Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Back on the beach

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
cole

Anime profiel
Leeftijd: 18
Partner: -
Krachten: tijd stil zetten, tekenigen echt laten worden en verlammen

BerichtOnderwerp: Re: Back on the beach   do mei 13, 2010 10:19 am

Cole was even helemaal in gedachte verzonken toen hij alles zag. Hij werd gewekt toen hij Ace zijn stem hoorde. ´Gelukkig´´ mompelde Cole nog. Rustig liep hij weer achter Ace aan naar de kamer. Cole bestudeerde eerst de hele kamer. Het was best indrukkwekend en Cole dacht ´dit moet de simulator zijn´. Hij keek naar Ace die een grote glimlach had. ´´ehm dit is het zeker´´ zei Cole terwijl hij dat eigenlijk al wist.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ace

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Who would like a weird one like me?
Krachten: - Hulp van de ruimte - vervormen van materie - Manipulatie zwaartekracht -

BerichtOnderwerp: Re: Back on the beach   do mei 13, 2010 11:54 am

Ace hoorde de woorden en knikte. "Dit is het inderdaad..." zei hij. Hij liep naar een paneel dat in de muur hing en pakte er een afstandsbediening uit een houdertje. Daarna drukte hij op een knopje. De deur van de kamer ging dicht en langzaam werd het bovenste gedeelte van de kamer donker. Gevuld met verschillende sterren en soms een planeet. Onder hun werd de vloer grijzig en zandachtig. Het was duidelijk te zien dat dit de maan was, alleen al door de kraters. Verder was de zwaartekracht in de kamer ook lichter. Ace sprong een keer en sprong een paar meter hoger dan je normaal zou doen. Langzaam landde hij weer. Even wierp hij een blik op Cole om te zien hoe hij zou reageren. Ace vond deze kamer geweldig. Meestal haalde hij er de gekste capriolen uit. Als het ware was dit een speelkamer voor Ace. Altijd dicht bij zijn interesse en het werkelijk waar kunnen voelen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
cole

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Back on the beach   do mei 13, 2010 12:05 pm

Toen Cole Ace zag moest hij denken hoe hij vroeger trots was op zijn vleugels. ´Gelukkig is die tijd over´ dcaht cole. Hij keek om zich heen en vond het prachtig. ´´zo ziet de maan er dus uit´´mompelde hij. Voor een laatste keek chekte hij zijn rug. Hij hield opgelucht adem toen hij niks voelde. Daarna sprong hij ook omhoog net zoals Ace. Het was grappig te doen en makkelijk ook, dat vond Cole teminste. Hij keek weer naar Ace en zei ´´het is hier geweldig je komt zeker hier vaker´´.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ace

Anime profiel
Krachten: - Hulp van de ruimte - vervormen van materie - Manipulatie zwaartekracht -

BerichtOnderwerp: Re: Back on the beach   do mei 13, 2010 12:13 pm

Ace merkte dat Cole van de omgeving genoot. "Zeker..." zei hij. "Ik kom hier regelmatig..." zei hij. Op het moment dat Cole op de grond stond keek Ace het bestand even door. "Ik heb nog wel een mooie planeet..." zei hij. Hij drukte op een knopje en in de lucht veranderde alleen de stand van de sterren. De grond onder hen werd blauwig en boven hun schotten verschillende kometen voorbij, of vallende sterren zoals de mensen het hier nogal eens noemde. Ace glimlachte. De zwaartekracht was hier zowat het lichtste van allemaal en dat voelde je al als je liep. Ace zette zich af en maakte een paar salto's en landde rustig op de grond. Hij keek naar Cole. "Dit is mijn favoriete planeet.." zei hij en glimlachte.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
cole

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Back on the beach   do mei 13, 2010 1:08 pm

Cole zag de planeet veranderen en hij keek verbaast wat er gebeurde. Hij keek rond en vond de illusie heel echt lijken. Daarna keek hij weer naar ace en hoorde wat hij zei. Hij knikte instemmend en zei ´´het is inderdaad mooi´´. ´´Alleen het lijkt zo echt´´ zei hij erachterna. Net op dat moment vloog er een komeet richting Cole. Uit een reflex liet hij de tijd steeds langzamer gaan. Ace en de rest van de planeet werden steeds slomer. Totdat hij alles stil had gezet. Snel merkte Cole pas wat hij gedaan had. Snel deed hij een stapje op zij en maakte de tijd weer normaal. Hij hoopte nu alleen dat Ace het niet heel erg had gemerkt.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ace

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Back on the beach   do mei 13, 2010 1:18 pm

Ace glimlachte. "Het lijkt echt." zei hij. "Maar alles wat je ziet is nep..." zei hij. Hij liep naar een stukje steen dat er lag en pakte het vast. Het zweefde wel mee omhoog, maar Ace had niets vast. Ineens merkte hij de komeet op die op Cole af ging. Als Cole zou blijven staan zou hij alleen in het midden van de inslag staan, verder zou hij niets voelen. Alleen zijn zicht zou afnemen. Echter gebeurde er iets wat hij niet had verwacht. Hij merkte dat de komeet langzamer ging. Ace zelf voelde zich ook slomer worden. En niet veel later stond hij als bevroren. Hij keek op toen de tijd weer ineens liep en de inslag plaats vond. Hij keek rond. "Dat was jij?" stamelde hij en er verscheen een grote glimlach op zijn gezicht. Ineens verdween de illusie en ging de deur open. Ace, Dr. Matah heeft net de tijd stil laten staan! zei een onderzoeker opgewekt. Ace rolde met zijn ogen. "Heel geweldig..." zei hij sarcastisch in de weet dat Dr. Matah het helemaal niet eens was. Hij glimlachte naar Cole. De onderzoeker snelde weer weg om het nieuws verder te vertellen. Ace liet de deur weer dicht gaan en de simulatie ging verder waar hij was gestopt.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
cole

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Back on the beach   do mei 13, 2010 1:27 pm

´´ehh ik´´ stamelde Cole ´´ja dat was ik´´. Hij keek even naar de prof die binnen kwam. Hij was zo blij dat hij iets ´gedaan had´ wat cole al jaren kon. Hij zuchte en was blij toen de prof weer weg ging. ´´Die is blij´´ zei Cole sarcastisch. Snel keek hij weer naar Ace wachtend op zijn reactie. Toen hij die glimlach zag haalde hij opgelucht adem.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ace

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Back on the beach   do mei 13, 2010 1:40 pm

Ace glimlachte nog steeds. "Hij denkt dat een of andere onderzoeker hier de tijd heeft stil gezet. Ze weten niet dat jij dat was. Ik denk dat het maar eenmalig is dat ze dat zullen meemaken..." zei hij kalm. "Maar dat is wel geweldig..." voegde hij er aan toe. "Ik kan dan wel materie vervormen maar jij kan de tijd stil zetten..." zei hij. "We zijn als....tijd en ruimte..." zei hij en glimlachte. Hij benadeelde Cole er niet op. Nee, alles behalve. Cole had aardig gedaan en wat voor krachten je ook had Ace vond dat je die moest accepteren.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
cole

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Back on the beach   do mei 13, 2010 4:32 pm

Cole keek naar Ace en de prof die binnen kwam. Die prof was super blij met wat Cole had gedaan. Hij zuchte eerst even en was blij toen de prof weg ging. Daarna hoorde hij wat Ace zei en zei zelf snel ´´ehm het is niet dat ik tijd kan besturen alleen stil kan zetten´´. Hij keek maar naar hoe blij Ace was over deze gave. Zelf vond hij het nooit fantastisch. Met de jaren had hij het wel geaceppteert maar om zo blij te zijn vond hij wel een beetje overdreven. Cole moest opeens hard lachen. Hij dacht aan wat Ace zou doen als hij zijn andere gave wist.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ace

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Back on the beach   ma mei 17, 2010 10:26 am

Ace grinnikte om zijn woorden. "Hoe het ook in elkaar steekt, je blijft Cole..." zei hij en glimlachte. Ineens begon Cole te lachen. En hard ook. Ace keek hem even vragend aan. "Wat is er zo grappig..." vroeg hij kalm en keek naar Cole voor korte tijd. "Heb ik iets verkeerds gezegd?" vroeg hij kalm en keek naar Cole. Even wist hij niet wat Cole voor grappigs had gezien, gehoord, of gevoeld. Maar het was niet hier in de omgevingen had hij het idee. Hij zou het immers dan ook begrepen moeten hebben.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
cole

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Back on the beach   ma mei 17, 2010 3:46 pm

´´Niks niks´´ probeerde Cole onder het lachen door te zeggen. Toen hij uiteindelijk stopte met lachen zei hij ´´laat maar eigenlijk niet zo grapig´´. Cole probeerde weer normaal naar Ace te kijken. Hij zag toen pas hoe Ace keek. ´´ehm misschien ik kan het maar beter meteen zeggen dat ik nog een gave heb voordat je er ook achter komt´´ zei Cole. Hij pauseerde even en keek heel mysterieus. Hij was benieuwd hoe Ace erop zou reageren. Uiteindelijk zei Col rustig ´´tekeningen echt laten worden´´.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ace

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Back on the beach   di mei 18, 2010 8:25 pm

Ace keek naar de afstandsbediening in de houder en keek naar Cole. Hij glimlachte. Hij probeerde er omheen te draaien. Dat was duidelijk. Grijnzend keek hij toe toen hij het toch maar vertelde. Tekeningen echt laten worden? Dat leek hem op zich wel grappig. Hij grinnikte. "Dat is ook leuk.." zei hij. "Je hoeft maar een zakje friet te tekenen en je kan het opeten..." even lachtte hij zachtjes om zijn eigen woorden. Of het net zo lekker was moest nog maar blijken. Ace keek glimlachend naar Cole. "We kunnen onze gaves niet kiezen, daarmee worden we geboren. En mensen moeten ze maar accepteren.." zei hij kalm.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
cole

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Back on the beach   wo mei 19, 2010 5:07 pm

Cole lachte om de grap van Ace en knikte op wat hij zei. ´´Dat klopt maar soms is het toch wel fijn als je het even kon uitschakelen´´ zei Cole rustig. Hij keek naar Ace heel even serieus en toen weer vrolijk. ´´Maar ja het is wat je er mee doet´´ vervolgde Cole. Hij wist zelf nog niet wat hij er mee zou doen, maar hij wou eerst achter zijn familie komen. ´´ Zoals jij je beschermt mensen ermee dat is goed´´ zei Cole goedkeurend.

EDIT Youna: Cole, probeer minstens 3 volle lijnen te typen. Nu is het nog spam. Wink
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ace

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Back on the beach   wo mei 19, 2010 8:10 pm

Ace keek even naar Cole die het wel grappig vond. Hij hoorde de woorden. "Heb je je krachten dan nog niet onder controle?" vroeg hij kalm. Hij hoorde de woorden en knikte. Ineens keek hij naar de grond. Wat Cole zei was inderdaad waar. "Ja, maar ik breng er ook mensen me in gevaar..." zei hij. "Mijn krachten zijn niet helemaal onder controle. Door mij komen die kometen naar de aarde en ik hou ze tegen. Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om mensen pijn te doen.." zei hij kalm.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
cole

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Back on the beach   zo jun 13, 2010 12:42 pm

Cole slikte bij de woorden ´´mensen pijn te doen´´. Na een minuut stilte zei hij ´´ maar als je zo bent kan je dat tog niet veranderen en alleen je best doen om mensen te helpen´´. De zin was bedoelt tegen Ace maar Cole bedoelde het ook eigenlijk voor zich zelf. ´´Maar kunnen we niet beter over leukere dingen praten´´ zei Cole snel. Zelf vond hij dit onderwerp altijd pijnlijk dus wou het snel veranderen. ´´En heb je familie´´ vroeg Cole , dit vond hij ook niet een leuk onderwerp maar alles was beter dan praten over mensen pijn doen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Back on the beach   

Terug naar boven Go down

Back on the beach
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Beach Party Activiteiten - Aanmeldtopic
» I'm back!
» Dit vin ik echt niet kunnen. Wat vinden jullie?
» Back
» [Beach Party] Loterij

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: De zee-
Ga naar: