Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

This time...

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Celeste

Anime profiel
Leeftijd: 18
Partner: De liefde volgt mij niet.
Krachten: Beheersing over vuur en water. Kan ook helen.

BerichtOnderwerp: This time...   wo jul 14, 2010 10:31 am

De wereld is niet meer zoals de wereld geweest was. Nee de wereld is hetzelfde als ying en yang. De goeden en de slechten hebben nog steeds een sterke strijd. Deze strijd tussen zwart en wist, goed en kwaad en Ying en Yang zal nooit overgaan. Nee deze strijd zal altijd in de wereld rusten. Altijd zal er oorlog zijn. Nooit zal er vrede komen. Mensen die aan vrede kunnen denken zijn dromers. Ze dromen over de toekomst en hopen dat zij het verschil kunnen maken en deze wedstrijden zouden kunnen verhelpen, maar nee. Niemand zal het lukken vrede over de hele wereld heen te brengen. Nee altijd is er oorlog. Ja een land kan vrede hebben, maar altijd zullen er twee mensen zijn die elkaar haten en vechten tot de ander overlijd. Goed zal altijd blijven bestaan net zoals slecht geen een die goede of slechte mensen uit kan roeien. Door deze omstandigheden. Door deze gevechten in mijn eigen land ben ik op de vlucht geslagen. Ik zou de troonopvolgster geweest kunnen zijn, maar nee ik heb die kans laten stikken. Wie wil er nou een slechte koningin? Wie wil er nou dat ik op de troon kom? Ik ben tenminste een persoontje die alleen maar om zichzelf kan geven en die het liefst alle mensen ter wereld zou willen vermoorden. Zij zou overnieuw willen beginnen met een nieuw rijk. Een man en misschien kinderen die de kroon over zouden kunnen nemen. Daarom heb ik deze reis gemaakt. Ik ben opzoek gegaan naar een wereld helemaal voor mijzelf waar ik de heerster zal zijn en niemand anders, maar daarvoor ben ik op de verkeerde plek alleen nooit zou ik deze plek verlaten ik zal moeten vechten voor mijn rijk en dat zal ik doen ook.

Langzaam vloog een zwarte draak over dit rijk. Dit rijk die later misschien een nieuw leven zal krijgen. Dit rijk dat vernieuwd zou worden door de passagier op de zwarte draak. Deze passagier was diep in gedachten dat ze niet doorhad dat ze begonnen te landen op de plek waar ze het liefst zat, Het donkere verboden woud. Dit zou haar nieuwe rijk worden. Hier zou zij een groep mensen stichten. Zij zou het nieuwe kwaad worden niet wetend dat er al een nieuw kwaad over dit land rustte. Niet wetend dat vreemde wezens hier rondliepen en iedereen vermoorde die ze tegenkwamen. Niet wetend dat ze misschien wel in gevaar was in dit bos.

Ze stapte van de draak af en aaide hem over zijn kop. "Goed gedaan mijn jongen. Goed gedaan." zei ze glimlachend en pakte een touw uit de schoudertas en maakte die vast aan de draak en vervolgens aan de boom die er vlak bij stond. "Blijf hier mijn jongen ik zal het hier eventjes verkennen." mompelde ze eventjes en liep een beetje rond tussen een paar bomen door. Ze glimlachte eventjes gemeen. Ze genoot van deze duistere plek. Ze genoot van het donker dat hier heerste. Ze genoot van haar nieuwe leven wat hier zou beginnen. Ze zou alles opnieuw over doen, maar deze keer zou ze het goed doen. "This time..." mompelde ze met een gemene glimlach en liep weer terug naar haar draak en maakte op die open plek een kampvuurtje met wat droog houd. Ze glimlachte wat genoot ze van dit bos. Hier zou zij opnieuw beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
sumi

BerichtOnderwerp: Re: This time...   wo okt 27, 2010 2:34 am

Op geven moment kraakte er een takje en er kwam een neko-meisje aan lopen.
Met een gellukige blik op haar gezicht maar toch een leechte in ahar ogen liep ze met een katje naast zig op jouw af. 'Hallo mede-bos-genoot' groete ze. 'Ik ben sumi shikuri, een bewooner van dit bos, ik leef hier in een grot hier veder op'. Het katje liet een zacht miauwtje hooren, en alleen sumi kon eht verstaan. 'Ja kyra, ik weet het ze is een vreemdeling, maar ze hoeft niet slecht te zijn!' Kyra knikte gehoorzaam. 'Dit is kyra, mijn pet, ze is een draak maar ahar vaste vorm is kat, heb je honger?' sumi glimlachte en dacht: 'mieschien dat ik nu een vriendin kan hebben in dit woud en samen van dit woud, ons rijk kan maken'. Sumi haalde een konijn uit haar versleten, van konijn gemaakte tas. sumi glimlachte nog éen keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://sumi12345678910.hyves.nl/

This time...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Payback Time!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Onderwereld :: Het verboden woud-
Ga naar: