Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

De groepschuilplaats {A}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Céline

Anime profiel
Leeftijd: 16 Jaar
Partner: David ik hou van je!
Krachten: Ze heeft in haar hart een soort vlam en die is heel speciaal maar alleen vampiers weten het en ze heeft de natuurvlam.Als ze die bereikt verandert ze in een woeste,kwade,sterke ninja.

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 26, 2009 8:09 pm

Céline keek erg kwaad.
Als de vlam weer werktte zou ze meteen aanvallen.
Ze keek even naar haar polsen en dan naar Aerynne.
De merrie was zwak en erg gewond.
"niet voor jou!!" snauwde ze
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 26, 2009 8:11 pm

Kovu liep droog naar Céline toe en gaf haar een harde klap tegen haar hoofd. ''zwijg'' zei hij kort maar duidelijk. Hij keek even vanuit zijn ooghoeken naar Amor en de eenhoorn daarna keek hij weer strak naar Céline.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Céline

Anime profiel
Krachten: Ze heeft in haar hart een soort vlam en die is heel speciaal maar alleen vampiers weten het en ze heeft de natuurvlam.Als ze die bereikt verandert ze in een woeste,kwade,sterke ninja.

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 26, 2009 8:12 pm

Céline voelde een snee op haar awng.
Ze kreunde van de pijn en trok weer.
Het brandde en ze stopte snel met trekken
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: nee.
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 26, 2009 8:22 pm

Amor pakte fel het hoofd van de eenhoorn vast. "En hoe noemt dit smakelijke beesje?" vroeg ze een beetje vals. Ze streelde over de hals van de eenhoorn en liep naar een tafel. Met een grijns op haar gezicht pakte ze een mes en richtte die naar het beest.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.anime.forumotions.net
Céline

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 26, 2009 8:24 pm

Céline zag het en trok keihard.
De vlam groeide in haar,zo kwaad was ze.
"laat haar met rust!!!!"
Haar ogen werden rood en je zag dat de vlam
terug begon te werken.
Nimand zou Aerynne vermoorden en opêten!

(moet gaan doei)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aerynne

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 26, 2009 8:29 pm

Aerynne was niet bang voor Amor....
ze brieste kwaad en steigerde hoog ze stampte keihard met der hoeven in der maag.....
ze was erg kwaad ze brieste hevig en der oren zaten plat in der nek.
"blijf met je vuile gore poten van me....." zei ze gemeen.
ze was echt niet bang voor zo'n pietepeuterig meisje.....
en ze had haar volle kracht weer terug terwijl niemand dat wist.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 26, 2009 8:34 pm

Amor had pijn maar omdat ze altijd had geleerd pijn te negeren zei ze niets. Ze pakte het mes en stak het in de eenhoorn haar been. "Wacht maar af stom beest" zei ze kwaad.
Terug naar boven Go down
Kovu

Anime profiel
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 26, 2009 8:35 pm

Kovu keek naar Céline. Hij liet het touw meer branden en brulde naar haar. Hij zette zijn klauw op haar keel en er verscheen een vlam omheen. ''ik zou niet proberen te ontsnappen als ik jou was'' gromde hij naar Céline.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aerynne

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 26, 2009 8:40 pm

Aerynne voelde niks van het stomme mes.....
opeens was het mes verdwenen en de wond ook....
ze brieste en zwiepte rustig met der staart.
der vleugels kwamen tevoorschijn....
ze vloog hoog op en verdween.....
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 26, 2009 8:45 pm

( heel onreal -.- )

Amor werd nu echt kwaad. In haar ogen zag je vlammen. Ze veranderde in een draak en keek Aerynna dreigend aan. "Weg jij dom beest" riep ze en spoot net naast haar een grote vlam vuur.
Terug naar boven Go down
Aerynne

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 26, 2009 8:48 pm

Aerynne vloog het kasteel uit.
ze galoppeerde door de lucht en brieste.
ze was bezorgd om Céline en keek om.....
ze vloog maar verder want ze wou geen problemen en hoopte dat Céline het zou redden.....
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   ma apr 27, 2009 2:03 pm

Amor grijnsde een beetrje vals. "Ja loop maar weg" zei ze en ging terug op de zetel zitten. "En wat wil je met haar doen?" vroeg ze aan Kovu terwijl ze grijnzend naar Céline keek. Ze zuchtte en liep op Skyler af. "Moet jij niets anders doen dan heel de tijd dom te staren!?" vroeg ze een beetje dreigend maar omdat het familie was viel ze hem toch niet aan.
Terug naar boven Go down
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   ma apr 27, 2009 7:54 pm

Kovu keek droog van Skyler naar Amor. Daarna keek hij weer naar Céline. ''martelen.. of misschien vermoorden?'' vroeg hij en keek vals grijnsend naar Céline. Hij liep naar Amor toe en ging naast haar zitten. Hij zwiepte met zijn staart en gaapte droogjes.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   di apr 28, 2009 2:11 pm

"Ja misschien wel" zei Amor droogjes. Ze liep naar Céline en gaf haar een stomp, vurig keek naar haar en grijnsde zacht. "Laten we haar eerst maar martelen" haar blik viel naar de lucht die als maar grijzer werd. "Er is weer storm op komst" zei ze kil en liep naar het grote, oude raam dat op een kier stond. De wind gaf een fluitend geluid door de kleine opening. Een scherp, eng geluid.
Terug naar boven Go down
Shadow

Anime profiel
Leeftijd: 6 jaar
Partner: niet nodig!
Krachten: ik krijg ongeveer dezelfde kracht die mijn 'baas' heeft. Ik kies haar zelf en ik zal haar dan voor altijd dienen en haar voortbrengen naar andere gebieden.

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   di apr 28, 2009 2:15 pm

Een grote windvlaag kwam in het kasteel door de poort. Shadow lande sierlijk en bekeek iedereen aandachtig. "Gegroet..." zei hij stil. Zijn ogen stonden droog en zijn stem klonk hees en zwaar. "Hopelijk heeft u ervan genoten maar helaas kon ik haar niet doden. Ze had twee pistolen vast en dat maakte het gevecht oneerlijk." Hij knikte en liep verder. Als hij had gekunnen had hij haar meteen gegrepen in haar nek maar de pistolen en het zwaard zaten in de weg. Hij luchte droog. "Nog steeds geen nieuwe leden?" Hij slenterde naar het haardvuur en keke naar het dansende vuur middenin. Hij genoot van de warmte en zou het hier best wel leuk vinden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   di apr 28, 2009 6:29 pm

Kovu kwam ook binnen en keek in het rond. Hij gaapte verveeld en knikte toen naar Amor. ''amor ik was net in de hemel en daar lag de engel Gavin bijna op sterven, helaas heb ik hem niet kunnen doden omdat er nog twee andere kwamen die aan zijn kant staan, wel heb ik ze gewaarschuwde over u en dat als de troep groter zal worden wij dit hele gebied zullen overnemen, volgensmij heeft het ze wat angst aangejaagd maar ik denk dat de engel nu wel van plan is om andere te gaan waarschuwen'' zei Kovu en snoof.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   wo apr 29, 2009 5:15 pm

Amor keek droogjes naar Shadow. "Ik had gevraagt iemand heel zwaar gewond te maken. Is dat gelukt?". Ze keek even strak naar Shadow en dan naar Kovu. "Wees maar gerust" begon ze "nog even en iedereen zal ons vrezen". Ze liep naar de oude deur die op een kier stond. Rustig pakte ze de gouden deurknop en gooide de deur met een luidde klap toe.
Terug naar boven Go down
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   wo apr 29, 2009 5:45 pm

Kovu knikte en keek kort naar Shadow toen keek hij weer naar Amor en ging zitten. Hij kneep even zijn ogen dicht toen ze met een klap de deur dicht deed. ''moest dat nou weer?'' zei hij droog en rolde met zijn ogen. Het betwijfelde hem nog of iedereen hen zou gaan vrezen. Die engelen waren eigenwijze wezens.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   wo apr 29, 2009 5:48 pm

"Ja dat moest" zei Amor droogjes. Ze ging weer op de zetel zitten en liet zich languit in de zachte kussens zakken. "Maar het duurt nog wel even" zei ze want ze vond dat ze wel nog wat nieuwe leden moesten hebben.
Terug naar boven Go down
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   wo apr 29, 2009 7:47 pm

Kovu ging naast de zetel van Amor zitten en staarde naar het vuur in de openhaard. ''moet ik Shadow voor je trainen? dan kan jij opzoek gaan naar meer leden'' zei Kovu zonder zijn blik af te wenden van het vuur.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shadow

Anime profiel
Krachten: ik krijg ongeveer dezelfde kracht die mijn 'baas' heeft. Ik kies haar zelf en ik zal haar dan voor altijd dienen en haar voortbrengen naar andere gebieden.

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   wo apr 29, 2009 9:07 pm

Shadow draaide met zijn kop naar Amor. "Misschien moeten we ze eens laten zien wie jullie zijn." Hij draaide zich helemaal om en liep richting. "Een soort van hinderlaag. Ik heb nu al wel gevochten maar neimand verwacht nu van mij dat ik slecht ben. Als ik nu doe alsof ik goed ben en dat ik dan in Flowers en Youna's groep ga kan ik spelen voor spion. Ze zullen het minder snel doorhebben. Als ze het stilaan beginnen door te hebben kunnen we ook nog de grote middelen binnen halen. Een soort van nep-gevecht. Tussen kovu en mij ofzo. Ik speel dan voor goede en als er in jullie groep dan wat meer leden zitten kunnen we makkelijk zorgen voor een hinderlaag." Zijn ogen fonkelede. Zo kon hij zich bewijzen maar het zou voor hem ook moeilijk zijn om de 'goede' uit te hangen." Hij sprong van stoel tot stoel tot hij bijna bij Amor was. "Misschien is dat wel een idee."
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   wo apr 29, 2009 9:09 pm

Amor keek naar Shadow en zuchtte. "Misschien wel ja." zei ze "maar is dat wel echt zo slim?". Ze gooide haar been over het anders en keek afwezig naar een dikke spin die in een hoek een vlieg was aan het opeten.
Terug naar boven Go down
Shadow

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   wo apr 29, 2009 9:24 pm

"Proberen kan altijd. Ik durf wel." Hij sprong behendig van de stoel en zette zich neer. Hij likte afwezig aan zijn poot en hief plotseling zijn hoofd op. Zijn fel gele ogen weerschenen in het licht van het vuur. "Je moet ook risico's durven nemen." Hij zette zijn poot neer en klapte zijn vleugel uit. De wonde was niet zo erg. "En blijkbaar is er daar een genezer die mij dan eventueel kan verzorgen als hij denkt dat ik goed ben." Hij likte aan de wonde die hevig begon te pikken. Hij verbeet de pijn en trok zich er niks van aan. Als Amor toestemde wits hij dat dit zijn kans was om in te grijpen. "Dan zullen ze ons pas echt leren kennen."
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   wo apr 29, 2009 9:31 pm

Amor dacht nog even na maar knikte dan goedkeurend. "Oké dan" zei ze en stond op. "Als jij denkt dan het lukt". Er verscheen een gemene grijns op haar gezicht. .et zou toch nooit lukken. Of dat dacht ze toch zeker.
Terug naar boven Go down
Shadow

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   wo apr 29, 2009 9:34 pm

Shadow knikte. Hij zag haar blik en wist dat ze er niet in geloofde. Het kon hem niet zoveel schelen. Als hij in een groep zit zou het voor hem ook gemakkelijker worden om lekker te moorden en valse plannen bedenken. Hij ademde in en uit. "Ik vetrek dan nu." Hij spreide ook zinn andere vleugel uit. Hij duwde bruusk de grote piepnde deur open en vloog weg in de dichte mist achter de donkere wolken. Het zou hem lukken dat was hem vastberaden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   

Terug naar boven Go down

De groepschuilplaats {A}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Onderwereld :: Vuurkasteel.-
Ga naar: