Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Look out people, its me =D

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tsunami

Anime profiel
Leeftijd: 15 jaartjes
Partner: single =D
Krachten: Justu's; verandering in antro;--??

BerichtOnderwerp: Look out people, its me =D   di mei 11, 2010 12:30 pm

Hoihoi Mina!!

Nou jah...mmm, wa kan ik over mezelf vertellen...ohja, ik ben een meisje, 15 jaar, heb een suprrr lieve hond, 2 paardjes en een papegaaitje What a Face. Ik ben helemaal gek van wolven, honden, paarden en nog een aantal dieren. Verder hou ik van muziek, paardrijden(duh), tekenen/schilderen, anime/mange en rpg-en. Ik zit wel op meerdere sites, maar kon nooit egt een anime-rpg vinde^^ en nu wel =D
Verder ben ik extreem hyper, alhoewel...ik heb soms mijn dagen en dan ben ik eg down, down...dooown. Maar nu nie xD Ook kan ik een vreselijke bitch zijn, maar dat bewaar ik voor op school. Hier laat ik mijn lieve kant het werk doen^^ En verder....oh, mijn fav anime is trouwens: FMA brotherhood. En mijn fav manga: Shaman king, maar dat valt wel te zien aan mijn tekenstyle als in een tekening zou poste xD

Naja, denk da dit het wel was, niet extreem boeiend, maare..je moet t er maar me doen, hehe. Nog vragen, just ask;P

Xxx
Josje
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

Look out people, its me =D
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» dear people...
» Doors are for people with no imagination.
» Helping people is the best thing I ever knew {Sheetjes shop + dropping}
» Remember the dead people

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Informatie :: Real Life-
Ga naar: