Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

De groepschuilplaats {A}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Amor

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: nee.
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   wo apr 22, 2009 10:14 pm

-------------------------------------------

Amor liep terug de grote trap op. In haar zelf zat ze wat te vloeken. Ze vond het zo dom dat Gavin en Flower waren weggelopen net toen het leuk begon te worden. Ze keek strak naar Yuuki. "Waarom ben je hier" vroeg ze droog. Daarna keek ze naar Kovu en dacht diep na. 'Hij heeft best wel goed gevochten' ging er door haar hoofd. Ze grijnsde en knikte naar hem. "Gefeliciteerd" begon ze " je zit in de groep".
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.anime.forumotions.net
Kovu

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   wo apr 22, 2009 10:18 pm

Kovu liep droog achter Amor aan. Hij keek op toen ze wat zei. Hij verwachtte iets droogs ofzo maar toen hij hoorde dat hij in de groep zat grijnsde hij vals maar keek daarna weer kil. ''dankje'' zei hij kort en liep de zaal weer in waar ze eerder hadden gezeten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   do apr 23, 2009 6:34 pm

Amor liep rustig achter hem. Ze ging weer op de zetel zitten en stak het vuur terug aan. "We moeten die Flower enzo. nog eens aanvallen" begon ze "en de rest van haar groep mag mee. Allemaal dood". Bij die gedachte grijnsde ze even maar keek daarna weer even strak als altijd.
Terug naar boven Go down
Shadow

Anime profiel
Leeftijd: 6 jaar
Partner: niet nodig!
Krachten: ik krijg ongeveer dezelfde kracht die mijn 'baas' heeft. Ik kies haar zelf en ik zal haar dan voor altijd dienen en haar voortbrengen naar andere gebieden.

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   do apr 23, 2009 6:49 pm

De deur vloog open. Met grote passen liep Shadow naar de grote tafel. Hij bukte zijn hoofd een beetje naar beneden en er verscheen een speelse grijns op zijn gezicht. Zijn vachtkleur was zo zwart als roet en zijn ogen stonden kil en leeg. "Gegroet." Zijn stem klonk hees en kil. Geen enkele klank van hoop of vriendschap. "Ik heb gehoord over jullie en ik zou me graag willen bewijzen. Hij zette zich voor Amor neer. "Ik zal u altijd dienen en mijn plicht doen zelfs als het nodig is." Hij keek naar de koude stenen vloer en zijn blik week even af naar Kovu. Hij moest het niet echt hebben van leeuwen maar als hij in deze groep zat moest hij dat aanvaarden en hem maar beschouden als 'vriend'.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   do apr 23, 2009 7:17 pm

Kovu ging rustig naast de zetel zitten en keek op toen de deur openvloog. Hij richtte zijn kille blik op de wolf en snoof minachtend. Toen de wolf begon te spreken tegen Amor, grijnsde hij lichtjes. ''en waarom denk je dat je genoeg bent voor onze groep? Je kan nu zeggen dat je haar altijd trouw zal blijven, maar wat als je verliefd wordt?'' vroeg hij met een spottende grijns. De wolf mocht dan wel ouder zijn maar Kovu hield er van om diegene die denken dat ze slecht zijn op te jutten. Als deze wolf dus slecht genoeg was zou Kovu dat gauw genoeg merken.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   do apr 23, 2009 7:24 pm

Amor keek Shadow strak aan. Ze rolde even met haar ogen en stond op. "Denk je echt dat je goed genoeg bent" ging ze verder op Kovu "Want nu lijk je alleen maar te slijmen". Ze ging op de stoffige vensterbank zitten en keek Shadow droog aan, wachtend op een antwoord.
Terug naar boven Go down
Shadow

Anime profiel
Krachten: ik krijg ongeveer dezelfde kracht die mijn 'baas' heeft. Ik kies haar zelf en ik zal haar dan voor altijd dienen en haar voortbrengen naar andere gebieden.

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   do apr 23, 2009 7:33 pm

Shadows gezicht verstrak. "Als het dan zo niet gaat." Grijnsde hij. Hij keek even wat rond. Er was nog niet echt zoveel volk. "Wat kan ik dan doen om me te bewijzen. Hier de hele tijd staan slijmen of misschien iemand doden of meedoen aan een gevecht?" Hij zette een paar stappen in de richting van yuuki en rook een vreemde geur. Een beetje slecht maar aan de andere kant goed. Hij zuchte en draaide zijn hoofd naar Amor en draaide zich terug naar haar om. "Wat moet ik doen." Zijn stem klonk dof en hard. Als iemand die geen medelijden kende en voor niets of niemand aan de kant zou gaan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   do apr 23, 2009 7:39 pm

Kovu liep een rondje om Shadow heen en hield zijn kop een beetje laag, hij bekeek hem goed en grijnsde toen lichtjes. Hij stond toen voor Shadow en draaide zijn kop in de richting van Amor. ''hé Amor misschien kan hij iemand van flower en Youna's groep doden'' zei hij vals maar kil tegen Amor.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shadow

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   do apr 23, 2009 7:42 pm

Shadow keek verbaasd naar Kovu. Hij voelde macht en kracht. "Maakt niets uit." Zei hij na een korte stilte. Hij was vastberaden en al zou hij er niet in mogen niemand zou hem tegenhouden om slecht te blijven. Hij maakte zich groot en hief zijn kop omhoog. Hij zette zijn oren wat naar achteren uit teken dat hij zich niet zomaar liet doen maar dat hij nu niet meteen iemand hier ging aanvallen. Hij voelde het warme haardvuur wat verderop en schudde zijn vacht wat uit.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   vr apr 24, 2009 2:11 pm

Amor grijnsde eens breed. Ze stapte naar Shadow en keek ham droogjes aan. Daarna keek ze naar Kovu. "Misschien is het wel goed om iemand zwaar gewond te maken" begon ze "daarna zullen we wel verder praten.". Ze liep naar het protret van haar vader en keek hem met respect aan. Het was net of haar vader tevreden knikte. Ze lachte een beetje eng en ging op een stoel zitten.
Terug naar boven Go down
Shadow

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   vr apr 24, 2009 2:17 pm

Shadow knikte. Iemand zwaar verwonden kon niet moeilijk zijn. Hij keek even naar het portret waar Amor naar keek. De man had felrode ogen en leken zijn geest binnen te dringen. Hij schudde zijn kop en sprijde zijn vleugels uit. Hij liep naar de poort en sprong weg. Hoog boven de donkere en afgrijselijke wolken op weg naar zijn slachtoffer. Hij vloog zo snel hij kon en uiteindelijk zag hij ergens een gepaste plek. Hij keke nog even achter zich en zag nog net het vuurkasteel. De wolken werden steeds lichter en de zon kwam tevoorschijn. Snel maakte Shadow een duikvlucht naar de aarde.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Skyler

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Muray. i give my heart to you
Krachten: kan vliegen zonder vleugeld en vampierenkrachten

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   vr apr 24, 2009 2:23 pm

Skyler liep de lange trap op van het kasteel toen hij voor een grote deur stond. Hij herkende het hier van vroeger. Een brede grijns verscheen op zijn gezicht. Hij deed de deur open en zach zijn zus. "Hoi" zei hij kil. Rustig zonder enkel respect ging hij op de zetel zitten en keek naar al het stof. "het is hier niets verandferd" zei hij nog en keek haar aan
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   vr apr 24, 2009 5:50 pm

Kovu keek Shadow droog na. Hij snoof en ging rustig zitten. Hij keek kort naar Amor en hoorde toen de stem van een jongen. Hij draaide zijn kop in de richting van de jongen en gromde lichtjes. ''en wie mag jij wel niet zijn?'' vroeg hij kil.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Matt

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Niet nodig
Krachten: Ijskrachten (kan iemand laten bevriezen) en zwaardvechten

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   vr apr 24, 2009 7:02 pm

In de buurt van het oude mistige vuurkasteel was Matt aan het oefenen op vechttechnieken. Toch nieuwschierig keek hij in de richting van de hoge berg met laag hangende wolken. Enge spookverhalen dreigde over het kasteel. Maar het trok Matt wel aan en hij zette een stap in de richting van het vage kasteel. Uiteindelijk aangekomen stond hij voor een oude stoffige deur. Matt bedacht zich geen moment en opende de krakende deur en kwam binnen in een kale donkere gang. Het licht van zijn ijsstuk aan zijn nek gloeide wit op en gaf genoeg licht. Aan het einde van de lange smalle gang stond een verrotte houten deur. Van achter de deur hoorde hij stemmen, hij werd nog nieuwschieriger en opende langzaam de deur. Toen hij eenmaal binnenstond ware alle ogen op hem gericht. Hij keek eerst goed rond, en zette een paar stappen verder, de warmte van de haard verwarmde de kille ruimte, aan de muur hing een portret, maar verder niets. Hij ging geduldig op een andere stoel zitten. 'Ook goedendag' Zei hij schuw maar krachtig. Hij wachtte hun antwoord af en stopte zijn zwaard weer weg.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   vr apr 24, 2009 10:23 pm

Amor keek beledigt naar Matt. "Zo en wie ben jij dan wel?" vroeg ze terwijl ze op Matt afliep. Ze keek hem strak aan maar richtte zich dan op Kovu en Skyler. Ze rolde even met haar ogen. "Dag Skyler" zei ze antwoordend op de vraag van Kovu.
Terug naar boven Go down
Kayna

Anime profiel
Leeftijd: 19
Partner: wil iemand me?
Krachten: Zwarte magie en vliegen

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   za apr 25, 2009 1:41 pm

Kayna verscheen achter de zetel en sprak luid. "Ik ben Kayna, ik ben een Shade, vree mij." Er zat geen gevoel in en haar ogen spraken niet. Je kon niet zien wat ze dacht. Opeens werden haar ogen blauw en haar haar blond. ZE viel op de grond en keek Amor smekend aan. "Help me, een Shade nam men ziel ove..." En ze ward weer emotieloos. "Ik ben kwaad. Ik heb de ziel van mijn slachtoffer overgenomen." ZE stond op en verdween. ZE verscheen voor de zetel. "Laat me in uw groep." ZEi ze en keek emotieloos naar Amor.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Matt

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Niet nodig
Krachten: Ijskrachten (kan iemand laten bevriezen) en zwaardvechten

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 26, 2009 10:49 am

'Euh.. ik ben Matt' Antwoorde hij op de vraag van Amor en keek haar daarna recht in haar ogen. Zijn ijsstuk gloeide weer. Nu dacht hij diep na, dit kan toch niet? Vroeg hij in zichzelf. Hij had nog nooit meegemaakt dat het ijsstuk ging gloeien. 'Zou dat dan betekenen dat..' Hij keek even terug naar Amor. En zag toen een meisje naast de zetel staan. 'Wat zou die hier doen' Mompelde Matt. Maar zijn volle aandacht was er toch niet bij haar, maar ging naar zijn ijsstuk. 'Het zou kunnen opgloeien omdat ik in de hel ben' Hij stopte even en ging verder, het was alleen hoorbaar voor zichzelf. 'Dus dat is ook een antwoord, waarom ik dernet zo goed kon zwaardvechten' Zei hij nog steeds zacht. Maar ondertussen gluurde hij naar de andere in de stoffige kamer. 'Zouden dat ook allemaal slechten zijn?' Vroeg hij zich af.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 26, 2009 11:47 am

Kovu keek vanuit zijn ooghoeken naar Amor en snoof. ''een bekende voor jou dus'' zei hij kort. Daarna keek hij naar Matt. Hij gromde lichtjes. ''wat moeten al die vreemden hier toch'' gromde hij geirriteerd. Daarna keek hij vaag naar het meisje. ''oehw ben je aan het leiden? wat zielig nou..'' zei hij vals en grijnsde lichtjes. Hij keek droog en grijnsend naar de mensen. Het kon nog wel is leuk worden. Hij zag het namelijk niet zitten dat Amor dit allemaal goed vondt dat ze haar schuilplaats zomaar inliepen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Céline

Anime profiel
Leeftijd: 16 Jaar
Partner: David ik hou van je!
Krachten: Ze heeft in haar hart een soort vlam en die is heel speciaal maar alleen vampiers weten het en ze heeft de natuurvlam.Als ze die bereikt verandert ze in een woeste,kwade,sterke ninja.

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 26, 2009 3:19 pm

Céline was wat aan het rondlopen in het kasteel.
Ze hoorden anderen maar had geen idee wie.
Ze deed de deur open en zag de anderen.
Kovu had ze eens gezien...De rest niet,zouden het?
Ze bleef stilstaan en slikte even.
Ze hoopte natuurlijk dat er geen vampier was,dan zou
ze meteen in de problemen zitten.
(lees krachten of waar je je moet voorstellen xD)
(Niet op letten,ik kom altijd in de problemen Razz)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 26, 2009 4:41 pm

Kovu keek op, hij rook nog een onbekende geur. ''houd het dan nooit op met al die vreemden die maar komen'' gromde hij licht. Hij zag Céline staan en brulde. Hij verdween en verscheen achter haar. ''wat moet je hier vreemdeling?'' vroeg hij grommend aan haar met zijn ogen strak op haar gericht.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Céline

Anime profiel
Krachten: Ze heeft in haar hart een soort vlam en die is heel speciaal maar alleen vampiers weten het en ze heeft de natuurvlam.Als ze die bereikt verandert ze in een woeste,kwade,sterke ninja.

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 26, 2009 4:43 pm

Céline schrok en draaide haar snel om
Door die snelle draai struikelde ze
ze viel achterover op de grond
ze keek Kovu aan
"ik kwam hier voorbij en..."
ze zweeg snel en dacht na
vampiers kunnen de vlam ruiken,zouden leeuwen
dat ook kunnen?
ze hoopte natuurlijk van niet
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aerynne

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 26, 2009 4:45 pm

Aerynne kwam het kasteel binnen galopperen.
ze hinnikte luid en het galmde door heel het kasteel....
ze keek nieuwsgierig rond met der oortjes naar voren.
ze zwiepte met der staart en kon alles aanvoelen....
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 26, 2009 4:58 pm

Kovu keek scherp naar haar. ''iedereen hoort hier niet zomaar te komen'' zei hij en hield zijn hoofd grommend en dreigend laag. Hij stapte op haar af. Opeens hoorde hij een hinnik. Hij keek op maar zag nog niets. Hij keek kort naar Amor en daarna weer naar het meisje. Ineens rook hij een geur. De geur van de natuur vlam. Er verscheen kleine vlammentjes bij zijn poten en hij keek haar scherp aan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Céline

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 26, 2009 5:00 pm

Céline keek naar hem en ging snel zitten
ze keek in zijn kwade ogen
hij rook iets,nee toch niet?
Ze slikte en kroop wat achteruit
ze zat in de problemen...
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aerynne

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   zo apr 26, 2009 5:00 pm

Aerynne kwam aanlopen als een paard.
haar vleugels waren al verdwenen.
ze brieste en keek nieuwsgierig naar de leeuw en Céline....
ze hinnikte en keek naar de rest.
ze dacht is er een theekransje ofzo....???
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De groepschuilplaats {A}   

Terug naar boven Go down

De groepschuilplaats {A}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Onderwereld :: Vuurkasteel.-
Ga naar: