook in dit boekje komt. Dan lig jij over veertig seconden dood aan mijn voeten.' Zijn rode ogen glansde kil, hij had de tijd van zijn leven.

Don't do that.

Coach van HIS
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Larissa

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   vr apr 23, 2010 9:45 pm

"Vind je dit leuk? Nog wat en snotneus ben jij! Ik hoop uit de bodem van mijn hart dat jij ooit ook in dat stom boekje van je komt. " Ze was zo boos en kil dat zelfs zijzelf bang werd van haar. "Durf maar 1 letter van mijn naam in at ding te schrijven en je zult berouwen." Wat zou ze doen? Vraagt iedereen zich waarschijnlijk af? Vechten. Ze is veel krachtiger dan hij dacht. Hij ging voor hem staan en gaf hem een mep in het gezicht. Haar handafdruk stond er nog steeds in na een tijdje. Ze keek naar hem . Recht in de rode ogen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   vr apr 23, 2010 9:51 pm

Zo, mevrouwtje werd kwaad. Niet doen, lieve schat, dat overleef je niet. Kira grijnsde bij die gedachten. 'Of ik dit leuk vind. Mens, ik leef hiervoor.' Legde hij rustig uit. Vele dachten dat hij krankzinnig was, maar dat was hij totaal niet. Hij had een duidelijk doel voor ogen en stond stevig in zijn schoenen. "Durf maar 1 letter van mijn naam in at ding te schrijven en je zult berouwen." Hij grijnsde alleen maar, 'Een beetje moeilijk als je dood bent. Lieve schat,' Zei hij op een mierzoete manier. Hij grijnsde weer en voelde de vlakke hand tegen zijn wang aan. Hij gromde en zijn ogen stonden kil. Toch liet hij zich niet slaan door een meisje. Hij bolde zijn rug, sprong in de lucht en dook zo rechtstreeks haar lichaam binnen. Hij vond haar ziel al snel en schakelde die snel uit. Zo, nu had hij het lichaam voor zichzelf. 'Wat dacht je nu te doen,' Zei hij met haar mond. Maar met zijn eigen stem.

Don't do that.

Coach van HIS
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Larissa

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   vr apr 23, 2010 10:06 pm

Zij voelde de herrie die hij schopte in haar lichaam. Het deed nog meer pijn dan dat wat hij deed met haar staart. De ring aan haar vinger begon voor het eerst in haar leven te gloeien. Het straalde een fel licht. "Het zal me beschermen..." Zei ze langzaam. De ring zoog Kira uit haar lichaam. Ze viel op haar knieën neer wand dat deed veel pijn. Maar ze had hem er uit gekregen . Nu moest hij wel geloven dat ze sterk was. Ze grinnikte zachtjes. Het was een soort uitlachen maar anders. Ze wist het nu zeker , zijzelf was spesiaal. Ze had iets wat anderen niet hadden. Dacht ze dan toch. "Jij bent niet mijn God!"
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   vr apr 23, 2010 10:15 pm

Kira gromde, dat wijf had pit. En die ring kon nog wel een obstakel worden. Hij viel nog net niet op de grond, maar wankelde. Hij wist zichzelf recht op te houden en sloeg zijn arm om zijn buik heen. Een lange streep bloed was te zien. Dat *vloek* wijf had hem nog weten te verwonden ook. Hij gromde en hijgde zacht. Oke, ze had pit, en ze was sterker dan ze eruit zag. Maar hij liet niet met zich sollen. Hij gromde weer, zijn bloed kookte, geen goed teken meestal. 'Ryuk,' Zei hij rustig. De Shinigami verscheen achter Larissa. Hij wist dat het meisje hem niet kon zien. Gelukkig. Ryuk knikte naar hem, hij had wel door wat er ging gebeuren. Kira haalde diep adem, het bloed vloeide rijkelijk over zijn arm en tussen zijn vingers door. Maar hij concentreerde zich op iets anders. Hij veranderde in zijn wolvengedaante. Zijn rode ogen keken haar kil aan. "Jij bent niet mijn God!" Larissa was echt kwaad zo te horen. Hij grijnsde enkel. Zijn lichaam groeide, zijn slagtanden werden groter, te groot voor zijn bek en staken ver over zijn kin uit. Zijn ogen werden dieperrood. Zijn spieren pompte zich op. 'Dacht je me nu nog te verslaan,' gromde hij kwaad in haar hoofd. Hij hief zijn klauw op, die ongeveer even groot was als haar arm. Hij gromde zacht en gaf haar een mep tegen d'r hoofd aan.

Don't do that.

Coach van HIS
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rainbowdragon

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   vr apr 23, 2010 11:47 pm

Riddel had het gesprek eerst gevolgd maar al snel ging die over in ruzie. ze moest iets doen, maar ze kende de ware kracht van de jongen niet die ruzie had met Larissa. het zou uit lopen in een slagveld en Riddel moest iets doen. een oorverdovende brul vulde de lucht in de omgiving en Riddel veranderde in haar draken gedaante de jongen was ook veranderd in een uit de kluiten gegroeide wolf, maar toch was hij nog kleiner dan zij was. een woeste blik gleed naar de bloed rode ogen, ze had er al van af het begin geen vertrouwen in gehad, maar toen hij iemands naam riep of wat voor woord het ook was. voelde Riddel een onwelkomen gast iemand die niks anders wilde dan dood en verderf zaaien. Riddel's staart schoot maar de wolf en raakte hem op zijn rug. Riddel dook voor Larissa die net geslagen was door de wolf en ze gromde dreigend. haar fel gekleurde schubben weerkaatste het zonlicht. een diepe ademhaling vulde haar longen en ze spuwde een enorme vuurbal op de vijand af. een vreemde draai met haar poot veranderde de bal in een ring die steeds sneller rond de wolf heen draaide en er een vuurzuil van maakte die hoog op reed van de grond. Riddel bleef geconsentreerd haar blik op haar tegenstander houden, want door het vuur kon ze hem zien staan met zijn bloedrode ogen!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Larissa

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   za apr 24, 2010 4:30 pm

Ze voelde een snee in haar gezicht, gelukkig was het niet zo diep. Ze wou niet vechten maar ze moest. Ze veranderde met tegezin in een tijger. En ze zag dat Riddel in actie kwam. Ze zat er nog even op te kijken. Ze stond op en keek weer in zijn knalrode ogen. Ze waren sluw maar ergens was er een heel klein beetje liefde in. Ze schudde haar hoofd . "Liefde?Jaja, het zal." Ze vond het raar. Ze was oppeens niet meer boos op hem. Waarom zou ze? "Nee." dacht ze weer. " Hij heeft mensen vermoord. Onschuldige!" Het was een discusie in haar hoofd. Ze werd er gek van. Larissa keek naar het gevecht van Riddel en Kira. Ze stond op een brulde. Ze keek geirriteert. "Riddel, dank je dat je het voor me opneemt. Kira, ik heb een vraagje, hoe komen je ogen rood? Ze waren toch bruin?" Vroeg ze nieuwsschierig. Raar dat ze daar mee af komt. Ze hoopte dat Kira niet zo eng zou reageren.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   za apr 24, 2010 5:26 pm

Kira gromde kwaad en keek naar het andere meisje dat in actie was gekomen. Voor zijn ogen veranderde ze in een draak. Hij moest toegeven dat hij onder de indruk was, maar hij behield zijn pokerface. Hij trok zijn bovenlip op, en een rij scherpe witte tanden waren zichtbaar. Hij dook in een toen de staart over zijn rug ging, maar hij kon niet voorkomen dat hij alsnog werd geraakt. Hij piepte zacht en merkte de vuurbal op. Terwijl hij weg probeerde te komen sloot de ring hem in. Ditmaal probeerde hij niet eens weg te komen, uit veiligheid voor zijn eigen leven. Hij deed niets, hij gromde niet, hij viel niet aan. Hij bleef gewoon rustig staan, zijn ogen gesloten en zijn aandacht op de meisjes gericht. Hij veranderde terug, maakte zich uit de ring en ging rechtop staan. 'Bravo, je hebt me weten te vangen.' Zei hij, het sarcasme droop er van af. Hij richten zich op Larissa. Die vroeg waar hij zijn rode ogen vandaan haalde. Hoe moest hij dat nou weer gaan uitleggen. 'De Death Note,' Zo begon hij maar. 'Dat zwarte boekje, de originele houders daarvan heten Shinigami. Goden van de dood. Zij kunnen de resterende levensjaren en de echte namen van mensen zien. Een mens die in bezit is van een Death Note kan die ogen ook krijgen, dat noemen ze Shinigami ogen. Vandaar die rode ogen,' Zijn eigen ogen doofde en werden weer bruin, hun oorspronkelijke kleur.

Don't do that.

Coach van HIS
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Larissa

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   za apr 24, 2010 5:45 pm

Larissa snapte het niet helemaal van de rode ogen. "Worden ze rood omdat je kwaad wordt? vroeg ze. Kira werd rustig, dacht ze. Gelukkig. "Ik wist echt niet dat deze ring dat kon. Sorry daarvoor." Zei ze terug vriendelijk. Ze begreep het een beetje. "De death note... hoe kom je daaraan?" Vroeg ze nieuwschierig. Ze vond dat ding eng , maar tegelijkertijd ook cool! "Dat is iets waar je moet voor oppassen is het niet?" vroeg ze angstig. Ze keek om zich heen wand ze durfde niet in de ogen van Kira kijken. Ze veranderde in een tijger om snel op een hoge rots te klimmen. Toen ze er bovenop zat veranderde ze zichzelf terug in een mens. Ze trok haar knieën samen en hield het vast. Met een droevig gevoel maar met een lach op haar face, keek ze naar de zee. De zon ging onder en de lucht was mooi roze. Ergens hoopte ze dat Kira bij haar kwam zitten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   za apr 24, 2010 5:55 pm

'Nee, ze worden rood als ik wil zien wat jullie namen zijn, of hoelang jullie nog te leven hebben.' Legde Kira rustig uit. Hij had dit liever niet willen zeggen, maar goed. Gebeurd was gebeurd, hij kon er niet in terug. 'De Death Note heb ik gevonden op straat, Sommige Shinigami leggen ze op aarde neer om een nietsvermoedend mensje te pakken te krijgen.' Behalve Ryuk, die had niet kunnen weten wat voor plannen hij ermee had. En waarvan hij het merendeel ook al had uitgevoerd. "Dat is iets waar je moet voor oppassen is het niet?" Een sluwe grijns kwam op zijn gezicht toen hij de angstige stem van haar hoorden. 'Daar zou ik inderdaad maar voor uitkijken, als je jezelf niet wil gaan ophangen.' Ze veranderde weer in een tijger en sprong soepel op de rotsen. Kira zuchten en richten zich even op het andere meisje die niets meer verteld had. Boeiend. Hij rolde met zijn ogen, sprong achterover, maakte een salto achterover en kwam naast Larissa terecht. 'Er problemen mee als ik kom zitten?' vroeg hij, maar voordat hij antwoord had gekregen was hij al gaan zitten, in kleermakers zit, zoals normaal.

Don't do that.

Coach van HIS
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Larissa

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   za apr 24, 2010 6:06 pm

Larissa vond het ingewikkeld. Maar ze snapte het. "Er problemen mee als ik kom zitten?" Hij zat al voor zij "Geen probleem mee" had gezegt. "Ik vind je krachten echt machtig." Zei ze opgewekt. Ze keek naar de zon die onderging. Een mooi gezicht maar ze keek er niet graag naar. Ze had al mooiere dingen gezien. Het vreemde was dat ze toch altijd tijd maakte om dit te zien. Ze keek nogmaals naar de ring. "I-is 't m-mooi?" Stotterde ze verlegen. Wat een stomme vraag was dat! Maar ze wou weten wat hij er van vond.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   za apr 24, 2010 6:19 pm

Kira had zijn ogen gesloten, maar was nog steeds tot alles in staat. Hij was altijd waakzaam, iets wat hij in Japan had geleerd toen ze achter hem aan zaten. Tenminste totdat Ryuuzaki dood was, daarna werd alles minder. En saaier. Nu was hij altijd al snel verveeld, het enige nadeel als je en slim en geen boeiend leven hebt. Dus was hij eigenlijk wel blij met de Death Note, eindelijk spanning in zijn leven. Zijn ogen schoten open, hij vouwde zijn armen achter zijn hoofd en liet zich achterover vallen op zijn rug. Er stond een vredige uitdrukking op zijn gezicht, maar dat was een typisch geval van 'schijn bedriegt'. "Ik vind je krachten echt machtig." Een glimlach kwam op zijn gezicht. 'Dank je. Het is lang geleden dat me zo moest inspanning om een tegenstander om zeep te helpen.' En dat meende hij. Sinds Ryuuzaki, die hij niet eens met geweld vermoord had, had hij geen waardige tegenstander meer gevonden. "I-is 't m-mooi?" Hij opende zijn ogen niet, hij wist hoe de ring eruit zag en dat ze het daar over had. 'Het gaat, niet mijn kleur, en heb sowieso al een hekel aan ringen.' Zei hij rustig.

Don't do that.

Coach van HIS
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   

Terug naar boven Go down

even genieten
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum