Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

De groepschuilplaats {A}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuteurBericht
Minara

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: who will ever love a wolf....
Krachten: is erg lenig en behendig en kan in een witte wolf veranderen

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   wo mei 06, 2009 4:36 pm

Dia keek naar hem.
"ik heb er ogen voor gekregen om te kijken" zei ze toen droog.
ze keek toen weer weg en ging maar weer zitten.
ze zat verveeld voor zich uit te kijken en geeuwde....
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   wo mei 06, 2009 7:25 pm

Kovu keek naar de openhaard en had eigenlijk geen zin in al dit gedoe. Hij besloot even later toch maar op te staan en rekte zich uit. Hij keek droog naar matt en liep droogjes naar hem toe. ''wel Amor, ik zou het niet weten. maar misschien moet ik eerst met hem mee gaan? Als het waar is wat hij zegt dan zul je dat dan snel genoeg horen'' zei hij en gaapte verveeld. Zijn vlijm scherpe tanden waren even te zien waarna hij zijn bek weer sloot.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Matt

Anime profiel
Partner: Niet nodig
Krachten: Ijskrachten (kan iemand laten bevriezen) en zwaardvechten

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   wo mei 06, 2009 7:33 pm

Matt stond op uit de stoel en liep naar de uitgang. Matt snapte dat ze niet iedereen in 1 keer geloofden, er zijn immers ook spionnen op de wereld. 'Is goed' Zei hij kortaf. Hij liep in de richting van de oude deur en keek om of Kovu volgde. 'Ik leid hem er naartoe' Zei hij nog tegen Amor en vertrok toen uit de ooghoek van Amor.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Minara

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   wo mei 06, 2009 7:38 pm

Dia keek Matt droog na en geeuwde.
ze keek naar Amor en stond op.
ze dacht ik ga ze volgen....
ze liep ook het kasteel uit en rekte zich uit en keek droog rond.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   wo mei 06, 2009 7:41 pm

Kovu richtte kort een blik naar Amor en knikte naar haar. Daarna zag hij Dia ook weglopen. Hij gromde lichtjes en liep toen ook naar de poort. Hij liep er door heen en volgde Matt.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ashley

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: ik blijf op mijn eentje
Krachten: moet je zelf maar uitzoeken

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   ma mei 11, 2009 2:00 pm

Met veel moeite kwam ashley eindelijk aan het kasteel. Ze knikte goedkeurend. "Leuk stekkie." Mompelde zachtjes. Ze keek van links naar rechts achterom haar schouder om zeker te zijn dat niemand haar zou hebben gevolgd. Met een grote smak vloog de deur met veel gekraak open. Ashley bekeek iedereen goed haar blik bleef staan bij Matt. Waar kende ze hem van? Ze wou er even niet aan denken en stapte verder. Met een klein zuchtje zette ze zich voor het raam. De rode gordijnen hingen vol stof en een zacht briesje liet ze langzaam bewegen. Ze draaide zich om en keke strak naar Amor. Een kleine knik was haar begroeting. "Ik wil graag in deze groep." Ze kuchte. "Als er natuurlijk nog plaats is." Ze zag de rest wegstappen uit de deur weg tussen de mist. Ze grijnsde toen ze Di zag. Npg steeds hetzelfde.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Matt

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   wo mei 13, 2009 8:23 pm

Matt kwam terug aanlopen in het vuurkasteel. Weer ging de krakende oude deur open. Met grote passen kwam hij binnen in de kamer. Grote spinnenwebben hingen in de hoeken en een geur van wreedheid hong in de lucht. Hij vestigde zijn aandacht op Amor, maar zag toen dat er nog iemand stond. Hij had haar daarnet nog net zien binnenkomen, en kende haar toch van ergens. Met een mysterieuze blik keek hij het meisje aan. Even bleef het stil. Toen stapte Matt naar Amor toe. 'Wat vind je van de schuilplaats?' Fluisterde hij tegen haar, zodat de vreemdeling het niet kon horen, anders wist iedereen het en was het geen schuilplaats meer. Zijn ogen keken de vreemdeling aan, ze kwam hem bekend voor maar.. 'Wat doet zij hier?' Vroeg hij daarna bot aan Amor.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ashley

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   do mei 14, 2009 2:21 pm

Ashlet zag dat Matt zich neerhurkte naar Amor en dan iets fluisterde. Onhoorbaar zodat ze zelf er niks van kon verstaan. Een spin kroop naar beneden langs ene zijden draad op de schouder van Ashley. Ashley grijnsde en pakte hem op met haar handen. De spin krioelde langs haar handen die Ashley mee bewoog. Snel zette ze de spin terug neer op de vensterbank die snel terug wegliep in een donker hoekje achter de stoffige gordijnen. Ze draaide zich om en richte haar blik op Matt en Amor. Met haar wenkbrauwen opgetrokken bleef ze zo ene tijdje staan. Ze kende de jongen ergens van. Een oude bekende. Haar gedachten vlogen weg toen ze hoorde wat Matt had te zeggen over haar. Snel antwoorde ze droog op zijn vraag. "Ik zit hier. Ja dûh!" Ze leunde tegen het raam en zette zich daarna were recht. Rustig met ene speelse glimlach ging ze op Matt en Amor af. Ze balde haar vuistel en bleef twee meter vandaan hun staan en keek ze kil aan. "En wat vind je van het voorstel?"
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: nee.
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   vr mei 15, 2009 2:04 pm

Amor keek naar Matt "het kan ermee door" zei ze even zacht als hij het tegen haar zei. Daarna wendde ze zich tot Ashley "dus jij wilt in deze groep" zei ze met een kleine grijns op haar gezocht "denk je dat je goed genoeg bent?". De kille blik in haar ogen drongen tot Ashley door. "Want hier zijn alleen maar 'echte' slechten". Haar ogen werden rood en een rode gloed werd zichtbaar rond Ashley. "Je zal je moeten bewijzen" ging ze verder net of ze helemaal in een trans was "maar je krijgt maar één kans". Haar ogen werden terug pekzwart en met een zacht plof terug op de rode zetel.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.anime.forumotions.net
Ashley

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   vr mei 15, 2009 2:10 pm

Ashley werd ene beetje duizelig van de rode gloed die zich om haar zette. Wat was dat? Toen de waze rode gloed verdween antwoorde ze op de vraag van Amor. "Ik ben heus goed genoeg." Ze zuchte en besloot het maar te vertellen. "Ik ben opgeleid door mijn vader. Hij kende alles van de duistere krachten. Hij werkte samen met demonen om zo nog machtigere krachten te bezitten." Haar blik gleed af naar de grond en ze keek naar haar voeten. "Het mislukte. De demonen waren het beu om steeds hem tot dienst te zijn enzo probeerde ze mijn vader te vermoorden. Hun plan mislukte." Ze keek terug op naar Amor. "Maar ik verveel je nu zeker." Een speelse grijns verscheen op haar gezicht. Het verhaal was nog niet af maar ze zag aan Amors gezicht dat ze zich aan het vervelen was. "En ik ben ook een 'echte' slechte." Zei ze vastberaden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Minara

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   vr mei 15, 2009 10:22 pm

Dia keek naar Ashley en schudde haar hoofd.
ze zuchte diep en rolde met der ogen.
ze negeerde Ashley maar uit haar kwam toch nooit iets goed.
ze geeuwde en keek naar de grond.
ze keek even naar Matt en toen naar Amor.
haar staart zwiepte rustig heen en weer en ze keek even naar buiten.....
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Matt

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   za mei 16, 2009 8:36 pm

Met een waze blik keek hij nog een keer naar Ashley. Ze kwam hem echt bekend voor, van vroeger. Maar daar besloot hij geen aandacht meer aan te schenken. Met een kille blik keek hij Dia aan. Steeds die staart die bewoog, maakte de omgeving maar onrustig. Ondertussen volgde hij het gesprek tussen Amor en Ashley. 'Zij zit dus ook in de proeftijd en moet zich dus ook bewijzen' Mompelde hij onhoorbaar. Hij stapte naar een nog een andere versleten zetel en ging zitten. Hij bleef het gesprek tussen Amor en Ashley.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   za mei 16, 2009 10:20 pm

Amor kuchte even naar Ashley maar zei even iets. "Nou ga dat dan maar bewijzen" zei ze nog droog en keek gevoelloos voor zich uit "want door hier te blijven dat je slecht bent kunnen wij dat natuurlijk niet zien". Ze zakte weg in de grote kunnens van de zetel dus stond daarom op. "Alléé waar wacht je op" drong ze een beetje aan en grijnsde kort.
Terug naar boven Go down
Matt

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo mei 17, 2009 7:29 pm

Matt zag de grijnzende kille blik van Amor. Meestal voorspelt dat niet veel goeds, maar met haar kon je het nooit weten. Hij keek in de richting van Ashley en keek haar wat ongelovig aan. Hij snapte niet helemaal waarom ze nu niet wegging om haar te bewijzen, anders word Amor al helemaal chagarijnig. Dia die nog steeds met haar staart stond te zwiepen zat er ook maar ongeinterreseert bij. Hij verzette zich even uit de stoel en liep naar Dia toe. 'Hou nou een keer op met dat staarten-gedoe' Zei hij driegend tegen haar.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Minara

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   ma mei 18, 2009 4:44 pm

Dia keek naar Matt.
ze keek hem emotieloos aan.
"moet ik nou bang worden pff..." ze keek hem aan.
"het is de bedoeling dat we geen ruzie maken maar dat we samenwerken daarom is dit een groep nog niet tot je door gedrongen???".
ze keek naar der staart en bleef door zwiepen.
"en ooit van een kat gehoord die zwiept ook met der staart volgens mij heb je gewoon aandacht te kort" ze keek hem even gevoelloos aan.
"en trouwens wat heb jij tegen mij??? als er wat is dan moet je het recht in m'n gezicht zeggen!!!".
ze keek hem even kwaad aan ze had effe genoeg van die Matt die alleen maar zat te zeuren.
ze liep langs hem en ging zitten en negeerde hem......
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ashley

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   ma mei 18, 2009 7:25 pm

Ashley keek met een geërgerde blik naar Dia die zat te mopperen in een stoelm. "Die tijd komt nog wel. Maar nog niet meteen." Een valse grijns verscheen op hara gezicht. Eigenlijk was haar vraag wat ze kon doen. Hoe kon ze zich gaan bewijzen. Direkt gaan vechten klonk iets te watjes-achtig. Een list daarentegen zou veel beter zijn. Gedurft en moeilijk. Behalve als het een list van niets was. Een val zetten om iemand van achter te bespringen was laf en gemakkelijk. Eén messteek en de prooi zou al dood zijn. Niks aan dus. Ze stond op en veegde het stof van haar jurk dat eraan bleef plakken. Haar hakken tikte op de grond. Langzaam maar met zekere stappen liep ze richting een stoel. Vermoeid plofte ze zich erin neer. Met haar vinger teken haar hoofd aan begton ze te denken. Je kon het niet echt denken noemen want daar had Ashley een echte hekel aan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   ma okt 12, 2009 2:11 pm

Amor was even weg geweest. Ze had ook zo'n dorst gehad. De deur zwaaide open. Met zware passen kwam ze binnen. Haar blik gleed over de mensen die er zaten. Licht fronste ze een wenkbrauw. "Hallo" zei ze droog, ze knikte en liep verder. Op de oude grote zetel plofte ze neer. Stof schoot op. Haar blik viel op Dia, Matt en Ashley. "Waren jullie niet die mensen die in de roedel wouden?". Nog steeds naar de drie kijkend pakte ze een fles rode wijn van tafel en schonk een glas uit. Sierlijk liet ze de rode vloeistof in haar keel glijden. Haar ene hand klopte met haar scherpe nagels op de rand van de bank. De wind piepte tussen de smalle kieren van het oude kasteel. Een bliksemschicht weerklonk in de verte. Dikke zwarte wlken dreven voorbij.
Terug naar boven Go down
Ashley

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   ma okt 12, 2009 2:19 pm

Het was een tijdje geleden dat ze haar nog eens had gezien. Het was lang geleden. Te lang voor Ashley. Een bliksem deed het kasteel verlichten en even zag je haar ogen felrood oplichten. De bliksem,... Haar krachtbron. Nu was ze machtig. Alleszins machtiger dan ze gewoon was. Een gemene grijns verscheen op haar gezicht. "Ja." Klonk het stilletjes. Buiten hoorde ze de regen van de dakgoot vallen, kletsend op de vensterbank. Ook de donder was aanwezig, luid en verwoestend. Van dit weer hield ze het meest. Het kon alles verwoesten wat in zijn weg lag. Rustig zette ze zich uit de bestofte zetel. Ook zijzelf hing vol. Rustig schudde ze het stof van haar zwarte, haar ondertussen al, versleten jurk. "Lang geleden."
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   

Terug naar boven Go down

De groepschuilplaats {A}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Onderwereld :: Vuurkasteel.-
Ga naar: