Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

'Yo

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Anjin

Anime profiel
Leeftijd: 13,965 jaar oud
Partner: -
Krachten: Zie Profiel

BerichtOnderwerp: 'Yo   wo jul 14, 2010 10:04 am

Heya, de naam die ik al heel mijn leven draag is Mike, ik ben een gestoorde leraar in opleiding van 20 jaar :3

Ja mensen, leraar! Vrees! VREES!! :O Engels, dat wel.. Dat betekent; lekker lazy voor de klas rondhangen, toch?

Nouja, ik RP al eventjes, maar in het Nederlands, is toch altijd even wennen.. Dus ik zal niet altijd meteen antwoorden..

Oja, ook leuk, ik ben onofficieel zegmaar de zwager van Nicole/Nini/Lyra/Yuuki/enz enz enz :O

Ik heb de meest zwartgallige humor die draait op leedvermaak en sarcasme, het liefst gepaard :3

Ook ik ben een beruchte gamer, ook al las ik vroeger veel meer dan ik computerspelletjes speelde.. (Zomg, hoorde die Vroegâh :O Ik word echt oud..)

Voor ik me nog ouder ga voelen, zal ik maar ophouden mezelf voor te stellen, als er nog vragen zijn, netjes je hand opsteken en vragen maar :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Kira

Anime profiel
Leeftijd: Looks like 18
Partner: Nein!
Krachten: Death Note [Inclusief Shinigami Eyes]. Some kind of death magic. Transform in a Huge Black Wolf.

BerichtOnderwerp: Re: 'Yo   do jul 15, 2010 1:53 pm

*Steekt hand omhoog*

Dit forum begint dood te lopen --'

Meneer (A)
U zei dat u tot nu toe wel had geRPGd maar niet in het Nederlands.
Is het zo veel lastiger in het Engels?
Nu snap ik dat u leraar Engels ben [of gaat worden], maar dan nog x]

Mvg, Quinty aka Kira, moderator Anime ^^.

Tyf o.O Sinds wanneer ben ik zo beleeft XD

Do you still believe in God and Heaven...
Don't do that.
'Cause. I'm The God of The New World!

Coach van HIS
Profiel bekijken
Anjin

Anime profiel
Leeftijd: 13,965 jaar oud
Partner: -
Krachten: Zie Profiel

BerichtOnderwerp: Re: 'Yo   vr jul 16, 2010 9:24 pm

In het Engels heb je veel meer woorden tot je beschikking om dezelfde uitdrukking te schrijven, dus is het voor mij veel makkelijker om in het Engels te RPG'en. Dus als antwoord op je vraag; Ja, in het Nederlands is het veel lastiger om te RPG'en. Ik heb het ook in het Engels geleerd, maar oké Razz Dit is mijn kleine offertje voor Astarte zegmaar ^^
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: 'Yo   

'Yo
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Informatie :: Real Life-
Ga naar: