Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

What if you could see, the darkest side of me?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Drogan

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: -
Krachten: Gedaanteverandering, demonische krachten, dood mensen met zijn blik als hij dat zelf wilt.

BerichtOnderwerp: What if you could see, the darkest side of me?   za mei 01, 2010 4:13 pm

Hoog boven de gebouwen hingen donkere wolken die grijze dikke regendruppels naar beneden lieten viellen, alsof ze hun slachtoffers in een massagraf dumpten. Levenloos kwamen ze neer op de harde ondergrond van de stad en verdwenen daarna voor altijd. Onder die straten van de stad, lag een doolhof aan gangen waar al velen waren in verdwaald. Althans, dat dáchten ze. De mensen of wezens die zich in de gangen waagden kwamen al gelijk de stank van rottende lijken tegemoet die verspreid lagen over heel het doolhof. Een paar fakkels verlichten de ruimte waar je liep, totdat je bij een gang aankwam waar geen fakkel hing. En dan moest je op je hoede zijn voor allerlei gevaren of je kwam er niet meer levend uit.

Het geluid van twee paar rennende voeten galmden door de gangen, hartslag en ademhaling van beiden gingen gelijk met elkaar. Als de een versnelde, dan deed de andere dat ook. Als de een vertraagde dan pastte de andere automatisch zijn ritme aan. Een jonge vrouw sloeg af naar links, keek even snel om zich heen en zette het weer op een lopen. Het snelle ritme van haar passen werden achtervolgd door hetzelfde ritme dat nu ook een afslag naar links nam, maar niet bleef staan om rond zich heen te kijken. Op het gelaat van de vrouw stond een angstige uitdrukking die meer dan duizend woorden sprak. In de gang waar ze nu liep hingen maar een paar fakkels aan de muren, en als ze daaraan voorbij liep flakkerde de vlam voor even meer aan en werd daarna weer kleiner. Haar lange haar zorgde ervoor dat haar zoete geur beter werd verspreid terwijl het achter haar aan wapperde. De rennende voetstappen achter haar verdwenen en voor kort was het geluid van wind te horen. Nu klonken alleen nog de voetstappen van de vrouw die vertraagden tot ze tot stilstand kwamen. Hijgend leunde de vrouw tegen een muur aan onder een fakkel en met tot spleetjes geknepen ogen keek ze voor zich uit, zoekend naar datgene wat net nog achter haar aan rende.

Twee gele ogen keken naar haar vanaf het duister en de blik van de vrouw vingen die ogen op. Ze haalde beverig adem en drukte zichzelf dichter tegen de muur aan terwijl ze angstig op haar tenen ging staan en heel langzaam naar de fakkel reikte om deze te gebruiken als wapen. Een dreigend gesis kwam vanuit de richting van de twee gele ogen die dichterbij kwamen. De ogen van de vrouw werden groter en ze hield haar adem in terwijl ze doodsbenauwd recht in de ogen keek. Een stompe snuit kwam in het licht van de fakkel en een gespleten tong flitste in en uit. De vrouw was verstijfd van angst, durfde niet meer te ademen en wachtte machteloos op haar dood. De reflectie van een witte rij tanden, met vooraan twee monsterlijk grote hoek-/slagtanden was in haar ogen te zien, die plots dof werden tijdens een ijselijke gil die weergalmde door de gangen. Donkerrood bloed druppelde neer op de grond en het lichaam van de vrouw zakte levenloos in elkaar. Een schrokkend geluid kwam uit de bek van de belachelijk grote slang die zijn avondmaal opschrokte. Toen hij eenmaal daarmee klaar was kwam zijn gesplete tong weer uit zijn bek. Er waren geen mensen meer aanwezig voor zover hij kon proeven. Hij schudde zijn hoofd en een dichte donkerrode wolk omhulde zijn lichaam. Dreigend gesis en een scheurend geluid was voor een aantal seconden te horen en toen de rode wolk vervaagde stond er een jongen met zwart haar, kijkend naar de grond, op de plek waar zonet de grote slang had gestaan. Hij zuchtte en wreef het laatste restje bloed van zijn mond waarna hij zich tegen de muur liet aanhangen en naar beneden gleed, om daar rustig te zitten in het zwakke licht van de fakkel. Hij wist wel dat hij bekeken werd..
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Misa

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Stalkin'
Krachten: Death Note. {Shinigami Eyes}, kan zintuigen van anderen uitschakelen, heeft 6 doorzichtige armen uit haar rug steken.

BerichtOnderwerp: Re: What if you could see, the darkest side of me?   za mei 01, 2010 5:00 pm

Misa liep op een rustig tempo door het doolhof van huizen. Het rook naar dood en vederf waar de geur van rottende lijken overheen kwam. Bah. Ze was misschien wel kwaadaardig maar zelfs zij hield meer van parfum. Ze opende haar handtas en schoof de Death Note opzij. Ze pakte haar rode telefoon uit de hoek en opende het klepje om te kijken of ze bereik had. Ze had geen flauw idee waar ze was, ze was gewoon de hele tijd rechtdoor gelopen. Ze kneep haar neus dicht en haalde door haar mond adem. 'Bah.' mompelde ze. Ze schudde haar mobieltje doorelkaar en stopte hem uiteindelijk weer weg in haar handtas, daar had ze toch niets meer aan. Ze bleef voor een oud, vervallen huis staan en zette haar tas op het muurtje dat op instorten stond. Ze viste de Death Note uit haar tas en zocht naar een pen. Ze moest nog wat mensen uitmoorden, onnodige mensen. Ze hield haar adem in en pakte haar tas boos van het muurtje op. Waar was haar pen? Ze gooide de inhoud van haar tas op de grond en zag dat haar pen nergens te bekennen was. Ze moést die pen hebben, anders kon ze Sikajro Demod niet opschrijven. Ze pakte een speldje uit haar haar en prikte met de scherpe punt in haar arm. Bloed sijpelde uit het kleine gat in haar arm en zorgde voor een lange streep over haar huid. Ze zorgde dat het bloed aan het speldje kwam te zitten en noteerde in het schrift: Sikajro Demod. overlijd: 20:26:00 uur oorzaak: Harstilstand.. Misa veegde het stroompje bloed van haar arm af en raapte al haar spullen bij elkaar. Ze stopte alles in haar handtas en liep verder door het stinkende doolhof.
Na een paar minuten hoorde ze een ijselijke gil vanuit het doolhof komen. Woah, was ze hier dan toch niet alleen gestrand? Ze besloot op de echo van het geluid af te gaan en draaide alle hoekjes om. Ze hoorde wat geluiden dichterbij komen en bleef stil staan toen ze een jongen met zwart haar op een afstandje van haar zag onderuit gezakt tegen de muur. Ze gooide haar hand in de lucht en zwaaide wild, 'Haaai!' riep ze vrolijk. Ze stapte naar de jongen toe en wreef nogmaals over het wondje dat ze had gemaakt. Ze zag dat er een lichaam omringt door bloed naast de jongen lag. Wat was er gebeurd? Ze glimlachte vrolijk zich van geen kwaad bewust en ging voor de jongen staan. 'Wat is er gebeeeurd?' vroeg ze.
Profiel bekijken
Drogan

Anime profiel
Krachten: Gedaanteverandering, demonische krachten, dood mensen met zijn blik als hij dat zelf wilt.

BerichtOnderwerp: Re: What if you could see, the darkest side of me?   za mei 01, 2010 5:33 pm

( Drogan's slangenvorm heeft het lichaam opgeschrokt dus kan je het niet zien :'] )

De regen viel nog steeds met bakken uit de lucht, maar gelukkig zat de zwartharige jongen beschermd onder de straten van de stad. Bloed kroop onder zijn schoenen en baande zich een weg tussen de vele barsten in de ondergrond die in de loop der jaren waren ontstaan. Hoe oud zou de stad boven hem zijn? Zouden er nog mensen wonen ? Langzaam sloot hij zijn ogen en liet hij zijn hoofd tegen de muur aanleunen. Hij trok zijn knie op en legde zijn arm daarboven op, zodat hij in een ontspannen houding zat. Ergens een paar heel veel gangen verder hoorde hij het doffe druppelende geluid van water dat op de grond neerviel. Maar, hoorde hij niet ook voetstappen zijn richting inkomen? Hij was dus toch niet alleen hier. Begrijpelijk, de mysterieuze gangen trokken vele bezoekkers aan net zoals de jongen die hier nu tegen de muur aanzat. Hij liet zijn hoofd hangen en zijn haren kwamen voor zijn gezicht te zitten, waardoor zijn ogen niet zichtbaar waren, terwijl de voetstappen dichterbij kwamen. Het was een vrouwelijk persoon en even oud als hem. Dat kon hij horen aan het geluid van haar voetstappen, licht en snel. 'Haaai!' hoorde hij een stem op vrolijke toon zeggen. 'Ugh.' mompelde hij zo stil dat niemand het kon horen. Een vrolijk type was dus bij hem aanbeland, iets wat hij haatte. Vrolijke typetjes. 'Wat is er gebeeeurd?' Langzaam hief hij zijn hoofd zodat hij het meisje aan kon kijken. Ze was blond en had twee staartjes in haar lange haar. 'Ik heb net mijn avondmaal op.' zei hij droog waarna hij flauwtjes grijnsde. De meesten zouden nu al gillend zijn weggerent. Nouja, normale mensen toch. Nonchalant bleef hij zitten, terwijl hij het meisje doordringend recht in haar ogen aankeek. Als hij wou lag ze nu al roerloos op de grond, maar zo was hij niet.
Profiel bekijken
Misa

Anime profiel
Krachten: Death Note. {Shinigami Eyes}, kan zintuigen van anderen uitschakelen, heeft 6 doorzichtige armen uit haar rug steken.

BerichtOnderwerp: Re: What if you could see, the darkest side of me?   za mei 01, 2010 5:53 pm

(aaargh sorry x])
Misa keek naar de jongen die duidelijk niet op haar aanwezigheid gesteld was. Ze deed haar ogen dicht en opende ze na een paar seconden weer. Ze las de naam van de jongen boven zijn hoofd en glimlachte. 'Aangenaamd kennis te maken Drogan.' zei ze met een grijns op haar gezicht. Ze keek naar de houding van Drogan en luisterde naar wat hij zei. 'Avondmaal? Zijn hier dan eettentjes?' vroeg ze. Ze keek om haar heen en fronste. Dit waren waarschijniljk de ondergrondsegangen. Ze tuitte haar lippen bedachtzaam en keek Drogan terug recht in zijn ogen aan. Bah. Waarom keek hij zo naar haar? Ze voelde zich meteen ongemakkelijk. Ze haalde haar hand door haar haren heen en keek nogmaals om haar heen. Het was verlaten. Er liepen vreemde, misvormde dieren over de grond heen die binnen no time konden sterven. Wat was het toch een heerlijke plek om te blijven. 'Heb je nog wat over van je avondmaal? Ik zwerf hier al een paar uur rond en ik moet nog wat namen in mijn Death Note schrijven.' zei ze. Ze kruiste haar benen voor elkaar langs en staarde Drogan weer aan. Ze zakte na een paar minuten door haar knieën en ging op de grond voor hem zitten. 'Als je liever hebt dat ik weer verder ga met rondzwerven hoef je het alleen maar te zeggen hoor.' zei ze. Ze hield haar hoofd een beetje schuin en keek hem met een kleine glimlach aan. Ze hoorde eigenlijk achter Light aan te lopen nu. De laatste keer dat ze hem had gezien was toen hij Larissa helemaal inpalmde. Dat kon ze niet uitstaan. Ze haalde diep adem en wachtte op de verlossende antwoorden of misschien het verlossende antwoord van Drogan.
Profiel bekijken
Drogan

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: What if you could see, the darkest side of me?   za mei 01, 2010 6:12 pm

[ Geeft niet :') ]

'Aangenaamd kennis te maken Drogan.' Zijn ogen werden even groter. Hoe wist zij hoe hij heette, terwijl hij zichzelf niet eens aan haar had voorgesteld? Hij trok nietsbegrijpend zijn wenkbrauw op, maar liet deze weer zakken. 'Zelfde.' zuchtte hij. 'Avondmaal? Zijn hier dan eettentjes?' Hij gniffelde en een scheve grijns kwam op zijn gezicht, waarna hij een vinger door het bloed haalde en daarna het bloed tussen zijn wijsvinger en duim wreef. 'Er ligt hier bloed, maar geen lichaam. Je mag drie keer raden waar het is.' Hij liet zijn knie weer zakken toen het meisje nog wat tegen hem zei. 'Heb je nog wat over van je avondmaal? Ik zwerf hier al een paar uur rond en ik moet nog wat namen in mijn Death Note schrijven.' Als hij het moest uitkotsen dan had hij nog wel wat, een arm of een been ofzo maar hij wist wel zeker dat het meisje dat niet zo smakelijk zou vinden. Maar, wat was een Death Note ? Daar had Drogan nog nooit van gehoord. 'Nou, ik heb nog wel wat.' zei hij en hij haalde uit een zak van zijn gewaad een boterham verpakt in een doorzichtig folie, en reikte het naar haar toe. Het meisje ging recht voor hem op de grond zitten en een rare rat kroop over zijn benen, waarna hij weer verdween in de duisternis. 'Als je liever hebt dat ik weer verder ga met rondzwerven hoef je het alleen maar te zeggen hoor.' Hij schudde lichtjes met zijn hoofd, zodat het haar voor zijn ogen aan de kant ging en glimlachte flauwtjes. 'Eerst wil ik dat je een paar vragen beantwoord.' zei hij en hij keek haar kalm aan. 'Hoe wist je mijn naam, wat is jou naam en wat is een Death note?' vroeg hij in een ademzucht. Onopvallend liet hij zijn tong een stukje uit zijn mond komen, maar die verdween bijna meteen weer terug in zijn mond. Hij proefde bloed, en het was dichtbij. Nee, niet het bloed van zijn slachtoffer, dat bloed smaakte oud en dood, maar dit bloed smaakte levendig en jong. Onderzoekend keek hij het meisje aan en zag op haar arm een piepklein wondje dat bloedde. Hij hield zijn adem in en richtte toen zijn blik op de grond.
Profiel bekijken
Misa

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: What if you could see, the darkest side of me?   za mei 01, 2010 6:38 pm

'Bloed en geen lichaam zeg je .. dan vermoed ik dat je dat lichaam naar binnen hebt gewerkt.' zei ze. Ze begon te lachen, ze kon de humor er wel van inzien. Voor haar was het doden van mensen de normaalste zaak, waar moest ze anders de Death Note voor gebruiken. Ze keek toe hoe Drogan een boterham in folie uit zijn gewaad haalde en het aan haar gaf. Ze pakte het dankbaar aan en haalde de boterham uit het folie waarna ze een hap nam. Ze glimlachte breed terwijl ze de boterham naar binnenwerkte en keek Drogan alleen maar aan. Ze luisterde naar wat hij zei en knikte langzaam. Tegen vragen beantwoordde had ze geen bezwaar. 'Ik wist jou naam omdat ik Shinigami ogen heb. Daarmee kan ik iedereen zijn naam zien zodra ik hun gezicht ken. Ik kan er ook hun sterfdatum bij zien.' antwoordde ze op zijn eerste vraag. Ze glimlachte vrolijk en pakte haar tas van de grond. Ze viste de Death Note eruit en liet het aan Drogan zien. 'Dit is een Death Note. Als ik hier een naam van iemand in schrijf, een tijdstip, datum en oorzaak dan zal diegene sterven precies zoals ik het in de Death Note heb opgeschreven.' vertelde ze rustig. 'Ik ben een volger van Light. Zijn doel is om de wereld vrij te maken van gemene mensen.' vervolgde ze. 'En bij de Death Note zit een shinigami inbegrepen. Dat is een god van de dood. Die van mij heet Ram, ze zal altijd op me letten en ze zal diegene straffen die mij bedreigd of iets probeerd aan te doen.' sloot ze haar uitleg af. Ze was tevreden over zichzelf dat ze het zo makkelijk had kunnen uitleggen en stopte de Death Note weer in haar tas. Ze zag dat Drogan naar haar arm keek waar ze in had moeten prikken om met bloed een naam te kunnen schrijven en fronste. Wat was er aan de hand?
Profiel bekijken
Drogan

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: What if you could see, the darkest side of me?   za mei 01, 2010 7:42 pm

Hij glimlachte. 'Dat heb je goed geraden.' Drogan lachte, toen het meisje ook begon te lachen en schudde licht met zijn hoofd zodat zijn haar weer anders zat en niet voor zijn ogen. 'Ik zie dat je grote honger had.' grinnikte hij en hij rechtte zijn rug zodat hij ietwat vriendelijker overkwam. En toen, zoals Drogan had verwacht kwamen de antwoorden op zijn vragen. 'Ik wist jou naam omdat ik Shinigami ogen heb. Daarmee kan ik iedereen zijn naam zien zodra ik hun gezicht ken. Ik kan er ook hun sterfdatum bij zien.' Shinigami ogen? Interesant. Zo'n ogen zou hij ook wel willen hebben, maar hij had zijn bovenmenselijk gehoor en zijn goede tong al. Daarmee kon hij schatten wat voor een persoon er aankwam, mannelijk of vrouwelijk en de leeftijd ervan. Maar met die ogen zou alles wel een stuk makkelijker worden. Het meisje viste een soort van boek uit haar tas en Drogan keek er geïntereseerd naar. 'Dit is een Death Note. Als ik hier een naam van iemand in schrijf, een tijdstip, datum en oorzaak dan zal diegene sterven precies zoals ik het in de Death Note heb opgeschreven.' Geboeid door haar uitleg luisterde hij aandachtig. Hmm.. Zo'n ding zou Drogan ook wel willen hebben, maar hij moest het maar met zijn shapeshifter-ding moeten doen. Zijn grijs/groene ogen verschoten even van kleur, maar niet voor lang. Light? Die kende hij niet, waarschijnlijk ook zo'n persoon met een Death Note. Hoeveel dingen bestonden er zo van? En hij ruimt dus de gemene mensen op? Uit zijn buurt blijven dan maar, besloot Drogan. Het blonde meisje legde uit dat ze een Shinigami had, een god van de dood. Hij knikte, als teken dat hij nog steeds naar haar uitleg luisterde. 'Dus, je moet alleen maar een naam tijdstip en oorzaak in dat ding van je schrijven en het is gedaan met die persoon?' Hij vroeg het nog maar na, misschien dat hij wat gemist had in haar uitleg. Zijn blik gleed weer naar haar arm toen ze haar Death Note wegstak. Een normaal mens zou dat wondje niet opvallen, maar hem wel. Hij rukte zijn blik van het wondje los en keek het meisje aan. 'Je hebt een vraag van me overgeslagen. Wat is je naam?' hij glimlachte en wachtte toen geduldig af.
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel
Leeftijd: Looks like 18
Partner: Nein!
Krachten: Death Note [Inclusief Shinigami Eyes]. Some kind of death magic. Transform in a Huge Black Wolf.

BerichtOnderwerp: Re: What if you could see, the darkest side of me?   za mei 01, 2010 8:02 pm

'Dus, je moet alleen maar een naam tijdstip en oorzaak in dat ding van je schrijven en het is gedaan met die persoon?' Een droog lachje steeg op achter de man. 'Daar heb je inderdaad gelijk in ja. Maar er zijn wel enkele regels aan verbonden.' Twee rode ogen werden zichtbaar uit de schaduw waar hij stond. Een diep, dierlijk gegrom steeg op. De ogen verschoten van kleur, van bloedrood, naar donker bruin. Tevens verdwenen ze. Een schaduwachtig verschijnsel schoot door de lucht heen en bereikte Misa. Even flitste twee rode ogen op, voordat ze bij het meisje in haar lichaam schoten. Haar ogen kleurde voor een tel bloedrood op en werden daarna bruin. 'Your not allowed to know my name.' Sprak Misa, haar stem was iets, heel licht, zwaarder geworden, maar dat was gelukkig niet op te merken. Haar mondhoeken krulde op in een sluwe grijns. 'Misa, stay calm. Please. Don't say your name to stranger, for your own safety.' Hij wist dat Misa, enkel Misa, hem kon horen. Aangezien ze hetzelfde lichaam deelde. Hij keek de man voor zich. Zo snel kon hij geen vreemde dingen ontdekken. Misschien moest hij dieper kijken. Maar om nu het lichaam van Misa te verlaten om dat van hem over te nemen. Nee. Hij was uiterst kwetsbaar als hij in iemand anders lichaam zat. Dus deed hij het niet zo heel vaak. De hand van Misa ging vanzelf omhoog en ging door haar haar heen. Ze glimlachte liefjes en keek de man aan. 'Tong verloren?' Vroeg ze spottend. Ze grijnsde en sloeg haar handen om de Death Note heen. Ze kon de naam van de jongen zo op schrijven. Zonder dat iemand hem zou hebben gezien.

[Ik heb toestemming dit te doen Wink]

Do you still believe in God and Heaven...
Don't do that.
'Cause. I'm The God of The New World!

Coach van HIS
Profiel bekijken
Misa

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: What if you could see, the darkest side of me?   za mei 01, 2010 8:57 pm

Misa kninkte alleen maar naar Drogan en veegde over haar armen. Haar armen waren lichtelijk geirriteerd doordat ze met het speldje had zitten prikken. Ze begreep niet waarom Drogan steeds naar de plek waar ze in had zitten prikken keek. Kon hij niet tegen haar bloed? Ze liet haar hand nonchalant op de plek zakken en haalde diep adem. Toen Drogan zei dat ze haar naam was vergeten te zeggen kreeg ze een blos op haar gezicht. 'Sorry, mijn naam -'. Haar aandacht werd getrokken door een dierlijk gegrom. Ze keek verbaasd om haar heen en zag iets roods uit een steeg opdoemen. Het leken op twee ogen maar ze kon het niet precies plaatsen. Ze was lichtelijk verward en wilde weer verder praten met Drogan toen ze opeens een misselijk gevoel kreeg. Ze zag alles voor haar ogen zwart worden en hoorde de bekende, vertrouwde stem van Light. 'Light. Wat doe je?' dacht ze. Ze vond het best vaag dat ze samen met de persoon die ze haar liefde wilde bewijzen haar lichaam deelde. Ze wist dat Light een goede rede had op bezit van haar lichaam te nemen dus verzette ze haar niet. Door de klanken van zijn stem werd ze half zweverig. Kira. God. Ze hoorde zichzelf praten. Dat was niet haar stem! Als ze later last kreeg van die stem zou ze Light een schop geven!
Profiel bekijken
Teru

Anime profiel
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Forget it.
Krachten: Death Note. Shinigami eyes.

BerichtOnderwerp: Re: What if you could see, the darkest side of me?   za mei 01, 2010 9:16 pm

Teru Mikami, hij stond verderop. Het schouwspel tussen Misa en Drogan te bewonderen. De naam van de jongen had hij al afgelezen met zijn Shinigami eyes. Hij grijnsde vals en zijn rode ogen werden weer licht grijs. Hij stapte de duisternis uit als een zwarte wolf die eerst zijn blik naar Misa liet glijden, die waarschijnlijk een kleine mentale conversatie met Light voerde, die niet zichbaar aanwezig was.. 'Het zal ook eens niet hé.' Zei hij tegen allen. 'Sukkel..' Siste hij hees, tegen zichzelf. 'Ik hebt niet opgelet wat er achter me aanliep, we worden gevolgd.' Gromde Teru zachtjes tegen Misa. Zijn oren stonden overeind en gericht naar de jongen, die voor hem nog onbekend was. Snel draaide Teru zijn kop, daar iets verderop stond een schim. Een donkere, lange gestalten. Deze was zichtbaar mannelijk. Teru kneep zijn ogen tot speeltjes om het beter te kunnen zien, maar nee. Het lukte niet. 'Staan blijven.' Zei hij tegen Misa. De andere jongen kende hij niet echt. Maar, dat maakte nu niet uit. Hij liep rustig een stuk terug de gang in. 'Teru Mikami.' Hoorde hij de stem zeggen. Die stem.. die bekende stem.. die kende hij, maar al te goed. 'Matsuda Touta..' Zei Teru zachtjes. Hij kon niet geloven wat hij nu zei, de man die voor hem stond, was Matsuda. Die volgens de krant dood was.. Matsuda leefde nog. Teru's ogen werden groot en langzaam stapte hij achteruit. 'L-light.. M-misa..?' Zei hij hakkelend, Teru kwam niet uit zijn woorden en kon zijn ogen niet van de schim af houden.

[Aangepast door een klein foutje, waar onze lieve Soph me op gewezen heeft! ;3]

削除 ● Sakujo! <3
Profiel bekijken
Drogan

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: What if you could see, the darkest side of me?   zo mei 02, 2010 2:56 pm

Een droog lachje liet Drogan opkijken. 'Daar heb je inderdaad gelijk in ja. Maar er zijn wel enkele regels aan verbonden.' hoorde hij een mannelijke stem zeggen. Waarom had Drogan hem niet horen aankomen ? Drogan siste als reactie op het gegrom en staarde naar de twee bloedrode ogen in de schaduw. Een zwarte schim schoot naar het meisje waarvan hij nog steeds niet de naam van wist en verdween toen in haar lichaam. Hij trok zijn wenkbrauwen op en staarde het meisje niets begrijpend aan. 'Your not allowed to know my name.' Klonk haar stem nu wat zwaarder of bedotte zijn oren hem ? Hij haalde zijn schouders op. 'Dan niet.' mompelde hij droogjes. Plots kwam er een zwarte wolf aanzetten. Drogan hield zich stil. Blijkbaar kenden deze mensen en wezens elkaar en hadden ze besloten om net op dit moment een reünie te houden. Perfect. Hij knipperde met zijn ogen en ze verschoten weer van kleur. Van grijsgroen naar gif geel en van gif geel terug naar grijsgroen. 'Staan blijven.' beval de nieuweling en liep toen ergens heen. Vaag hoorde Drogan iemand wat zeggen. 'Als je wilt ga ik wel weg.' mompelde hij tegen het meisje waarna hij zijn schouders ophaalde. Tja, wat had hij hier nog te zoeken als die andere elkaar allemaal al kende?
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel
Krachten: Death Note [Inclusief Shinigami Eyes]. Some kind of death magic. Transform in a Huge Black Wolf.

BerichtOnderwerp: Re: What if you could see, the darkest side of me?   zo mei 02, 2010 3:15 pm

Misa's ogen schoten naar de zwarte wolf die aankwam lopen. 'Dammit Teru, wat moet jij nou weer hier.' Dacht hij kwaad. Even vergat hij dat hij in het lichaam van Misa zat, en dat hij nu dus niet kon veranderen. Dan moest hij zichzelf maar toonbaar maken. Zijn ziel dook ineen en verliet Misa's lichaam. De schaduw nam plaatst naast de wolf en vormde in een snel tempo het lichaam van een lange man. Hij stond met zijn rug naar het gezelschap toe. Terwijl het leek dat zijn rode ogen een gat in de duisternis branden. 'Matsuda.' Siste hij kwaad. 'L-light.. M-misa..?' Hoorde hij naast zich van Teru. 'Geen idee Teru.' Zei hij rustig. Hij liep naar de schim toe, zijn rode ogen keken boven hem. 'Matsuda Touta. Leuk je weer te zien.' Zijn stem klonk echter niet zo vrolijk. Hij had niet echt leuke herinneringen aan hem. De littekens van de schotwonden die Matsuda hem had gegeven zaten er nog steeds. Hij keek om naar de jongen. 'Je mag blijven. Als je ons niets doet.' Zei hij rustig.

[Flut post --']

Don't do that.

Coach van HIS
Profiel bekijken
Misa

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: What if you could see, the darkest side of me?   zo mei 02, 2010 3:36 pm

Misa voelde de aanwezigheid van Light na een tijdje verminderen en voor ze het wist werd alles weer zwart en wankelde ze heen en weer. Ze begreep eerst niet wat er aan de hand was en viel op haar knieën op de stenen vloer. Ze kneep haar ogen stijf dicht en probeerde op haar knieën te blijven zitten. Nou, mijn lichaam is weer van mij. dacht ze. Ze opende haar ogen langzaam en keek in de richting van Teru en Light. Ze las hun namen boven hun hoofden en keek toen langs hen naar de jongen die er stond. Matsuda Touta. Ze ging op haar kont zitten en bekeek haar knieën die onder de schrammen zaten waar ook wat bloed uit kwam. Nee hé. Ze kwam langzaam overeind en en keek naar Drogan die zojuist iets zei. 'Nou, mijn naam weet je dus al door Teru.' zei ze. Ze ging voor Drogan staan en schudde haar hoofd. 'Nee, je moet blijven. Jij was hier tenslotte eerst en ik wil zelfs ook nog wat van je weten.' zei ze al wat vrolijker. Ze pakte haar handtas van de grond af en viste de Death Note eruit. 'Wát ben je eigenlijk?' vroeg ze. Ze hief een wenkbrauw en pakte het speldje weer uit haar haar. 'Oh en Light, als ik zijn naam op moet schrijven roep je maar hoor liefje.' riep ze naar Light. Ze bleef Drogan aankijken en voelde het bloed over haar knieën sijpelen. Gelukkig had ze geen last van die vreemde stem die ze had toen Light in haar lichaam zat. Hem schoppen zat er dus niet in, of hem op een of andere manier aanraken. Ze vouwde de Death Note wat open en hield het speldje met bloed gereed. 'En ben je allergisch voor mijn bloed?' voegde ze nog toe aan de vraag aan Drogan.
Profiel bekijken
Teru

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: What if you could see, the darkest side of me?   zo mei 02, 2010 5:40 pm

Teru keek naar Misa. Zijn zwarte oren staken recht overeind richting Misa. Hij lette niet op, hij lette niet op het gene wat Matsuda in zijn handen had, en voor zich gericht hield. 'Light!' Gromde Teru en ging voor hem staan. Hij sprong lenig omhoog en zette zijn poten tegen Matsuda's schouder en drukte hem zo tegen de grond aan. Uit reactie liet hij zijn pistool los, die Teru nog iets verder weg schopte. Hij gromde en trok zijn bovenlip op. Zijn rode ogen lazen zijn sterfdatum en naam. Teru's zwarte voorpoot schoof dichterbij Matsuda's keel. 'Deze is voor Light.' Gromde hij. Matsuda was helemaal vertijfd en bewoog niet. Teru haalde met de poot die eerst op zijn keel stond op. Hij wou uithalen maar deed het expres mis. Light zou vast nog wel een praatje met Matsuda willen maken. Teru stond op en veranderde terug. Matsuda was zijn vriend geweest op de middelbare school, maar alles was omgegooid. Matsuda ging naar de Task Force en Teru was naar Kira gegaan. Het had ook niet lang geduurd voor hij een Death Note in handen had gekregen. Hij was aan de slag gegaan en samen hadden Light, Misa en Teru vele moorden gepleegd. Matsuda's arm ging langzaam naar het geweer. Teru merkte het niet, omdat hij zich had omgedraaid naar Misa toe. Achter zich hoorde Teru een gedempte klik. Gevolgd door een shot. Een helse pijnscheut ging door zijn arm heen. 'Verdomme.' Schold hij met opelkaar geklemde tanden. Hij zakte op de grond neer om de schade in zijn arm te krijgen. 'Matsuda, idioot!' Schreeuwde Teru. Bloed droop snel uit de schotwond waar Teru's had op lag.

削除 ● Sakujo! <3
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: What if you could see, the darkest side of me?   zo mei 02, 2010 5:49 pm

Light keek om toen Teru zijn naam riep. In een flits zag hij het geweer dat Matsuda in zijn handen hielt. Hij gromde en wilde net veranderen toen Teru hem al tegen de grond had gewerkt. Hij snoof en veranderde toch in een zwarte wolf. Hij liep rustig naar Teru toe die Matsuda tegen de grond had gewerkt. Hij snuffelde aan het geweer dat hij bij zich had, een stroom van herinneringen kwam hem tegemoet. Dit was hetzelfde geweer als waar hij jaren geleden dodelijk gewond mee raakte. Ook door Matsuda. Hij gromde kwaad en zag dat Teru bezig was met hem te vermoorden. Hij ging rustig zitten en liet hem het werk doen. Toen Teru van hem af ging en terug veranderde wilde Light net wat zeggen. Hij keek even om naar Misa en hoorde naast zich het gedempte geluid van een trekker die werd overgehaald. Zijn oren stonden recht overeind toen het schot gelost werd. Light keek om. Teru viel neer, een duidelijk schotwond was te zien. Matsuda, met een geschrokken uitdrukking op zijn gezicht, wilde zich omdraaien om weg te wezen. Light gromde en sprong op de man en werkte hem tegen de grond, hij stond op zijn rug, een klein voordeel dus. Hij zette zijn nagels tussen de schouderbladen in en klemde zijn kaken in de schouder. Zo kon hij in ieder geval niet ontsnappen. 'Misa! Het geweer. Leg het weg en ga Teru helpen. Ik reken met Matsuda af. Haastig stuurde hij de gedachten naar Misa toe en probeerde Matsuda in bedwang te houden.

Don't do that.

Coach van HIS
Profiel bekijken
Misa

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: What if you could see, the darkest side of me?   zo mei 02, 2010 6:36 pm

Misa keek Drogan onderzoekend aan en fronste toen hij geen antwoord gaf. Ze had hem ook netjes antwoord gegeven dus waarom deed hij dat niet terug? Ze hoorde wat geschuifel uit de richting van Light en Teru komen. Ze draaide zich langzaam om en hoorde een hard schot uit de richting van Matsuda. Teru die haar kant op liep zakte inelkaar en ze zag het bloed uit zijn lijf gutsen. 'AAAAAH.' gilde ze met hoge stem. Ze sloeg haar handen voor haar mond en keek naar Light die Matsuda te lijf ging. Ze wilde niet aanzien hoe haar fake manager werd vermoord door Light. Ze wist dat Matsuda op Light had geschoten, anders kon hij die schotwonden niet hebben ... Ze luisterde naar Light's gedachten en liep om Teru heen naar het pistool dat naast Matsuda lag. Ze was helemaal in paniek en probeerde het ding goed beet te pakken. Uit paniek haalde ze een keer de trekker over en klonk er opnieuw een schot. Gelukkig hield ze hem gericht op de grond. Ze gooide het geweer weer in de lucht zodat hij heel ver kwam te liggen en haastte zich naar Teru. Ze zakte op haar knieën naast hem neer en voelde de pijn weer door haar benen trekken. Ze ondersteunde Teru's hoofd en pakte zijn arm. 'Dit gaat pijn doen .. maar ik ruk hem er even uit.' zei ze. Ze zorgde dat Teru de andere kant op keek en schakelde zijn zintuig voor voelen uit. Ze pakte het andere speldje uit haar haar en begon de kogel moeizaam uit zijn arm te halen. Het geluid van ijzer dat de grond raakte was zachtjes te horen.
Profiel bekijken
Drogan

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: What if you could see, the darkest side of me?   zo mei 02, 2010 6:40 pm

Misa, zo heette het meisje dus. Plots stond er een lange man naast de zwarte wolf. Zijn aandacht werd getrokken naar Misa, die wat tegen hem zei. 'Nee, je moet blijven. Jij was hier tenslotte eerst en ik wil zelfs ook nog wat van je weten. Wát ben je eigenlijk?' Hij keek haar aan. Moest hij nu echt gaan zeggen wat hij was ? Achja, pech. 'Ik ben een..' hij werd abrupt gestopt door een soort van gevecht dat bezig was tussen inmiddels twee zwarte wolven en een man. Een van de twee heette Light, dat had hij gehoord van Misa. Een schot weerklonk en een van de twee wolven werd geraakt, waarna hij tegen de grond zakte. De andere wolf drukte de man terug tegen de grond en stond nu op zijn rug. Hem in bedwang houdend. Moest Drogan nu helpen ? Hij haalde zijn schouders op en siste, waarna een donkerrode wolk om zijn lichaam kwam. Scheurende en dreigende geluiden weerklonken door de gangen en niet veel later zat er een grote, groene slang op de grond. Het bloed dat hier aanwezig was rook nu veel sterker en hij slikte. 'Niet aan denken Dro.' zei hij tegen zichzelf in gedachten. Snel sloop hij op de man af die onder de zwarte poten van de wolf lag en zijn grote slagtanden kwamen tevoorschijn. Voor kort keek hij naar de wolf bovenop de man. Zou Drogan hem eigenlijk wel mogen vermoorden ?
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: What if you could see, the darkest side of me?   zo mei 02, 2010 7:32 pm

Light gromde zacht. Matsuda was sterker dan hij van hem was gewent. Hij lette niet op de rest, hij zou zijn vrienden beschermen. De geur van een reptiel vulde zijn neus. Hij keek even op en een lange slang kwam op hem af. Hij gromde en grauwde naar de slang toen die Matsuda wilde aanvallen. Hoe graag hij hem ook wilde vermoorden. Hij wilde eerst antwoord hebben. Hij moest dus in leven blijven. Hij gromde zacht en keek om zich heen. Hij had iets nodig om zijn armen vast te binden. Misa was met Teru bezig, dus die konden hem nu niet helpen. Hij moest het dus zelf doen. Hij beet Matsuda nog een keer tussen zijn schouderbladen, zodat hij tijdelijk verlamd zou zijn en sprong van hem af. Hij gromde naar de slang, als waarschuwing dat hij niets mocht toen en vond een paar meter verderop een touw. Hij veranderde terug naar zijn mensengedaante en bond het touw rond de polsen van Matsuda. 'Wat dacht je te gaan doen. Matsuda?' Vroeg hij uiterst kalm aan de man die zijn vriend wilde vermoorden. Matsuda zei niets, maar probeerde zich wel los te rukken. Light tilde hem op en zette hem tegen de boom aan.

Don't do that.

Coach van HIS
Profiel bekijken
Misa

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: What if you could see, the darkest side of me?   zo mei 02, 2010 9:11 pm

Misa kreeg de kogel uit Teru's arm en sloot haar ogen om zijn gevoel weer terug te laten komen. Het zou waarschijnlijk nog branden maar het ergste was gebeurd. Ze trok haar leren jasje uit en vouwde hem op zodat Teru erop kon liggen. Ze legde haar jasje onder zijn hoofd en kwam overeind. Ze pakte de Death Note van de grond en pakte haar speldje weer. Ze keek op haar horloge en noteerde een bepaalde tijd erin. 'Ik hoef alleen nog je naam ervoor te schrijven Matsuda, dan ben je dood! Waag het niet mijn Light te verwonden!' schreeuwde ze naar hem. Matsuda zag inmiddels tegen de boom aan en ze haalde diep adem. Opeens merkte ze het grote slang figuur op. Ze keek om zich heen zoekend naar Drogan en liet haar blik op de slang hangen. 'D .. Drogan?' vroeg ze hees. Ze liep dichter naar Light, Matsuda en Drogan toe en hield de Death Note gereed. 'Moet ik zijn naam noteren?' vroeg ze richting Light. Ze dacht vaag het geluid van Rem te horen die over haar waakte. Ze wist niet zeker of Light haar al kon zien, of hij haar Death Note al had aangeraakt. Ze stapte wat dichter naar Light toe en bekeek hem van top tot teen. 'Heeft hij je verwond?' vroeg ze. Als Matsuda Light inderdaad had verwond hield niets haar meer tegen om zijn naam in haar Death Note te noteren, voor Light deed ze alles.
Profiel bekijken
Teru

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: What if you could see, the darkest side of me?   wo mei 05, 2010 2:16 pm

Teru keek achterom naar Light, die op Matsuda sprong. Teru gromde zachtjes. Een verlammend gevoel trok door zijn lichaam, hij voelde niets meer. Snel keek Teru om naar Misa. 'Wat doe j-' toen zag hij dat Misa de kogel uit zijn arm had gehaald. Een rinkeldend geluid klonk op de grond en Teru staarde eventjes naar de kogel. Misa gaf hem zijn gevoel terug. Hij knikte. 'Dankje.' Zei hij wat moeizaam. Teru rekte zich uit, zijn wond priktte dus trok hij zijn arm meteen weer terug. Snel veranderde hij in een zwarte wolf en hinkelde Lights kant op, naar Matsuda toe. Hij gromde. 'Matsuda, nooit verwacht dat mijn oude schoolvriend zo díep kon zinken. Zo zielig worden als jij. En dan heb ik het vooral over het feit dat jij lid bent van de Task Force. Auw.. dammit.' Gromde hij, Teru probeerde zijn poot neer te zetten, zonder enig succes. Vrijwel meteen trok hij de poot weer op. 'Het liefst zou ik je willen vermoorden. Héel langzaam, en pijnlijk. Maar dat laat ik over aan Light hier.' Zei hij met een valse grijns. Teru hinkelde naar Misa toe en glimlachtte evnetjes, als zij er niet was zat die verdome kogel nog in zijn arm.

削除 ● Sakujo! <3
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: What if you could see, the darkest side of me?   

What if you could see, the darkest side of me?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mysterious as the dark side of the moon ~
» This Side of Paradise[+Cecille]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Onderwereld :: Ondergrondse gangen.-
Ga naar: