Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Vaulkra Rayne

Go down 
AuteurBericht
Vaulkra

Anime profiel
Leeftijd: 18
Partner: Try it, but it is a waste of time
Krachten: Goed met het pistool, andere krachten zijn voor hem nog geheim.

BerichtOnderwerp: Vaulkra Rayne   za sep 18, 2010 9:02 pm

Ik ben Vaulkra, mijn tweede naam is Rayne maar haast niemand kent die naam. Mijn achternaam blijft onbekend zolang ik hier nog rondloop in levende lijven. Niemand die me daarmee kan verraden, ik ben de enige die het weet.
Ik heb mijn achtiende jaar bereikt, sinds kort ben ik hier aangespoeld op het strand. Mijn trouwe pistool in zijn holster bij mijn zij, mijn kleren doorweekt, mijn haren vuil en warrig door het zeewater.
Mijn vrienden vonden me een slimme, stijlvolle, jongen die erg betrouwbaar is. Natuurlijk overdrijven mijn vroegere vrienden natuurlijk, ik moet toegeven ik ben niet de domste en denk liever eerst na voor ik doe. Een actie maken zonder erbij nadenken kan in mijn leven fataal zijn, of het was gewoon totaal zinloos en haalde geen resultaat en was verspilling van energie.

Voor ik hier aankwam zat ik nog op een boot, een cruiseschip waar ik met mijn vrienden een kleine pauze namen van ons gebruikelijke werk, Thanathos verslaan. Ik weet nog goed wat we aan het doen waren. Ik zat met Hyuuga te praten toen de boot als een gek begon te schudden. Ik keek over de reling van de boot en zag immens grote golven breken tegen het cruiseschip. Door het hevige geschommel kwam Angelique het dek op, haar zwaard lag al in haar hand. Een voor een keek ze ons aan en kwam toen naast ons staan om over de reling te kijken, wat was dit nou weer. Het kon geen Thanthos zijn, die puurslechte wezens konden toch niet in het water leven.. Nog voordat we ons brein konden breken over dit vreemde voorval kwam een golf zo hoog als je niet kon bedenken over het dek. Ik voelde mijn ribbenkast tegen de reling knallen en hapte zo een slok zeewater in. Onder de reling door werd ik mee het zeewater ingetrokken, mijn vingers konden de zachte huid van Angelique weg voelen glijden.
Vechtend voor mijn leven ben ik gaan zwemmen en probeerde ik bovenwater te blijven en het schip te vinden. Poging na poging duwde de zee me weer in zijn armen. Toen de storm leek te gaan liggen en ik meer dan tien seconde onderwater kon blijven zag ik het schip nergens meer. Het schip met mijn vrienden leken verdwenen in het niets.

Zonder weet of ik mijn zeeavontuur zou overleven ben ik gaan zwemmen, de zee leek me dit keer te willen helpen want ik had de stroom mee en het zwemmen was niet erg zwaar. Al snel vond een houten ton waar ik me stevig aan kon vastklampen en naar de kleine bruine stip in de verte zwom. Hier ben ik nu aangekomen. Als een half verzopen kat op het strand aangedreven.
Hier zal ik een tijdje moeten blijven, tot ik een weg terug vind.

Naam: Vaulkra Rayne
Leeftijd: 18
Lengte: 1,81 cm
Karaktar: Slim, bedachtzaam, betrouwbaar bij zijn vrienden.
Uiterlijk: Vaulkra Rayne
Krachten: Kan goed overweg met zijn pistool, verder denkt hij dat hij gewoon een jongen is met hersens.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Vaulkra Rayne
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Just friends ~ Rayne/Sasuke

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Informatie :: Jou personage-
Ga naar: