Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Paardrijden

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Leilla

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar.
Partner: - But it is happening so fast!
Krachten: Helen en water 'besturen'.

BerichtOnderwerp: Paardrijden   do jun 24, 2010 7:28 pm

Er lag een dun laagje sneeuw over het gras en op de hekken die de vele weilanden aanduiden. De zon zat verstopt achter een dikke wolkendek en slechts enkele zonnestralen kwam achter de wolken vandaan ook al was het klaar lichte dag.
Leilla liep rustig in een kort jurkje naar het weiland waar haar paard in stond, in haar hand had ze een halster met teugels. Vandaag had ze leren laarzen aan en haar jurkje was beige getint. Haar laarzen zaktten bij elke stap een klein stukje in het laagje sneeuw. Toen Leilla eindelijk bij het weiland was zochten haar ogen haar paard. Daar, midden in het weiland, stond haar paard te grazen. Het was een witte hengst met krullende manen. Het was een mooi paard, althans dat vondt Leilla. Toen het paard zag dat zijn bereider en baasje eraan kwam liep hij in draf naar haar toe. Een glimlach sierde haar gezicht en ze stak haar hand uit om het paard over zijn neus te aaien. Bij het aanraken van de warme huid van de hengst snoof hij, de hengst, even. 'Rustig, ik ben het maar Prince.' fluisterde Leilla naar haar paard. Daarna liep Leilla naar de ingang van het weiland toe, de deed het hek open en haar paard rende op een drafje alweer naar haar toe. Ze aaide hem nogmaals over zijn snuit. Ze deed het halster bij de hengst om en maakte de teugels aan het halster vast. Ze deed het snel en soepel. Toen de teugels vast zaten glimlachtte Leilla even. Ze leidde haar paard het weiland uit en sprong op zijn rug. Een zadel had ze niet nodig, ze was het gewend om zonder zadel en cap te rijden. Ze spoorde haar paard aan en haar hengst draafde met haar op zijn rug over het gras. Leilla's haar wapperde in de wind en stiekem hoopte ze ergens dat ze met iemand anders een ritje kon maken, ze had namelijk nog maar zo weinig mensen ontmoet sinds ze hier naartoe was verhuisd...
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Naïla

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Playing with emotions is not a good decision is the choice you can take good enough ?
Krachten: Water is haar element

BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   do jun 24, 2010 9:57 pm

"Klik, klak, klik en klak", de hoefstappen van Heala klakten over de tenen grond. "Hup", spoorde Naïla haar aan en drukte haar kuiten tegen de buik van de spier witte merrie. "Flinke meid", beloonde ze haar en klopte op haar schouder als een schouderklopje. Toen de zon hoog aan de hemel scheen en Naïla over het weiland reed voelde ze hoe de wind haar haren naar achteren liet wapperen. Een heerlijk gevoel drong haar lichaam binnen. Buiten rijden zonder zadel en kopstuk vond ze heerlijk. Haar witte merrie Heala, waar ze zo op vertrouwde, kon vanalles en liet Naïla nooit in de steek. Ze waren een hecht team en vertrouwden elkaar ook. Daarom dat Naïla nooit eigenlijk echt zadels en kopstukken gebruikte voor te rijden. Toen Naïla in de verte een meisje zag staan keek ze raar op. Hmmm, ze zat ook op een paard. Zou Naïla het wagen dichterbij te komen? Luchtig haalde ze haar schouders op en draafde Heala aan om dichterbij het meisje te komen. "Hoi!", Zei Naïla vrolijk en reed naast het meisje dat ongeveer haar leeftijd. In schatten was NaÏla nooit goed geweest dus zelf wist ze niet echt of ze eigenlijk wel de zelfde leeftijd hadden. Ach ja, wat maakte dat ook weer uit. Leeftijd? "Naïla is de naam", zei ze vrolijk en aaide Heala over haar hals. "Braaf zo", prees ze haar en glimlachte. "Ze doet het zo goed op buitenrit", zei ze en liet een waterbal de lucht in vliegen met behulp van een kleine spreuk en een draai met haar handen. "Heb jij ook krachten net als ik?", vroeg ze geïnteresseerd in het meisje en was benieuwd wat haar antwoord was.
Profiel bekijken
Leilla

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   do jun 24, 2010 10:11 pm

Leilla spoorde Prince, haar hengst, nogmaals aan. Leilla besloot om op het teren brede pad te gaan rijden. Het klik klak van hoeven op de grond werd steeds iets luider, Leilla draaide zich om en keek over haar schouder. Ze zag een meisje, het leek iemand van haar leeftijd, op een spier wit paard. Net zo wit als haar Prince was. Leilla glimlachtte en trok de teugels even naar achter zodat Prince langzamer zou lopen en het meisje sneller naar haar toe kon komen. 'Hoi!' had het meisje vrolijk tegen Leilla gezegd. Een glimlach sierde Leilla's gezicht. 'Hay!' zei ze vrolijk tegen het meisje terug. Zij en het meisje reden nu naast elkaar op het pad dat tussen de vele weilanden door zigzagde. Het meisje stelde zichzelf voor als Naïla. Mooie naam vondt Leilla. Ze was te verlegen om dat tegen Naïla te zeggen. 'Ik ben Leilla.' stelde Leilla zichzelf aan Naïla voor. Alweer speelde er een glimlach op haar gezicht. Naïla toverde een waterbal en liet hem in de lucht vliegen. Leilla keek met haar ogen groot van verbazing naar de waterbal. Dat kon zij ook. Alleen dan op een andere manier. Leilla liet haar rechterhand van de teugel glijden en liet een waterbal uit de grond omhoog rijzen. Leilla glimlachtte even naar Naïla en liet haar waterbal in de waterbal van Naïla gaan zodat het één grote waterbal werd. Leilla liet de grote waterbal aan Naïla over en streek even met haar hand over de hals van haar paard. 'Ja, dat en ik kan helen.' zei Leilla tegen Naïla. Ze glimlachtte nogmaals en streek een pluk haar uit haar gezicht. 'Ben jij al lang hier in Anime?' vroeg Leilla daarna aan Naïla, ze klonk geïnteresseerd. Dat was ze ook. Haar blik ging even langs de omgeving, het was rustig en er was gelukkig nog geen eind van het pad in zicht...
Profiel bekijken
Naïla

Anime profiel
Partner: Playing with emotions is not a good decision is the choice you can take good enough ?

BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   do jun 24, 2010 10:20 pm

Naïla glimlachte zachtjes en hoorde wat ze zei. Eerst wat onzeker maar daarna goed rechtuit. "Leilla", herhaalde ze de naam en knikte tevreden. "Mooie naam", zei ze alsof ze de gedachten van Leilla kon lezen. Een grote glimlach speelde rond haar mond. "Het is een mooie dag vandaag om eens buiten te gaan rijden dacht ik dus ja. En ja, ik ben toch wel al een jaar of vier hier in Anime. En het bevalt me hier prima! Zeker bij de vondst van Heala, mijn witte merrie", zei ze en glimlachte waarna ze een klein gehinnik hoorde van Heala. "Ja ja, je hebt je naam gehoord hé", zei ze en grinnikte. "Paarden...Haha", lachte ze en keek naar Leilla die een waterbal uit de grond liet reizen en naar haar waterbal liet gaan. "Sjiek!", zei ze en grijnsde waarna ze haar handen als een kommetje maakte en de grote waterbal omzette tot een grote waterdraak waarna ze de waterdraak in een grote golf over een struik liet gaan en uiteen spletchte. "Ziezo, die struik heeft ook weer eens wat water", zei ze en lachte. De natuur vond ze zo belangrijk dat ze ook maar voor elke plant of boom wel eens wat water erom heen liet gaan. "En jij. Bevalt je het hier ook zo als ik?", vroeg ze nieuwsgierig. Het was een mooi meisje met blonde lange haren. Een stuk knapper dan mij natuurlijk. Dacht ze en haalde haar schouders op. Ze was nu eenmaal lelijk!
Profiel bekijken
Leilla

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   do jun 24, 2010 10:31 pm

Leilla hoorde Naïla zeggen dat ze haar naam mooi vond. Meteen sloeg ze haar ogen neer en verscheen er een roze blos op haar wangen. 'Dankjewel.' fluisterde Leilla, ze was bang dat haar stem oversloeg en dat ze er dom uit zou zien. Zeker met haar nu roze geworden wangen. Ze wilde niet dat Naïla zou denken dat ze stom en oppervlakig was. Een zucht verliet haar keel en ze voelde het bloed weer een beetje uit haar wangen wegtrekken. 'Ja, dat dacht ik ook. Vandaar dat ik maar een ritje ging maken op Prince.' zei Leilla daarna een stuk zelfverzekerder, ze keek even naar Naïla en glimlachtte toen. 'Paarden zijn leuke wezens.' stemde Leilla in en ze klopte Prince even op zijn flank. Het paard briesde tevreden. Naïla liet de waterbal, die ze tot waterdraak had gevormd, in een golf over een struik gaan. Leilla knikte. 'Zo hoort dat.' zei Leilla tegen Naïla. 'Ik ben pas een paar maanden hier in Anime. En ja, het bevalt me hier prima! Beter dan bij mijn ouders thuis.' zei Leilla kort daarna tegen Naïla, ze lachtte even luchtig. Vanuit haar ooghoek zag Leilla dat Naïla haar schouders ophaalde. Ze fronsde haar voorhoofd even en besloot om te vragen of er iets was. 'Naïla, is er iets?' vroeg Leilla zacht, ze probeerde de nieuwsgierigheid in haar stem te verbergen.
Profiel bekijken
Naïla

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   do jun 24, 2010 10:40 pm

Naïla glimlachte warm en zag hoe haar wangen wat blosjes kregen en ze haar ogen neersloeg naar de grond. "Ach, je bent knap en hebt een mooie naam, dat kan je nu eenmaal niet bergen hé", zei ze en lachte waarna ze haar een zachte por tegen haar schouder gaf. "En ja, zo hoort dat. De natuur is één van de belangrijkste dingen in mijn leven", zei ze en voelde hoe Heala plots een bok gaf en boos met haar hoeven over de grond schraapte. "Ja, jij bent ook héél erg belangrijk meid", zei ze en zag hoe Heala tevreden hinnikte en verder stapte. "En najah, er scheelt niet veel hoowr. Alleen dat ik me zelf heel erg lelijk vind", gaf ze eerlijk toe en probeerde Leilla's blik op te vangen. Verder spoorde ze Heala wat aan en klakte met haar tong. "Een galopje?", vroeg ze en lachte waarna ze Heala over een kronkelend paadje liet gaan en vervolgens naar een groot weiland leidde. "Perfecte plaats, hup Heala, go!", zei ze en lachte luidkeels waarna ze benen gaf en haar in een soort van 'verlichtte zit' zette en een tintelend gevoel in haar kwam. "Zalig", zei ze toen ze uitgeraasd was en ze Heala naar een stap liet gaan en haar aan aaitje gaf over haar schouder. "Heb jij hier familie? Ik anders niet. Najah, voor je het zou vragen. Ik heb daar niet veel problemen mee. Dan heb je tenminste niet van de onderwijzers achter je rug die je op de vingers tikken als je misschien een minuut of twee te laat bent op een stom familie feest dat o zo saai is!", zei ze en grinnikte. Toen Naïla eens goed in ademde rook ze van alle lekkere geuren van appelbomen. "Mmm", zei ze zachtjes toen ze een appelboom tegen kwam en er een stuk of vier afplukte. "Eentje voor Heala, eentje voor Prince, eentje voor Leilla en eentje voor mij", zei ze toen ze iedereen een appel had gegeven.
Profiel bekijken
Leilla

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   do jun 24, 2010 10:54 pm

Leilla glimlachtte even. 'Ik begon gewoon té verlegen.' zei Leilla daarna luchtig, ze grijnsde even kort naar Naïla. Naïla vond de natuur in haar leven heel belangrijk, dat vond Leilla ook. Dat was immers belangrijk voor het leven. Leilla knikte even en spoorde Prince even aan. 'Kijk Prince, je bent bijna net zo wit als Heala.' zei Leilla tegen Prince, voorzich zag Leilla een veulen van Heala dat een exacte kopie van Prince was met de spier witte kleur van Heala. Leilla lachtte even. Kort daarna zei Naïla dat ze zichzelf lelijk vond. Leilla nam Naïla goed in zich op, ze had lang steil haar met een aparte maar mooie kleur. Haar ogen waren mooi en pastte goed bij haar gezicht. Leilla schudde haar hoofd van 'nee'. 'Ik vind je juist wél mooi.' zei Leilla en haar stem klonk zelfverzekerd, bij Naïla in de buurt voelde ze zich ook zelfverzekerd. Ze glimlachtte even naar Naïla. Naïla en Heala gingen in galop. Leilla grijnsde en spoorde Prince aan. Prince kon hard renen en het dan ook nog eens lang volhouden en in galop gaan vond hij geweldig. Prince hinnikte even tevreden. 'Nee, mijn familie woont ergens anders. En ik heb het ook niet zo op ouders, ze bemoeien zich overal mee!' zei Leilla tegen Naïla. Na een tijdje gaf Naïla iedereen een appel, de paarden ook inbegrepen. Leilla glimlachtte dankbaar en nam gretig een hap van de appel. Het smaaktte zoet en was sappig. Voor een seconde sloot Leilla haar ogen even. Toen ze haar ogen weer opende keek ze weer naar Naïla. 'Ik mag jou wel.' zei Leilla oprecht tegen Naïla. Ze beschouwde haar nu al als een vriendin. 'We moeten vaker eens wat afspreken.' zei Leilla kort daarna tegen Naïla, ze glimlachtte even en hoopte dat Naïla hiermee zou instemmen. Op een kleine afstand van hen stond een grote boom waar je lekker in de schaduw kon zitten. Ze keek even naar Naïla. 'Zullen we onder die boom gaan zitten en daar verder kletsen?' vroeg Leilla nieuwsgierig aan Naïla. Leilla trok de teugels wat naar achter en Prince minderde onwillig vaart.
Profiel bekijken
Naïla

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   vr jun 25, 2010 5:47 pm

Naïla knikte. "Ja, daarom dat ik ook na mijn tiende het huis verliet om mijn eigen krachten te verkennen en mijn eigen leven te beginnen. Eerst was het nogal wat raar. Als tienjarige besef je ook nog niet zo veel van het leven. Maar ik wende eraan, en vond het zelf nog leuk ook!", zei ze en grijnsde waarna haar mondhoeken wat krulden en er kleine blosjes op haar wangen verscheen. "Als jij zegt dat ik mooi ben zal het wel waar zijn zeker", Naïla lachte enthousiast en keek diep in Leilla's ogen. Ze waren diep blauw, net als de hare! Net een klein beetje donkerder misschien maar dat speelde nou totaal geen rol! "Ik mag je ook wel! Jij bent denk ik de eerste die ik tegen kom in Anime die leuk, knap en grappig vind!", Naïla gaf Leilla een kleine knuffel en zag hoe Heala verontwaardig naar haar keek. "Jahaa, ik snap je wel. Jaloerse bok!", zei ze en stak haar tong naar Heala uit. Naïla vond het altijd grappig met haar paard wat te staan sollen. Alleen vond Heala dat altijd veel minder grappig. "Ach, 't was maar een lol meis", zei ze en gaf Heala ook een kleine knuffel. "Mij goed, onder die boom is het tenminste niet zo warm! Ik haat de hitte hier! Niet dat ik niet van zon houd, maar te veel is niet meer uit te houden", zei ze en lachte om haar eigen woorden. Nou ja, ze mocht toch wel zeggen wat er van vond toch? Toen NaÏla zich liet zakken aan de boom liet ze nog wat plaats over voor Leilla. "Zalig is het hier!", zei ze en lachte. Naïla legde een lange grijze pluk haar achter haar schouders en blies eens luid. "Je bent leuk!", floepte er op eens uit. Naïla lachte en kreeg de slappe lach. "Sorry, dat floepte eruit!", zei ze en bestudeerde Leilla's gezicht nogmaals een keer. Knap en mooi! NaÏla zuchtte zacht en dacht even na. Vond ze nu echt meisjes knapper dan dat ze jongens knapper vond? Even dacht ze heel diep na maar kwam op de conclusie dat ze op meisjes viel. Nou ja, wat was er nou mis met lesbiennes? Naïla haalde haar schouders op. Toch niets?
Profiel bekijken
Leilla

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   vr jun 25, 2010 6:01 pm

Leilla glimlachtte bij het horen van Naïla's verhaal. 'Ik ging op mijn vijftiende verjaardag uit huis, dan besef je best veel van het leven.' zei Leilla met een glimlach, ze was blij dat ze uit huis was gegaan anders had ze Naïla niet ontmoet. Ze zuchtte even en schudde haar hoofd, ze grijnsde. 'Vind je mij grappig? Jij bent zeker de leukste thuis?' zei Leilla lachend, ze voelde plotseling een kleine knuffel van Naïla. Haar wangen werden weer een beetje rood ook al vond ze het fijn dat Naïla haar een knuffel gaf. 'Ja, inderdaad het is vandaag te warm om niet in de schaduw te zitten.' stemde Leilla in en ze sprong van haar paard af. En nam plaats naast Naïla onder de boom. Ze hoorde opeens Naïla's stem: 'Je bent leuk!'. Leilla glimlachtte en dit keer bloosde ze niet. 'Dankje! Maar jij bent nog veel leuker hoor!' zei Leilla tegen Naïla en ze gaf Naïla een stevige knuffel. Het gevoel dat Leilla al eerder had gehad overweldigde haar weer, ze was lesbisch en ze had het gevoel dat ze Naïla leuk begon te vinden. Echter schaamde ze zich hier niet voor, wat maaktte het nou uit dat een vriendin van je lesbisch is? Ze glimlachtte even naar Naïla. 'Als het zomer is moeten we een keer naar het strand gaan.' zei Leilla vrolijk. Vroeger toen ze nog niet wist dat ze een lesbienne was zei ze altijd tegen haar vriendinnen: 'Kom we gaan lekkere jongens spotten op het strand!'. Maar dat zei ze nu natuurlijk niet, niet nu ze op meiden viel. Leilla ging liggen in de schaduw van de boom en keek naar Naïla. 'Ik wil dat je weet dat ik een lesbienne ben.' zei Leilla en ze keek naar Naïla terwijl ze dat zei, ze probeerde haar blik te doorgronden...
Profiel bekijken
Naïla

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   vr jun 25, 2010 6:19 pm

Naïla knikte zacht en begon het wat warm te krijgen. Niet van gewoon de hitte maar van het gevoel dat zich in haar buik rond speelde. Nee, niet nu. Niet nu! Dacht ze jammerend en schudde haar hoofd. Ik ben toch niet verliefd? Dacht ze nogmaals en voelde hoe haar buik tintelde. Oké, ik ben verliefd. Ging er door haar hoofd heen. Toen ze plots Leilla hoorde spreken glimlachte ze even ongemakkelijk. Maar, zei ze nu dat ze lesbisch was? Een gelukzalige glimlach verscheen op haar gezicht. Oké, Naïla mocht ook niet te hard van stapel lopen. "Ehm, ik ook", biechtte ze eerlijk op en schoof wat ongemakkelijk met haar voet over de grond. Ergens voelde ze zich dolblij maar wist wel wat haar te wachten stond. Verliefdheid op een meisje die misschien niet op haar was. En kon het nog erger? Verliefd worden op een vriendin die je zelf als een beste vriendin beschouwde? "Nou, wat gaan we nu doen?", vroeg ze en lachte. Toen ze in de verte plots een grote rivier zag keek ze lachend naar Leilla. "Zullen we?", vroeg ze en wachtte niet op het antwoord en liep al naar de rivier. Ze deed haar T-shirt nog net uit en liet haar ook uit haar rokje glijden. Toen ze in haar blauwe sexy bikini outfit zat sprong ze in het water en lachte toen ze boven kwam. "Kom erbij!", zei ze en dook onder en zag vervolgens allemaal visjes zwemmen. "We hebben alvast vis!", zei ze en nam in één twee drie een vis boven water. "Ach, ik heb geen zin in vis", zei ze beteuterd en liet de vis het water weer in gaan.
Profiel bekijken
Leilla

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   vr jun 25, 2010 6:30 pm

Naïla zei dat zij ook lesbisch was. Een golf van geluk ging door Leilla heen, dat was geen probleem meer. Alleen bracht het een ander probleem met zich mee. Leilla draaide met haar een vinger een pluk haar rond. Wat als zij nou echt verliefd werd op Naïla en dat Naïla niet op haar was. Er ging een rilling over Leilla's rug. Nee, dat mocht niet gebeuren. Ze haalde even diep adem en keek naar Naïla. Naïla was alles wat Leilla nodig had, zelfs hun namen pastten bij elkaar! Leilla duwde die gedachte weg en glimlachtte zwakjes naar Naïla. Naïla vroeg of ze gingen zwemmen. Leilla knikte meteen zonder erbij na te denken dat ze geen bikini bij zich had of onder haar jurkje aan had. Ze slikte en zag dat Naïla haar shirt uit trok en haar rokje naar beneden liet glijden. Leilla keek snel de andere kant op, maar bedacht zich dat Naïla ook een lesbienne was. Leilla keek naar Naïla en zag tot haar schrik dat ze een blauwe sexy bikini droeg. 'Sexy!' zei Leilla zonder er echt bij na te denken. Toen ze beseft had wat ze had gezegd lachtte ze even. En ze stond op en liet haar jurkje van haar afglijden, dan ging ze maar in haar ondergoed, inclusief string, zwemmen en ze rende naar Naïla toe. Soepel sprong ze in het water en grijnsde ze naar Naïla. 'Nee, ik heb ook niet zo'n trek in vis.' zei Leilla en ze dook onder water, het water was helder en ze zag Naïla's onder lichaam heel duidelijk, ook de vissen en bodem waren heel duidelijk. Leilla glimlachtte toen ze weer boven kwam naar Naïla. 'Wedstrijdje?' vroeg ze aan Naïla. Ze grijnsde even en ging klaar staan om een snelheids wedstrijdje zwemmen te beginnen.
Profiel bekijken
Naïla

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   vr jun 25, 2010 6:45 pm

NaÏla lachte en hoorde een korte 'sexy' van Leilla. "Haha!", Naïla lachte en zag hoe Leilla met haar BH en string het water in sprong. "Fwiet fwoew", floot ze lachend naar haar. "Nog sexyer", zei ze en lachte om haar uitspraak. Toen ze merkte dat ze een beetje té aan het doen was sloeg ze haar ogen neer en hield haar blik strak op het golvende water liggen. Toen ze de vrolijke stem van Leilla hoorde fleurde ze meteen al wat op. Blij omdat ze op een ander onderwerk begon begon ze wat te spetsen in het water en knikte instemmen. "Ik verlies toch altijd", zei ze en lachte waarna ze luidkeels 1,2,3 riep en op drie als een gek begon te lopen op weg naar de overkant. En zoals verwacht werd ze weer laatstes. "Typisch", zei ze met een domme beteuterde grijns op haar gezicht en liet een klein pruillipje zien. "Haha", lachte ze en keek naar Leilla. Weer diezelfde kriebels in haar buik lieten haar opzij kijken. Toen ze merkte dat haar Bikini topje wat scheef hing en je half haar borst zag keek ze schamend de andere kant uit. Ooh wat was het gênant! Snelm trok ze haar bikini stukje weer goed en kon haar zelf wel doodslaan van schaamte.
Profiel bekijken
Leilla

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   vr jun 25, 2010 6:57 pm

Leilla lachtte en streek een pluk haar achter haar oor. 'We zien wel wie er wint.' zei Leilla tegen Naïla en ze knipoogde even. Er kwam een gek gevoel in haar buik. Vlinders. Leilla zuchtte, ze kon zich niet tegen de liefde verzetten. Ze merkte toen het wedstrijdje afeglopen was dat ze had gewonnen. Leilla glimlachtte even naar haar beste vriendin. Ze had gelijk gehad. 'Je kent jezelf wel goed hé' zei Leilla lachend en ze legde even haar hand op Naïla's schouder. Leilla sprong met een salto naar achter in het water en toen ze weer boven water kwam zag ze dat Naïla's bikini topje scheef zat, haar halve borst was ontbloot. Leilla werd rood en keek snel de andere kant op. Toen Naïla haar topje weer goed had gedaan keek Leilla haar weer aan. 'Ik heb niks gezien hoor' zei Leilla lachend en ze spetterde even in het water. Een glimlach sierde haar gezicht en ze dook onder water en zwom een klein stukje met de vissen mee. Toen ze weer boven water kwam plakte haar haar aan haar lichaam. Ze schudde even haar hoofd en haar haar bewoog toen soepel mee en plakte niet meer aan haar lichaam. 'Zo.' zei Leilla zachtjes toen ze klaar was met haar haar schudden.
Profiel bekijken
Naïla

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   vr jun 25, 2010 7:11 pm

Naïla keek even blozend naar het water maar lachte daarna snel weer. "Sorry", zei ze snel en grinnikte. Naïla spetterde wat water naar Leilla en knikte. "Ik ken mezelf als de beste", zei ze en zwom ook onder water waarna ze het water weer uit kwam en een dubbele schroef het water in dook. "Zalig", zei ze toen ze weer boven kwam en grinnikte waarna ze het water nogmaals uit kwam en in haar bikini melig wat aan het lopen was. "Koud koud koud!", zei ze lachend en sprong dan het water weer binnen. "Raar maar waar, ik krijg het opeens warmer in dit water", zei ze lachend en voelde eens goed de temperatuur van het water. Alhoewel het water eigenlijk koud was vond ze het opeens warm. Toen ze merkte hoe dat kwam sloeg ze zichzelf zacht in het gezicht? Domme ik...Zuchtte ze in zichzelf en wilde vechten in haar gevoelens maar wist dat dat niets zou uit helpen. Haar gevoelens gingen naar Leilla, een knappe meid van haar leeftijd en niet naar een andere meid. NaÏla zuchtte zachtjes en voelde hoe haar lichaam dichter bij dat van Leilla ging en hoe ze een grote tinteling ion haar buik voelde. Haar hart klopte in haar keel en Naïla boog zich ietwat naar voren in de richting van Leilla's lippen en sloot haar ogen al. Zou dit wel juist zijn? Vroeg ze zichzelf af.
Profiel bekijken
Leilla

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   vr jun 25, 2010 11:27 pm

Leilla lachtte en schudde haar hoofd even. Gekke meid was die Naïla. Ze glimlachtte naar haar en maakte nog een salto in het water. Het water was koud, maar ze inmiddels aan de nogal lage temperatuur gewend. 'Huh, hoe kan dat nou?' vroeg Leilla met een grijns aan haar beste vriendin. Ze nam nog een duik en zwom een paar meter onder water. Al snel kwam ze weer boven water, ze zag dat Naïla zichzelf in het gezicht sloeg. 'Niet jezelf slaan!' zei Leilla op een bevelende toon tegen haar. Een glimlach sierde haar gezicht en ze spetterde wat water naar haar toe, gewoon voor de lol. Leilla merkte na een tijdje dat Naïla naar haar toe kwam, een raar gevoel welde op in haar buik. Ze draaide haar hoofd weg toen ze merkte dat Naïla's hoofd dichter naar haar hoofd toe kwam. Zij was er nog niet klaar voor en ze bloosde. 'Sorry, Naïla. Ik ben er nog niet klaar voor.' zei Leilla zachtjes tegen haar beste vriendin ze draaide haar hoofd naar haar toe en probeerde haar reactie op te vangen. Ze glimlachtte even naar haar en gaf haar een vriendschappelijke kus op haar wang. 'Ik vind je wel heel aardig hoor.' zette Leilla haar kusje kracht bij, een glimlach sierde voor de zoveelste keer haar gezicht. Kort daarna maakte Leilla nog een salto in het water en spetterde ze even naar Naïla...
Profiel bekijken
Naïla

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   vr jun 25, 2010 11:35 pm

Naïla keek even teleurgesteld om en zag dat ze haar gezicht draaide en wat naar haar sprak. "Sorry, ik", even wou ze vanalles zeggen maar kwamen er maar geen woorden. "Uh..", Naïla wist even niet wat te doen en sprong zonder nog iets te zeggen het water uit en liep zo snel ze maar kon naar Heala. Alsof het engste wezen achter haar aan zat liep ze nog sneller. "Heala buig!", beval ze snel en zag hoe Heala door haar knieën zakte en wachtte totdat Naïla op haar rug zat en ze dan in volle galop voorbij alle bomen raasden. "Nee, hoe stom kan ik zijn!", schreeuwde ze luid uit en besefte dat weglopen geen zin had. Maar ze kon niet naders. "Hoow Heala, hoow", zei ze na een tijd heel ver te hebben gegaloppeerd. "Rustig meis", zei ze zacht en voelde hoe de bewegingen van Heala trager werden. Naïla stapte af en liet een grote waterbal tegen de boom aanknallen. "Ik haat mezelf!", Gilde ze er nog achter. Heala legde sussend haar neus tegen haar wang. "Liefje toch", zei ze zachtjes en gaf haar een dikke knuffel. Natuurlijk was Heala de allerbelangrijkste in haar leven, die weigerde nooit iets en zei niets, maar ze zei wel veel door haar lichaamsstaal. Naïla liet een luide zucht horen. "Wat heb ik gedaan...", zei ze zachtjes en knuffelde Heala.

{Dramatic girl XD}
Profiel bekijken
Leilla

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   vr jun 25, 2010 11:43 pm

Leilla keek stomverbaasd toe hoe Naïla weg liep. In haar natte bikini op Heala, haar merrie, staptte en weg gallopeerde. 'Wacht!' had Leilla nog terug geroepen, ze stak haar hand uit. Naïla leek niet te stoppen en Leilla sprong het water uit. Ze rilde en rende naar haar jurkje en schoenen toe. Ze trok haar jurk over haar natte ondergoed aan en stopte haar voeten onhandig in haar laarzen. Ze rende naar Prince toe die voorzichtig naar haar hinnikte. Ze stapte op Prince en gallopeerde achter Naïla aan. Zij had een voorsprong en Prince deed zijn uiterste best om Heala in te halen. Na een tijdje minderde Heala vaart en reed Leilla weer naast Naïla. 'Ik wilde je niet beledigen. Ik ben er gewoon nog niet klaar voor.' zei Leilla oprecht tegen Naïla, ze probeerde nogmaals haar blik te doorgronden. Alweer lukte dit niet. Een zucht verliet haar keel en ze legde haar hand losjes op de schouder van haar beste vriendin. 'Zullen we terug gaan om je kleren te pakken?' vroeg Leilla op een kalme toon aan Naïla en ze minderde wat vaart...
Profiel bekijken
Naïla

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   vr jun 25, 2010 11:53 pm

Naïla keek naar Leilla en liet een kleine zucht horen. "Sorry, ik heb je waarschijnlijk zo vernederd en je vertrouwen in mij geschonden", zei ze zachtjes en keek haar bijna niet aan. Ze sloeg haar ogen naar de grond en voelde de hand op haar schouder. Het tintelend gevoel in haar buik was weer te voelen. Nee, ik mag geen gevoelens voor haar hebben. Dacht ze en schudde haar hoofd meteen. Toen ze hoorde wat Leilla zei knikte ze moeizaam. Ze sprong terug op Heala en probeerde wat te kalmeren. Toen Naïla haar blauwe jurk in de verte al zag met haar blauwe teen slippers deed ze haar kledingstuk snel aan en liet ook haar voeten in de slippers glijden. "Sorry voor daarnet, ik was wat over mijn toeren. Gevoelens zijn niet tegen te houden", sprak ze zacht maar hield haar blik naar de grond. Want als ze weer keek in haar ogen voelde ze de drang naar Leilla opborrelen. Nee, dat mocht ze niet nog een keer overkomen. Eén keer die fout maken was al erg genoeg, laat staan ze twee keer maken. Naïla haalde luchtig haar schouders op. Wat ze nu zouden doen was voor haar een vraag. Misschien was het beter om elkaar een volgende keer te zien. Maar dan zou Naïla zich nog slechter voelen dus dat zou ze ook niet gaan doen.
Profiel bekijken
Leilla

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   za jun 26, 2010 12:57 pm

Leilla keek naar Naïla, even wist ze niets te zeggen of te doen dus sloeg ze maar haar ogen neer. 'Nee, ik voel me niet vernederd. Op de een of andere manier voelde het goed, maar ik ben er gewoon nog niet helemaal klaar voor. Het is nog té vroeg hiervoor denk ik.' zei Leilla, daarna zuchtte ze even. 'En nog eens nee, mijn vertrouwen in jou is niet geschonden. Ik heb juist het idee dat je meer vertrouw dan eerst.' zei Leilla en de oprechtheid in haar stem was duidelijk te horen, normaal zou ze glimlachen maar dat deed ze nu niet. Ze wilde niet dat Naïla zich ongemakkelijk zou gaan voelen. 'Zand erover.' zei Leilla en ze glimlachtte dit keer wel. Ze wilde Naïla in de ogen kijken maar ze hield haar ogen stak op de grond gericht. 'Het is al laat, zie ik je een andere keer weer?' vroeg Leilla even en ze glimlachtte even naar Naïla. Ze stak haar hand op als teken van begroeting en gallopeerde op Prince weg...
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   

Paardrijden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Boots aka Laars x]
» Sportdag paardrijden op schoool