Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

De groepschuilplaats {A}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Amor

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: nee.
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

BerichtOnderwerp: De groepschuilplaats {A}   zo apr 19, 2009 8:04 pm

Amor liep door het verlaten kasteel. Grote spinnen liepen vlug weg toen ze haar zagen staan. Ze grijnsde zacht en liep met snelle passen verder. Na een tijdje kwam ze een grote, stoffige houten deur tegen. Ze draaide het slot over en ging naar binnen. Er stond een grote mooie rode zetel en een zwarte lange tafel. "Geweldig" zei ze zacht en liep verder. Ze nestelde zich in de zetel en sprak een paar woorden. Het vuur in de grote open haart begon meteen de branden. "Zo nu is het wat gezelliger" zei ze en ging liggen. Ze sloot haar ogen even en viel in slaap, maar ze bleef op haar hoede voor onverwachtse bezoekers.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.anime.forumotions.net
Kovu

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 19, 2009 8:14 pm

Kovu kwam ineens de zaal binnen gestapt. Hij keek in het rond. Hij zag het vuur in de haard en grijnsde lichtjes. Toen zag hij Amor in de zetel liggen slapen. Hij liep langzaam in haar richting. Hij ging een meter vanaf haar zitten en keek even naar de haard. Daarna keek hij weer naar Amor.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 19, 2009 8:17 pm

Amor deed één oogje open en keek naar Kovu. "O jij bent het maar" zei ze droogje. Ze ging terug normaal zitten en keek naar Kovu. "En wat doet een leeuw in een oud, vervallen kasteel?" vroeg ze een beetje nieuwschierig. Ze stond op en keek in een kast. Nergens was eten. Ze zuchtte en ging dan maar terug zitten.
Terug naar boven Go down
Kovu

Anime profiel
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 19, 2009 8:21 pm

''Het is hier teminste rustig'' zei hij droogjes en keek haar rustig aan. Hij mocht Amor's stijl wel. Ze was teminste niet de hele tijd zo liefig enzo. Hij keek toen weer even in het rond. ''en wat doe jij hier eigenlijk?'' vroeg hij kort.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 19, 2009 8:24 pm

"Het is hier rustig" zei ze en grijnsde even "en ik zit hier tenminste weg van al die eenhoorns enzo.". Haar ogen stonden wat boos. "Dat rotbeest beland nog eens op mijn bord". Ze likte haar lippen af en dacht aan de lekkere beefstuk dat dat zou geven.
Terug naar boven Go down
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 19, 2009 8:29 pm

''hmm ja daar heb ik ook wel trek naar'' zei hij en grijnsde lichtje. Hij liep dichter naar Amor toe en ging naast haar zetel zitten. Hij keek kort naar haar en daarna richtte hij zijn blik op de haard.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 19, 2009 8:42 pm

Amor zag dat Kovu heel de tijd naar de haard was aan het kijken. " Is daar iets mee?" vroeg ze "en ja die eenhoorn is dood als ik die nog een keer tegen kom". Ze pakte een glas en schonk wat rode wijn in. "Jij ook wat" vroeg ze aan Kovu.
Terug naar boven Go down
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 19, 2009 8:54 pm

''nee ik drink geen wijn'' zei hij droog tegen haar en grijnsde. Hij keek weer rustig omhoog naar haar. Hij voelde zich nu net zo'n leeuw van een of andere leider, die in haar zetel rustig wijn zit te drinken.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 19, 2009 8:57 pm

"Ok dan" zei Amor. Ze dronk het glas in één teug leeg. Ze smakte nog een paar keek na en keek dan terug naar Kovu. Ze mocht die leeuw wel, ze dacht dat hij wel geen lieverdje zou zijn en daar hield ze van.
Terug naar boven Go down
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 19, 2009 9:08 pm

Kovu keek droog naar haar en rolde met zijn ogen toen ze smakte. Kovu stond op en ging bij de haard liggen. Hij legde zijn kop op zijn poten en keek weer even naar Amor. ''leef jij eigenlijk met een groep ofzo?'' vroeg hij kort.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 19, 2009 9:12 pm

"Mijn vader had een groep" zei ze en schonk nog wat wijn in en pakte het glas in haar hand "en nu ben ik de leider ervan". Ze grijnsde even en keek recht in zijn ogen. Op zoek naar het kwade in hem xD
Terug naar boven Go down
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 19, 2009 9:16 pm

''oke..'' zei hij kort en snoof. Hij stond op en ging tegenover haar zitten. Door het geflikker van het vuur en de duistere zaal gaven zijn ogen een kille blik naar haar. Hij keek haar emotieloos aan. ''En wat voor groep is dat precies?'' vroeg hij kort.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 19, 2009 9:19 pm

Amor keek hem even emotieloos aan als hem naar haar. "Een slecht groep" zei ze na een korte stilte "iedereen vreest ons". Ze zette het glas neer en zette zich wat beter op de zetel.
Terug naar boven Go down
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 19, 2009 9:26 pm

''dat klinkt me goed in de oren'' zei Kovu en grijnsde lichtjes. z'on groep zocht hij nou net. Maar wou Amor er wel een dier bij hebben?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 19, 2009 10:30 pm

Amor grijnsde zacht. "Goed hoor" zei ze. Ze keek naar Kovu. "Scheelt er iets?" vroeg ze want ze vond dat hij een beetje raar keek.
Terug naar boven Go down
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 19, 2009 10:34 pm

''wel ik dacht eraan, wat vindt je ervan als ik in jou groep kom?'' vroeg hij en keek haar strak aan. Er was nu geen grijnsje om zijn bek te zien. Hij nam dit serieus en hoopte dat hij in de groep kon komen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Yuuki

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 19, 2009 10:38 pm

Yuuki liep door de hel heen best een gezellig plek en zeker als je het normaal koud heb, er verscheen een breede grijns op haar gezicht ze kon zich hier nog wel thuis gaan voelen haar slechtere kant teminsten haar verlegen kant met wit haar zou hier in paniek weg rennen dacht Yuuki bijzichzelf.
Ze kwam bij een groot vuurkasteel aan hmm hier moest het zijn waar Amor was, ze ging naar binnen en zag Kovu ook met een glimlach zei ze 'hallo Kovu.'
Hij zou haar waarschijnlijk niet herkennen omdat haar haar anders was maar namen onthield ze altijd het maakte niet uit met welk uiterlijk ze rondliep.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 19, 2009 10:41 pm

"Erm..." zei Amor twijfelend. Ze wou wel maar misschien was het niet zo'n goed idee. Toch hakte ze de knoop door en keek Kovu strak aan. "Je krijgt een kans" zei ze droog " je mag in de proeftijd". Ze stond op en liep naar het raam. Donkere wolken stonden aan de hemel. Een grijns verscheen op haar gezicht. Ze keek naar Yuuki en fronste haar wenkbrauwen. "En wie mag jij dan wel zijn" zei ze kil. Ze zuchtte en liep terug naar de zetel. Ze plofte neer en keek Yuuki dreigend aan.
Terug naar boven Go down
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   ma apr 20, 2009 5:19 pm

Kovu knikte naar Amor en grijnsde. ''je zult er geen spijt van krijgen'' zei hij. Daarna draaide hij zijn kop naar Yuuki. Hij begon te grommen want hij herkende haar niet. Er verschenen vlammen bij zijn poten en ineens verscheen er een cirkel van vuur om Yuuki heen. ''wat moet zo'n meisje als jij op deze plek?'' vroeg hij scherp aan Yuuki.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Yuuki

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   ma apr 20, 2009 8:25 pm

Yuuki had een speelse grijns op haar gezicht, ze toonde geen angst en zei 'tututu dat je me nu al niet meer herkent Amor, ik heb je pas nog geholpen toen je lastig gevallen werdt door dat paard en die jongen.'
Ze keek naar Kovu en zei 'dat je mij niet herkent snap ik je hebt me met een ander uiterlijk ontmoet, ik heet Yuuki zegt dat je iets?'
Even keek ze naar de vlammen om haar heen zou ze nu in een draak veranderen of een wolf en uit de cirkel springen of vliegen?
Hmm nee toch maar niet ze bleef rustig staan en keek van Kovu naar Amor.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   ma apr 20, 2009 8:34 pm

Amor stond op en liep het vuur tegemoet. Ze keek Yuuki even goed aan en knikte dan. "Laat haar met rust" zei ze tegen Kovu. Ze brabbelde weer wat en een cirkel water viel naar beneden op het vuur. "Zo en wat doe je hier?" vroeg ze aan Yuuki.
Terug naar boven Go down
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   ma apr 20, 2009 8:41 pm

Kovu ging recht zitten. Hij rolde met zijn ogen. ''ow jij bent het'' zei hij droog en ging met zijn rug naar de meisjes voor de openhaard liggen. De vlammen bij zijn poten verdwenen en hij sloot zijn ogen even.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   di apr 21, 2009 2:14 pm

Amor keek nog steeds vragend naar Yuuki. "Ben je nog van plan te antwoorden?" vroeg ze droog. Ze legde zich wat beter in de stoffige zetel en keek naar Kovu en Yuuki. "Anders kan je vertrekken" zei ze tegen haar. "En jij trouwens" zei ze terwijl ze naar Kovu liep. "Ik heb gehoord dat hier een nieuwe groep is" begon ze tegen hem "ik heb zin om wat onrust te stoken kom je mee?". Ze liep rustig naar de oude deur en deed hem zacht open. Er klonk een hard piep geluid toen ze er tegen duwde. Nog even wachtte ze op Yuuki en Kovu. Het was al donker geworden buiten, dus liep ze even terug. Ze pakte een grote, lange kaars uit de kast en stak hem aan. Ze sprak weer wat onbegrijpelijke woorden en het vuur ging uit. "Kom dan gaan we" zei ze en liep terug naar de deur "jij mag ook wel mekomen" zei ze want zag dat ze toch geen antwoord van Yuuki kreeg.
Terug naar boven Go down
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   di apr 21, 2009 7:30 pm

''he he eindelijk gaan we is wat doen'' mompelde Kovu droog en stond op. Hij rekte zich uit en keek kort naar Yuuki terwijl hij langs haar liep. Daarna liep hij door de deur en ging naast Amor zitten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   di apr 21, 2009 8:44 pm

Amor liep wat voor Kovu de trap af. Het kaarslicht danste over de donkere muren van het kasteel. Voor ze het besefte was ze al bij de grote voordeur van het kasteel. "Komen jullie nog?" riep ze naar boven. Ze deed de grote zwarte deur open en liep naar buiten. De grijze wolken lieten een bliksemflits horen. Amor grijnsde en liep rustig verder naar het trollenbos.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   

Terug naar boven Go down

De groepschuilplaats {A}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 8Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Onderwereld :: Vuurkasteel.-
Ga naar: