Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Gewoon wandelen

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Azura

Anime profiel
Leeftijd: Heel oud lijkt op een 18 jarige
Partner: Mudly my animal xD
Krachten: Licht - Vuur

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 13, 2010 10:11 pm

Azura keek naar hem en ze grinnikte even kort. Toen ze zijn andere woorden hoorde richt ze haar blik op hem. Ze merkte dat hij zijn kleren had gevonden en ze beet op haar onderlip. Volgende keer andere plek zoeken dus. Dacht ze bij zichzelf en ze keek dan naar beneden als Mudly daar stond. Ze had het allemaal gevolgd van wat er daar beneden gebeurd was en ze zucht dan ook even diep. Daarna keek ze in het rond naar een bepaalde plek en ze keek dan weer naar beneden. Ze had dan wel alles gezien, maar ze zei er gewoon niets over. Na een tijdje sprong ze van het balkon af en landde ze net naast Mudly. "Dat is al een hele tijd aan de gang, al van toen je weg was komen ze allemaal op me af." Zei Azura dan met een diepe zucht en ze gaf hem dan een kus. "Geen nood zij kunnen mij niet krijgen, maar jij wel. Mijn lichaam, ziel, hart en geest horen bij jou en bij niemand anders." Zei ze dan met een glimlach tegen hem en ze knuffelde hem dan ook gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Azura, she is my godess
Krachten: Communiceren met dieren | Het veranderen in een dier naar wil | Eigenschappen van dieren gebruiken.

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   vr mei 14, 2010 3:22 pm

Mudly keek nog steeds naar de grond en merkte dat Azurabij hem kwam staan. Niet veel later kreeg hij een knuffel. Hij omhelsde haar en drukte haar stevig tegen zich aan. Als teken dat hij haar niet kwijt wilde. "Sorry, ik had die man nooit mogen aanvallen..." zei hij zacht. Hij legde zijn hand op haar achterhoofd en zijn andere op haar schouderblad. Hij wilde haar niet kwijt. Het was puur instinct waar hij op af ging. Hij voelde zich schuldig alsof hij iets verkeerds had gedaan. Hij had gewoon thuis moeten blijven en de dieren zelf rustig moeten laten worden.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   vr mei 14, 2010 3:28 pm

Azura sloot haar ogen voor een tijdje en ze liet hem gewoon doen. "Je hebt me alleen beschermt en je hoeft je niet te verontschuldigen. Die man zit al eeuwen achter me aan en toch blijft hij proberen." Zei Azura dan zacht tegen hem en ze gaf hem een kus. "Ik hou van jou en dat neemt niemand af, trouwens stel dat er iets gebeurd dan zijn er nog de schaduwgoden die je kan helpen. Zij zijn familie van mijn eerste geliefde en dus zullen deze mij beschermen." Zei ze dan verder tegen hem en ze gaf hem een stevige knuffel. "Wat er ook gebeurd ik zal altijd van je blijven houden." Vertelde ze dan zachtjes in zijn oor en ze bleef zo zitten bij hem.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel
Krachten: Communiceren met dieren | Het veranderen in een dier naar wil | Eigenschappen van dieren gebruiken.

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   ma mei 17, 2010 10:21 am

Mudly hoorde de woorden die Azura zei en langzaam kalmeerde hij. Ze had gelijk. "En ik zal altijd aan jou zijde staan." zei hij. "Trouw als een hond, nobel als een leeuw, aandachtvragend als een kat en liefgevend als een paard." zei hij kalm. Hij streek kort door haar haar. Ineens ging een luidde brul naar hun toe. Mudly spitste als het ware zijn oren. Even ging zijn blik naar Azura. "Het spijt me, maar ik zal nu even moeten vertrekken..." zei hij kalm. "Er is een leeuwenwelp in nood...en ze vragen mij om hem te redden..." zei hij. "Ik zal zo snel mogelijk terug komen..." zei hij en gaf haar een lange zoen waarbij hij speels even haar mond met zijn tong verkende. Daarna liet hij los en liep een eindje weg. "Ik hou van je. Azura..." zei hij en zwaaide nog even.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   ma mei 17, 2010 10:26 am

Azura keek naar hem en ze hoorde dan zijn woorden. "Ik heb liever dat je die dingen als mens bent en niet als dier." Zei ze al grappend tegen hem en ze grinnikte dan ook even kort. Zijzelf hoorde eigenlijk geen gebrul en dus keek ze dan in het rond. Ze luisterde naar zijn woorden en ze keek even weg. "Wees wel voorzichtig ok." Zei ze dan eerder dreigend en streng dan bezorgd en liefdevol. Ze voelde opeens zijn lippen op de hare en ook hoe zijn tong haar mond verkende. Als hij losliet keek ze naar hem en ze rende dan naar hem toe. Ze gaf hem nog een kus op de lippen en daarna verdween ze met het licht naar haar kamer.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   ma mei 17, 2010 10:39 am

Mudly glimlachte toen ze nog op hem af kwam lopen. Hij wilde haar omarmen maar hij kreeg al snel een kus en verdween ze. Hij greep lucht vast. Hij grinnikte en veranderde in een leeuw. Ik zal die dingen zijn als een mens. Ik kom snel terug... dacht hij kalm en glimlachte. Daarna sprong hij van wolk naar wolk en landde op de grond. Daar liep hij richting de ondergrondse gangen. Snel rende hij verder. Zijn voeten een doffe dreun maken als ze neerkwamen. Azura moest en zou hij beschermen maar hij had ook plichten aan de dieren. Hij had een paar dieren opgedragen om ongezien Azura's tempel in de gate te houden. En dit zou dan ook gebeuren.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   ma mei 17, 2010 10:53 am

Azura zat neer op haar bed en ze keek dan ook even naar het raam. Ze wist niet wat ze moest doen nu en dus besloot ze maar een tijdje te gaan slapen. Tenslotte was ze wel moe en ze voelde zich al een paar dagen erg slecht. Iets wat wel vreemd was, maargoed ze had wel al een kleine vermoeden. Na een tijdje viel ze gewoon inslaap op het bed en Saphira was ondertussen tevoorschijn gekomen. Zij ging lekker voor de deur van de tempel liggen en dus wilde dat zeggen dat niemand binnen kon gaan.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 20, 2010 8:33 pm

(een paar maanden later)

Mudly had het welpje gered en had voor elkaar gekregen dat zijn zintuigen weer terug waren. Echter bleek zijn wond in zijn schouder nog vers. Misschien doordat zijn lichaam uitgeput was om de blokade op zijn zicht en gevoel weg te halen. Hij had het verbonden met wat verband en had zijn shirt er overheen gedaan. Hij hoopte maar dat Azura het niet zag. Hij wilde de hele ophef die heeft plaatsgevonden niet uitleggen. Het zou voor haar alleen maar te stressend zijn. Mudly liep nog nietsvermoedend naar de tempel van Azura. Kalm keek hij rond. Het was niet druk. Er was zelfs niemand te bekennen. Rustig trok hij uit zijn mouw een stel bloemen. Hij had immers de godin van de fauna even om hulp gevragen. Die had een mooie bos bloemen tevoorschijn gehaald. Hij glimlachte en klopte op de deur. Rustig wachtte hij tot Azura open zou doen.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 20, 2010 8:38 pm

Azura had veel zitten rusten en ze had al die dagen veel last van haar rug. Voorlopig deed een bediende van haar de taken en kon zij blijven liggen. Na een tijdje sloot ze haar ogen even en ze voelde hun kindje schoppen. Ze glimlachte dan ook even kort en Saphira was ondertussen achter Mudly gaan staan. Deze was pas aangekomen en dus ze zou hem niet aanvallen. Vaak hadden er velen geprobeert haar te bereiken, maar dat lukte nooit met haar in de buurt. Azura was eindelijk weer inslaap gevallen en een bediende liep dan ook naar de deur. Hij hoorde namelijk het geklop en hij deed dan ook open. "Welkom heer Mudly." Zei de bediende dan tegen hem en hij boog dan even kort. Daarna maakte hij plaats zodat hij binnen kon en hij keek dan even naar Saphira.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 20, 2010 9:25 pm

Mudly keek ineens om op het moment dat hij een adem in zijn nek voelde. Hij zag Saphira. Hij aaide kort even over de zijkant van de kop van de draak. "Ook leuk om jou weer eens te zien." zei hij vriendelijk. Mudly keek weer terug toen de deur open ging en de bediende opendeed. "Spreek me alsjeblieft aan als Mudly...Heer klinkt zo oud..." zei hij grinnikend en gaf even een klein klopje op de schouder van de bediende. Mudly liep kalm naar binnen en keek naar de bediende. "Weet je waar Azura is?" vroeg hij vriendelijk. Hij had namelijk verwacht dat Azura zelf open zou doen. Als ze dat niet moest er of iets zijn of ze was er niet.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 20, 2010 9:34 pm

De bediende bleef rustig wachten en hij keek dan weer naar Saphira. De draak keek naar Mudly en ze gaf hem dan een lik. "Maar heer ik moet u wel zo noemen." Zei hij dan tegen hem en hij sloot achter Mudly de deur. "Miss Azura ligt even te slapen in haar kamer en ik was net van plan om haar wakker te maken zodat ze kan eten. U kan alvast naar de eetzaal gaan en ze zal gauw bij u zijn." Zei de bediende dan kalm tegen hem en hij knikte naar een andere bediende. "Ik breng u wel heer Mudly." Zei een meisje tegen hem en ze keek hem dan ook vriendelijk aan.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 20, 2010 10:17 pm

Mudly rolde ongezien met zijn ogen toen de bediende aandrong toch hem zo te noemen. Hij glimlachte. Als het dan echt moest. Mudly knikte en keek naar het meisje dat hem zou begeleiden. Mudly knikte vriendelijk. "Het is me een genoegen..." zei hij. "Alleen is ook zo....alleen..." zei hij en grinnikte even om zijn eigen woorden. Niet dat hij iets met dit meisje zou willen. Ze was immers nog maar 14 of 15 jaar oud. Het deerde hem niet. Hij volgde haar vriendelijk en kwam even later de eetkamer binnen. Zijn neus werd meteen geprikkeld door de heerlijke geuren. De kok was lekker bezig geweest. Er stond een groot varken met een appel in zijn mond gepropt en er stond ook een grote kom met salade. Mudly likte kort zijn lippen. Hij wist nog niet hoe het met Azura gesteld was maar ze zou het wel goed maken.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 20, 2010 10:39 pm

Het meisje keek hem aan en toch voelde ze zich niet echt op haar gemak. Natuurlijk liet ze dat nooit tonen en je kon het ook niet merken aan haar. Ondertussen was de bediende bij Azura en zij keek dan even versuft naar hem. "Oh is het al tijd?" Vroeg Azura zacht aan hem en ze geeuwde nog even kort. "Ja miss het is tijd om te eten. Ik help u wel even recht." Zei de man vriendelijk en zo werd Azura door hem recht gezet. "Dankje." Zei ze zachtjes en kalm liep ze met hem mee. Zo liepen beide naar de eetzaal en ze keek dan naar Amina. Zij keek naar Azura en ze boog voor haar. "Miss Azura." Zei ze dan ook blij en ze liep naar haar toe. "Hallo Amina." Zei ze zachtjes tegen haar en ze drukte een kus op haar voorhoofd. Daarna keek ze naar Mudly en ze glimlachte naar hem. "Ik neem aan dat jij je ogen van haar niet kan afhouden?" Vroeg ze dan om hem te plagen en ze stak haar tong naar hem uit.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   do mei 20, 2010 11:10 pm

Mudly keek naar de tafel en ging tegen een zuil aan staan. Hij merkte ineens op toen Azura aan kwam lopen met de bediende. Hij glimlachte. De woorden deden hem opkijken. Hij grinnikte. "Misschien..." zei hij plagend. "Maar mijn ogen kunnen moeilijker van jou gescheiden worden dan van haar..." zei hij. "Niet als belediging naar jou. Amina..." zei hij kalm. "Jij wordt vast net zo knap als Azura, en dan zal er vast wel een god of engel zijn die jou hetzelfde gevoel bezorgd als ik Azura bezorg..." zei hij vriendelijk en keek daarna naar Azura. Mudly keek naar Azura. "Zo, jij bent veel aangekomen?" zei hij meer verbaasd dan constaterend. Hij bekeek haar even. Vooral haar buik had wat meer bij gekregen.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   vr mei 21, 2010 12:21 am

Azura keek naar hem en ze ging dan voorzichtig zitten aan tafel. Daarna sloot ze héél even kort de ogen en ze keek dan naar hem. "Agh je kan me vergelijken met een ster dus logisch dat ik vaak bekeken word." Zei ze dan plagerig tegen hem en ze keek dan naar Amina. "Hij is eng." Zei ze fluisterend in het oor van Azura en ze had er dan ook voor gezorgd dat enkel Azura het hoorde. Toen ze zijn vraag hoorde keek ze hem aan en toch moest ze wel lachen om de woorden van Amina. "Ja dat is hij inderdaad." Zei ze al fluisterend terug en daarna dacht ze even kort na. "Ja ik heb teveel chocolade gegeten, aangezien jij weg was verveelde ik me gewoon." Zei ze dan ook met een brede glimlach en ze keek dan even naar Amina.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   vr mei 21, 2010 9:22 am

Mudly glimlachte. "Een ster? Ik kan eerder vergeleken worden met een wolf. Trouw en sterk..." zei hij en grinnikte. Hij keek daarna naar Amina die wat fluisterde bij Azura. Azura moest lachen en zei iets terug. "Zeg, als de dames willen roddelen waar de dierengod niet bij is, vind ik geen ramp. Maar roddel alsjeblieft niet in mijn bijzijn..." zei hij met een lichte sarcastische ondertoon. Hij glimlachte. Rustig ging hij zitten. "Zeg, Amina, waarom eet je niet gezellig mee. Dit kan ik en Azura toch nooit op. En bovendien moeten jullien et zo goed eten om energie op te brengen..." zei hij kalm. Hij keek nog even naar de mannelijke bediende. Een knikje moest vertellen dat ook hij er bij mocht zitten. Mudly zag ze niet als bediende. Meer als familie-leden die jou iets te beleefd aanspraken.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   vr mei 21, 2010 9:49 pm

Azura keek naar hem toen hij zei dat hij vergeleken werd met een wolf. Toch moest ze even grinniken toen ze zijn andere woorden hoorde. Amina moest er ook om lachen en ze keek dan naar haar vader. Ja, Ray was haar vader en dus hield ze zich maar kalm. Ray rolde even met zijn ogen en hij keek dan op als Mudly wat vertelde. "Uhm wij eten niet heer. Wij zijn wezens dat geen eten of drinken nodig hebben." Zei ze dan zacht tegen hem en ze keek dan naar Azura. Deze keek hen aan toen ze wat vertelde en ze glimlachte even kort. Ray en Amina waren puur lichtwezens die verdwenen in de bron van het licht. Ze waren soort lichtzielen en die zaten nooit te drinken of te eten.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   vr mei 21, 2010 9:59 pm

Muldy keek glimlachend naar Ray. Hij grinnikte. "Wees dan zo welkom om ons te vergezellen aan de tafel. Met zijn tweeën is altijd minder gezellig dan met zijn vieren...althans met Azura weet je het maar nooit.." zei hij en glimlachte. Hij keek kort naar het eten. Het rook heerlijk. Zijn, in vergelijking tot de mens, gevoeligere neus werd als het waren geknuffeld door de verschillende geuren. Mudly keek naar Azura. Mudly's bedienden waren allemaal dieren. Hij kookte zelf, en slecht was hij er niet in.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   vr mei 21, 2010 10:05 pm

Ray keek naar zijn dochter en hij sloot dan ook even de ogen. "Helaas kunnen we niet heer Mudly. We moeten namelijk terug naar het licht. Miss Azura als u ons nodig hebt dan roept u maar." Zei Ray dan ook rustig en hij keek dan even naar Mudly. "En wat wil je daarmee bedoelen Mudly?" Vroeg Azura dan op een strenge toon, al was het meer plagerig dan streng. Ze wilde wel eens zien hoe hij zou reageren als ze streng was, tenslotte zag je ook niet aan haar dat het om te plagen was. "Het spijt me heer Mudly, maar mijn vader heeft wel gelijk en ik denk dat Miss Azura meer gaat afzien met jou dan u met haar." Zei Amina dan om Azura te verdedigen en Azura moest dan ook even zacht grinniken. "Daar heb je gelijk in Amina." Zei Azura dan zacht in haar oor en hierbij zorgde ze er ook voor dat enkel Amina het hoorde.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   vr mei 21, 2010 10:15 pm

Mudly keek naar het eten en draaide zijn hoofd als een uil naar Ray. "Geen probleem, ik zie jullie vast nog wel..." zei hij. "Wat ik bedoel te zeggen, op het ene moment ben je vrolijk en het andere moment storm je weg..." zei hij en keek naar Amina. "Ga jij eens snel naar de jongens toe." zei hij op een duidelijk neppe strenge toon. "Die verlangen er weer naar om jou te zien..." zei hij. "Hij knikte vriendelijk naar de vader van Amina. Hij glimlachte. Hij deed alleen maar plagen, hoe ze het opvatten was aan hun. Mudly keek daarna naar het varken. Hij kon niet wachten om wat te eten. Hij had namelijk al een tijd niets op.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   vr mei 21, 2010 10:23 pm

Ray keek hem rustig aan en daarna keek hij naar zijn dochter. Algauw was Ray verdwenen en Amina keek naar hem. "Hmm gaat niet ik ben verloofd aan iemand." Zei ze dan nog even tegen hem en ze verdween dan ook. Azura keek hem verbaasd aan en ze dacht dan even na. "Hoe bedoel je lieverd dat ik weg storm of vrolijk ben?" Vroeg Azura dan zacht aan hem en ze kreeg even een pijnscheut in de rug. Ze kreunde dan ook even van de pijn en kort daarna voelde ze meneer zijn zoon een paar schoppen geven. Toch deed ze alsof er niets aan de hand was. "Smakkelijk lieverd." Zei Azura dan en ze nam dan wat te eten. "Ohja het eten dat overblijft is voor Saphira." Zei ze dan tegen hem en ze dronk even van haar wijn.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   vr mei 21, 2010 11:03 pm

Mudly keek naar Azura en hoorde de woorden van Amina. "Doe hem de groeten..." zei hij nog net voor ze verdween. Hij keek daarna naar Azura. "Net hoe ik het zeg. Als ik bij je ben ben je vrolijk maar je kan ineens omslaan en boos weglopen..." zei hij en keek haar even aan. Hij nam een stuk van het grote varken en deed het op zijn bord. Zonde, varkens waren intelligente beesten. Mudly at gewoon verder. Zo was de natuur. Rustig schonk hij wat mede, een honingwijn, in het glas. Rustig nam hij een slok. Hij at een klein hapje toen ineens Azura een pijnscheut kreeg. "Zeg, gaat het wel.." zei hij. Op het moment dat ze hem smakelijk wenste knikte hij. "Jij ook smakelijk." zei hij. Hij was blij dat zijn wond nu niet zichtbaar was. Het zou haar onnodig zorgen baaren.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   vr mei 21, 2010 11:49 pm

Azura keek naar hem en ze sloot even kort de ogen. Ze hoorde zijn woorden en ze luisterde aandachtig. "Het licht eraan hoe ik me voel en op dit moment kan ik soms nog wel eens in een slechte bui veranderen. Maar dat zijn dan weer de hormonen van een vrouw." Zei ze dan even kort en ze nam at dan wat van haar bord. Ook was er boordevol fruit op de tafel en ze had wat aardbeien op haar bord gelegd. Alweer nam ze een slokje van haar wijn en ze keek hem aan als hij vroeg of het ging. "Ja hoor het kan niet beter." Zei ze dan zacht tegen hem en ze wreef even over haar buik. Ze kon niet geloven dat ie al zo dik was, maar ze was wel blij. Alleen moest ze het hem nog vertellen en ze besloot om dat te doen na het eten, aangezien hij anders vragen zou stellen van hoe het komt dat ze van chocolade zo dik is geworden.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   za mei 22, 2010 8:09 pm

Toch bleef het Mudly vaag dat Azura zo dik was geworden door alleen chocolade. Hij had al een vermoedde. En die werd versterkt toen ze over de vrouwelijke hormoon begon. Zwijgzaam keek hij met een glimlach naar haar. Hij at anders dan thuis. Zijn bord minder vol, minder grote happen en de totale hoeveelheid was minder. Al was hij thuis ook netjes. Hij at wat van zijn varkensvlees en genoot van de smaak. Hij keek naar Azura. "Pfff, ben blij dat het goed met je gaat. Ik was zowat mijn zicht en gevo...." hij stopte ineens. Nee, dat moest hij niet zeggen. Hij zou alleen maar zorgen maken. Hij glimlachte. "Wat ik wilde zeggen was, dat mijn zicht en gevoel enorm sterker waren geworden. En dat kan voor problemen zorgen..." zei hij kalm.
Profiel bekijken
Azura

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   za mei 22, 2010 9:46 pm

Azura keek naar hem en ze dronk dan weer van haar wijn. Toen hij weer begon te praten keek ze hem aan en ze vroeg zich af wat hij wou zeggen. Toen ze dan wat anders hoorde keek ze hem vreemd aan en toch bleef ze er kalm over. Ze zou niet vragen wat er was gebeurd of iets in die richting, maar ze wist wel dat hij achter een welp was geweest. Dat had hij namelijk zelf verteld en ze sloot dan ook even kort de ogen. Ze had genoeg gegeten en ze dronk het laatste beetje van haar wijn op. Kalm stond ze dan op en ze liep met moeite door hun kind naar het raam. Alweer schopte deze in haar buik en ze wreef er weer even over. Haar blik ging naar buiten en ze voelde weer een pijnscheut in haar rug.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wandelen   

Gewoon wandelen
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Duizelig en misselijk
» [MENTORLES ALVARO];; Introductie~