Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Unwanted visit

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Mudly

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Azura, she is my godess
Krachten: Communiceren met dieren | Het veranderen in een dier naar wil | Eigenschappen van dieren gebruiken.

BerichtOnderwerp: Unwanted visit   ma mei 10, 2010 12:37 pm

Doffe passen klonken door de gangen. Met hetzelfde ritme bleven de passen doorgaan. Af en toe verstomde het geluid en kwam het weer terug. Mudly keek met zijn ogen rond. Luisterde aandachtig naar het gepiep. Oh, wat haatte hij deze plek. Maar een welp kon hij niet zomaar aan zijn lot overlaten. In dit geval had hij toch liever een vrouw geweest. Hij kon in alle dieren veranderen, maar waar hij ook in veranderde, het bleef een mannetje. En een leeuw had altijd die manen. Het zat in de weg bij het rennen, en het broeide als een gek. Mudly liet het zich echter niet tegenhouden. Gewoon doorrennen was het beste. Hij merkte dat hij naderde. Het gepiep van de welp werd steeds duidelijker hoorbaar. En al snel zag hij het jong ook. Hij rende er in een laatste sprint naar toe en stopte. Hij bromde wat naar het jong en pakte het daarna op. Hij wilde weglopen toen iemand hem ineens een halt riep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel
Leeftijd: Looks like 18
Partner: Nein!
Krachten: Death Note [Inclusief Shinigami Eyes]. Some kind of death magic. Transform in a Huge Black Wolf.

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   ma mei 10, 2010 6:21 pm

Een kat, of in ieder geval een katachtige. Light wandelde door de ondergrondse gangen. Hij was aan het proberen zijn gedachten wat op een rijtje te krijgen, maar het ging lastig. Gelukkig had hij zijn mobiel uitgezet, aangezien hij niet de hele tijd allemaal sms'jes van Misa kreeg. Hij gromde zacht toen hij de leeuw voorbij zag komen. Hij veranderde in zijn wolvengedaante en rende achter het beest aan. Toen de leeuw stopte om een welp op te pakken veranderde hij terug en ging voor de leeuw staan. 'Ik zou het niet wagen aan te vallen, anders is je welp dood.' Bromde hij. Zo kon je het makkelijkste mensen van hun plannen afhalen. Zijn ogen kleurde even rood terwijl hij opzoek ging naar de naam van de leeuw. Hij bromde wat en zijn ogen kleurde weer bruin, terwijl hij ze op de leeuw voor zich richten.

Do you still believe in God and Heaven...
Don't do that.
'Cause. I'm The God of The New World!

Coach van HIS
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel
Krachten: Communiceren met dieren | Het veranderen in een dier naar wil | Eigenschappen van dieren gebruiken.

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   ma mei 10, 2010 7:12 pm

Mudly keek strak naar de jongen die hem een halt had toegeroepen. Hij gromde licht geërgerd. Langzaam veranderde hij in zichzelf en pakte de welp op de een plekje zocht op zijn hoofd. Mudly keek de jongen aan. "Mag ik uberhaupt je verklaring voor je woorden. Je zegt dat ik niet moet aanvallen of de welp gaat er aan. Maar als je het niet had gezegd, dan had ik je niet eens opgemerkt..ik had aan je uiterlijk wel verwacht dat je wat slimmer dan dat was." zei hij kalm. "Het lijkt er op alsof je aangevallen wil worden..." siste hij nijdig. Een lage grom uit zijn mond ontsnapte nog net. Het welpje keek de man een beetje angstig aan. Mudly keek even strak naar de ogen die van kleur veranderde en bleef op zijn hoedde. Er kon van alles gebeuren dus hij wachtte maar geduldig af.
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel
Krachten: Death Note [Inclusief Shinigami Eyes]. Some kind of death magic. Transform in a Huge Black Wolf.

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   ma mei 10, 2010 7:25 pm

"Mag ik uberhaupt je verklaring voor je woorden. Je zegt dat ik niet moet aanvallen of de welp gaat er aan. Maar als je het niet had gezegd, dan had ik je niet eens opgemerkt..ik had aan je uiterlijk wel verwacht dat je wat slimmer dan dat was." Light's ogen schoten over de man heen. Hij was ouder dan hem, maar dat betekende niet meteen ook sterker. Zijn ogen gleden terug naar zijn gezicht en een kleine glimlach kwam op zijn gezicht. 'Mijn uiterlijk zegt weinig over mijn innerlijk, vriend.' Zei hij rustig. 'Buiten het feit dat jij wel een naam hebt, en de welp niet. Is het inderdaad makkelijker om jou te vermoorden, dan de welp.' Hij wist zijn naam al, maar goed. "Het lijkt er op alsof je aangevallen wil worden..." Zijn grijns werd sluwer. 'Ik niet, maar als jij niet uit kijkt lig je over veertig seconde dood aan mijn voeten. Mudly.' Zijn stem was ijzig kalm. Zoals altijd. Hij keek even naar de welp en aaide die over zijn kopje. 'Wat is het toch jammer om dieren van moeder natuur te moeten vernietigen.' Mompelde hij. Daarom richten hij zich vooral op mensen, om een betere wereld te schapen. Dieren zouden in zijn ogen weinig fout doen. Mudly was op zijn hoede, zo te zien. 'Bang?' Vroeg hij met een grom in zijn stem.

[Woesh, moet eten, Tot zo Wink]

Don't do that.

Coach van HIS
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   ma mei 10, 2010 7:57 pm

Mudly keek naar Light en hoorde zijn woorden. "Daar heb je een punt..." zei eveneens Mudly kalm. Zijn blik ging even naar de welp. Deze geeuwde even. Daarna richtte hij zijn blik weer op de jongen voor zich. De woorden deden hem nadenken. 40 seconden, misschien als hij zich niet verzette. Even grinnikte hij. Hij wist zijn naam dus al. Vast in connectie met de rode ogen, een kracht dus. "Hmm. Vreemd, dood? Hoe zou dat voelen. Weet niet." mompelde hij even in zichzelf om even leut van de situatie te maken. "Geloof me..." vervolgde hij. "...een god is moeilijk te doden..." zei hij kalm en glimlachte. "Maar hoe dan ook. Ik ben niet van plan om hier te lang te blijven staan. Ik wil gewoon de welp terug brengen naar zijn ouders en hier weg." zei hij en boog wat voorover. Niet om een buiging te maken dat Kira zo makkelijk zijn naam te weten was gekomen. Eerder om de welp op zijn rug te leggen. Binnen een aantal secondes stond er een adelaar voor Kira. Hij vloog recht op hem af, maar draaide zijn lichaam verticaal en vloog langs Kira. Daarna veranderde hij in een witte wolf en zette de welp beter op zijn rug. Daarna rende weg, richting de uitgang.
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   di mei 11, 2010 2:06 am

De man gedroeg zich eigenaardig, waardoor Light op zijn hoede bleef. Wie weet, misschien was het iemand van de Japanse Politie. Dan had hij een groot probleem. "Hmm. Vreemd, dood? Hoe zou dat voelen. Weet niet." Zijn grijns verdween even. 'Jou dood zal in ieder geval niet pijnloos zijn.' Dacht hij, maar sprak niets hard op uit. Hij moest goed op zijn woorden letten. Hij mocht niet door de mand vallen, dat wist hij wel. "Geloof me..." vervolgde hij. "...een god is moeilijk te doden..." Zo, een god dus. Leuk. Hij probeerde zelf de God of the New World te worden, en deze man voor hem is een god. Hoe heerlijk. 'Een god doden is misschien moeilijk, maar niet onmogelijk. Zeker niet met dingen uit jullie tegenpool.' Zei hij rustig. God tegen Duivel. God tegen een Shinigami. Of in ieder geval iemand met de kracht van een Shinigami. En zo niet, dan zou hij Ryuk er wel op af sturen. "Maar hoe dan ook. Ik ben niet van plan om hier te lang te blijven staan. Ik wil gewoon de welp terug brengen naar zijn ouders en hier weg." Light gromde. Hij zou hem niet zo snel laten ontsnappen. De man veranderde in een adelaar en vloog hem voorbij. Razendsnel veranderde hij in zijn zwarte wolven gedaante en volgde de man, die inmiddels in een witte wolf was veranderd. Hij schakelde zijn Shinigami ogen in, om het spoor van de wolf niet te verliezen. Hij zou hem niet laten ontsnappen. Toen hij op een paar meter van de wolf af was, verdween zijn lichaam en maakte plaats voor een zwart bolletje. Het bolletje zweefde achter de wolf aan en dook opeens zijn lichaam aan. Light liet het lichaam stoppen en dacht: 'Een god tegen een god, altijd leuk om te zien wie er wint. Vindt je het erg als ik even gebruik maak van je lichaam?'

Don't do that.

Coach van HIS
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   di mei 11, 2010 4:35 pm

Mudly had de reactie van Kira al verwacht. Hij rende met volle kracht maar opeens stopte zijn lichaam. Alsof hij zelf niet volledig de controle meer had. Zijn gedachte waren alleen maar een bevestiging. Mudly had een grote wilskracht, maar was hij groot genoeg? Hij was er immers nu op aangewezen. Een luidde huil was kort te horen. Maar moeilijk kreeg Mudly zijn hoofd omhoog. Het geluid verstomde op de duur. Twee grijze wolven kwamen aanlopen. Beiden pakte ze het welpje en rende er mee weg. Mudly moest kostte wat kost het kleintje in veiligheid brengen. "God? Hmm, alles wat je bent is een zielig mens." zei hij. Hij wilde een stap zette maar merkte dat dat nogal lastig ging. Het ging hakelig. Hij had hem inmiddels wel gezet maar kon verwachten dat Kira de volgende zou tegen werken. "Damn..." mompelde Mudly en probeerde zijn gedachten leeg te maken. Er moest een manier zijn om Kira uit zich te krijgen.
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   di mei 11, 2010 6:47 pm

Light keek naar de wolven die aankwamen en de welp meenamen. Nou goed. Ze mochten het jong hebben, hij had nu een belangrijkere prooi. "God? Hmm, alles wat je bent is een zielig mens." Hij gromde zacht. 'I want to become the God of the New World. Een wereld zonder geweld,' Zei hij rustig. Hij glimlachte en zette zijn 'lichaam' een stap terug. Hij ging zitten en wachten rustig op een weerwoord. Maar de gedachten van Mudly bleven leeg. Alsof hij het opgaf. 'En trouwens.' Vervolgde hij. 'Ik heb een Shinigami vermoord. Dus dan moet een god ook niet zo moeilijk zijn. Aangezien die toch op hetzelfde niveau zitten.' Hij begon rustig zijn poot te likken en vroeg zich af of hij zijn gastlichaam ook kon veranderen. Hij concentreerde zich en probeerde de vacht zwart te maken, maar het wilde niet echt lukken. Hij liet een grom klinken en wachten daarna op antwoord.

Don't do that.

Coach van HIS
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   di mei 11, 2010 9:19 pm

Mudly zuchtte opnieuw even kort. Hij hoorde de woorden van Kira en rolde met zijn ogen. "God van de nieuwe wereld? Een wereld zonder geweld?" zei hij. Hij grinnikte even. "Heel slim, jezelf tegenspreken is ook een van je talenten neem ik aan..." zei hij. Hij merkte dat zijn poot een stap terug zette. Hij gromde licht. "Je wilt wel een wereld zonder geweld, maar je zorgt er nu zelf voor dat iemand geweld gaat gebruiken..." bromde hij laag. "Shinigami. God van de dood." mompelde hij. "Geloof me. Ik ben van het zelfde niveau, maar alles behalve slapper..." bromde hij. "Ik heb dierbare, die ik wil beschermen. Een dodengod, of Shinigami, hoe jij het noemt heeft niemand die hij hoeft te beschermen. Wat is het dan waard om te leven..." bromde hij. Langzaam voelde hij wat Kira probeerde, het was immers zijn lichaam. "Ja, ik kan zelf bepalen of ik mijn krachten gebruik, daar blijf jij van af..." grinnikte hij. "Oh voor ik het vergeet, we zijn inmiddels al weer een tiental minuten verder. Waar blijft die 40 seconden..." zei hij en grinnikte. Nu was het voor hem genoeg. "Aangezien jij in mijn lichaam zit..." begon hij. "Lijkt het me ook dat je hetzelfde voelt...." siste hij. Binnen enkele seconde stonden er twee wolven. Hij bromde wat, onverstaanbaar voor Kira. En de eerste wolf knikte. Sloeg volop met de vuist op de schouder van Mudly. Een stekende pijn ging door zijn schouder. Hij hield ondertussen de pogingen van Kira tegen om tegen te stribbelen. "Ik wil wel eens zien hoe lang jij dit volhoudt..." bromde hij.
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   di mei 11, 2010 9:47 pm

Light rolde met zijn ogen. Tuurlijk joh. Er waren er genoeg die hem. Nee, die Kira, steunde. Een of andere god hielt hem daar niet in tegen. Net zoals L en Near hem niet tegen konden houden. Toch hielt hij zich koest, al voelde hij de woede opborrelen. "Oh voor ik het vergeet, we zijn inmiddels al weer een tiental minuten verder. Waar blijft die 40 seconden..." Hij grinnikte. 'Wil je zo graag dat je dood gaat of zo. Zelfs als wolf kan ik schrijven. En ik heb mijn Death Note bij me.' Zijn ogen schoten even naar rood, en daarmee die van het lichaam waar hij in zat ook. Toch vond hij het jammer dat hij maar zo weinig krachten had. Oke, het was makkelijk om iemand lichaam over te kunnen nemen, en de Death Note was zijn dierbaarste bezit, maar toch. Hij leefde over het algemeen als wolf. Daar kon hij niet onderuit. Mudly zei nog wat. Iets over hetzelfde voelen, aangezien ze in hetzelfde lichaam zaten. Maar daar wist Light wel raad mee. Toen de wolf voor hem aanviel en een stekende pijn door zijn schouder schoot, glimlachte Light enkel. 'Dus jij gaat je eigen lichaam verminken, om mij eruit te krijgen.' Zei hij terwijl hij zijn 'ziel' steeds kleiner maakte. 'Zielig, niet waar.' Hij grijnsde en zijn rode ogen keken kil. Hij maakte zichzelf nog kleiner, zo klein dat hij tot in het uiterste hoekje van de ziel van zijn gast lichaam kon komen. Daar zat hij veilig. Aangezien je de ziel niet kon aanvallen. 'Je krijgt me er toch niet uit.' Mompelde Light.

Don't do that.

Coach van HIS
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   di mei 11, 2010 10:05 pm

Mudly hoorde de woorden van Kira. "Dat maak jij er van." siste hij en keek naar de wolven. Die gingen ineens zitten. "Weet je wat zielig is..." zei hij. "Iemands lichaam overnemen. Ik durf te wedden dat vuist op vuist je niet ver komt..." zei hij en grijnsde. Hij had het gevoel alsof iets in hem krimpte. Het waren dan wel tintelingen maar het zei hem genoeg. Hij keek naar de wolven en knikte. Deze rende weg. Daarna zei hij wat. "Je maakt je kleiner, slimmer dan dat ik van je had verwacht..." zei hij. Daarna veranderde hij terug in een mens en ging hakelig in kleermakerszit zitten. Daarna sloot hij met moeite zijn ogen. Zo zou Kira niet zien wat hij zag. Langzaam maakte hij zijn gedachten leeg. Zo zou hij meer controle over zijn lichaam kunnen krijgen. Kira was immers kleiner en had dus minder controle over het geheel van hem zelf. Daarna probeerde hij zijn wilskracht licht op te krikken. Hij moest hem er uit krijgen, hoe dan ook.
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   di mei 11, 2010 10:42 pm

Mudly begon hem te vervelen. Het werd saai zo. Ondanks dat hij zich aardig moest inspannen. Anders was hij zijn concentratie kwijt om de macht over het lichaam te houden. "Ik durf te wedden dat vuist op vuist je niet ver komt..." Light gromde zacht. 'Wil je het eens proberen.' Gromde hij hem toe. Hij voelde dat Mudly zijn concentratie opkrikte. Dit werd nog eens een probleem voor hem. Zodra hij zijn concentratie kwijt was was hij kwetsbaar voor aanvallen van binnen af. En zodoende ook het lichaam zelf. Of te wel, de cellen in het menselijk lichaam konden hem aanvallen. Hij moest zijn verdediging aan houden. Of hij moest iets doen wat hij eigenlijk nooit deed. Ooit had een heks hem aangeboden om van kracht te ruilen. Om zijn macht om in het lichaam van iemand anders te kruipen om te ruilen met haar kracht om in een demonisch wezen te veranderen. Hij wist nog precies hoe ze zei dat het ging. Hoe ze de krachten konden uitwisselen, zelfs als ze niet bij elkaar waren. Maar het was gevaarlijk. Aangezien het niet zijn eigen kracht was. Hij moest het zichzelf toe-eigenen. Hij gromde en gooide zijn concentratie overboord. Terwijl hij zo snel mogelijk en spreuk prevelde die de heks hem had geleerd werd hij uit het lichaam van Mudly gegooid. Hij stond al snel weer recht naast de man, met zijn ogen gesloten. Hij voelde de macht uit hem verdwijnen en al snel plaats maken voor een nieuwe, nog krachtigere macht. 'Whaha. Whahahahah. Moehaahaahha.' Lachte Light vals. Hij strekte zijn arm en liet zijn kracht vrij, hij zag hem weg schieten en even later kwam een klein zwarte bolletje bij hem terug. Dit dook in zijn lichaam en hij klapte even voorover. Zijn ogen schoten naar rood, terwijl zijn lichaam veranderde. Uit zijn rug klapte twee vleermuisachtige vleugels. Zijn hoektanden werden langer, te lang voor zijn mond en staken al snel uit. Zijn rode ogen, zonder pupil, keken zoekend rond. Terwijl zijn huid pik zwart werd en zijn kleding verdween. Zijn voeten verlengde zich tot klauwen en zijn vingernagels groeide een kleine tien centimeter. Hij keek Mudly kwaad aan. 'Wie is hier nou de God?' Gromde hij kwaad en gaf Muly een klap. 'Je wilde een gevecht. Kom maar op.' Hij vloog de lucht in. Zijn nieuwe lichaam werkte verbazingwekkend goed mee. Gelukkig.

[Woesh, sorry. Mijn fantasy sloeg op hol --' xD]

Don't do that.

Coach van HIS
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   di mei 11, 2010 11:22 pm

Mudly voelde dat hij steeds meer kracht kreeg. En ja hoor, al snel was het zwarte bolletje er uit. Echter gebeurde er iets wat hij niet verwachte. "Ik had het over zonder magie of kracht, maar als je er op aandringt..." zei hij. Hij mag dan wel groter zijn en krachtig 'lijken'. Hij bleef nu minder wendbaar. Met een grijns leek hij iets vast te houden. Veren schoten door zijn hand een zwaard was ineens tevoorschijn gekomen. Mudly rende recht op Kira af en schoot onder zijn benen door. Achter hem sprong hij naar de rug en snee recht naar zijn zij. "Geloof me, je bent een god om wat je doet. Niet omdat je er lelijk en angstaanjagend uit ziet. Mensen zijn dan bang voor je en volgen je daardoor. Je bent alles behalve een god..." zei hij kalm. "Ik ben een god voor de dieren, zonder ze bang te maken..." siste hij woedend. Hij stak zijn zwaard in de zij van de duivel en trok hem er weer uit. Met een snelle beweging schoot hij naar een buis. Daar kleurde hij mee met de omgeving zodat hij niet zichtbaar was.
Profiel bekijken
Misa

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Stalkin'
Krachten: Death Note. {Shinigami Eyes}, kan zintuigen van anderen uitschakelen, heeft 6 doorzichtige armen uit haar rug steken.

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   wo mei 12, 2010 7:57 pm

' ... kan uw oproep momenteel niet beantwoorden spreek iets in na-' klonk de stem van de voicemail van Light. Boos drukte Misa op de ophang toets en sloeg haar armen over elkaar. 'Misa, je moet je niet zo druk maken om Light. Hij is jou niet waard, hij maakt gebruik van je. Je doet er beter aan om hem uit je leven te bannen.' zei Ram. Ze draaide haar hoofd richting haar shinigami en keek haar vuil aan. 'Dat is helemaal niet waar Ram.' antwoordde ze vinnig. Ze bleef onrustig op de open plek heen en weer bewegen. Ze had Light al 50 keer gebeld en al 1000 sms’jes gestuurd maar hij gaf steeds geen antwoord. Ze wilde hem vertellen dat ze een romantisch diner had weten te regelen, een geschenk van het modellen bureau waar ze vandaag was geweest. Ze knipperde met haar ogen zodat haar pupillen rood werden en keek naar Ram. 'Ik ga hem zoeken, mijn instinct zegt sterk dat ik bij de ondergrondse gangen moet zijn. Ik sta nu op een groot veld in de buurt van de gangen.' mompelde ze. Ze begon over het veld te rennen en koos de dichtbijzijnde gang uit. Ze liep door de gang en hoorde wat geluiden ergens verder weg. Ze hoorde Ram naast haar snuiven en wist dat ze goed zat. 'LIGHT?' riep ze. Ze begon door de gang te rennen en verwachtte de knappe god aan het einde van de gang. Ze bereikte de plek waar de geluiden vandaan kwamen binnen no time en bleef verstijfd stil staan terwijl ze de twee wezens bekeek. Één zag er menselijk uit maar er was een .. "ding" waar ze bang van werd. Ze keek knipperde opnieuw met haar ogen zodat ze weer bruin werden en keek zoekend rond of ze Light ergens zag. Ze fronste toen het niet zo was en knipperde opnieuw met haar ogen zodat ze rood werden. Ze keek naar het mens en het "ding" ... Ze kreeg een acute hartstilstand. 'Light?' vroeg ze zacht. Ze hield haar adem en keek hem angstig aan. Wat had hij gedaan?! Waarom waren ze überhaupt aan het vechten?
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   wo mei 12, 2010 8:13 pm

Mudly keek strak naar de duivel-achtige Kira voor hem. Hij zuchtte. Hij moest ook maar veranderen anders zou hij weinig kans maken. Maar de grotere wezens waren meestal degene die het meeste tijd vergde. Hij keek strak naar de duivel voor hem en rolde met zijn ogen. God? Hij durft zich een god te noemen. Mudly voelde langzaam twee hoorns uit zijn hoofd komen. Echter waren ze niet zo groot. Die moesten nog langzaam groeien. Zijn ogen gingen ineens naar de andere kant van de gang. Een meisje stond er, eveneens met dezelfde ogen. Hij zuchtte. "Dus je vriendinnetje komt je helpen?" vroeg hij. "Kon je het niet alleen af." mompelde hij. Langzaam kwam er boven zijn neus nog een derde hoorn. Achter zijn hoofd kwam een grote kraag. Als je een dierenkenner was kon je al herkennen wat hij zou worden. Zijn armen werden al beschubt. Echter hield hij het nu nog tegen. Met zijn zwaard rende hij recht naar Misa toe. Hij sprong over haar heen en landde op zijn handen en benen op de grond. Het zwaard veranderde in een hoop veren en waaide weg. Mudly veranderde langzaam aan. Hij groeide. Zijn vingers kwamen samen en vormde grote hoeven. En niet veel later stond er een triceratops achter Misa. Snoof hard waardoor er een lichte windvlaag door haar haar ging. Hij keek langs haar heen naar Light. Het was een gang dus Mudly versperde de weg voor Light. Hij kon er niet langs, onder of boven door. Alleen Misa zou daar toe in staat zijn. Mudly kon nog net omdraaien als hij wilde. Kalm keken de gouden ogen naar Kira, wachtend op een zet. Hij zou Misa eerst aan de kant moeten zetten voor hij bij Mudly zou komen. De twee hoorns van Mudly zaten aan beide kanten van Misa en zijn middelste hoorn, op zijn neus, stond een eind van haar af. Hij snoof nogmaals wat voor Misa een lichte windvlaag veroorzaakte.
Profiel bekijken
Teru

Anime profiel
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Forget it.
Krachten: Death Note. Shinigami eyes.

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   wo mei 12, 2010 11:39 pm

Teru liep rond, sinds Mirthe in het ziekenhuis lag en het geen bezoekuur was, kon hij nergens heen. Teru naderde de ondergrondse gangen, wat als.. nee, Matsuda was er niet. Hij voelde een siddering door zijn lijf gaan. Teru kee rond, mooi, er was niemand. Hij rekte zijn armen uit en veranderde in een zwarte wolf. Toen stormde hij de gang in, hij had niet gehoord wat er vooraf was gegaan, maar tweedingen waren zeker. Eén, Light was daar. Twee, Misa Amane -Light's 'stalker'- was hier ook. Terurende naar binnen, zonder enige aarzeling. Na eeen redelijke poos rennen verscherpte de geluiden, Stemmen waren beter te ondetscheiden, vooral de hoge stem van Misa. Teru kon nu ook een paar gestaltes onderscheiden, een van een vrouw, Misa. Een van een man rond de twintig jaar oud, onbekend. Teru's ogen lichtte rood op. Mudly. Las hij. Toen werden zijn ogen weer vaal grijs. En een monsterachtig-ding. Light. 'Misa!' Teru schreeuwde naar haar. 'Kijk uit!' Gromde hij naar haar en rende haar kant op. Hij ging voor haar staan. Teru wist dat Light hem zou vermoorden als Misa stierf en hij had dat kunnen voor komen. 'Light? Alles goed?' Vroeg hij toen wat voorzichtig.

[Iknoww.. dit is een klote post. Ik zit achter m'n ds en Q, vroeg mij of ik ko posten! Wink]

削除 ● Sakujo! <3
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   do mei 13, 2010 1:58 pm

"Geloof me, je bent een god om wat je doet. Niet omdat je er lelijk en angstaanjagend uit ziet. Mensen zijn dan bang voor je en volgen je daardoor. Je bent alles behalve een god..." Light lachte hardop. 'It's much beter to be feared, then loved.' Hij gromde zacht. Mudly haalde naar hem uit met het zwaard. Hij had nog niet de volledige controle over zijn nieuwe lichaam, dus kon hij de aanval niet meer ontwijken. Hij voelde het blad van het zwaard langs zijn huid gaan en er een snee in maken. Terwijl hij om zich heen keek zag hij dar Mudly was verdwenen. 'Dom, dom, godje. You can hide yourself like a chameleon. But, you cant hide your name!' Hij zag de naam en de levensduur van de god boven zijn hoofd zweven, en had dus al snel door waar hij zat. Hij wilde net aanvallen toen een stem hem tegemoet kwam. Een bekende stem. O damn. Wat moet Misa nou weer hier. Hij draaide met een ruk zijn kop op en zijn rode ogen vernauwde zich. 'Light?' vroeg ze zacht. Light zag de angst in haar ogen. Angst voor haar. Hij moest denken aan de woorden die hij net had gezegd. Dat het beter was om gevreesd te worden, dan geliefd. Hij gromde en lande op de grond. Zijn vleugels vouwde zich op zijn rug. Hij wilde net naar Misa toe lopen toen Mudly achter haar ging staan. En veranderde. Meteen schoot Light de lucht weer in. 'Waag het niet haar aan te raken.' Gromde hij kwaad. Hij wilde net aanvallen toen de volgende bekende kwam. Teru Mikami. 'Misa!' Teru schreeuwde naar haar. 'Kijk uit!' Light keek zijn vriend aan. Zolang hij maar niet dacht dat hij de vijand was. Maar dat kon niet, zijn naam hing boven zijn hoofd. Hij kon zijn lichaam veranderen, maar zijn naam bleef zichtbaar. 'Light? Alles goed?' Hoorde hij Teru vragen. Light lande weer en vouwde zijn vleugels in. 'Alles goed. Al is het vreemd in dit lichaam.' Hij strekte zijn armen en vroeg zich af wat hij verder met dit lichaam kon doen.

Don't do that.

Coach van HIS
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   do mei 13, 2010 2:13 pm

Mudly had niet de intentie om Misa aan te vallen. Hij keek zelfs langs haar heen strak naar Kira. Misa was een sterveling en Kira ook. En de regel van een god was dat hij zonder reden nooit een sterveling mocht aanvallen. Hij had een reden gehad om Kira aan te vallen en het was alleen een defensieve. De ophef die alles bij elkaar veroorzaakte gaven Mudly een schone kans. Kira stond bij Teru en Misa en Mudly stond er vlak bij. Zijn dinosaurus-vorm bleef in stand. Langzaam zette hij verschillende stappen achteruit zich naar de uitgang werkend. Hij wilde de drie niet aanvallen. Maar net liet Kira hem geen keus. Nogmaals snoof Mudly. Een lichte grom kwam uit de snavelachtige bek van Mudly. Hij keek met zijn gouden ogen strak naar het drietal wetend dat ze alledrie dezelfde soort ogen hadden.
Profiel bekijken
Misa

Anime profiel
Krachten: Death Note. {Shinigami Eyes}, kan zintuigen van anderen uitschakelen, heeft 6 doorzichtige armen uit haar rug steken.

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   do mei 13, 2010 7:31 pm

Misa zag hoe Mudly op haar af rende en slaakte een gil. Ze kneep haar ogen stijf dicht en wachtte op de klap die zou komen. Tot haar verbazing kwam die er niet en ze opende nieuwsgierig haar ogen. Ze keek verrast voor haar uit en zag alleen Light in de vreemde gedaante. Ze voelde dat haar haren voor haar gezicht vlogen en verstijfde. Híj stond áchter haar. Ze beet op haar lip en hoorde hem opnieuw snuiven zodat haar haar opstoof. 'IEUW! Zometeen zit er allemaal snot in m'n haar!' riep ze uit. Ze graaide haar haren naar voren en stapte naar voren. Opeens riep iemand haar naam en ze keek vragend rond. Ze zag een grote zwarte wolf op haar afkomen en slaakte opnieuw een gil. Ze glipte weg en liep boos op Light af. 'Light! Ik hoop niet dat je in deze vorm gevangen bent vooraltijd want ik heb een dinner aageboden gekregen van mijn modellen bureau! Jíj moet mee!' riep ze naar zijn gedaante. Ze stapte naar hem toe en begon aan zijn vleugel te trekken. 'Kom onmiddelijk mee Light, ik breng je naar de manicure, dit kan echt niet zo!' vervolgde ze. Ze probeerde Light mee te trekken en wierp een blik op Teru en Mudly. Ze zou wel langs die Mudly komen, en Teru kon ze ook meteen meenemen. 'Én je mag me meteen uitleggen waarom je telefoon uitstond! Ik kon je helemaal niet bereiken!' riep ze verontwaardigd uit. Ze probeere Light's "hand" te pakken en begon weer te trekken. Hij moest meekomen! Niets hield haar tegen, zelfs die Mudly niet. Ze begon lichtelijk te grommen en keek Light fronsend aan.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   do mei 13, 2010 8:37 pm

Mudly keek nog steeds richting Kira maar kon moeilijk zijn lach in houden op het moment dat Misa aan zijn vleugel begon te trekken. Hij wist het wel voor elkaar te krijgen om niet te laten merken dat hij grinnikte. Een lichtte brul was te horen. Uit de mond van de dino. Mudly draaide zich om. Wat een lichtte trilling veroorzaakte. Zijn ogen keken richting de weg die naar de uitgang zou leidden. Zijn schouder was nog steeds gewond. Maar veilig was het niet wat hij deed. Hij draaide zich terug om en liep langzaam achteruit. Kalm hield hij de drie in de gaten. Hij vertrouwde ze geen van drieën. Alleen dat blonde dametje zou geen bedreiging zijn.
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   do mei 13, 2010 10:03 pm

Light schrok op toen Misa naar hem toe kwam denderen als een kwade neushoorn. Die blik in haar ogen deed zelfs hem slikken. Hij deed een stap achteruit en vloog snel de lucht in voordat ze bij hem was. Echter was Misa sneller dan ze leek. 'Light! Ik hoop niet dat je in deze vorm gevangen bent vooraltijd want ik heb een dinner aageboden gekregen van mijn modellen bureau! Jíj moet mee!' Hij slikte en zei, 'Wow rustig aan Misa. Ik kan mezelf altijd nog terug veranderen.' Hoop ik. Dacht hij er snel achteraan. Hij wist eigenlijk niet of hij nog uit deze gedaante kwam. Waarschijnlijk wel, maar goed. Misa begon aan zijn vleugel te trekken waardoor hij nog met moeite in de lucht kon blijven. Ondertussen hoorde hij dat Mudly in de lach schoot. 'Waag 't.' Gromde hij de god toe. 'Kom onmiddelijk mee Light, ik breng je naar de manicure, dit kan echt niet zo!' Hij keek Misa aan alsof zij ter plekke in een demon was veranderd. 'Wa, Manicure?' Zei hij en probeerde weg te komen, maar Misa had hem stevig vast. Hij moest dus zo snel mogelijk uit deze gedaante komen, anders had hij een groot probleem. 'Én je mag me meteen uitleggen waarom je telefoon uitstond! Ik kon je helemaal niet bereiken!' Ze pakte zijn hand en begon eraan te trekken. Light zuchten en trok Misa terug. 'Eerst even rustig worden jij. Dan verander ik mezelf terug en ga met je mee, oke?' Zei hij rustig. Hij keek over haar heen naar Mudly en gromde zacht. Wat nou als hij niet uit zijn gedaante kwam? Dan had hij een probleem. Nou ja, hij moest het maar gewoon proberen.

Don't do that.

Coach van HIS
Profiel bekijken
Misa

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   do mei 13, 2010 10:45 pm

Misa tikte ongeduldig met haar voet op de grond en liet Light's "hand" uiteindelijk los. Haar blik werd steeds meer duivel achtiger en ze stampte met haar voet op de grond. 'Dan verander je nú terug! Ik heb iedereen al verteld dat ik met joú kom!' riep ze uit. Ze draaide haar hoofd in een reflex naar Mudly. Haar bruine ogen kregen een rode gloed over zich heen. Ze liep op hem af en bleef vlak voor hem staan, haar gezicht dichtbij die van hem. 'Als je denkt dat dit grappig is mannetje.' snauwde ze met scherpe ondertoon in haar stem. Ze hield haar kaken stijf op elkaar en keek hem recht in zijn ogen aan. Ze concentreerde zich op zijn zicht en schakelde zijn zintuig met een knikje uit. 'Kijk maar even of je dít nog steeds zo leuk is!' grauwde ze. Ze draaide zich weer om naar Light en stampte weer op hem af. 'Light Yagami! Ik word helemaal niet rustig! Ik zit al uren op een telefoontje van jou te wachten! Ik weet zeker dat je zult proberen weg te glippen zodra je weer mens bent maar ik schakel je zintuigen uit! Je bent gewaarschuwd mannetje!' snerpte ze. Ze blies haar wangen op en wachtte boos tot Light zou doen wat ze zei. Als het om haar reputatie ging was ze in alle staten. En aangezien ze Light zo leuk vond was hij heel belangrijk in haar reputatie.
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   vr mei 14, 2010 3:18 pm

Mudly keek met een grijns op zijn gezicht naar Misa die ondertussen ongehinderd Light mee probeerde te krijgen. Hij keek ineens op toen ze naar hem kwam stormen. Hij zuchtte even en rolde met zijn ogen. Hij veranderde terug in zijn gewone gedaante. Echter was er iets vreemds. De gangen die zo duidelijk voor hem stonden waren verdwenen Even snoof hij de lucht in. Wat heeft dat meisje met hem uit gespookt. Ineens keek hij woedend naar Misa al zag hij haar niet. Hij rende naar haar toe en duwde haar tegen de wand. "Zeg, kan ik mijn zicht nog terug krijgen!..." zei hij tegen haar. Zijn ogen keken strak in die van haar alsof ze er niet eens stond. Dat was niet een van de slimste zetten die je kon doen, Mudly's zichtwas een van zijn belangrijkste zintuigen. Light en Teru waren er niet meer voor hem. Eerst zijn zicht.

Laatst aangepast door Mudly op vr mei 14, 2010 4:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken
Teru

Anime profiel
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Forget it.
Krachten: Death Note. Shinigami eyes.

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   vr mei 14, 2010 3:43 pm

Teru bleef in een aanvallende houding staan totdat Light erbij kwam. ‘Oké.’ Zei hij rustig tegen zichzelf. Toen veranderde hij ook. Vrijwel meteen begon Misa te protesteren en te gillen. Teru sloeg zijn hand voor zijn mond om een brede grijns en zijn gegrinnik te verbergen. ‘Veel plezier bij de manicure Light.. met wat geluk krijg je er nog een pedicure bij.’ Zei hij tegen hem en grijnsde. Teru rekte zich uit. 'Wow, Misa! Relax!' Zei hij tegen haar. 'Denk eens na, Light heeft continue aanvaringen met rare mensen,' Hij keek achterom naar Mudly. ‘En dan verwacht jij dat zijn mobiel überhaupt nog héel is?’ Zei hij tegen hem. Teru glimlachtte vriendelijk en haalde zijn mobiel uit zijn broekzak en liet hem aan Misa zien. ‘Ik mis nu al vier toetsen.. allemaal omdat ik met m’n mobiel gooi en hij valt vaak uit m’n broekzak.’ Zei hij met een grommend geluid in zijn stem. Hij keek naar Mudly, die zijn mond open trok. "Zeg, kan ik mijn zicht nog terug krijgen!..." Teru glimlachte. ‘Alleen als je lief bent.’ Grijnsde hij vals naar hem en rekte zich uit. ‘Light.. ik moet weer naar het ziekenhuis. Mirthe ligt daar..’ Zei hij toen op een iets minder vrolijke toon. Hij keek eventjes naar Misa. Toen weer naar Light.

削除 ● Sakujo! <3
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   vr mei 14, 2010 4:24 pm

Mudly keek strak naar Teru en een lage sis ontsnapte zijn keel. Het kon hem niet schelen of hij lief voor hun was of niet. Zijn blik ging weer naar Misa. Hij gebruikte ondertussen onhoorbare geluiden om de contouren van haar te zien. Nog steeds had hij haar stevig tegen de muur gedrukt. "Als ik mijn zicht niet terug krijg..." siste hij. "Dan zal ik iets van jou moeten afnemen..." zei hij. Met een vinger gleed hij langs de gladde huid van haar gezicht. "En ik denk dat een model met littekens het niet ver gaat schoppen..." siste hij kalm. Ondertussen hield hij Light ook in de gaten. Iedere stap die hij zette hoorde hij. Iedere beweging dichterbij resulteerde in een sterkere stank. Mudly had alles in de gaten. Zijn zicht was dan wel weg. De rest van zijn zintuigen werden er door versterkt. Eveneens een foute zet van Misa.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   

Unwanted visit
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Erd-reis] Theater visit

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum