Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Unwanted visit

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Misa

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Stalkin'
Krachten: Death Note. {Shinigami Eyes}, kan zintuigen van anderen uitschakelen, heeft 6 doorzichtige armen uit haar rug steken.

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   zo mei 16, 2010 1:56 am

Met samengeknepen ogen staarde Misa naar Light. Hij zou meegaan, dat was een feit die ze vanavond zou waarmaken. Ze sloeg haar armen over elkaar en voelde dat ze door iemand tegen de muur werd geduwd. Een korte "oef' verliet haar keel. Ze voelde de muur in haar rug drukken en hapte naar adem. Dat deed pijn, heel veel zelfs. Zeg dat Mudly voor haar stond en vroeg of hij zijn zicht terug kon krijgen. Teru antwoordde er al op. Ze verwachtte niet dat Mudly aardig voor hen zou doen, maar je kon altijd het beste afwachten. Ze voelde de ruwe muur tegen haar rug aan krassen en probeerde uit de stevige greep van Mudly te komen. Tevergeefs. Ze hapte naar adem en keek naar het gezicht van Mudly. Misschien had ze meer zintuigen moeten afnemen? Ze schrok van wat hij zei. Als ze littekens zou krijgen werd ze weer door haar manager ondervraagd. Ze slikte en schudde haar hoofd. Wat moest ze in godsnaam doen? Ze was al haar woede van zonet vergeten en concentreerde zich op Mudly's zintuig gevoel. Terwijl ze haar kiezen strak op elkaar deed nam ze zijn gevoel af zodat hij niet meer wist of hij haar vast had of niet. Ze raakte zijn hand voorzichtig aan en trok hem van zich af. Hij voelde waarschijnlijk toch niet meer wat er gebeurde. Misschien kon hij niet eens meer bewegen. Ze liep zo snel ze kon naar het grote Light "ding" en ging achter hem staan. No way dat ze nog een keer die muur tegen haar rug wilde. Dan kreeg ze blauwe plekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Mudly

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Azura, she is my godess
Krachten: Communiceren met dieren | Het veranderen in een dier naar wil | Eigenschappen van dieren gebruiken.

BerichtOnderwerp: Re: Unwanted visit   zo mei 16, 2010 7:15 pm

Mudly's ogen stonden strak op Misa gericht. Hij slikte. Ineens werd zijn gevoel lichter en verdween. Het enige wat achter bleef was een vreemde tinteling. Hij vloekte binnensmond. Langzaam schoot zijn blik naar Misa. "Dus je wilt gewoon littekens." zei hij en keek richting haar. Desondanks hij niet kon voelen en zien had hij nog wel zijn andere zintuigen die als maar sterker werden. Hij grijnsde en liep kalm op Kira af. Hij wist dat ze achter hem stond. Met een kleine boog liep hij vlak langs Kira af. Hij greep haar arm vast. Hij voelde niet of hij het had maar wist het wel zeker. "Dan vraag ik het vriendelijk. "Mag ik alsjeblieft mijn zicht en gevoel terug..." zei hij kalm. Echter was er woede duidelijk voelbaar voor haar want zijn arm trilde. Zijn hand liet hij weer naast zich hangen. "Je red een leeuwenwelp en wat je er voor terug krijgt is twee uitgeschakelde zintuigen..." siste hij tegen zichzelf maar toch duidelijk hoorbaar. Hij keek naar Kira. Hij was het begonnen het was zijn fout. Daarna ging zijn blik naar Misa. "Geef me gewoon mijn zintuigen terug en ik ben weg hier..." zei hij kalm maar zacht. Hij zou anders wel naar de helende goden gaan. Die zouden die blokades wel opheffen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

Unwanted visit
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Onderwereld :: Ondergrondse gangen.-
Ga naar: