Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

sumi shikuri

Ga naar beneden 
AuteurBericht
sumi

BerichtOnderwerp: sumi shikuri   wo okt 27, 2010 2:11 am

Hallo iedereen.
Ik ben sumi shikuri.
Ik ben een neko (kat), angel (dark angel), vampier, inu (hond), en een normaal school meisje.
Ik ben 13 jaar oud 11 februarie word ik 14.
ik ben een meid!
En mijn hobby's zijn: lezen, tekenen en natuurlijk rpg'en op vann allerlij sites, dan ben ik begonnen op hyves, ook als sumi, ik ben ook een yuuki cross op hyves en een warrior cat genaam lichtpoot (lightpaw).

My story: Bij m'n geboorte werd ik gestoolen door demonen, ik ben ook op gevoed door demonen tot mijn 5de, als 5 jarig meisje was ik als supper slim en sterk. Ik wist dat ik geen mooi leven zoude leiden tussen de demonen. Zo ben ik weg gegaan, ik word nog steeds gezocht. Ik ben getraind door de natuur en andere wezems. Zo ben ik een krachtig meisje geworden, en vecht ik supper goed. Ik heb veel nare dingen mee gemaakt, waar ik liever niet over praat al doe ik het wel, zodat vrienden weten waar ik aan toe ben.

Ik hoop dat jullie nu genoeg weten!
Hebben jullie vragen, vraag het me.
Wil ik ze niet beantwoorden doe ik het ook niet!
Echte vrienden mogen me su-chan noemen!
Desnoods su-chii of su-san (persoonlijk vind ik su-san niet klinken dus doe dat alsjeblieft niet xD)

Xx sumi
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://sumi12345678910.hyves.nl/

sumi shikuri
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Algemene Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Informatie :: Jou personage-
Ga naar: