Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

even genieten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Larissa

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar en 6 maanden
Partner: Later, misschien...
Krachten: elektriciteit beheersen, vreermuisvleugels en de ring die haar beschermd.

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   za apr 24, 2010 6:43 pm

Larissa was blij dat ze nu vredig naast elkaar zaten wand ze hield er niet van om te vechten. Zij was ook zeer snel verveeld. Sinds de dood van haar ouders heeft ze geen spanning meer in haar leven. Daar was wel een stuk aangenamer. Ze werd namelijk geslagen door haar vader maar ze was altijd zo aardig geweest. Toch elke dag had ze nieuwe blauwe plekken of een wondje bij. Dat kwam omdat haar vader dronken was. Haar moeder wist alles wand zij werd ook regelmatig geslagen maar ze mocht niets zeggen.Maar haar moeder zorgde heel goed voor haar! Ze had weer eens zin om te janken maar dan zou hij haar uitlachen. Ze slikte een keer. Ze wou het nog niet vertellen. Dat was het verleden en die wou ze achter haar laten. Toen ze een compliment kreeg dat ze ook goed kan vechten , moest ze blozen. Bijzonder was dat niet ze bloosde zo vaak. "Dank je" Antwoorde ze. "Je bent niet de enige die dat vind." Zei ze oppeens. "Ik vind dit ding ook niet zo ... iets voor mij. het had een bordo-rood kleurtje. Ze hoopte heel hard dat Kira zijn ogen toe hield wand ze wist dat ze moeite had om sterk te blijven.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel
Leeftijd: Looks like 18
Partner: Nein!
Krachten: Death Note [Inclusief Shinigami Eyes]. Some kind of death magic. Transform in a Huge Black Wolf.

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   za apr 24, 2010 6:59 pm

De zon speelde op zijn licht-gebruinde gezicht, Kira begon zich weer eens te vervelen. De Death Note in zijn binnenzak begon te jeuken, hij wilde iets gaan doen. Een zucht verliet zijn mond terwijl hij zich opdrukte en op zijn ellebogen leunde. "Je bent niet de enige die dat vind." He, waar had ze het over? O ja, die ring. Hij deed niets, keek haar enkel aan. Hij had zo'n vermoeden dat er nog meer achteraan kwam, dus hielt hij zijn mond maar. "Ik vind dit ding ook niet zo ... iets voor mij. het had een bordo-rood kleurtje." Hij haalde zijn schouders op. 'Ieder zijn eigen smaak toch?' Zei hij rustig. Hij bekeek Larissa eens goed. Er zat haar iets dwars, maar hij kon er zijn vinger niet op leggen. Ach ja, ze zei het maar als er iets wat. Hij zou wel luisteren. Hij geeuwde achter zijn hand en stond op. Hij boog zich over Larissa heen en stak zijn hand uit. 'Zullen we gaan, ik verveel me,' Zei hij met een glimlach. Hij lette totaal niet meer op het meisje dat achter hen stond. Al moest ze het niet proberen hem nu vanuit de rug aan te vallen.

Do you still believe in God and Heaven...
Don't do that.
'Cause. I'm The God of The New World!

Coach van HIS
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Larissa

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar en 6 maanden
Partner: Later, misschien...
Krachten: elektriciteit beheersen, vreermuisvleugels en de ring die haar beschermd.

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   za apr 24, 2010 8:38 pm

Ze deed haar ogen dicht en vergat de gedachte. Ze keek naar Kira en lachtte. "zullen we gaan? ik verveel me," "Ja liefst waar wat actie is."Zij ze vrienelijk. Ze stond op en bleef naar Kira kijken. "Kom je?" Ze had eigenlijk niet op Riddel gelet. Dat speet haar wel. "Waar gaan we heen , jij mag kiezen."
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rainbowdragon

Anime profiel
Leeftijd: 650 jaar
Partner: geen
Krachten: ring of fire, lucht manupilatie, genezende gaven

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   zo apr 25, 2010 12:41 am

Riddel had in haar draken gedaante rustig staan luisteren en ze voelde dat er iets was waar nu nog niets van begreep. dat Larissa hem zo snel vertrouwde was een handig spel dat de jongen speelde, maar voor haar lag het toch iets anders. Riddel was niet iemand die een ander in de rug aanviel tenzij het niet anders was. draken vertrouwde maar zelden iemand die een soort van geest kon op roepen die zij niet zouden kunnen zien. Riddel had vroeger eerder met dat soort mensen te doen gehad. ze wilde hem de kans geven, maar niet haar vertrouwen. ze keek van Larissa naar Kira en snoof luid. haar gedachten schoten door beide hoofden zowel door die van Larissa als die van Kira al voelde zie van hem ruw en onprettig aan. 'ik ga niet meer, want het is niet dat ik jouw niet vertrouw Larissa, maar ik vertrouw die jongen niet gaan jullie samen maar. ik heb nog meer te doen ik ga niet mee. misschien onbeleeft, maar wel zo veilig voor allemaal!' Riddel zakte door haar poten en sprong de lucht in. hen achter-latend steeg ze hoger en hoger. 'we zullen elkaar zeker nog eens tegen komen, dat weet ik zeker!' riep Riddel
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: even genieten   

Terug naar boven Go down

even genieten
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: De zee-
Ga naar: