Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Sing.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tsunami

Anime profiel
Leeftijd: 15 jaartjes
Partner: single =D
Krachten: Justu's; verandering in antro;--??

BerichtOnderwerp: Sing.   wo jun 02, 2010 1:23 pm

Ze had haar plekje wel gevonden. De fontien, midden in het park, was voor Tsunami een prima podium. De ronde reling was de ophoging, waardoor ze goed zichtbaar was. Haar veelste grote radio had ze een plekje voor haar neus gegeven, enkele boxen had ze in de bomen gehangen en de microfoon, die bevond zich in haar hand. Verschillende mensen zaten op kleedjes te picknicken. Soms keken ze op of Tsunami al was begonnen. Het viel Tsunami eigenlijk nu pas op, dat dit het drukste gedeelte, van het hele park was. Grinnikend stapte se op de rand van de fontein. De microfoon ging op on, en met haar grote teen drukte ze op het knopje 'play', van de radio. Tsunami ging goed staan terwijl de muziek begon.
"I'm not a beauty queen", waren haar eerste woorden. Ze gingen perfect mee met de melodie. Ze waren schel, maar zuiver, met een rauwe ondertoon. "Travelling in a limousine", haar stem klonk uitdagender. I'm a girl but don't call me baby", een onschuldig gezichtje verscheen. Maar al snel verdween deze ook weer voor haar komende zang. "Don't stop just take it to the limit. Watch me boy it's spinning around this time. Hush, hush, running to the night, feel alive",haar lichaam ging perfect mee op de maat. Ze liep met grote, modellen passen over de reling, alsof ze het elke dag deed.
"I just can't get enough when I'm with you. 'Cause your fever makes me feel so good. Turn it up boy you make your move. See I'm burning but it feels so good..."! Een juichende menigte van jongeren vulde zich al snel rond de fontein. Tsunami ging zonder schaamte of angst verder met haar liet. Ze wist namelijk hoe het klonk, en niet alleen zij vond het geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Yuri

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Yana, do you really love me?
Krachten: || Teleporteren van zichzelf en andere objecten || Vuur sturing || De status van een persoon verbeteren (meer kracht, energie, uithoudingsvermogen...enz.) ||

BerichtOnderwerp: Re: Sing.   za jun 05, 2010 9:52 pm

Yuri zat op een bankje in het park. De zon scheen heerlijk. Hij zat met zijn hoofd naar de lucht gericht en de zon scheen op zijn gezicht. Het gaf een lichte tinteling. Maar dat maakte hem niet uit. Hij vond het fijn. Kalm ging hij recht zitten en keek rond. Hij hoorde gezang en een hoop jongeren die juichde. Hij keek rond en zijn blik bleef stil staan op een punt waar vele jongeren aan het luisteren waren. Maar naar wat? Ineens zag hij iets er boven uit komen. Een meisje zat te zingen. Hij zuchtte kort. Met een soepele beweging sprong hij over de rugleuning en liep naar de menigte met zijn handen in zijn zakken. Hij keek met een kalme blik naar het meisje. Vele jongeren zaten te duwen om maar dicht mogelijk bij haar te komen. En vele jongens probeerde haar aandacht te krijgen. Hey, lekker ding! hoorde hij een jongen roepen. Hij zuchtte. Wanhopig dat waren ze. Hij was niet zozeer op zoek. Liefde komt naar je als je niet op zoek bent. Dat is iets wat hij zelf achter was gekomen. Zijn ogen gingen naar het meisje. Ze zong niet slecht. Hij had de neiging om weg te lopen toen hij ineens geduwd werd. Hij keek met een strakke blik naar de jongen. "Je hebt lef zomaar voor een zingend meisje weg te gaan." zei de jongen. Yuri keek nijdig naar de jongen. "Ik bepaal wat ik zelf doe..." zei hij wat geërgerd. "Oh ja" vroeg de jongen stoer. Yuri hield zijn hand in een kom vorm. Hij moest zijn woede kwijt. Dit kwam in de vorm van een vuurtje op zijn hand. "Ja..." zei hij kalm. De jongen keek hem grinnikend aan en wachtte af wat Yuri zou doen.
Profiel bekijken
Tsunami

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Sing.   zo jun 06, 2010 12:49 pm

Wat jongens zegde kon haar niks schelen. Ze keek gewoon naar alle koppen die haar juichend en klappend aanstaarde. Het gevoel om in het middelpunt te staan deed haar goed. Het jammere, elk liedje kwam aan zijn eind. De muziek stopte dan ook al waarop Tsunami haar laatste zin uitzong.
,,Keep me burning, 'cause it feels so good-'', zong ze zuiver met een uitdagende ondertoon en blik naar enkele jongens gericht. Ze naar een laatste pose aan, die ze kort bleef aannemen. Daarna draaide haar CD gewoon door. Ze zette het volume iets zachter. De komende nummers waren voornamelijk goede dansnummers zonder zang. Hier maakte haar 'publiek' goed gebruik van. Ze vormde zo samen een grote, dansende groep. Tsunami ontving nog een aantal complimentjes voordat ze van de reling afsprong en door de dansende jeugd heen banjerde. Vanaf de fontijn was haar opgevallen dat twee jongens met elkaar een 'gezellig' gesprek volgde. Ze vielen op omdat ze in vergelijking met de andere, zo goed als stil stonden. Tsunami was er nieuwschierig op afgestapt. Omdat ze niet zo groot was, duurde de reis er naar toe alleen wat lang. Haar blik werd na een tijdje snel getrokken door een lichtbron. Vuur. Ze liep er op af waar ze de jongens aantrof. Ze stonden tegenover elkaar, alsof er niks was gebeurd. Of toch? De jongen links had het vuur in zijn handen, het was blijkbaar een element van hem. Een kracht. Het viel Tsunami op dat hier een hoop gevallen rondliepen die vuur konden besturen.
Bij hun aangekomen keek ze van de één naar de ander.
,,Zo heren", begon ze met een kleine glimlach. ,,Hebben jullie genoten", vroeg ze met een strenge ondertoon die vooral op de jongen zonder vuur gericht was. Hierbij liet ze haar valse ogen de rest van het werk doen. Een verdere handeling of vraag besloot ze niet te stellen. Nee! Ze wachtte het even af.
Profiel bekijken
Yuri

Anime profiel
Krachten: || Teleporteren van zichzelf en andere objecten || Vuur sturing || De status van een persoon verbeteren (meer kracht, energie, uithoudingsvermogen...enz.) ||

BerichtOnderwerp: Re: Sing.   zo jun 06, 2010 2:39 pm

Yuri's ogen keken naar de jongen. Deze was wat ouder dan hem en hij keek hem onophoudelijk aan. Hij merkte dat het meisje haar lied afmaakte en de muziek afmaakte waarbij de menigte ging dansen. Ineens rende de jongen op Yuri af. Hij had zijn vuist gebald. Yuri had het meisje al zien staan en haar vraag gehoord. Ondertussen haalde de jongen uit. Alsof het niets was ontweek Yuri hem en stak zijn voet uit waardoor de jongen viel. "Ja hoor, 'nu' heb ik genoten." zei hij kalm. De jongen bleef wijs liggen. Yuri's ogen gingen naar Tsunami. "Je kan goed zingen, maar de muziek-soort is niet echt mijn smaak..." zei hij kalm en keek daarna weer even rond. Hij ging al helemaal niet dansen daar had hij geen zin in.
Profiel bekijken
Tsunami

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Sing.   zo jun 06, 2010 2:46 pm

Tsunami keek met een droog gezicht van de jongen op de grond, naar de ander. Alsof er niks was gebeurd lachte ze vriendelijk naar de jongen die ondertussen was begonnen met praten. Ze keek aandachtig naar zijn gezicht. Hij was een stuk groter als zij, vandaar dat ze op keek. Om het haarzelf gemakkelijk te maken stapte ze op de liggende jongen die een kreunend geluid maakt. Zo zwaar ben ik niet, schoot er gelijk door haar hoofd. Ze bleef de blonde jongen aankijken. Op het compliment knikte ze.
,,De mijne ook niet", bracht ze lachend. ,,Maar die van hun wel", ze keek hierbij naar de dansende jongeren. Vervolgens schoot haar blik weer terug naar de jongen voor haar.
,,Heeft meneer misschien nog een naam", vroeg waarbij ze iets naar voren bukte? Zo moest ze nog meer omhoog kijken wat haar ogen groot en vragend maakte. Ze vond het namelijk wel zo eerlijk. Nu ze haar naam had vertelt, wilde ze die van hem ook weten. Bij haar wachtten bleef ze de nog naamloze jongen aanstaren.
Profiel bekijken
Yuri

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Sing.   zo jun 06, 2010 4:01 pm

Yuri keek kalm naar het meisje dat kleiner dan hem was. Hij hoorde haar woorden. "Knap, je ergens voor inzetten waar je niets om geeft..." zei hij kalm. De jongeren waren aan het dansen. De ene meer overdreven dan de ander. Yuri keek naar het meisje. "Euh....Yuri..." zei hij kalm. "En die van jou?" vroeg hij. De valm op zijn hand verdween en hij keek kalm naar Tsunami. Zijn wat oranje ogen gingen naar de dansende jongeren. Hij grinnikte. Wie gaat er nu hier dansen. Yuri danste uberhaupt niet. Kalm keek hij naar de lucht. De zon scheen fel, zijn bron van energie was voornamelijk de zon. Zolang de zon scheen had hij geen limiet als het ging om zijn vuur. Als hij niet voldoende eet kon hij het in de nacht niet gebruiken. Hij keek naar Tsunami. Hij zweeg. Hij was stil maar daarmee niet onvriendelijk.
Profiel bekijken
Tsunami

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Sing.   zo jun 06, 2010 4:42 pm

Yuri, herhaalde ze in gedachte. Vervolgens vroeg hij haar om haar nam. Ze zou zweren dat ze zich zojuist had voorgestelt, maar blijkbaar niet. Het was blijkbaar in de menigte gebeurd, misschien vroeg daar iemand om haar naam? Ze grinnikte, ze was namelijk helemaal vergeten. Daarna keek ze op naar de jongen, die Yuri bleek te heten.
,,Tsunami", antwoordde ze toen waarbij haar ogen zich fijnknepen tot halve maantjes. ,,Mijn naam is Tsunami", herhaalde ze om het helemaal duidelijk te maken. Ze had het namelijk al vaker gehad dat mensen haar naam alleen niet snapte. Ze dachtte dan aan een vloedgolf. Maar nee. Het was gewoon haar naam, meer niet. Tsunami keek kort naar zijn handen, daar verdween het vuur. Pas toen besefte Tsunami dat ze nog steeds op de jongen stond. Ze stapte rustig af waarna ze hem overeind hielp.
,,En wegwezen jij", riep ze hem nog na voordat hij verdwenen was tussen de rest van de groep.
,,En wat brengt jou hier", vroeg ze vervolgens. Ondertussen kreeg zij zelf ook de neiging op te dansen. Toch hielt ze zich in. Yuri had er blijkbaar ook geen behoefte aan, vandaar dat ze het er bij liet zitten.
Profiel bekijken
Yuri

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Sing.   zo jun 06, 2010 4:58 pm

Yuri keek kalm rond. "Tsunami?" herhaalde hij haar nadenkend. Hij hoorde haar herhalingen. Hij had het toch goed begrepen. Maar toch had hij even getwijfeld over haar naam. "Aparte maar mooie naam..." zei hij. "Heb je ook wel eens van die vloedgolven aan woorden..." zei hij plagend. Het was niet vervelend bedoeld. Om er niet verder op door te gaan ging hij door op haar vraag. "Ik? Ik was gewoon nieuwsgierig naar de zang..." zei hij kalm. "Bovendien hoop ik ook nog de rest van de groep te vinden..." zei hij kalm. "En wat drijft het om hier te gaan zingen. Beetje populair worden?" vroeg hij kalm en grinnikte. Hij zag de jongens nog af en toe omkijken naar Tsunami. Alsof ze interesse in haar hadden. Hij rolde kort met zijn ogen. Jongens konden soms zo opdringerig zijn tegenover meisjes. Hij voelde zich er anders in. Hij voelde of een meisje hem leuk vond of niet. Vond ze dat niet, dan ging hij het niet eens proberen.
Profiel bekijken
Tsunami

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Sing.   zo jun 06, 2010 6:13 pm

,,Dankje", antwoordde ze gelijk na het compliment. Vaak bij de eerste woorden wist Tsunami namelijk al wat de hele zin zou zijn. Zo kon ze snel antwoorden en door gaan naar de volgende woorden. T'is namelijk best vermoeiend, alles eerst aflezen, dat omzetten in woorden, de gestelde woorden samenvoegen en dan pas, helemaal aan 't eind, eindelijk, reageren! Vooral het aflezen kostte haar de nodige tijd -tenzij ze de zin al wist-. Ze grinnikte inhoudend over zijn woordgrap. Zo had ze er wel meer gehoord. Ze knikte op zijn uitleg. Logisch.
,,Nee, ik vind het gewoon leuk om te zingen", bracht ze opgewekt. ,,En als mensen het boeiend vinden, vind ik het zeker de moeite waard om het met andere te delen", ze keek hierbij opnieuw naar de andere die nog altijd niet gespopt waren met dansaen. ,,En ja, met de aandacht is ook niets mis", lachtte ze. Ze voelde telkens een aantal ogen op haar gericht. Natuurlijk jongens. Infeite had ze er een hekel aan, aan dat 'soort'. Ze sprak dan ook niet over die aandacht, meer over de 'praat aandacht'. Zoals het gesprak wat ze nu met Yuri volgt. Het was altijd leuk mensen te ontmoeten, dan had je teminste iets te doen.
,,Ben jij trouwens nieuw", was haar eind vraag waarbij ze enkele jongens een korte blik gunde?
Profiel bekijken
Yuri

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Sing.   zo jun 06, 2010 6:32 pm

Yuri keek kalm naar Tsunami zonder te weten dat ze doof was. "Leuk om te zingen?" zei hij. "Ik blijf liever op de achtergrond. Aandacht was leuk, maar niet teveel. Kalm keek hij naar Tsunami. "Enigzins." zei hij kalm. "Dit gebied is wel nieuw voor me..." zei hij kalm. Zijn ogen gingen naar de menigte. Hij zuchtte. Kalm keek hij naar Tsunami. Hij keek kort rond. Hij wist niet wat hij moest doen. Hij zou het wel geweten hebben als hij bij de rest van de groep was. Hij stopte zijn handen in zijn zakken en nam een houding aan die zei dat hij niet veel te doen had. Kalm keek hij naar. "Maar verder vind ik de weg wel op mijn gevoel..." zei hij kalm.
Profiel bekijken
Tsunami

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Sing.   zo jun 06, 2010 6:47 pm

,,Tuurlijk is het leuk, anders zou ik het niet doen", lachte ze uitbundig waarbij ze handen gebruikte. Eigenlijk deed ze dat altijd wel tijdens het praten, haar handen gebruiken. Het was zegmaar, nog net geen gebarentaal.
,,Niet dat ik hier al lang ben", voegde ze toe aan zijn woorden over nieuw zijn. Zij was hier namelijk ook nog geen maand. Ookal had ze al een aantal gebieden bezocht, en een aantal mensen ontmoet, echt veel wist ze er niet van af. De gebieden kenden ze alleen op bepaalde stukken, en met de mensen had ze 9 van de 10 keer een 'hoi-doei relatie'. Ze keek na haar gedachte weer op naar Yuri. Hij was halverwege een zin waardoor ze 'm niet helemaal begreep. Vandaar dat ze er ook niet op reageerde.
,,Houd je niet van dansen", vroeg ze toen ze in haar hoofd terug sloeg op het feit dat Yuri niet danste. ,,Of durf je het niet", lachte ze erachter aan waarbij ze weer iets neer voren bukte met haar bovenlichaam.
Profiel bekijken
Yuri

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Sing.   di jun 08, 2010 10:03 pm

Rustig luisterde Yuri naar de woorden van Tsunami. "Ah zo, ik ben er ook nog maar net..." zei hij kalm. "Ik ben niet een feestbeest..." zei hij kalm. Hij was dan wel lui, vriendelijk en behagend. Maar daar kon je een verlegenheid aan vast plakken. Yuri was altijd al verlegen geweest. Alleen de TBSE was de groep waar hij daar geen last van had. Hij was in grote groepen altijd verlegen en ongemakkelijk. Alleen met iemand kon hij soms zichzelf teveel uitleven. Maar dat deerde hem niet. Het maakte hem zoals hij was. "Bang? Nee hoor..." zei hij en grinnikend achter aan. Hij had wel vaak dat hij snel schrok en angstig kon zijn. Ook zoiets wat typisch hem was. Maar dit waren momenten dat het nacht was. Overdag had hij nooit angst. Kalm keek hij naar Tsunami. "Maar ga je niet door mij tegenhouden...als je wilt dansen moet je dat wel doen..." zei hij glimlachend.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Sing.   

Sing.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Het park-
Ga naar: