Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

The Red Inferno

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Astarte

Anime profiel
Leeftijd: 22
Partner: geen
Krachten: doe een gokje

BerichtOnderwerp: Re: The Red Inferno   za jul 17, 2010 9:42 pm

Astarte was erg blij met de bescherming van Anjin, want zonder was ze er nu al twee keer aangegaan. Hoewel dat in de komende dagen nog kon komen zowel door een ongeluk met een motor en anders omdat er nog wat meer demonen zouden komen. Het antwoord van Anjin over betaling beviel der niet ze hield er niet van om bij iemand in de schuld te staan want zo voelde dat voor haar, en als die betaling weigerde voor haar verblijf hier zou die dat waarschijnlijk ook doen voor haar rijlessen omdat hij niet de papieren had die zeiden dat hij haar mocht leren rijden. Dus ja daar zou ze nog iets op moeten bedenken.

Ze volgt Anjin naar boven en bewondert de kamer die donker is ingericht maar toch ook wel gezelig is, er verschijn een glimlach op Astarte haar gezicht als Anjin de opmerking maakt dat het een beetje veel is omdat hij eerder nog had gezegt dat hij zich al het materialistische kon veroorloven. Dit was enkel het bewijs er van en ze kreeg het idee dat hij zich er een beetje voor schaamde maar dat was moeilijk te zeggen ze kent hem nog niet goed genoeg en bij oude wezens was het zoiezo lastig. Het idee om zich even lekker op te frisse stond der wel aan en zich onveilig voelen deed ze niet want Anjin gaf haar een heel veilig gevoel.

"Hoe zagen die 'vriendjes' er uit dan weet ik welke ik van de lijst kan schrappen." vraagt ze als reactie om zijn vraag. "Het is namelijk zo dat hij nog wel meer vriendjes heeft en dat geld ook voor de geen die net hebt afgemaakt. Wat tot mijn spijt ook kan betekenen dat ik je dus in de nesten heb gewerkt want je wilt niet weten tot wat voor dingen somigen van hun instaat schijnen te zijn." verteld te Anjin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Anjin

Anime profiel
Leeftijd: 13,965 jaar oud
Partner: -
Krachten: Zie Profiel

BerichtOnderwerp: Re: The Red Inferno   zo jul 18, 2010 12:04 am

"Het waren simpele vuurdemonen, niets wat ik niet aankan.. Ze zijn van Genesius, een verhuurder van manschappen, niet echt iemand om bang voor te zijn, vind ik zo..", merkt Anjin op, voor hij een beeld begint te maken van Genesius, een zwarte man met gele ogen en een 'G' op zijn voorhoofd. "Hij is één van de velen die dit soort wezens verhuren, maar ze merken ze altijd. Het kan makkelijk zijn dat er meer komen, maar je hoeft er niet bang voor te zijn, vuur kan ik wel hebben.. Genesius heeft weinig aanbod voor de rest, dus tenzij je oude vriend meer kennisen in de Onderwereld heeft, ben je vrij veilig!", legt Anjin verder uit, voor hij het beeld van Genesius wegwappert, de vlammen overspringend van hand tot hand. Anjin kende veel wezens uit de Onderwereld, maar vreesde er maar enkelen. Deze wezens werden vaak niet gehanteerd door de huurlingdemonen, maar er waren uitzonderingen. Hij zou het afwachten en wat onderzoek plegen, als het toch het geval bleek te zijn, dat de Demoon meer contacten had dan alleen Genesius.

"Oh, het bed is trouwens nog schoon, ik slaap hier normaal niet.. Dus je hoeft niet bang te zijn dat er op dat bed iets is gebeurd..", merkt Anjin lichtjes lachend op, voor hij even rondloopt in de meditatiekamer en er wat papieren en een vreemde pen verzamelt. "Ik neem aan dat je nu even een douche of een bad neemt? Ik zal in deze kamer blijven, mocht je me nog iets willen vragen.. Als er iets binnendringt zal ik het wel tegenhouden voor hij de badkamer bereikt.", verzekert hij haar, voor hij het papier voor zich legt en in een lichte trans begint te tekenen. Anjin had vaker van deze buien, wanneer hij wat leek op willekeurige strepen neerzette op papier. Later bleek het de blauwdruk te zijn van iets wat een enorme revolutie voort zou brengen, een kunstwerk zou worden, of een beeld van de toekomst was. Het is ook vaker een wapen geweest, dat hij in een nabije toekomst zou vinden.

Dan legt Anjin het papier opzij en begint hij zichzelf op te drukken, de spieren in zijn lijf lichtelijk opzettend, wanneer hij extra druk op zijn lijf laat neerkomen, terwijl hij zichzelf nog steeds omhoog blijft drukken. Lichtjes beginnen de tekenen op zijn lichaam licht te geven, terwijl de wierrook in diverse symbolen vorm aannemen. Zijn haar verwisselt lichtjes van kleur, tot het bijna geheel zwart is en er kleine witte vleugels op zijn rug groeien, die lichtjes heen en weer schuddelen en hem van de grond af tillen. Als hij weer staat, heeft hij nog steeds zijn ogen gesloten, terwijl zijn vleugels zich om zijn armen wikkelen. Dit was de vorm die hij in een veel vroegere tijd droeg, de Engel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

The Red Inferno
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Stad-
Ga naar: