Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Is this me?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gaëlle

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Vick, my loverboy ♥
Krachten: Water krachten.

BerichtOnderwerp: Is this me?   zo mei 09, 2010 3:51 pm

"Am I this? Is it really me? Why am I so?" Zong ze al mompelend en slaakte een diepe zucht. Haar haren lagen half voor haar ogen maar dat maakte haar geen barst uit. Ze nam haar amulet rond haar hals tussen beiden vingers en wreef erover. Toen ze een kleine gloed erop zag schrok ze even. Ze keek naar de lucht en vloekte binnensmonds. Een meerminf zijn was totaal geen lachertje. Zeker als je zelf niet goed wist wat je krachten precies waren. Het was vreselijk om te weten dat elk moment je kan transformeren naar iets vreselijks. Gaëlle snoof en keek recht voor zich uit. Een kleine brug lag over een kleine rivier. Het was best romantisch,m aar niet echt als ze alleen was. Gaëlle lachte bij die gedachte en liep wat sneller om wat naar het water te kijken. Het water, dat was haar plek. Alhoewel ze nooit heeft gewest een nimf te zijn had ze nu toch geen andere keus dan blij te zijn met het geen dan ze was. Gaëlle hoopte dan ook dat ze toch ooit iets met haar krachten zou kunnen doen. Of dat zou lukken? Dat was de eeuwige vraag die rond haar hoofd spookte.

{Allone me en Vick}

Laatst aangepast door Gaëlle op wo mei 12, 2010 2:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Vick

Anime profiel
Leeftijd: 19, bijna 20 jaar. Maar gedraagt zich absoluut niet zo ;3
Partner: Vrijgezel =D
Krachten: - Heeft een speciale band met hond- en wolfachtige beesten en kan met ze communiceren. - Beheerst de kracht van vuur. - Verder kan hij één worden met een schaduw om onzichtbaar te worden voor zijn vijanden en ze onverwachts aan te vallen.

BerichtOnderwerp: Re: Is this me?   zo mei 09, 2010 9:22 pm

Aan de oever van de rivier zat Vick in kleermakerszit, in zijn schoot een hoop appels, en in zijn hand een halfgeschilde appel die hij verder van zijn schil ontdeed met een klein mesje. De schillen gooide hij achteloos in het gras om zich heen. Ondanks dat het niet al te koud was, had hij zijn zwarte cape om zijn schouders heen geslagen. Hij had namelijk het vreemde voorgevoel dat het weer plotseling om kon slaan. 'Ksst!' siste hij een aantal brutale raven toe die het waagden zich in de buurt van zijn appels te wagen. 'Gevederde lapzwansen.' Er waren wormen zat die ze konden verorberen. En die zaten niet in zijn appels. Dat had hij nog nagechekt. Vick keek op toen de stilte plotseling verbroken werd door zacht gezang. Zijn blik ging automatisch naar de brug verderop, maar bij het zien van wat hij daar zag sprong hij direct overeind. 'Een dame, een jonge vrouw, een ♀!' riep hij overenthousiast uit. In een paar sukkelige huppelpasjes stond hij naast het meisje op de brug. 'Haii,' begroette Vick haar met zijn meest charmantste stem. Hij leunde met een elleboog op de brugrand, en ondersteunde zijn kin met een vuist terwijl hij haar aan bleef staren. 'Wat doet een alleraardigste jonge griet als jij hier op een eenzame brug in een verlaten park? Ben je verdwaalt, wellicht? Weet je, je mag van geluk spreken dat je mij tegen het lijf bent gelopen. Laat me je helpen, snoes.' Bij die woorden streek Vick zelfvoldaan over zijn borst en gaf haar een vette knipoog.
Profiel bekijken
Gaëlle

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Is this me?   ma mei 10, 2010 9:29 pm

Gaëlle schrok even op toen ze plots een jongen naast haar zag. Hij was precies nog al een player, maar dat vond ze nog best grappig. Alhoewel ze eigenlijk totaal niet in de stemming was om te gaan lachen kon er lachje er toch niet af. "Ten eerste, ik ben geen griet. Ik ben niet verdwaald en ik heb niet echt geluk dat ik je hier tegen kom", zei ze droog terug en draaide zich met gefonste wenkbrauwen om toen ze zag dat hij ovet zijn borst streek. Wat zijn jongens toch raar. Ging er door haar heen. Ze ging aan de overkant van het brugje staan en zette haar linkerhand onder haar kin. Ze rilde, ze had het best koud hier. Een diepe zucht verliet haar keel. Ze verveelde zich, had koud en zat met een rare jongen opgescheept. Wat kan er nog meer fout gaan? Misschien was de jongen niet zo een playboy als ze nu dacht, maar het leek er wel op. Alleeja, aan het horen van zijn woorden. Een griet?! Wat dacht hij wel niet!
Profiel bekijken
Vick

Anime profiel
Krachten: - Heeft een speciale band met hond- en wolfachtige beesten en kan met ze communiceren. - Beheerst de kracht van vuur. - Verder kan hij één worden met een schaduw om onzichtbaar te worden voor zijn vijanden en ze onverwachts aan te vallen.

BerichtOnderwerp: Re: Is this me?   ma mei 10, 2010 10:22 pm

Vick streek nonchalant door zijn zilveren lokken, nam ondertussen een hap uit een rode glimmende appel. Dat hoorde erbij, vond hij. Mannen zonder appels waren niet aantrekkelijk. Hij verslikte zich bijna toen hij de opstandelijkheid van het meisje naast hem opmerkte. 'Griet? Griet?! Tuurlijk ben je geen griet! Heb ik dat gezegd? Ah, excuses dan, hoor,' probeerde Vick zijn eerste slechte indruk weer recht te praten, gevolgd door een klein lachje. 'Zeg, weet je wel wat je zegt snoesje?' vroeg Vick wat verontwaardigd met getuitte lippen op haar verdere woorden. 'Vick hier is één grote bron van geluk, moet je weten.' Hij priemde met een gebruinde duim zelfvoldaan tegen zijn borst. Vick krabde zich verward op zijn hoofd. Het meisje leek niet echt onder de indruk te zijn van zijn overheerlijke vertoning. Ze leek zich potver zelfs eerder te vervelen. Maar dat was toch onmogelijk in zijn bijzijn? Plotseling knipte hij in zijn vingers. Idee! Idea
Vick maakte zijn cape los en legde die over de schouders van het meisje, waarbij hij vlak achter haar ging staan om haar warm te wrijven. 'Appeltje erbij?' Vick hield haar vlak voor haar neus een verse, glimmende appel voor.
Profiel bekijken
Gaëlle

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Is this me?   ma mei 10, 2010 10:31 pm

Gaëlle zag hoe hij teleurgesteld zijn woorden begon goed te maken. Ach wat waren, jongens raar. Altijd maar flirten flirten en hopen dat ze in een goed blaajde stonden. Ze waren allemaal hetzelfde. Maar toch had deze jongen iets anders, iets speciaals. Maar wat, dat kon ze niet echt onderscheiden met andere jongens. "Eén grote bron geluk?", vroeg ze droog en keek naar het water. "Dan moet je weten dat het niet vee; uitmaakt hoor, ik ben niet onder de indruk van je", zei ze weer op diezelfde emotie loze toon en keek terug van de jongen naar het meer voor zich. Toen ze plots zijn adem bijna in haar nek voelde en ze een warme cape over haar schouder kreeg keek ze geschrokken op. Ze glimlachte en besefte dat ze plots heel erg gecharmeerd werd door de jongen. Alsof hij haar helemaal wou inpalmen, en dat was ook voor een heel stuk gelukt. "Oké, jij wint", zei ze met een klein lachje en nam de cape van haar schouder en liep tot bij hem. "Maar die heb ik niet nodig", zei ze en gaf hem de cape tussen beide handen. Ze draaide zich met een uitdagende grijns om en liep het park in. Ze grinnikte en liep zo verder het park binnen.
Profiel bekijken
Vick

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Is this me?   ma mei 10, 2010 11:03 pm

Vick schudde heftig met zijn hoofd op de herhalende woorden van het meisje. 'Mja, je weet niet wat je meemaakt! Wil je een paard? Kan ik voor je regelen. Een fortuin? Zo gepiept.' Vick schonk haar weer een uberdikke knipoog. Hij vertelde er niet bij dat hij voor een paard eerst eens even bij de eerste de beste stal langsging om er zonder betaling één mee te pikken. Hij vertelde er ook niet bij dat hij voor een fortuin allereerst een hoop verschillende banken afging met een bivakmuts. Maar wat maakte dat ook uit! Vick liet uit teleurstelling zijn appel uit zijn hand vallen. Met een plonsje viel het in het water onder de brug. "Dan moet je weten dat het niet veel uitmaakt hoor, ik ben niet onder de indruk van je". "Ik ben niet onder de indruk van je!!!" Dat deed hem pijn. Een niet al te lang moment later, vlak nadat hij de cape om haar schouders had gelegd, gaf ze toe dat hij won. Maar wat?! 'Wat heb ik gewonnen?' vroeg Vick gierig. Waar was zijn prijs! Met een verbouwereerde blik zag hij hoe het meisje zijn cape terug in zijn handen duwde, en vervolgens met een grijns van hem wegliep, het park in. 'Moppie, wacht nou even!' Suf en struikelend kwam Vick haar achterna gesneld. 'Wat heb ik dan gewonnen??' vroeg hij met een schittering in zijn ogen terwijl ze het park inliepen.
Profiel bekijken
Gaëlle

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Is this me?   di mei 11, 2010 8:01 pm

Gaëlle grinnikte toen ze zat dat hij haar klungelig achterna liep. "Wat je hebt gewonnen?", vroeg ze nochalant en hief haar schouders op. Ze gaf hem een vluchtig kusje op zijn wang en liep dan verder zonder hem aan te kijken. "Dat", zei ze en grijnsde. De appel had ze hem nog zien weg gooien, zonde was dat. Appels waren nochtans zo lekker. Om het dan als vuilnis weg te gooien, het was nogmaals zonde van het lekkere stukje fruit! "En ik ben je moppie niet", zei ze duidelijk en keek naast zich waar er juist een vogel uit de struiken vloog. "Wat zijn ze lief, die vogeltjes", zei ze lachend en floot naar eentje. "En wat doe jij zoal hier? Achter meisjes aan lopen?", vroeg ze en keek Vick enkele seconden aan. Hij had iets vreemds, zilveren haren met diep blauwe ogen. Bestond dat eigenlijk wel? Waarschijnlijk wel. Of hij moest zijn haar geverfd hebben. Gaëlle zuchtte en streek haar haren naar achteren. Ze liep wat dichter tegen Vick aan en nam zijn hand vast. Ze had het joud, en merkte dat hij warme handen had. "Je hebt warm, zalig", zei ze mompelend en nam zijn arm om haar middel.
Profiel bekijken
Vick

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Is this me?   di mei 11, 2010 10:14 pm

Vick bleef het meisje met grote ogen aanstaren. Zijn handen waren voor zijn borst gespannen tot vuisten gebald. Nondetjuu vertel het dan mens! Wie weet.. een spiksplinternieuwe wapenvoorraad. Of een heel jaar lang gratis appels! Vick bleef verbouwereerd op zijn plek staan toen zijn prijs een vluchtige kus op zijn wang was. Roerloos streek hij met twee vingers even over de plek. Nog nooit was hij door een meisje gekust. Meestal was het andersom, en dat was vaak genoeg ook tegen hun wil in. Waarna een klap in zijn gezicht volgde. Vick kwam erachter dat het meisje al verder was gelopen. Klungelig ging hij haar achterna. 'En wat krijg ik nog meer behalve dat?' vroeg hij veelvragend. Het was niet zo dat hij niet blij was geweest met die eerdere prijs. De lichte blosjes op zijn wangen konden dat iedereen immers vertellen. 'Prinses, ik zeg ook niet dat je mijn moppie bent, ik zeg dat je een moppie bent. Dat je van mij wordt moet nog komen,' wuifde Vick haar woorden met een klein grijnsje weg. "Wat zijn ze lief, die vogeltjes." Vick haalde zijn neus er hoog voor op. 'Feh!' riep hij overdreven luid uit. 'Als ze op mijn bord liggen ja! Ik ben veel liever.' Hij keek hooghartig op het meisje neer toen ze vroeg wat hij hier zoal deed. 'Wel, ja. Eigenlijk wel. Ik was bezig met mijn appels, maar iedere verstandige hansworst moet toch weten dat een man toch zeker zijn oog moet laten vallen op de vrouwen, waar hij ook komt?' Vick gaf haar een knipoog. De zoveelste knipoog. Hij schrok toen ze wat dichter bij hem ging lopen en zijn hand beetnam. Die ze potverdorie om haar eigen middel legde! Vick liet zijn arm er maar rusten, al brak het zweet hem uit en liep hij rood aan. Hij klopte quasi-zelfverzekerd op zijn borst. 'Dat, snoezemeloen, is omdat ik de kracht van vuur in me heb. Mijn innerlijke vlam dooft nooit,' probeerde Vick enigzins nog flink over te komen.
Profiel bekijken
Gaëlle

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Is this me?   wo mei 12, 2010 2:02 pm

Gaëlle keek Vick verontwaardigd aan. "Vogels zijn lief", zei ze en trok haar neus op en liet hem los. Als hij zo reageerde was ze hem lieve"r kwijt dan rijk. "Ik ga niet om met jongens die niet van dieren houden", zei ze en draaide zich om waarbij ze in zich zelf wat mompelde. Gaëlle was een dieren vriend en zou er alles aan willen doen een dier een goed leven te geven. Maar blijkbaar had Vick een lief vogeltje op zijn bord dan in de lucht. Gaëlle snoof nog steeds verontwaardigd en hoorde zijn laatste zin nog van snoezemeloen. "Ik dacht het niet", zei ze en liep langzaam de andere richting uit. Of te wel mocht hij wat normaal beginnen te doen of wel zocht hij maar een ander slachtoffer hoor! Want zijn geflirt kwam haar de keel uit. Als je een meisje wilde versieren, doe het dan goed! Gaëlle bleef voor haar uit kijken en stapte gewoon door, alsof ze noit Vick had gekend, gezien, of geroken. Gaëlle slikte en haalde haar schouders op. Nu had ze net gedacht een leuke jongen tegen te komen, maar blijkbaar zat ze daar fataal naast!
Profiel bekijken
Vick

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Is this me?   wo mei 12, 2010 7:05 pm

Vick voelde een kille kou over hem heenvallen toen het meisje zich uit zijn greep bevrijdde. Aah! Wat had hij verkeerd gedaan?? Het was toch zeker zo? Voor hem was het doodnormaal vogels op je bord te hebben.. of andere dieren. Of zelfs mensen. Ze begon warempel de andere richting op te lopen. Daar ging zijn kans. Kom terug! In een sukkelpasje ging Vick haar achterna. 'Jmaar botermusje, dat bedoelde ik zeker toch niet zo?' riep hij jammerend. Hij greep zonder pardon haar kleinere meisjeshand beet om haar tegen te houden. 'Ik stond op het punt je uit te nodigen bij me thuis.. Oeh nee! Laten we dat toch maar niet doen fehehe.' Thuis was zijn vloer immers bezaaid met botjes en afgekloven beenderen van zijn vele, onopgeruimde avondmalen. En dat was geen normale chicken tonight van de supermarkt geweest. Als dit tedere meisje dat zou zien, zou ze geheid flauwvallen. Vick pakte haar beide handen beet en trok haar dicht tegen zich aan. 'Kan ik iets doen om het goed te maken, appelflap?' vroeg hij haast smekend.
Profiel bekijken
Gaëlle

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Is this me?   wo mei 12, 2010 9:38 pm

Gaëlle schrok op toen ze plots naar achteren werd getrokken. Ze schrok even op en voelde hoe hij haar tweede hand al pakte en haar tegen hem aandrukte. Gaëlle kon zelfs de adem van Vick in haar nek voelen. "Ehm", kon ze alleen maar uitbrengen. 'Kan ik iets doen om het goed te maken,
appelflap?'
"Een kusje", zei ze en keek hem poeslief aan. Ze grijnsde en legde zijn armen rond haar middel en legde haar handen om zijn nek. Ze kwam dichter en dichter bij zijn lippen. Net voor ze hem zou kussen trok ze haar mond weer weg en liep weer verder. "Kans verkeken", zei ze lachend en stapte weer verder. Zonder weer naar hem te kijken. Alsof ze een spelletje met hem speelde. Maar Gaëlle was het er nog altijd niet mee eens van die vogeltjes. Gaëlle bleef koppig voort lopen maar kon een grijns niet onderdrukken.
Profiel bekijken
Vick

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Is this me?   wo mei 12, 2010 10:03 pm

Vick bleef een tijdje met een >_O-blik op het meisje neerkijken. 'Een kussemesus?' herhaalde hij verdwaasd. Oeish, hoe dan wel?! Uit zichzelf smakte hij zijn smoel vaak genoeg tegen meisjeswangen, maar het was nooit zo geweest dat ze er zelf om vroegen. Nu werd hij toch wel wat nerveus. Potver! Waar gingen zijn armen heen? Om haar middel, alweer. En de hare lagen om zijn nek. Zijn onderlip begon automatisch te trillen toen het meisje dichter met haar lippen in de buurt van de zijne waagde te komen. Nog even en dan... ze draaide zich om en liep verder alsof er nooit iets gebeurd was. Wat was dat voor ongein! 'Aah? Neeeeh! Popje, je hoeft echt geen hard-to-get voor Vick te spelen, hoor. Ik wind je zo om mijn vinger als ik dat wil, niet dan?' Vick struikelde bijna over zijn voeten toen hij haar voor de zoveelste keer weer achterna moest snellen. Waarom liep ze toch steeds van hem weg!
Profiel bekijken
Gaëlle

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Is this me?   do mei 13, 2010 11:58 am

Gaëlle grinnikte toen ze hel hoorde spreken. "Mij om je vinger draaien? Ik denk niet echt dat dat gaat lukken", zei ze achter haar schouder en stapte weer door. Toen ze hem weer zag struikelen moest ze weer lachen. "Ik denk dat je eerst fatsoenlijk mot leren lopen", zei ze lachend en schaterde het bijna uit. "Sorry", mompelde ze alleen maar en streelde over haar buik waar ze krampen kreeg van het lachen. "Ik denk dat het beter zo is, jij die kant ik die kant", zei ze en wees bij elke kant een andere weg. Zij nam de linkse weg. Zo, wat zou hij nu doen. Haar weer achterna lopen, haar kussen? Nah, dat zou hij zelfs niet durven! Gaëlle grijnsde en liep gewoon weer door, als daarvoor. Wat zou ze anders moeten doen. Als een puppy achter Vick aan lopen? Zo was ze niet, ze was gewoon liever alleen. Of een jongen moest aantrekkelijk zijn, en waar ze voor viel. Vick was te...Klungelig. Een spottend lachje verdween uit haar mond. Nee, dat was gemeen. Gaëlle stopte eventjes en keek eens achterom.
Profiel bekijken
Vick

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Is this me?   do mei 13, 2010 10:04 pm

"Mij om je vinger draaien? Ik denk niet echt dat dat gaat lukken." Vick snoof zacht om die woorden. 'Schat, je weet niet wat je zegt. Natuurlijk wel!' reageerde hij wat verontwaardigd. 'Dit is de gouden kans van je jonge tienermeidenleven. Een knul als ik, daarvan is er maar één!' Hij staarde het meisje met een zielige blik aan toen ze hem om zijn geklungel uitlachte. Nou ja zeg! Dat was zijn slechte eigenschap, onhandigheid. Beter gezegd; één van de zo veel slechte eigenschappen die hij had. 'Dan moet je niet steeds van me weglopen, suikerbeertje,' antwoordde Vick met een pruillip. Hij bleef stilstaan toen ze met het voorstel kwam dat ze ieders hun eigen weg zouden uitgaan. Voor hij nog iets kon zeggen, nam het meisje de linkse weg en bleef hij alleen achter. Eh? Wat deed hij zo verkeerd dat de meisjes van hem wegliepen in plaats van naar hem toe!? Vick bleef even nadenkend voor zich uitstaren. Wat had hij ook alweer gedaan dat ze toegaf dat hij iets gewonnen had? Ahja, zijn cape! Als een pasgeboren kabouter huppelde hij het meisje jolig achterna. Zijn cape knoopte hij als een kapje om haar hoofd. 'Voor als het gaat regenen,' lichtte hij haar met een grote grijns toe. Vick pakte haar hand beet en trok haar zacht met zich mee. Hij wist niet waar de weg naartoe leidde of welke kant van het park ze opgingen, maar dat kon hem geen aap schelen. 'Wat zei je ook alweer dat je naam was?' vroeg Vick dromerig, alsof het meisje hem allang haar naam verteld had.
Profiel bekijken
Gaëlle

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Is this me?   do mei 13, 2010 10:27 pm

Gaëlle keek Vick verontwaardigd naar Vick die wéér achter haar aanliep. "Ben ik dan zo aantrekkelijk dat je me de hele tijd achterna loopt?", vroeg ze en grinnikte waarna ze plots zijn handen op de hare voelde en ze dichter tegen hem aangedrukt stond. Zijn cape knoopte hij rond haar hoofd. Een kleine glimlach krulde rond haar lippen. Weer gaf ze toe. "Oké oké", zei ze alleen maar en bleef staan waarna ze haar rechter hand op haar heup zette en haar gewicht wat naar links liet vallen. Ze liet de cape terug van haar hoofd glijden en deed die rond Vick's hoofd. "Jij kunt die beter gebruiken dan ik", zei ze en knikte waarna ze van de plaats weg te lopen, bleef staan. Gaëlle hoorde zijn vraag en lachte. Gaëlle, een waternimf", zei ze en knikte. Een waternimf was bloedmooi. Maar Gaëlle had nu nog geen water op haar gehad, dus was ze ook nog niet
getransformeerd naar een nimf. Normaal had ze bruin haar, net als nu. Maar in het water had ze bloedmooi blauwe lokken met een glad gezicht die zelfs een über stoere jongen niet kon weerstaan. Dus ook Vick niet.
Profiel bekijken
Vick

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Is this me?   vr mei 14, 2010 9:22 pm

De methode met zijn cape liep anders dan hij had verwacht. Het resultaat was dat hij nu zelf met de cape om zijn hoofd rondliep. Dat was niet de bedoeling! Hier werd hij alleen maar zelf mee voor schut gezet! Vicks zure gezicht klaarde wat op toen het meisje eindelijk haar naam vertelde. Gaëlle! Hij herhaalde het een aantal keer zacht mompelend voor zichzelf. Eigenlijk begon hij zich er nu al aan te hechten. 'Ooh! Een waternimf!' riep Vick verrast uit. 'Wat is dat?' Hij wreef nadenkend over zijn onderkin terwijl hij peinzend voor zich uit bleef staren, alsof het antwoord vanzelf wel ergens in zijn achterhoofd tevoorschijn floepte. Vick wuifde zijn overpeinzingen het volgende moment weg. 'Ik ben Vick,' stelde hij zichzelf voor met een duim wijzend op zijn borst. 'Tussen- en achternaam doet er niet toe, daar zou ik je enkel mee afschrikken,' voegde Vick er met een zuinig glimlachje aan toe. Zijn familie stond immers niet echt bekend met goede daden. Behalve dat de leden ervan vaak genoeg uitgelachen werden - zoals bij Vick het geval was - waren er ook genoeg mensen die wisten dat ze een hele andere kant konden hebben. 'Maar laat me je eens even mooier maken, Gaëllie. Zo mag ik je wel noemen, toch poppedeintje?' Zonder op antwoord te wachten was Vick al huppelend naar de oever van de rivier gegaan om er wat bloemen te plukken. Met een handjevol kwam hij terug en stak ze in Gaëlle's haar. 'Zo, dat is veel beter! De rest mag je houden.' De overige bloemen duwde Vick achteloos in haar armen, maar met een kleine charmante glimlach.
Profiel bekijken
Gaëlle

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Is this me?   vr mei 14, 2010 11:24 pm

Gaëlle grinnikte en knikte zacht. "Ja, Gaële", herhaalde ze achteloos en trok haar schouders nonchalant op. Gaëlle zag hoe hij 'weer' over zijn borst streek en daarna zich nogmaals voorstelde. "Vick", zei ze alleen maar en knikte nogmaals. Die naam had ze al eens gehoord, helemaal in het begin van hun 'aangenaam' gesprekje. Gaëlle lachte kort en zag hoe Vick weg liep en vervolgens terug kwam met een bos bloemen. Ze zuchtte en sloeg met haar hand tegen haar voorhoofd en lachte. "Man man man, van waar haal je het", zei ze lachend en voelde hoe hij de bloemen in haar haren legde. Het was wel schattig, hoe een jongen dat bij haar deed. Ze liet de bloemetjes gewoon zitten en poseerde schattig waarna ze hem een kort kusje op zijn wang gaf. Gewoon uit het niets. "Dankje", fluisterde ze in zijn oor waarna ze zijn vraag hoorde over wat een nimf was. Tja, hoe zou ze dat moeten uitleggen. "Een soort zeemeermin maar dan nog veel mooier", zei ze met een scheve lach en porde hem speels in zijn zij. "Maar dat doet er niet toe", zei ze. Ook nu kreeg ze een paar bloemen in haar handen geduwd. Ze gooide ze lachend in het rond en zag een bloemetje op Vick's haren zitten. "Haha, wacht even", zei ze lachend en kwam dichter en dichter tegen hem aan. Ze wou net het bloemetje pakken en floep! Ze bewoog haar mond naar zijn mond en kuste hem.
Profiel bekijken
Vick

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Is this me?   za mei 15, 2010 1:55 am

Vick was een moment midden in zijn beweging gestopt toen hij de bloemen in Gaëlle's haar stak. 'Van de oever, dat zag je toch?' gaf hij wat verbaasd antwoord op haar woorden. Hij keek even beteuterd op haar neer. 'Vind je het dan niet mooi?' Hij stond zich hier uit te sloven. Wat als ze het alsnog niet goed genoeg zou vinden? Vick voelde zich als een overrijpe tomaat rood aanlopen toen hij weer een kus op zijn wang kreeg. Een kleintje, welliswaar, maar het was meer dan goed. Oh kwibus! Waar maakte hij zich dan zo druk om?! Hij kon zich wel voor zijn zilverharige kop rammen. Gaëlle zou hem geen kusjes geven als ze het er niet mee eens zou zijn geweest. 'Geen dank, poesjepasje,' wuifde Vick haar bedankje met een klein grijnsje weg. Hij klapte eenmaal in zijn handen toen hij Gaëlle's uitleg hoorde over wat een waternimf was, om aan te tonen dat hij het begrepen had. 'Dus je bent een visstick?' vroeg hij glimlachend. 'Auhhw!' Vick wreef het volgende moment pijnlijk over zijn zij toen hij er gepord werd. Met zijn lippen verontwaardigd getuit keek hij met een moeilijk gezicht op haar neer. Waar was dat goed voor? Hij kon niet tegen prikken of porren of kietelen. 'Maar je bent ook heel mooi,' zei hij later met een knipoog. Vick slaakte een kreetje toen Gaëlle zijn verzamelde bloemen voor haar in de hoogte wierp. Waarom gooide ze ze nu als een halfgeplukte kip in de lucht! Terwijl het bloemen regende, deed hij nog een verwoede poging ze uit de lucht te plukken, maar tevergeefs. Hij kon wel janken. Maar Gaëlle maakte het helemaal weer goed toen ze dichter bij hem ging staan, al werd Vick er nerveuser en nerveuser van. Hij wist helemaal niet meer wat te doen toen ze hem plotseling kuste - op zijn mond! Vick liet haar doen, maar wist geen raad waar hij zijn handen moest laten. Ze hingen er maar losjes bij terwijl hij eigenlijk nog in de positie stond om de bloemen te vangen. Op haar schouders? Op haar bips? Om haar oren? Hij legde ze uiteindelijk maar op haar rug. Na enige tijd scheurde Vick zijn lippen van die van Gaëlle los om diep adem te halen. 'Appeldotje, je moet Vick in het vervolg geen hartaanval bezorgen,' kermde hij zacht. Ondanks die woorden drukte Vick zijn lippen daarna weer op die van Gaëlle. 'Smaakt naar appels.'
Profiel bekijken
Gaëlle

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Is this me?   za mei 15, 2010 10:45 am

"Dus je bent een visstisck", Klonk er uit de mond van Vick. "Een mooie visstick dan", ging ze op het grapje in en lachte. Ze wreef haar haren uit haar ogen en zag hem onhandig de bloemen in de lucht plukken. Ze kon bijna haar lach niet inhouden toen ze zijn pruillipje zag. "Ocharme", zei ze zachtjes en wreef over zijn wang. Ze lachte en zag hoe ze samen nog steeds dicht tegen elkaar stonden. Toen Gaëlle haar lippen op Vick's lippen had gezet kuste hij blijkbaar mee. Maar Gaëlle dacht toch dat de jongen zijn handen in haar zij of rug moest plaatsen? Gaëlle bleef maar gewoon door kussen en voelde uiteindelijk zijn handen. Ja, zo was het goed. Zo moest het toch! "Appeldotje, je moet in het vervolg Vick geen hartaan val bezorgen," Kermde hij. Maar ondanks die zin voelde ze nog een kus op haar lippen. Ze zoende gewoon mee en plaatste haar armen rond zijn nek en drukte hem nog wat meer tegen zich aan. 'Smaakt naar appels', Klok er tussen hun kussen door. "Lekker", plaatste ze er nog dom achter en grinnikte. Toen de kus uiteindelijk op het einde naderde liet Gaëlle haar handen weer naast haar zakken en scheurde haar lippen van de zijne weg. "Woow", zei ze zacht en glimlachte waarna je kleine blosjes op haar wangen ontdekte. Ze grinnikte en nam zijn hand vast waarna ze er eens in kneep. "Nou, nu je toch zo'n beetje officieel mijn vriendje bent", begon ze met een scheve lach en ging wat dichter tegen hem aan staan. "Dit is een amulet, het bezit krachten die je nooit kan weten. Het is een stuk van mijn moeder die nu dood is. Ze was ook een visstick, in jouw woorden dan geformuleerd", zei ze en moest lachen met het woordje Visstick. Hoe kwam Vick toch altijd bij die woorden. Ach ja, dat vond ze juist zo schattig aan hem.
{Sorry voor het laatste beetje tekst in het zwart, ik kon het niet in de normale kleur zetten XD}
Profiel bekijken
Vick

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Is this me?   za mei 15, 2010 8:59 pm

Vick genoot, en dan vooral van de appelsmaak. Smaakten alle meisjes soms zo? Hij had er nooit antwoord op gekregen doordat hij de tijd niet kreeg om moppielippen te proeven. Tot nu dan! Behalve dat was er ook iets anders. Een vreemd gevoel in zijn buik, maar honger kon het niet zijn. Hij had vanmorgen nog van een huppelhaas en een ekster gesnackt. Dat vulde meer dan men dacht, vooral als het direct achter elkaar naar binnen werd geschrokt. Nog half nadenkend bleef Vick peinzend op Gaëlle neerkijken toen ze haar lippen uiteindelijk van de zijne scheurde. Even vergat hij zijn overpeinzingen bij het horen van haar woorden. En de appelgekleurde blosjes op haar wangen. Zonder pardon liet Vick zijn lange platte tong over Gaëlle's wang gaan, als bij een hond. Deels was hij dat ook. Maar het smaakte niet naar appel. Misschien waren het dan alleen de lippen? Vicks blik ging verbaasd naar beneden toen Gaëlle zijn hand beetpakte, en weer verbaasd naar haar scheve lach bij het horen van haar woorden. 'He?' vroeg hij alles behalve helder. 'Vriendje?' Hij keek nadenkend voor zich uit. Wat betekende dat eigenlijk? Een vaste relatie, daar was hij nooit aan begonnen. Hij verleidde meisjes, behandelde ze als roodkapjes en nam ze mee naar zijn bungalow ver afgelegen in een diep bos om ze daar als een grote boze wolf op te eten. Of in ieder geval een poging tot. De meeste hadden teveel geluk om hem te ontkomen. Lag het met Gaëlle nu anders omdat ze hem echt leuk vond? Vick krabde zich op zijn hoofd terwijl het vreemde gevoel in zijn buik steeds erger werd. Of in ieder geval, wanneer hij naar Gaëlle keek. Hij wist al wat dat was. Het waren negatieve stralingen van die enge buitenaardse krachten dat dat marsjoch hem in zijn territorium bezorgd had. Ja, dat was het! En daar zou die zwevende maïskolf voor boeten als hij hem weer zag. 'Ik heb wel zin in een visstick,' zei Vick met een grijns van oor tot oor. 'Ooh! Ik bedoel.. ik denk dat we alletwee wel zin hebben in vis.' Potver! Versprak hij zich bijna! Gaëlle moest nog niets vreemds van hem gaan denken. Anders viel heel zijn oude methode deze keer opnieuw in het water. Voor de zoveelste keer. Maar wilde hij haar wel opeten? Ze was zo lief voor hem. 'AAH!' Vick schudde wild met zijn hoofd. Die verwarrende gedachtes moesten eruit, eruit, ERUIT! Daar kon hij niet tegen. Het volgende moment trok hij Gaëlle met zich mee en huppelde weer naar de oever van de rivier. Daar liet Vick zich op zijn knieën zakken. 'Voor vis vangen moet je veel geduld hebben, schattepetat, anders heb je geen voer,' legde Vick uit terwijl hij als een ongeduldige pinguin in het water mepte. Een moment later schoot er een zilverachtige streep voorbij en als een hongerige hamster zette hij zich af van de oever en sprong erop af. Hij viel languit in het water, maar de vis ontschoot hem met gemak. Met moeite bracht Vick een onleutig lachje uit. 'Dat deed ik expres, hoor,' loog hij glimlachend. Versakkeme, dat vond hij niet leuk. Nu hij toch doorweekt was als een verzopen druipkat kon hij net zo goed in de rivier blijven zitten.

(Ik wacht nog even je bij partner te zetten tot ik de 80 posts heb bereikt, keejs? ;D)
Profiel bekijken
Gaëlle

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Is this me?   za mei 15, 2010 10:59 pm

Gaëlle glimlachte toen ook die kus ten einde liep. "Jammer", zei ze en likte met haar tong over haar lippen om die kus nog een keer te kunnen voelen. Toen ze plots een glibberig nat speeksel tegen haar wang aan voelde gaf ze uit reflex een klap in diegene zijn gezicht. Dat was nu Vick dus. "Oow sorry!", zei ze en gaf er vlug een kus op. Voor hij wat kon zeggen kuste hij hem nogmaals lang op de mond en keek hem dan met een geniepig lachje aan. "Is het zo beter?", vroeg ze poeslief en schuifelde met haar voet over de grond. "Ik heb wel zin in een visstick", klonk er uit de mond van Vick. Bedoelde hij nu haar?! Gaëlle keek hem woedend aan. "Ooh! Ik bedoel..ik denk dat we alletwee wel zin hebben in een visstick", zei Vick er snel achter. Gaëlle liet haar boze blik verdwijnen en knikte instemmend. "Mij goed", zei ze en werd meegetrokken door Vick. Toen hij plots wat schreeuwde keek ze raar op. Hij begon te blozen. Lach het aan haar? Ooh jee, hij was verliefd, op haar! Gaëlle voelde een kleine tinteling in haar buik en wist dat ze eigenlijk ook zelf verliefd was, op Vick. Toen hij in het water sprong en net naast de vis was keek ze hem lachend aan. "Maar zo niet", zei ze en sprong in het water. Waar ze wel niet aan dacht, is dat ze nu ging veranderen. In een nimf! Haar benen bleven gelukkig nog normaal, maar haar haren veranderden in blauwe heldere lokken. De kleine puistjes op haar gezicht verdwenen en er kwam een gladde huid in de plaats. "Ehm", zei ze en stelde zich op een steen waarna ze naar het water keek. "Dit is mijn nimf gedaante", zei ze en wist dat hij nu raar zou opkijken. Ook al was ze nu bloedmooi, toch was ze zenuwachtig. Maar om terug te komen op de vissticks draaide ze zich snel in het water en floot tussen haar twee tanden. Dat was een signaal voor een vis te lokken. "Sorry", zei ze zacht en ving dan twee vissen in haar handen en deed ze direct dood waarna ze boven kwam en Vick de twee vissen aan gaf. "Alsjeblieft", zei ze en staarde naar Vick's mooie ogen.

{Is goed!}
Profiel bekijken
Vick

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Is this me?   zo mei 16, 2010 2:36 am

Vick vloekte zacht binnensmonds. Hij ging kopje onder om de meest vulgairste woorden niet aan Gaëlle te laten horen. Hij sloofde zich altijd uit, maar er kwam alleen geklungel van terecht! Dat was altijd zo gebleven, en hij verwachtte ook niet dat daar enige verandering in zou komen. Toen Vick weer boven water kwam zag hij niks door de zilveren lokken die als een kletsnatte zooi op zijn gezicht bleven kleven. Hij schudde zich als een hond uit waardoor zijn haar alle kanten opstond, en moest zich aan de kant vasthouden om uit verbazing niet weer onder water te mieteren; Gaëlle was weg! Vick hoeste van schrik wat water op, zijn ogen vastgepind op de schone jongedame op de steen. Nee, ze was niet weg. Alleen getransformeerd. En naar wat! Zonder zijn blik van Gaëlle af te wenden kwam hij langzaam overeind. 'Ik wist niet dat vissticks mooi konden zijn,' stamelde Vick mompelend. 'Ah ja! Ik wist wel dat ze mooi konden zijn, maar niet zó mooi..!' Hij bleef haar nog even starend bewonderen. 'Maar frikandelletje van me..' Hij baande zich al half struikelend een weg door de rivier naar Gaëlle toe. Zwijgend pakte hij haar handen beet. 'Waarom loop je er niet altijd zo bij? Je hoeft maar iemand te vragen om in je gezicht te spugen en iedereen kijkt je na met je nimfenbips,' zei hij zacht. Vick liet Gaëlle's handen los en sprong als een uitgehongerd beest op de vis die ze hem aanreikte. In een paar happen had hij het opgeschrokt, waarbij de graat haast in zijn keel was blijven steken.
Profiel bekijken
Gaëlle

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Is this me?   zo mei 16, 2010 11:56 am

Gaëlle grinnikte bij de woorden van Vick. "Vissticks zijn nu eenmaal mooi", zei ze lachend en keek hem ondeugend aan. Ze zag hoe hij zat te staren. "Hallo", zei ze lachend en zwaaide met haar hand van links naar rechts voor zijn gezicht. "Wake up!", zei ze. "Ah ja! Ik wist wel dat ze mooi konden zijn, maar niet zo mooi...!", hoorde ze hem zeggen. "Ja ja het is goed", zei ze en wees nogmaals naar de vis. Zelf pakte ze de vis netjes tussen haar twee handen en beet er beleefd een paar stukjes af en at met haar mond toe. Toen ze zag hoe Vick het in ene keer opschrokte keek ze geschrokken toe. "Wacht!", riep ze en deed zijn mond wat meer open waarna ze er een groot pak graten uithaalde. "Je kon stikken joh!", zei ze en smeet haar eigen graatjes in het meer. Toen de vis op was kuste ze Vick uitbundig op de mond en stak haar tong voor de eerste maal wat uit waarna ze zijn mond verkende. Soms voelde ze nog eens een graat, bah. Maar telkens wist ze wel een andere weg. <3
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this me?   

Is this me?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Het park-
Ga naar: