Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Een opdracht?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Viva

Anime profiel
Leeftijd: 18 als mens, maar 7 als dier
Partner: niemand voorlopig...
Krachten: ik kan in dieren veranderen met hun bloed, ik kan informatie ontfrutselen van iemand en een onbekende kracht.

BerichtOnderwerp: Een opdracht?   ma apr 20, 2009 4:38 pm

Viva sprintte razend snel rond door de bossen tot ze opeens bekogeld werd door een regen van pijlen.
Een raakte haar waarna ze omviel, snelle flitsen namen haar mee.
Even later kwam ze uit bij een immens groot kasteel die haar aan haar jeugd liet denken.
"Waar brengen jullie me heen?" vroeg ze maar spartelde niet tegen
Ze gingen de deur door die door terzielers werden bewaakt totdat ze bij een enorme binnenplaats kwamen en tenslotte een deur.
"Vrouwe van het duister, we hebben haar" zeiden ze tegen de niet goed zichtbare vrouw.
Ze lieten Viva vallen en gingen weg. "Zo, Viva, welkom in mijn palleis, je werkt nu voor me, wacht op nadere orders" zei de vrouwe.
"Ma.." haar stem stierf weg, en ze lag weer in het bos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

BerichtOnderwerp: Re: Een opdracht?   ma apr 20, 2009 5:30 pm

Ineens kwam Kovu tevoorschijn. Het bos was donker en er hing een dichtte mist. Je zag twee scherpe ogen en een grote schim liep naar Viva toe. Kovu ging zitten en keek naar Viva. Wat deed zij nou weer hier? Dacht hij en fronste even. Hij keek daarna even omzich heen en daarna weer strak naar Viva. Hij was nog steeds wat onduidelijk door de erg dichtte mist.
Profiel bekijken
Viva

Anime profiel
Leeftijd: 18 als mens, maar 7 als dier
Partner: niemand voorlopig...
Krachten: ik kan in dieren veranderen met hun bloed, ik kan informatie ontfrutselen van iemand en een onbekende kracht.

BerichtOnderwerp: Re: Een opdracht?   ma apr 20, 2009 8:51 pm

Viva kwam overeind, meteen merkte dat iemand er was.
"Wie is daar?"gromde ze zo wolfachtig mogelijk.
(Srry voor de korte post)
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Een opdracht?   

Een opdracht?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Onderwereld :: Ondergrondse gangen.-
Ga naar: