Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Gewoon wandelen

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Mudly

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Azura, she is my godess
Krachten: Communiceren met dieren | Het veranderen in een dier naar wil | Eigenschappen van dieren gebruiken.

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   wo mei 12, 2010 7:28 pm

Mudly glimlachte. "Het volgende feest, beloof ik, pak ik de oppergod terug..." zei hij en glimlachte. Al gauw waren ze niet meer het middelpunt van de belangstelling want de andere goden begonnen langzaam zich toe te voegen. Kalm leidde Mudly zichzelf, met Azura in haar handen, over de vloer. Het leek af en toe alsof ze zweefde. Hij glimlachte en legde zijn hand op het schouderblad van Azura. Zijn ogen naar voren gericht tussen de andere paren door. Hij glimlachte. Op den duur kwam de muziek ten einde en liet hij haar los. Hij maakte een kleine buiging voor haar en keek haar aan. "Wil je wat te drinken?" vroeg hij vriendelijk. Hij had wel dorst. De dansvloer stroomde langzaam leeg. Mudly zag het volgende nummer als zijn kans om de oppergod terug te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel
Leeftijd: Heel oud lijkt op een 18 jarige
Partner: Mudly my animal xD
Krachten: Licht - Vuur

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   wo mei 12, 2010 7:48 pm

Azura keek naar hem en ze grinnikte even kort. Daarna sloot ze haar ogen gewoon om vervolgens de anderen te negeren. Het enige waar ze oog voor had was Mudly en de rest kon haar gestolen worden. Na een tijdje merkte ze dat het lied ten einde was en haar ogen deed ze gewoon weer open. Toen ze zijn vraag hoorde keek ze hem aan en ze dacht dan na. "Een glaasje wijn." Zei ze dan zacht tegen hem en ze liep dan naar een stoel toe. Daar ging ze even op zitten en ze richt haar blik even op de anderen. Een god had haar de hele tijd staan bekijken en deze leek dan ook erg geïnteresseerd in haar. Hierdoor voelde ze zich ongemakkelijk worden en ze richt haar blik algauw naar het raam toe.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel
Krachten: Communiceren met dieren | Het veranderen in een dier naar wil | Eigenschappen van dieren gebruiken.

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   wo mei 12, 2010 8:20 pm

Mudly glimlachte en keek naar Azura. Hij knikte even en liep naar de tafel waar de draken stonden. Hij schonk daar een rode wijn in. Voor zichzelf een vruchtensap. Hij glimlachte en liep met de drank naar Azura. Hij gaf haar de rode wijn. Hij keek haar kort aan. "Ik ga even naar de oppergod, ik zal hem wel terugpakken..." zei hij. Rustig liep hij naar de oppergod. Zozo, ik wist niet dat je zo kon dansen... zei de oppergod met een complimerende stem. Mudly glimlachte. "Je moet het maar kunnen om een meisje aan de haak te slaan..." zei hij. Hij keek naar de oppergod met een lichte grijns. Daarna ging zijn blik naar het orkest. Hij knikte even en deze begon iets anders te spelen. "Dus nu is het jou beurt om de dans te beginnen..." zei hij. "U bent immers de leiding..." zei hij. Euh...ik weet niet of...ik.... zei hij. Maar de godin die zowat getrouwd was met de oppergod greep zijn hand vast en trok hem mee. Mudly grijnsde met een glimlachende blik en keek toe hoe de oppergod met zijn vrouw danste. Andere goden begonnen mee te dansen. De god die Azura al die tijd bekeek keek even naar de dansvloer en liep toen naar Azura. Mag ik deze dans van jou.. vroeg hij beleefd. En pakte de hand van Azura vast waar hij een kus op gaf. Hij keek haar onophoudelijk aan. Mudly was ondertussen in gesprek met een andere god die hij nog goed kende en had niets door.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   wo mei 12, 2010 8:26 pm

Azura keek op toen ze haar wijn kreeg en ze glimlachte dan naar hem. Voor even begon ze te geeuwen en ze richt dan haar blik weer op het raam. Ze nam een slokje van haar glas wijn en ze voelde aan dat Saphira in de buurt was. Deze was weer eens gaan rond vliegen en ze glimlachte dan ook weer even kort. Na een tijdje merkte ze die god op en ze snoof dan even diep. Toen hij haar hand nam trok ze deze bruut weg en gaf ze hem een mep in het gezicht. "Waag het nog één keer me aan te raken en ik vil je levend." Zei ze dan ook nijdig tegen hem en dan stond ze gewoon op. Ze liep naar buiten en ze floot naar Saphira. Deze dook naar beneden en behendig sprong ze op de draak haar rug. Algauw vloog de draak gewoon weg en het kon haar niet schelen dat de anderen boos waren op haar. Azura haatte het namelijk als iemand haar de hele tijd bekeek en ze snoof dan weer eens erg diep.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   wo mei 12, 2010 8:37 pm

Mudly keek op toen Azura ineens naar buitenstormde en verdween. Hij keek naar de plek waar ze eerst zat en zag een god met rode wang pijnlijk kijken. Hij glimlachte en keek daarna weer naar de god. "Een ogenblikje. Hij vouwde zijn handen samen en langzaam werd hij boller. Een vogeltje kwam er uit en keek Mudly aan. "Azura, ik blijf momenteel nog even, ik gun jou je rust, dat heb je verdient na al die tijd zonder mij. Ik blijf in de buurt van het godengebied en je zult me kunnen vinden, desnoods spreek een dier aan en hij zal je naar mij brengen..." zei hij. Mudly was meestal wel de persoon die op feesten bleef. Het was zijn fout, hij had Azura niet alleen moeten laten. Daarna ging zijn blik naar de god die haar aan probeerde te spreken. Het vogeltje vloog weg om het bericht door te geven. Mudly liep naar de god en keek hem hoofdschuddend aan. "Leuk geprobeerd, maar ze wil alleen mij..." zei hij. De god keek met betraande ogen door zijn afwijzing naar Mudly en liep zonder wat te zeggen weg. Mudly had Azura nooit mogen overhalen hier naar toe te gaan. En nu zag hij waarom.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   wo mei 12, 2010 9:01 pm

De andere goden waren even geschrokken van Azura haar reactie en zelfs de oppergod keek even vreemd op. Saphira keek naar Azura en ze vloog dan nog verder weg. Ze zou naar een plek gaan wat enkel zij twee kende, een plek waar niemand naartoe kon gaan zonder het wachtwoord te weten. Azura keek naar Saphira en ze glimlachte naar haar. "Je weet percies wat ik wil hé meid." Zei ze dan met een glimlach en ze zag de draak knikken. Ze zou voorlopig niet terug keren naar huis, daar was ze héél zeker van. Na een tijdje kwamen ze aan bij de plek en de draak gromde het wachtwoord dan ook. Voor nu waren ze volledig uit het zicht verdwenen en ook kon je haar aanwezigheid niet meer aanvoelen. Na een tijdje landde de draak op de grond en rustig sprong Azura van haar af. "Ga maar weer terug, ik roep je als ik je nodig heb." Zei ze zachtjes tegen haar en Saphira vloog gewoon weer weg. Kalm ging Azura ergens bij het heilige meer van het licht zitten en ze zucht dan ook even diep. "Azura fijn je weer eens hier te zien hoe gaat het met je?" Vroeg een wijze vrouw aan haar en dat deed haar opkijken. "Ik haat het daar, ze gluren de hele tijd naar me, ik wilde niet op het feest blijven." Zei ze dan nijdig tegen haar en ze omhelsde de vrouw dan ook. Wat niemand wist was dat deze vrouw haar moeder was, aangezien dat al eeuwen geheim werd gehouden door beide.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 13, 2010 2:10 pm

Mudly keek naar de deur maar niets was te zien. Rustig liep hij weg het was niet meer boeiend. Rustig liep hij naar de rand van de wolk en ging er op zitten. Het vogeltje kwam terug. "Ik krijg haar niet meer gevonden..." zei het vogeltje. Mudly knikte. "Je hebt je best gedaan.." zei hij. Azura verdiende haar rust. Ineens kwam een god naast hem zitten. "Je moet je niet zo opwinden voor haar. Je kunt veel beter krijgen.." een lichte grom ontsnapte de keel van Mudly. "Alsof jij daar iets van weet! Ik ken Azura erg goed! Er is geen betere godin dan haar!" snauwde hij naar hem en stond op. Hij veranderde in een witte wolf en sprong via verschillende wolken. Hij liet een huil horen, eentje die Azura moest zien te bereiken. Maar of dat lukte wist hij niet.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 13, 2010 2:16 pm

De wijze vrouw van het licht keek haar rustig aan en ze omhelsde haar dan ook gewoon. "Het komt wel goed liefje, ze zullen wel merken dat ze jou niet moeten dwingen in dingen. Je bent vele sterker dan de meesten zouden verwachten en er schuilt ook een geheime kracht in je die je nog moet ontdekken." Vertelde ze dan tegen Azura en ze keken elkaar dan ook aan. "Maar mam waarom kunnen die mannen me niet met rust laten? Als ze al zien dat ik niet graag naar de feesten kom, waarom blijven ze dan nog zagen?" Vroeg ze dan aan haar en ze keek naar de grond. Toen beide een huil hoorde keken ze op en Azura zucht dan even diep. "Mudly roept me." Zei ze zachtjes tegen hem en ze zag dan Saphira afkomen. "Ga nu maar en vergeet niet om nog een keer langs te komen é meid." Vertelde haar moeder haar dan en bij die woorden verdween Azura weer terug naar de hemel. Ze keek nog even om naar de poorten die sloten en ze liet Saphira dan weer vliegen richting Mudly. Na een lange tijd vliegen kwam ze bij hem aan en ze sprong behendig van Saphira af. De draak vloog weer weg en Azura vloog om Mudly's hals heen. "Het spijt me dat ik zo ineens wegging." Zei ze dan zachtjes tegen hem en ze drukte een kus op zijn lippen.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 13, 2010 2:49 pm

Mudly keek rond maar zag Azura niet. Hij veranderde terug en keek nogmaals rond. Weer niemand. Ineens schoot er een schaduw over hem heen en keek hij glimlachend omhoog. Azura vloog hem ineens om de hals en gaf hem een kus. Mudly glimlachte. "Het maakt niet uit, je reactie was volkomen begrijpelijk. En bovendien, ik had je nooit mee naar dat feest moeten zeulen, ik had moeten weten dat je niet wilde. Ik zag het alleen niet in..." zei hij schuldbewuste stem. Hij keek naar zijn schoot en zuchtte kort.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 13, 2010 3:02 pm

Azura hield haar armen om hem heen en ze sloot even kort de ogen. "Het is jouw schuld niet Mudly." Zei ze dan zacht tegen hem en ze gaf hem weer een kus op de lippen. Dit keer liet ze deze kus nog langer duren dan ooit en ze zorgde er dan ook voor dat hij enkel nog zijn boxershort aan had. Algauw vloog ze weg richting haar tempel en ze keek even om naar hem. Ze had haar tong naar hem uitgestoken en ze verdween dan met het licht tot in haar tempel. Ze vroeg zich wel af hoe hij zou gaan reageren en ze grinnikte dan ook even kort. Ze had even zin om hem te plagen en dus vond ze dit de beste manier. Nu zat ie daar in zijn boxer zonder kleren aan en zij had dan ook zijn kleren verstopt in haar tempel. Algauw had ze rode rozenblaadjes op het bed gestrooit en wijn + glazen geplaatst. Daarbij was er ook een grote hoeveelheid aan fruit te vinden op de slaapkamer. Zijzelf ging naar de badplaats en ze deed dan ook haar kleren uit. Kalm begon ze zich te wassen en kort daarna droogde ze zich gewoon af. Na een tijdje had ze iets erg sexy en verleidelijk aangetrokken en zo lag ze dan neer op de rozenblaadjes.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 13, 2010 3:15 pm

Mudly glimlachte en knikte. Als zij het zei dan zou het wel zo zijn geweest. Met een glimlach keek hij haar aan. Maar al snel verdween die weer toen hij ineens een koude vlaag over zijn lichaam voelde gaan. Hij keek naar beneden. Stond hij nou in zijn boxer? "Azura!" riep hij haar nog na. Hij veranderde snel in een wolf en rende naar zijn tempel. Daar deed hij andere kleren aan en zuchte even. Hij wist wel waar ze kon zijn. Snel vloog hij als een vogel het dak van Azura's tempel in. Daar veranderde hij in een cameleon en veranderde in de kleur van de stenen. Hij kroop over het plafond naar het balkon. Daar veranderde hij weer terug en stond nu met zijn gezicht naar de rug van Azura. Hij sloop naar haar toe en greep haar vast bij haar middel. "Jij hebt lef.." zei hij kalm en gaf haar een paar kusjes in haar nek.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 13, 2010 3:19 pm

Azura lag rustig te wachten op hem en ze grinnikte dan ook even kort. Toen ze ineens bij haar middel werd gegrepen keek ze naar hem en haar tong stak ze dan ook weer eens uit. "Ik deed niets hoor." Zei ze dan héél onschuldig en ze genoot van de kusjes in haar nek. Algauw zorgde ze ervoor dat hij op het bed lag met zijn rug en ze ging over hem zitten. Haar blonde haren had ze opgestoken zodat het niet in de weg zat en ze nam dan een druifje vast. Deze plaatste ze tegen zijn lippen aan en ze gaf hem dan kusjes op zijn borst en buik. Ze begon hem nu eens wat gek te maken en ze keek hem dan ook in de ogen aan.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 13, 2010 3:27 pm

Mudly keek haar aan en voor hij het door had lag hij op zijn rug en zat Azura op hem. Hij grijnsde licht. De druif nam hij in zijn mond en kauwde er op. De kusjes op zijn buik en nek deden hem sidderen. Maar zo makkelijk maakte ze hem niet gek. Hij zou er voor zorgen dat hij het zo lang mogelijk uit hield en ze zelf gek werd van verlangen dat ze wel gedwongen was om verder te gaan. Ondertussen sloten de ramen en deuren zich wat voor een donkere omgeving zorgde. Eveneens voor een romatischere. Hij sloot zijn ogen en wenste dat ze verder ging. Hij zweeg en genoot stilletjes van de kusjes.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 13, 2010 3:32 pm

Azura keek naar hem en ze bleef hem kusjes op geven. Natuurlijk had ze eerst zijn kleren weer uitgekregen, waardoor hij weer in zijn boxer lag. Ze grinnikte dan ook even kort en ze ging met haar hand over zijn ding. Na een tijdje begon ze hem weer kusjes te geven op zijn borst en ze kleedde zichzelf héél langzaam uit. Ze zat nu in sexy ondergoed en ze gaf hem dan een kus op de lippen. Ze sloot haar ogen even kort, omwille van dat ie anders verblind zou worden. Dit had ze dan ook weer telkens als het donker was, dan leek ze op een ster in de nacht. Toch kon ze dat wel verbergen en ze hield haar lippen dit keer op de zijne.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 13, 2010 3:51 pm

Mudly keek glimlachend naar Azura die hem kusjes bleef doen. Hij zag dat ze zich uitkleed en grijnsde. Hij had dit al langer gewild maar steeds kwam het er niet van. Nu waren ze alleen. Hij had de vertrouwen van de oppergod en het was allemaal perfect. Hij keek haar aan en gaf haar nog een paar kusjes vlak boven haar boezem. Daarna ging hij liggen en sloot zijn ogen. Wachtend op de volgende aanval van kusjes. Echter bleef het maar bij een kus op zijn mond. Hij legde zijn handen om haar middel en genoot van haar aanrakingen.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 13, 2010 3:54 pm

Azura liet opeens zijn boxer verdwijnen, maar om hem te pesten liet ze haar ondergoed nog aan. Dan ging ze weer naar beneden om hem weer kusjes op zijn buik te geven. Ze streelde tegelijk zijn borst met haar hand en ze sloot dan ook even kort de ogen. Ze zou hem blijven gek maken en laten wensen dat er meer moet komen. Ze gaf dit keer nu likjes op zijn buik en ze bleef hem wel nog op zijn borst strelen. Niemand kon hem van haar afnemen en dat zou ze dan ook duidelijk laten merken.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 13, 2010 4:46 pm

"Zeg als je nou die pesterijen stopt en je gang gaat..." zei hij kalm en grijnsde. Hij streelde even haar haar en gaf haar een kusje op haar mond. "En wel nu..." zei hij en gaf haar een knipoog. Hij ging weer liggen en liet haar haar gang gaan. Hij keek ondertussen haar aan. Die plagerijen kon hij wel skippen. Op naar het echte werk. Hij grijnsde. Hij had nu niets meer om zich te beschermen. Geen kledingstuk dat er nog aan zijn lijf. En dat was allemaal Azura's schuld. Niet dat hij er problemen mee had. Integendeel. Ze ging haar gang maar. Ineens kwam er iets in zich op. "Azura, heb jij ooit kinderen gewild..?" vroeg hij en keek haar even serieus aan.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 13, 2010 5:35 pm

Azura keek naar hem en ze grinnikte dan ook even kort. Ze gaf hem een kusje terug en ze hoorde dan zijn woorden. Voor even dacht ze kort na en toch bleef ze hem gewoon plagen met likjes en kusjes geven. Ze zou het voor hem niet makkelijk maken en dus deed ze daarom maar gewoon verder. Toen ze dan opeens zijn vraag hoorde keek ze hem in de ogen aan. Ze stopte even met plagen en ze beet even op haar onderlip. "Uhm ik heb er al héél lang over nagedacht ja. Ik vind ze namelijk schattig en het zou fijn zijn als ik een opvolger had voor godin/god van het licht te worden. Je weet maar nooit wanneer het mijn tijd is om te oplossen in licht." Zei ze dan zachtjes tegen hem en ze keek dan even kort naar hem. Algauw was haar ondergoed ook verdwenen en ze ging dan lekker op hem liggen.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 13, 2010 8:55 pm

Mudly keek onophoudelijk naar Azura. Wat was ze mooi. En haar woorden deden hem grinniken. "Wat nou als het aard heeft naar zijn vader? En gek is op dieren..." zei hij en gaf haar een kusje. "We zien wel..." zei hij en streelde Azura door haar haar. Hij gaf haar een kusje en sloot zijn ogen. "Dan weet je wat je te doen staat..." zei hij kalm en gaf haar een kusje. Hij merkte dat haar ondergoed ook weg was en nu op hem ging liggen. Hij wilde gerust vader worden.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 13, 2010 9:07 pm

Azura keek naar hem en ze hoorde dan ook zijn woorden. "Hmm dan nog ga ik ervoor zorgen dat het kind mijn opvolger word." Grapte ze dan ook en ze gaf hem een kus op de lippen. "Ik hou van je Mudly." Zei ze dan ook al fluisterend in zijn oor en ze sloot héél even kort de ogen. Ze zat de hele tijd met de gedachten nu van een gezin, al had ze het nooit echt gedacht dat meneer hier vader wilde worden. Toen ze dan zijn andere woorden hoorde keek ze hem verbaasd aan en ze grinnikte dan ook even kort. Algauw deed ze dat dan en ze sloot de ogen gewoon.

(De rest lijkt me 18+)
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 13, 2010 9:20 pm

Mudly glimlachte en grijnsde. Ook hij sloot zijn ogen en liet Azura begaan.

(om het maar even niet te beschrijven XD)

Na een tijdje voelde Mudly zich bezweet op het bed liggen. Nog wat na hijgend keek hij Azura aan. "Pfff, jij hebt energie..." zei hij en grinnikte. "Ik hou ook van jou..." zei hij en gaf haar een kusje. Hij wilde er alles aan doen om het kind te beschermen. Het zou immers Azura's opvolger worden.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 13, 2010 9:24 pm

Azura liet zich voorzichtig op hem vallen en ze hijgde het nog wat uit. Haar hart sloeg zo snel dat ze onregelmatig ademhaalde, maar dat zou wel snel weer terug normaal worden. "Ik heb echt geen energie hoor." Zei ze dan erg onschuldig en ze gaf hem een lange kus op de lippen. Ze hoopte maar dat ze zwanger was van hem, aangezien ze haar leven met hem verder wilde gaan. Ook waren dat de wensen geweest van haar eerste geliefde en dat wilde ze dan ook respecteren. Voor even leek het of haar hart wilde ontsnappen, maar dan rolde ze van hem af zodat ze op haar rug lag op het bed.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 13, 2010 9:46 pm

Mudly keek naar Azura en glimlachte. "Dat had ik wel gemerkt..." zei hij. "Je was ontembaar..." zei hij plagend. Hij gaf haar een kus terug. Hij hoopte maar dat het eentje wordt zoals zijn moeder. Aardig en eentje die niet altijd onder de menigte komt. Het zou wat zijn dat ook hij wordt gestraft. Mudly kon er niet aan denken. Glimlachend keek hij naar Azura en streek een lok achter haar oor. "Je blijft een wonder weet je dat..." zei hij en glimlachte.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 13, 2010 9:50 pm

Azura keek naar hem en ze grinnikte even kort. "Tja jij dwong mij dat te doen terwijl ik je nog wilde plagen." Zei ze dan ook droogjes en plagend tegen hem en ze gaf nog een kusje. Kalm stond ze daarna op en ze had zijn andere woorden ook gehoord. "Ik ben een wonder jippie." Zei ze al grinnikend tegen hem en ze stak dan ook haar tong uit. Daarna liet ze een soort kamerjas verschijnen voor hem en ook nam ze er zelf eentje van satijn. Deze deed ze aan en ze ging dan op het balkon staan. Die god dat haar ten dans had gevraagd stond aan haar deur en ze zucht dan ook even diep. "Kunnen mannen me dan niet met rust laten?" Mompelde ze in zichzelf en ze keek de god woedend aan.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 13, 2010 10:05 pm

Mudly glimlachte en keek Azura aan. "Dat ben je zeker..." zei hij en gaf haar nog een kusje. "Geef me mijn kleren maar, ik zal wel voor hem zorgen..." zei hij. Echter zag hij al een bekende mouw uit haar kleerkast steken. Hij liep er naar toe en ja hoor, daar lagen zijn kleren. Rustig trok hij ze aan en liep naar de voordeur. Hij deed hem open. Oh Azusa, mijn lieve Azu?...hey! Jij bent Azusa niet... zei de man. "Nee inderdaad niet..!" zei Mudly licht woedend. "Sorry, maar Azusa heeft mij al gekozen. Had ik je dat niet op het feest verteld?" zei Mudly. Oh dus jij bent dat vriendje van Azura.. zei de man. Ineens greep hij Mudly bij zijn keel en duwde hem ruw tegen de muur. "Dit....komt je...*kuch*...duur...te staan.." zei Mudly half kuchend tussen zijn moeilijk ademhalen. Ze is van mij! En een halve dierenzool als jou kan me niet tegenhouden... zei de man. Mudly keek met fele ogen naar hem. Azura kon ieder moment zwanger raken. Hij moest haar beschermen. Nu al voelde hij de neiging om haar te beschermen. Zijn ogen waren veranderd naar spleet ogen. "Je armen zijn je dierbaar niet waar?" zei hij kalm. Hij pakte de arm vast en een paar scherpe nagel kwamen er in. De man liet los van de pijn. Mudly trapte hem in zijn maag de tempel uit. Hij liep naar buiten en pakte de man nu bij zijn keel. "Je bent aan het verkeerde adress..." siste hij in zijn oren. Daarna gooide hij de man weg en deze rende snel weg. Mudly wist niet dat Azura het had kunnen zien. Daarna viel hij op zijn knieën en balde zijn handen tot vuisten. Begon de concurrentie nu al?
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   

Gewoon wandelen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Hemel :: Wolkenvelden.-
Ga naar: