Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Gewoon wandelen

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Azura

Anime profiel
Leeftijd: Heel oud lijkt op een 18 jarige
Partner: Mudly my animal xD
Krachten: Licht - Vuur

BerichtOnderwerp: Gewoon wandelen   za mei 08, 2010 9:01 pm

Kalm liep de godin van het licht rond door de wolken velden en ze keek dan ook even naar de omgeving. Voor een lange tijd was ze weggeweest om wat te regelen, maar toch vond ze het erg irritant dat Mudly niets heeft laten horen. Ze snoof dan ook even diep, hoewel ze dan gewoon kalmeerde. Enkele goden keken naar haar en ze knikten dan vriendelijk als ze hun richting keek. Een korte glimlach was te zien en zo liep ze gewoon weer verder. Na een lange tijd gewandelt te hebben ging ze ergens op een wolk zitten. Voor even dacht ze dat Mudly haar verlaten had en dus hield ze zich maar voor om alleen verder te gaan. Nouja echt alleen was ze niet omdat ze ook haar draak nog had. Na een tijdje keek ze wat naar de sterren en een glimlach verscheen weer. Haar witte draak was hoog in de lucht aan het rond vliegen en deze had haar dan ook gevonden. In gedachten verzonken keek Azura doelloos naar een bepaald punt, al hoopte ze dat Mudly niet zoiets ging doen.

[OOC :: Enkel Mudly en ik]
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Azura, she is my godess
Krachten: Communiceren met dieren | Het veranderen in een dier naar wil | Eigenschappen van dieren gebruiken.

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   za mei 08, 2010 9:14 pm

Mudly was eveneens op het wolkendek. Rennend als een wolf over de wolken keek hij rond. Hij stond stil en snoof de lucht in. Ze was hier. Hij wist het zeker. De geur was veel te sterk. Hij keek rond maar zag haar nergens. Hij sprong via een paar wolken hoger en snoof nogmaals de lucht in. Hij werd sterker. Ineens zag hij een albekend gezicht. Even slikte hij, en toch ging zijn hart als een gek tekeer. Hij sprong via verschillende wolken naar de wolk waar Azura op zat. Hij liep langzaam achter naar naar haar toe. Met oren plat op zijn kop en zijn staart slap achter zich legde hij zijn kop tegen haar bovenarm en gaf een paar kleine likjes. Ze zou wel boos moeten zijn. Hij was immers lang afwezig geweest zonder haar wat te zeggen.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   za mei 08, 2010 9:40 pm

Azura gaf een diepe zucht en ze keek dan ook nog steeds doelloos naar dat punt. Ze had geen interesse om met anderen te praten en dat merkten ze dan ook wel. Haar ogen sloot ze voor een korte tijd en ineens voelde ze wat nat op haar bovenarm. Ze keek naar het wezen waarvan ze likjes kreeg en ze merkte dan ook dat hij het was. Ze snoof dan ook even kort en ze stond dan op. "En sinds wanneer ben jij terug?" Vroeg ze op een strenge toon en ze keek dan ook op hem neer. "Waarom zei je niets als je wegging en moest ik het horen van anderen? Wat was de reden dat je zomaar opeens uit mijn leven verdween? Heb je soms een ander ofzo? Als dat zo is dan...dan haat ik je." Zei ze dan ook boos, al zag je dat ze gewoon een beetje prikkelbaar was. Nouja voor velen was ze te prikkelbaar, maargoed ze had het dan ook druk gehad met enkele engelen van het leger. Ze zucht dan ook en keerde hem dan de rug toe.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel
Krachten: Communiceren met dieren | Het veranderen in een dier naar wil | Eigenschappen van dieren gebruiken.

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   za mei 08, 2010 9:56 pm

Mudly piepte licht bij het horen van haar woorden. Hij merkte dat ze hem de rug toe keerde en begreep haar reactie volkomen. Hij ging zitten en veranderde terug in een mens. Hij omarmde zijn benen en steunde er met zijn kin op. "Ik ben sinds korte tijd weer terug..." mompelde hij. "Een ander? Nooit. Niemand weet mijn hart meer te begeren dan jij..." zei hij kalm met een trillende ondertoon. Zijn ogen neergeslagen op het wolkendek. "De reden? Vele dieren over de wereld waren onrustig, deze onrust kon een gevaar worden..." zei hij zacht. Hij probeerde zijn tranen te bedwingen. "Ik wilde je niet verlaten. Nooit gewild..." zei hij en verborg zijn gezicht in zijn armen. Hij zweeg verder. Haar reactie is volkomen normaal
en hij kon het haar niet kwalijk nemen.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   za mei 08, 2010 10:03 pm

Azura bleef zo met haar rug naar hem toe staan en ze keek dan gewoon voor zich uit. Ze snoof dan ook even diep en ze hoorde dan zijn woorden. Toch zweeg ze voor de rest en ze hoorde dan de andere woorden. Ze had het misschien niet zo bedoelt om te roepen of boos te worden, maar ze wilde hem gewoon niet kwijt. Nouja ze was hem al een keer kwijtgeraakt en dat deed haar pijn om het weer te moeten meemaken. Ze hoorde zijn woorden over de dieren en ze zucht dan even zachtjes. "Je kon me tenminste iets zeggen." Zei ze dan ook tegen hem en ze ging dan naast hem zitten op de wolk. "Ik wil je gewoon niet nog eens verliezen, een tweede keer word me een beetje te veel Mudly. Sorry dat ik zo boos klonk tegen je." Zei ze dan zachtjes tegen hem, al wist ze niet goed meer wat ze moest zeggen. Ze omhelsde hem dan ook even kort, maar daarna liet ze hem gewoon los.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   za mei 08, 2010 10:12 pm

Mudly keek voor zich uit en hoorde haar woorden. "Het ging veel te snel. Ik werd op pad gestuurd zonder de kans te krijgen om je wat te zeggen." zei hij zacht. Hij hoorde de woorden van Azura en even sloeg zijn hart een slag over. Hij glimlachte licht en merkte dat ze hem omhelsde. Veel tijd om los te laten had ze niet want al snel was hij in een wolf veranderd en bovenop haar gesprongen. Hij begon haar in het gezicht te likken. Daarna stopte hij en keek haar met glunderende ogen aan. Een lichte traan was nog te zien maar verdween al snel.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   za mei 08, 2010 10:23 pm

Azura schrok dan ook even nadat hij op haar was gesprongen. Ze had zijn woorden daarvoor wel gehoord en ze had dan ook kort geglimlacht naar hem. Ze voelde de likjes in het gezicht en ze moest dan ook even lachen omdat het kietelde. Ze keek hem diep in de ogen aan en ze merkte dan een traan op. Even beet ze op haar onderlip en haar blik ging kort naar de omgeving. Ze voelde zich schuldig dat ze zo boos was geworden op hem, waarna ze hem dan van zich afduwde. Nouja ze duwde hem zachtjes van zich af omdat meneer begon te wegen en ze aaide hem dan zachtjes over zijn kop. Algauw gaf ze een kusje op zijn snuit en ze stond dan rustig op.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   za mei 08, 2010 10:42 pm

Mudly glimlachte en keek haar aan. Hij merkte dat ze hem langzaam van hem afduwde en ging staan. Hij schudde zich uit en geeuwde kort. Hij veranderde terug en zijn gouden ogen keken kort naar Azura. Hij had haar gemist. Iedere dag had hij aan haar gedacht. Rustig keek hij haar aan en glimlachte. "Ik heb je gemist. Ondragelijk. Zelfs de mooiste plekken zijn hel zonder jou..." zei hij kalm en keek haar aan. Hij glimlachte. De traan was inmiddels weggerold en hij straalde zowat letterlijk.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   za mei 08, 2010 10:46 pm

Azura keek even kort in het rond en ze was al blij dat meneer van haar af was. "Je weegt wel veel zeg, wat heb jij in die tijd allemaal gegeten?" Vroeg ze dan om hem te plagen en ze keek hem dan ook aan. Zelf had ze hem ook wel gemist, maar ze had nooit echt de gedachte gehad of hij haar nog wou. Ze dacht in die tijd wel héél vaak negatief en ze was zelfs bang geweest. Al zou ze dat niet toegeven in de buurt van de andere goden. Telkens als er een feest was ging zij in haar eigen huis zitten en negeerde ze elke engel of god. Ze hoorde zijn woorden en ze keek naar hem. "Je moest eens weten hoe erg ik het vond dat je weg was." Zei ze dan zacht tegen hem en ze omhelsde hem dan ook weer. Daarna gaf ze een kus op zijn lippen en haar ogen sloot ze dan ook even kort.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   zo mei 09, 2010 10:41 am

Mudly keek naar Azura en grinnikte. "Zoals normaal. Veel fruit, af en toe wat vlees..." zei hij kalm en glimlachte. Hij keek naar voren en keek haar aan. Hij hoorde haar woorden en keek opnieuw schuldig naar de grond. "Nee, dat wil ik niet weten. Ik heb je teveel pijn gedaan en ik wil niet dat je daar aan herrinerd wordt..." zei hij kalm maar toch met een lichte trilling in zijn stem. Hij glimlacchte en merkte haar kus op. Even kuste hij haar terug. Ook sloeg hij zijn armen om haar heen en sloot hij kort zijn ogen.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   zo mei 09, 2010 2:06 pm

Azura hield hem stevig vast en ze wilde hem voor even niet meer loslaten. Haar ogen sloot ze dan ook weer en ze plaatste haar hoofd op zijn schouder. "Beloof me één ding ga nooit meer weg." Zei ze al fluisterend in zijn oor en ze hield nog steeds haar armen om zijn hals. Zo zou ze wel eeuwig blijven staan bij hem, maargoed ze wist dat beide taken moesten doen. "Aah hier zitten jullie." Zei een god tegen beide en hij keek hen dan ook kalm aan. "Er is weer een feest gaande en we willen dat jullie ook komen." Zei hij verder en hij merkte dan de blik van Azura op. "Ik kom niet." Zei ze dan ook nijdig tegen hem en ze liet dan Mudly los. "De oppergod zou het graag willen Azura dat je wel komt, aangezien je al héél lang niet meer tevoorschijn bent gekomen op de feesten." Zei de god dan ook kalm tegen haar, maar hij wist dat het niet veel zou helpen. Smeken hielp niet echt bij Azura en hij zucht dan ook even diep.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   zo mei 09, 2010 9:46 pm

Mudly glimlachte toen Azura tegen hem aan ging staan. Haar woorden deden hem slikken. "Dat...is iets wat ik moeilijk kan beloven. Ik krijg regelmatig opdrachten. Ik kan je wel beloven dat ik voortaan als eerst jou zal informeren..." zei hij kalm en streek kort door haar haar. Ineens keek hij op toen hij de woorden hoorde die de god zei. Azura's reactie deed hem opkijken. Zijn blik keek naar haar toen hij merkte dat ze nijdig reageerde. Hij pakte haar arm vast. "Kom op, na al dat werk wil ik wel wat feesten..." zei hij kalm. "En ik wil 'niet' zonder jou..." zei hij. "Ga mee voor mij..." vroeg hij en keek haar kort aan. Hij veranderde voor kort even in een puppie en keek haar aan met puppie oogjes en streek met een pootje over haar been om duidelijk te maken dat hij het graag wilde.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   zo mei 09, 2010 9:52 pm

Azura keek nijdig weg van de god en ze snoof dan ook even diep. Toen ze daarna Mudly zijn woorden hoorde keek ze hem aan en ze zucht dan zachtjes. "Uhm...." Voor even wist ze niets zeggen en er waren vele redenen waarom ze niet naar de feesten ging. Maargoed het leek of ze er nu niet aan kon ontsnappen en opeens keek ze naar de puppy waar meneer in veranderd was. Ze zag die oogjes van hem en dat deed haar wegsmelten. "Vooruit dan maar enkel omdat jij het bent." Zei ze dan met een zucht en ze tilde de pup dan op. Ze gaf hem een kusje en ze zette hem dan neer op de wolk. De god keek verbaasd naar haar als ze zich liet ompraten door Mudly, maargoed hij zweeg gewoon.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   zo mei 09, 2010 10:26 pm

Mudly hoorde de woorden van Azura en blafte even als een blije uitspraak. Zijn staartje ging heen en weer als een gek. Hij merkte dat hij opgetild werd en een kusje kreeg. Mudly likte even met het kleine tongetje over het gezicht van Azura voor zo ver hij kon. Hij werd immers weer op de wolk gezet. Daarna veranderde hij weer terug en keek naar de engel die verbaasd keek. Hij haalde zijn schouders op. "Het zullen mijn charmes wel zijn..." fluisterde hij naar hem zodat Azura hem niet kon horen en pakte toen de hand van Azura vast. "We moeten opschieten. We hebben nog omtekleden voor een feest..." riep hij en trok haar mee.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   zo mei 09, 2010 10:41 pm

Azura keek beide mannen even aan en ze richt dan haar blik op de hemel. Saphira had al die tijd toegekeken naar hen en daarna verdween ze gewoon terug naar de andere draken. Ze vond dat die twee wat geheimzinnig deed, maar verder lette ze er niet echt op. "Misschien maar meestal laat ze zich niet zomaar ompraten." Fluisterde hij terug naar hem en hij grijnsde dan even kort. Algauw verdween deze weer en Azura keek Mudly rustig aan. "Moest je mij nu echt op die manier ompraten, ik kan niet tegen die oogjes." Zei ze dan zachtjes grinnikend en ze gaf hem weer een kus. Kort na haar woorden werd ze opeens meegetrokken door hem en ze liet hem dan maar gewoon doen. Tegenstribbelen kon nu toch niet meer en anders zou meneer zijn puppy oogjes weer gaan gebruiken.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   zo mei 09, 2010 11:00 pm

Mudly glimlachte en hoorde de woorden van de engel nog maar net maar hij wist hoe Azura kon zijn. Hij hoorde de woorden die Azura zei en glimlachte. "Dat hoef je mij niet te vertellen. Ik weet dat je daar niet tegen kan. En daarom gebruik ik het ook..." zei hij en grinnikte. Hij pakte ineens haar hand vast en langzaam kwamen er veren op zijn kleding en armen. Niet veel later stond er een grote adelaar voor Azura. Zonder enige waarschuwig pakte hij Azura op en zette haar op zijn rug. Hij vloog richting de tempel waar hij met haar het laatst was geweest. Daar landde hij. Rustig klapte hij zijn vleugels in. "Ik haal je dadelijk op, trek wel je mooiste jurk aan..." zei hij en de adelaar gaf haar nog een knipoog. Daarna vloog hij in de richting van zijn 'kleine' tempel en rende naar zijn kleding kast. "Smoking, pak...iets nets...." mompelde hij. Als een gek kleedde hij zich om en deed een strikje om. Al gauw trok hij het weer weg. Dat was te netjes voor zijn doen. Buiten veranderde hij weer in een adelaar zijn vlucht terugmakend naar Azura's tempel.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   ma mei 10, 2010 7:40 pm

Azura keek hem droog aan toen ze zijn woorden hoorde en ze grinnikte dan ook even kort. "Je bent gemeen." Zei ze dan ook zacht tegen hem en opeens werd ze op de rug van hem gezet, nadat hij in een adelaar was verandert. Ze keek hem verbaasd aan, maar gewillig liet ze zich mee voeren naar haar tempel. Kalm ging ze van zijn rug af en ze keek in het rond. "Hmm misschien." Zei ze dan ook mysterieus en ze liep dan gewoon naar binnen. Kalm liep ze naar de badplaats en ze begon zich uit te kleden. Na een tijdje begon ze zich te wassen en vervolgens liep ze weer de badplaats uit om kleren te zoeken. Rustig keek ze in haar kleedkast naar enkele dingen en ze nam dan haar meest verleidelijke jurk eruit. Dit deed ze aan om Mudly een beetje te pesten en dus na een tijdje was ze klaar met alles en ze deed rustig een mantel aan om haar jurk te verbergen. Velen zouden wel alle aandacht aan haar besteden, maar dat ging ze gewoon negeren. Kalm liep ze naar buiten en daar stond ze rustig op hem te wachten.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   ma mei 10, 2010 8:03 pm

Met snelle slagen vloog Mudly richting haar tempel en landde op het dak. Daar veranderde hij in een kameleon en kroop met de kleur van de tegels naar beneden. beneden veranderde hij in een witte kleur en dus in een wolk. Daarna, achter haar, veranderde hij weer terug in zichzelf. Hij legde zijn handen om de middel van Azura. "En ben je klaar?" vroeg hij en gaf een kusje in haar nek. Hij grijnsde licht en keek haar daarna even aan. "Op naar het feest dan..." zei hij en veranderde in een adelaar en bood haar een zitplek op zijn rug aan.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   ma mei 10, 2010 8:07 pm

Azura keek voor zich terwijl ze op Mudly zat te wachten en ze sloot dan ook kort de ogen. Na een tijdje schrok ze zich zowat 'dood' en ze merkte dan dat het Mudly maar was. "Ja hoor ik ben klaar." Zei Azura dan zacht tegen hem en ze drukte dan een kus op zijn veren. Dit omdat hij al een adelaar was geworden en ze klom dan voorzichtig op zijn rug. Haar handen plaatste ze op de plek waar normaal zijn schouders waren en haar hoofd legde ze neer op zijn rug. Kalm sloot ze de ogen voor een tijdje en ze streelde hem zachtjes op zijn veren met een hand.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   ma mei 10, 2010 8:44 pm

Mudly keek haar aan en glimlachte. Hij sloeg zijn vleugels en steeg loom op. Eenmaal op gang vloog hij netjes. Zijn veren wapperend door de wind. Mudly voelde Azura langzaam zijn veren strelen. Hij glimlachte. Na een tijdje kwam het feestgebeuren al in zicht. Langzaam remde Mudly af. Hij maakte een boog en langzaam landde hij. Voorzichtig vouwde hij zijn vleugels, zodat de handen of armen van Azura er niet tussen kwam. Mudly glimlachte. "Hey slaapkopje, we zijn er..." zei hij met telepatie tegen haar en gaf met zijn snavel een tikje tegen haar arm.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   ma mei 10, 2010 10:09 pm

Azura bleef zo bij hem zitten en ze hield de ogen dan ook gesloten. Ze streelde gewoon verder op zijn veren en haar ademhaling was erg rustig. Na een tijdje merkte ze dat ze geland waren, maar om hem te plagen deed ze alsof ze aan het slapen was. Toen ze zijn snavel voelde tegen haar arm keek ze hem aan. "Oh sorry ik lag nou net zo lekker zacht." Zei ze dan al plagerig en grinnikend tegen hem. Kortom stak ze ook nog eens haar tong naar hem uit.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   ma mei 10, 2010 10:43 pm

Mudly merkte dat Azura weer eens in een plagerige bui was en grijnsde licht. Langzaam veranderde hij in een paard waardoor zij er nog in lag. "Dan moet ik je er maar persoonlijk in dragen" zei hij en hopte zijn rug even zodat ze recht zou gaan zitten. Hij hinnikte even en liep het gebouw binnen. Hij glimlachte. Zijn ogen glunderde en rustig liep hij verder. Zijn ogen keken rond. Daarna veranderde hij weer terug en pakte hij Azura bij haar hand vast en trok haar verder het gebouw binnen.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   ma mei 10, 2010 10:52 pm

Azura keek naar hem en daar zei ze al zeker geen nee tegen. Kalm zat ze neer op hem en ze gaf hem een schouderklopje. "Brave jongen." Zei ze dan ook nog eens om hem nog meer te plagen en ze keek dan even in het rond. Hoewel ze ook zelf kon vliegen had ze dit toch liever en als ze bij het gebouw aankwamen keek ze hem aan. Na een tijdje werd ze met haar hand het gebouw ingetrokken en ze liep nu naast hem. De oppergod had hen al horen aankomen en deze keek dan ook even op vanuit zijn troon. Een engel liep naar hen toe en boog voor hen. "Kan ik de dame haar mantel aannemen?" Vroeg de engel vriendelijk en ze knikte dan kort. Kalm deed ze haar mantel uit waardoor ze in een erg mooie verleidelijke en sexy jurk stond. Ze keek plagerig naar Mudly en overhandigde dan haar mantel aan de engel. Algauw liep zij al wat verder en ze keek dan ook om naar hem. "Kom je?" Vroeg ze dan op een zoetlieve toon en ze bleef een eindje verder wachten op hem.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   di mei 11, 2010 11:30 pm

Mudly keek naar Azura en grinnikte. Hij had de woorden wel gehoord maar er niet op gereageerd. Hij keek op toen de mantel af ging en probeerde zijn mond nog dicht te houden. Hij voelde zich warm worden van binnen en keek met grote ogen naar haar. Hij glimlachte. Als hij een staart had gehad was hij nu sneller dan het licht geweest. Hij glimlachte en pakte de hand van Azura vast. Eenmaal in de zaal keek hij rond. Er waren nogal wat goden. Mudly was het gewend onder de mensen. Hij glimlachte en trok haar mee. Dus onze dierengod is terug, zijn de dieren wat gekalmeerd.. vroeg de oppergod. Mudly knikte. Dat is mijn jongen... zei hij en aaide de jongen kort over zijn kop. Mudly grinnikte. Dames en Heren, Mudly en Azura beginnen de dans.... riep hij ineens. Mudly keek op. "Waarom wij?" vroeg hij. De oppergod grinnikte en duwde hem op de vloer. Mudly haalde zijn schouders op en trok Azura mee. Hij pakte haar vast in danshouding en telde snel de maat. Hij keek haar ondertussen aan. "We moeten wel.." fluisterde hij.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   di mei 11, 2010 11:36 pm

Azura had zijn reactie wel gezien en dat deed haar grinniken. "Zie dat je jouw mond nog kan dicht doen hé." Zei ze dan plagerig tegen hem en ze keek dan in het rond. Toen hij haar hand vastpakte glimlachte ze en ze liep dan mee naar de zaal. Toen ze merkte dat de ogen op haar gericht waren keek ze wat nijdig naar hen. Ok, ze had een verleidelijke jurk aan, maar toch zat ze hier niet graag. Als de oppergod begon te praten keek ze op en ze boog even voor hem. Alleen werd haar blik nog nijdiger dan eerst als ie vertelde dat ze de dans moesten beginnen. Eerst wou ze het weigeren, maargoed nu alle ogen op hen gericht waren keek ze naar Mudly. "Zie je nu waarom ik niet mee wou komen." Fluisterde ze zachtjes in zijn oor en ze ging dichter tegen hem aan staan. "Ik wist sowieso dat dit zou gebeuren en dat zijn ze dus elke keer van plan." Vertelde ze al fluisterend verder in zijn oor. Met tegen zin begon ze maar mee te dansen met Mudly, al zou zij niet de leiding nemen in de dans.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   

Gewoon wandelen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Hemel :: Wolkenvelden.-
Ga naar: