Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Walking and thinking about him.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yana

Anime profiel
Leeftijd: 17 years.
Partner: Yuri, you're my prey!
Krachten: I can read minds | I could split myself | I drive you crazy and play with youre life.

BerichtOnderwerp: Walking and thinking about him.   di jun 08, 2010 9:45 pm

Een blond meisje liep rustig door het verboden woud. Ze had een hoed op en rare kleren aan. Ze had witte handschoenen aan. Rond haar vinger draaide een zwart pistool. Haar donkere ogen keken emotieloos om haar heen. Ze was al 1 iemand tegengekomen, Ryuuka. De broer van een beste vriend van haar. Ze wist alles nog. Alles dat haar een beetje verandert had. Ze zuchtte en zag alles nog voor haar.

Een blond meisje rende door het woud. Een jongen liep achter haar aan. Het meisje keek even achterom en lachtte. Ze schrok toen ze een duw voelde en viel op de grond met de jongen naast haar. Ze giechelde even en keek naar de lucht. Ze waren echt de beste vrienden, niemand kon hun uit elkaar halen. Na een tijdje liepen ze samen weer naar hun huis, ze woonden naast elkaar. Het meisje gaf hem een knuffel en haar moeder stond al te wachten met een glimlach. Een enge man kwam aangelopen en trok Caim bij haar weg. De moeder van het meisje slikte en riep haar dochter meteen terug. Yana bleef staan en keek naar Caim die ook naar haar keek. Ze voelde hoe ze meegetrokken werd door haar moeder die thuis vluchtig begon in te pakken. "Mam, wat doe je?" vroeg haar zachte schattige stem. Haar moeder negeerde het en trok haar mee de auto in. Ze laadde de spullen in en startte de auto. Het meisje keek uit het raam naar haar beste vriend, met tranen in haar ogen. De jongen keek naar haar vanuit zijn kamer en zwaaide haar gedag..Voor altijd..

Yana schrok op en zuchtte diep. Vreselijk was het die afscheid. Ze liep verder en stak het pistool weg. Ze was slecht maar af en toe kon ze erg kwetsbaar zijn. Zeker op momenten als deze. Ze wist dat Caim hier ook was, ze zou hem vinden. Ze kon eigenlijk niet zonder hem. Haar uiterlijk was veranderd maar toch. Ze keek rond en hoorde voetstappen. Ze wachtte af tot ze iemand zag.

[Ik&Caim]
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Caim

Anime profiel
Leeftijd: 25 jaar.
Partner: I don't care about the gender
Krachten: Vuur, schaduw en steen.

BerichtOnderwerp: Re: Walking and thinking about him.   di jun 08, 2010 10:00 pm

Caim sloop zachtjes door het verboden woud. Hij had zijn zinnen gezet op een hert een stukje verderop. Het puntje van zijn tong ging langzaam lang zijn lippen als hij dacht aan de ijzeren smaak van het rauwe, bloederige vlees. Geruisloos stapte hij dichterbij tot het hert ineens ergens van schrok en ervandoor was gegaan. Caim gromde zachtjes een verwensing. Zijn felle rode ogen keken om zich heen om de onruststoker die zijn prooi had weggejaagd te zoeken. Uiteindelijk zag hij haar staan. Een blond meisje in een wit kostuum. Viel niet te missen. Nou ja, als zij zijn pooi weg joeg. Dan zou zij zijn voedingsbron voor vandaag maar worden. Caim zette zich af en trok een sprint. Doordat hij nu in het verassing element was had hij een kleine voorsprong. Hij haalde het meisje neer en klemde haar heupen tussen zijn benen. Hij greep haar polsen stevig beet zodat ze haar pistool niet zou kunnen gebruiken. Hij zag niet dat het Yana was. Als hij het wist, had hij haar nooit iets aangedaan. Maar nu had hij honger en was hij merendeel van zijn geheugen kwijt. Dus dit meisje onder hem was voor hem nu alleen maar eten.
Profiel bekijken
Yana

Anime profiel
Krachten: I can read minds | I could split myself | I drive you crazy and play with youre life.

BerichtOnderwerp: Re: Walking and thinking about him.   di jun 08, 2010 10:05 pm

Yana liep kalm verder. Opeens zag ze een hert rennen en keek hem droog na. Die had ze niet gezien. Ze liep verder en hoorde opeens iets. Net toen ze haar omdraaide werd ze besprongen. Ze voelde de grond tegen haar rug en snoof. Ze keek en zag dat het een jongen was. Ze voelde zijn benen rond haar heupen geklemd. Net als zijn handen die hij stevig beet had. Ze kon bijna niet bewegen. Ze snoof en keek de jongen aan met haar emotieloze blik. "Wat moet je van me?!" siste ze geirriteerd naar hem. Ze had nog niet door dat het Caim was. Ze trok even hard tegen maar hij was sterk. Hij was dan ook groter en ouder, dat had ze al gezien. Ze probeerde te trappen maar kon niets raken. Ze vloekte even binnensmonds en keek de jongen aan.
Profiel bekijken
Caim

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Walking and thinking about him.   di jun 08, 2010 10:16 pm

Een klein psychopathisch glimlachje verscheen om Caims lippen toen hij zag dat het meisje geïrriteerd raakte. Net zoals hij al jaren deed als hij iemand ontmoette hield hij zijn hoofd even schuin. Dat deed hij zelfs als kind al. Een vreselijke gewoonte vond hij dat maar nu liet hij zich gaan. Hij boog wat voorover zodat zijn gezicht op enkele centimeters afstand was van het gezicht van het meisje. ''Dat kan ik je wel zeggen, maar ik heb geleerd niet te spelen met mijn eten'' zei hij kil en psychopathisch grijnzend met lage stem. Als klein jongetje had hij nooit echt een hoge stem gehad maar het was nog erger geworden nadat hij de baard in de keel had gekregen.
Profiel bekijken
Yana

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Walking and thinking about him.   di jun 08, 2010 10:19 pm

Yana keek hem aan en snoof even. Ze wilde hem uitschelden maar hield haar in. Ze keek naar hem en merktte dat hij zijn hoofd even schuin hield. Wacht eens.. Die gewoonte deed haar denken aan iemand. Aan het verleden, aan haar vroegere vriend... Caim. Ze bekeek de jongen en meteen schoten de beelden door haar hoofd. Ze bleef stil en keek in zijn ogen. Ze deed niets meer en keek hem aan. "Caim?" vroeg ze zachtjes en keek hem aan. "Ik ben het... Yana" zei ze stil. Ze wist niet dat ze hem zo zou tegenkomen, wat bezielde hem? Zo was hij vroeger toch helemaal niet? Wat was er gebeurd met haar vriend?
Profiel bekijken
Caim

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Walking and thinking about him.   di jun 08, 2010 10:31 pm

De grijns was compleet van zijn gezicht geveegd toen het meisje zijn naam zei. Hij wou haar net vragen hoe ze dat wist toen ze zichzelf voorstelde. Yana herhaalde het echoënd in zijn hoofd. Herinneringen flitste voorbij. Het kleine blonde meisje waar hij altijd mee speelde. Arturo die het altijd liever niet had. Ze had naast hem gewoond kwam hem te boven. Zelfs hun afscheid herinnerde hij zich. ''Yana'' herhaalde hij zachtjes haar naam. Toen pas besefte hij dat hij haar nog steeds stevig klem hield. Verschrikt, als door een wesp gestoken sprong hij van haar af. ''Wat doe jij hier?'' vroeg hij zachtjes en terughoudend aan haar. Vanbinnen voelde hij zich vreemd, was dat hoe vrolijk voelde. Hij geloofde het niet echt. Caim kon niet langer vrolijk zijn. Die emotie was gestorven toen Arturo zijn geest had gebroken.
Profiel bekijken
Yana

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Walking and thinking about him.   di jun 08, 2010 10:39 pm

Yana keek hem aan. Ze hoorde dat hij haar naam zei en knikte zachtjes. Ze krabbelde overeind toen hij van haar af sprong. Ze keek hem aan. "Ik ben naar hier moeten komen van mijn moeder. Sinds ons afscheid leef ik hier. Maar ik verschuil me al een lange tijd" vertelde ze hem kalm en keek hem aan. Ze herkende hem niet echt. Hij had zo anders gedaan. Zo was hij vroeger niet. Rustig kwam ze dichterbij en streek met haar hand even over zijn wang. Haar donkere ogen keken in de zijne. "Wat is er met jou gebeurd? Zo deed je vroeger nooit Caim. En je weet dat je me alles kan vertellen" zei ze zacht en keek hem rustig aan. Diep in haar hart had ze hem gemist. Ze zuchtte even en keek nog steeds naar Caim.
Profiel bekijken
Caim

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Walking and thinking about him.   wo jun 09, 2010 9:49 am

Toen Yana dichterbij kwam zette Caim zich schrap. Toen ze zachtjes zijn wang aanraakte stapte hij direct achteruit en bij haar vandaan. Zijn rode ogen flitsten over haar heen om haar beter te bekijken. Iets wat hij net net had kunnen doen toen hij bovenop haar had gezeten. Dat hij haar vergeten kon zijn. Ze ook wel behoorlijk veranderd maar had nog een paar onmiskenbare trekjes van vroeger. ''Vroeger is voorbij Yana. En alles is opeens een stuk minder geworden'' zei hij zachtjes en plotseling erg schor. Hij slikte even en probeerde de smaak van gal weg te krijgen uit zijn mond. Dat had Arturo wel uit hem geslagen, om andere mensen te vertrouwen en dingen te vertellen. Mensen waren zakken bloed met botten en een beetje vlees. Ze waren anders dan hij en hij was hier om de machtige onder hen te dienen en de zwakken te doden. Arturo was ook een mens, maar Arturo was niet zwak. Caim kon zelf haast niet geloven dat Arturo ook een zak bloed met botten en een beetje vlees was.
Profiel bekijken
Yana

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Walking and thinking about him.   wo jun 09, 2010 3:06 pm

Yana merktte dat zijn meteen achteruit stapte. Ze trok haar hand terug en zuchtte even. Ze bleef hem aankijken in zijn rode ogen. Ze hoorde wat hij zei en hoorde zijn schorre stem. Ze voelde dat er iets mis was. Dat er iets gebeurd was toen zij vertrokken was. Meteen liep ze naar hem toe en drukte ze hem tegen een boom. Natuurlijk erg voorzichtig want hem? Hem kon ze geen pijn doen, nooit. "Arturo he?" vroeg ze dan en herkende het gezicht nog. Een rilling liep over haar rug en ze zuchtte eens diep. "Wat heeft hij met je gedaan? Ik vermoord hem" zei ze zacht, lichtjes kwaad. Niemand deed iets met haar vrienden!
Profiel bekijken
Caim

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Walking and thinking about him.   wo jun 09, 2010 3:47 pm

Caim kromp in elkaar, alsof Yana hem wou slaan, toen ze hem tegen de boom aandrukte. Zijn blik hield hij alert gericht op haar. Hij ademde alsof hij hyperventileerde en je kon zijn borstkas duidelijk snel op en neer zien gaan. Nog een trekje waardoor Caim onderscheid maakte in ras als menselijk. Zijn ademhaling kon vele malen sneller dan dat van een mens. Hij ademde normaal gesproken al sneller dan de normale ademhaling snelheid van een mens maar nu leek het wel of hij minstens èèn keer per seconde adem haalde. Zijn fel rode ogen boorde zich in die van Yana toen ze de naam uitsprak die Caim het meest vreesde. ''Ga niet naar hem zoeken Yana. Arturo zal Yana pijn doen. Dat kan Caim niet aan zien'' zei hij haast fluisterend. Hij had amper door dat hij in de derde persoon was gaan praten. Meestal deed hij dat alleen bij Arturo. Caim dacht dat hij het had afgeleerd, maar het kwam nu weer omhoog.
Profiel bekijken
Yana

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Walking and thinking about him.   wo jun 09, 2010 4:04 pm

Yana merktte dat hij in elkaar kromp maar hield hem tegen de boom aan. Rustig en kalm. Zijn reacties.. Ze herkende hem gewoon niet meer. Ze hoorde de reactie. Had hij ooit bij haar al in derde persoon gepraat? Ze zweeg even en zuchtte diep. "Caim.. Hij heeft je wat gedaan en ik zal je helpen" zei ze kalm en keek in zijn rode ogen. "Rustig maar Caim. Hij zal me geen pijn doen, ik zal hém pijn doen" zei ze kalm en zette een stap achteruit. Ze liet hem los en keek even rond. Ze zuchtte even en keek weer naar Caim.
Profiel bekijken
Caim

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Walking and thinking about him.   do jun 10, 2010 9:18 pm

Caim bleef Yana aankijken. Het was onmogelijk om dingen voor haar verborgen te houden. Net als Satsuki leek ze dwars door hem heen te kijken. Zijn binnenste te kunnen zien. Caim richtte zijn blik naar de grond terwijl hij Yana hoorde praten. Maar hij keek met een ruk weer op toen ze zei dat ze Arturo pijn zou gaan doen. ''Alstjeblieft Yana, doe dat nou niet. Arturo zal je.....je kunt niet tegen zijn krachten op. Zelfs ik kon het niet. Arturo is sterk, te sterk vrees ik'' zei Caim haast fluisterend. Hij was verard nu hij Yana weer terug zag. En hij wist niet goed wat hij moest. Hij wou het Arturo betaald zetten voor alle pijn en leed die hij had aangericht. Maar hij wou niet dat Yana daarvan de dupe werd. Ach, hij wou zoveel. Maar alles leek hem nu zo onbereikbaar ver weg. Caim zuchtte zachtjes. Hij had nog niet eens gemerkt dat Yana hem alweer had losgelaten.
Profiel bekijken
Yana

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Walking and thinking about him.   do jun 10, 2010 9:26 pm

Yana keek hem aan en zweeg even. Ze hoorde wat hij zei en keek hem aan. Ze glimlachtte even en kwam dichterbij. Ze legde haar handen op zijn schouders en keek in zijn rode ogen. "Caim. Ik ben ook veranderd. Ik ben niet zomaar een meisje, ik.. Ik heb ook dingen die ik makkelijk gebruiken kan" zei ze zacht en keek in zijn ogen, nog steeds. "Ik krijg hem wel, wacht maar. Hij moet jou geen pijn doen, dan zal ik hem pijn doen" zei ze en liet hem maar los. Ze zette zuchtend een stapje achteruit en keek even naar de grond. Ze voelde haar zo anders bij Caim. Die goede band was nog sterker geworden. Hij was echt leuk maar hij.. Wat als hij haar ook leuk vind? Hoe moest ze dat dan vertellen van Yuri en de spelletjes?
Profiel bekijken
Caim

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Walking and thinking about him.   do jun 10, 2010 9:44 pm

Toen Yana haar handen op zijn schouders legde, keek Caim even tussen zijn zwarte lokken door naar haar. Hij vond het lief van haar dat ze zich zijn lot zo aan trok. ''Ik wil niet dat Arturo jou pijn doet. Dat is alles'' fluisterde hij zacht tegen haar. Hij gaf niet toe dat hij om Yana gaf. Nog niet als geliefde, dat gevoel kende hij namelijk nog niet. Maar wel meer dan om anderen. En wie weet, misschien zou Caim later nog wel leren echt te houden van iemand. En hij zou het niet zo erg vinden als die iemand Yana zou zijn. Wat betreft de liefde was Caim totaal niet kieskeurig. Hij viel op zowel jongens als meisjes. Het ging hem om het karakter en de persoonlijkheid. De sekse deed er voor hem verder niet veel toe. Ineens keek Caim op. Hij was dat zwaarmoedige gepraat zat. ''Heb je zin om iets te doen?'' vroeg hij kalm.
Profiel bekijken
Yana

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Walking and thinking about him.   do jun 10, 2010 9:51 pm

Yana keek hem aan en hoorde wat hij zei. "Caim. Ik wil niet dat hij jou nog meer pijn doet" zei ze zacht. Haar donkere ogen keken in de zijne. Ze glimlachtte even maar wende haar blik even af. Ze zuchtte diep en keek even om haar heen. Ze keek dan weer rustig naar Caim toen hij wat vroeg. Hij vroeg of ze zin had iets te gaan doen. Ze haalde even glimlachend haar schouders op en knikte. "Is goed" zei ze rustig en keek hem aan. Ze wilde hem nog vertellen over het spel maar langs de ene kant durfde ze dat niet. Was ze bang dat hij kwaad of gekwetst zou worden. Al wist ze niet heel zeker wat hij van haar vond. Toch wilde ze gewoon niet liegen en wilde ze vertellen wat zij voelde. Al wist ze niet wanneer ze dat moest zeggen. Ze keek rond en dan weer naar Caim. "We kunnen gaan zwemmen" zei ze en grijnsde eventjes.
Profiel bekijken
Caim

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Walking and thinking about him.   do jun 10, 2010 10:27 pm

Caim reageerde niet terug op Yana's woorden. Enkel in gedachte deed hij dat. Hij bleef haar aankijken, wachtend op antwoord. Hij had het gevoel dat ze iets verzweeg. Dat er iets was wat ze hem zou willen vertellen maar dat ze dat niet durfde. Het zorgde ervoor dat Caim ook bleef zwijgen. Ze leek hem een beetje verward. ''Als jij dat graag wilt doen is dat goed hoor'' zei hij toen ze voorstelde te gaan zwemmen. Caim was voor een deel gemaakt uit vuur. Water was dus niet zijn favoriete element. Maar als Yana graag wou gaan zwemmen dan zou hij dat feit wel even aan de kant zetten. Daarbij betrapte hij zichzelf erop dat hij zich voorstelde hoe Yana er in bikini uit zou zien. Of ze dan nog steeds net zo mooi als nu was. Moest haast wel.
Profiel bekijken
Yana

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Walking and thinking about him.   do jun 10, 2010 10:29 pm

Yana keek hem aan en zweeg ook een tijdje. Even dwaalden haar gedachten opnieuw af. Het beeld van Yuri kwam in haar hoofd. De zoen, de slang, het vertrouwen. Ze schrok en zette even een stap achteruit. Toen pas hoorde ze het antwoord van Caim. Ze knikte snel en zette een zwak glimlachje op. Ze gaf hem een kus op zijn wang. Haar hart sloeg sneller toen ze dit deed. "Ik ga even langs thuis, ik zie je zo wel" zei ze zacht en gaf hem nog een kneep in zijn hand. Ze draaide haar om en liep dan rustig weg. Ze dacht weer aan dingen maar probeerde haar gedachten helemaal naar Caim te schuiven.

[Ik maak topic Wink]
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Walking and thinking about him.   

Walking and thinking about him.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Onderwereld :: Het verboden woud-
Ga naar: