Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

[RPG] Twilight: Breaking Eclipse!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Ryuuka

Anime profiel
Leeftijd: 19 jaar
Partner: I'm a lonely freak.
Krachten: Googeltrucs; ???

BerichtOnderwerp: [RPG] Twilight: Breaking Eclipse!   vr jun 11, 2010 11:24 am

Hallo iedereen,

Een vriendin van mij heeft pas een nieuw rpg aangemaakt. Dit omdat ik het graag wilde. Er zijn namelijk wel Twilight Rpg's, maar geen goede. Vaak is het alleen en forum en laten de leden het RPG schieten. Daarom besloten wij om eens een goede aantemaken. Hij is nu nog niet helemaal af(11 juni 2010) maar dit zal spoedig veranderen. Ik en mijn vriendin Laura, zijn druk bezig om er een leuke en goeduitziende site van te maken.
Het RPG waar jij je eigen vampier of wolf kunt zijn, of natuurlijk gewoon mens kan blijven. Er zijn jou al enkele mensen voor gegaan, nu ben jij aan de beurt! Ben jij een Twilight fan, en ben jij gek van RPG, voeg je dan bij dit forum. Het kan namelijke en tegek fourm woorden, als mensen zich maar aanmelden. Dus aan jou de vraag? Will you join us???

http://breaking-eclipse.forumotions.net/forum.htm

Hoop je snel te zien in de bossen^^
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Satsuki

Anime profiel
Leeftijd: 17 (Naja, eigenlijk 117)
Partner: Dunt need.
Krachten: Kan gedachten lezen, kogels of andere vage wapens hebben geen effect, kan onzichtbaar worden.

BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Twilight: Breaking Eclipse!   vr jun 11, 2010 3:59 pm

HET IS AF!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

[RPG] Twilight: Breaking Eclipse!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sunlight by twilight. Almost by midnight.
» Woud spreuken opzoeken.
» Bekend onbekend
» [RPG] Wolfpack
» It's been a long, long time..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Informatie :: Off-game :: Sites-
Ga naar: