Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

een valstrik....

Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Shadow

Anime profiel
Leeftijd: 6 jaar
Partner: niet nodig!
Krachten: ik krijg ongeveer dezelfde kracht die mijn 'baas' heeft. Ik kies haar zelf en ik zal haar dan voor altijd dienen en haar voortbrengen naar andere gebieden.

BerichtOnderwerp: een valstrik....   vr apr 24, 2009 2:23 pm

Shadow vloog weg van het vuurkasteel en lande sierlijk op de bergen. Rond hem zag hij een kudde bokken grazen van het gras dat zich tussen de spleten van de rotsen doordrongen. Hij klapte zijn vleugels dicht en liep er geruisloos op af. De bok bracht zijn kop in de lucht toen hij iets hoorde. Bang raapte hij de kudde bij elkaar en bracht ze naar een veiligere plaats. Shadow nam zijn kans en sprong op een bok. Hij beet met zijn vlijmscherpe tanden in de gevoelige nek van de bok die meteen neerviel. De bok spartelde tot Shadow hem ene rakte klap gaf. Het bloed druipte op de grond en vormde een plasje. Shadow grijnsde. De rest van de bokken waren al weg. Hij nam ene grote hap en at het op. Daarna verstopte hij de bok in het struikgewas. Hij zette zich in de bloedplas en besmeurde zich erme. Het leke nu net of hij was aangevallen. Hij kuchte en probeerde een zo hulpeloos mogelijke huil te laten klinken. Als er iemand kwam had hij hem/haar. (Graag iemand die niet meteen wegloopt XD)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sarah

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar.
Partner: Quinten, Love U so much. ♥
Krachten: Wapens, liefde & kan je ware aard zien.

BerichtOnderwerp: Re: een valstrik....   vr apr 24, 2009 5:05 pm

Rustig kwam Sarah aanlopen, en ze keek om zich heen. Ze had 2 pistolen in haar handen, en was bereid ze te gebruiken. ''Wie is daar?'' vroeg ze toen droog, terwijl ze met haar pistolen voor zich verderliep. Toen ze shadow zag, keek ze hem ietwat gemeen aan.. Er was iets aan deze, wat ze niet vertrouwde, dus ze bleef haar pistolen vasthouden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shadow

Anime profiel
Krachten: ik krijg ongeveer dezelfde kracht die mijn 'baas' heeft. Ik kies haar zelf en ik zal haar dan voor altijd dienen en haar voortbrengen naar andere gebieden.

BerichtOnderwerp: Re: een valstrik....   vr apr 24, 2009 6:02 pm

Shadow bleef roerloos zitten en wachtte rustig af. Hij rook de geur van een ijzer-achtig ding en herkende het meteen. Hij moest oppassen. Dat was zeker. Hij opende zachtjes zijn ene oog en keek naar Sarah. "Mooie dingen heb je daar." Zei hij. Hij wist dat het niets uithaalde dat hij daar bleef liggen en zette zich terug recht. Hij klapte zijn vleugels bereid om een paar kogels te ontwijken door in de lucht te gaan. Zijn vacht was besmeurd met bloed van de bok. Hij zette zich neer en likte zijn poot. Hij gleed met zijn ogen richting Sarah. "En wat doe je hier zo alleen?" Vroeg hij zonder op te kijken.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sarah

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: een valstrik....   vr apr 24, 2009 6:04 pm

''Heb je er problemen mee?'' vroeg ze toen droog. ''De vraag is, wat jij hier zo alleen doet. Ik ben nooit alleen, ik heb een tweelingzus, laten we maar zeggen.. Zij kan hier komen, wanneer ik dat wil.'' Ze zuchtte even, ''En, ik heb pistolen en zwaarden, als verdediging, en aanval. Jij niet, verwacht ik.'' zei ze daarna kalm. ''Maarja, ik ben Sarah.''
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shadow

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: een valstrik....   vr apr 24, 2009 6:09 pm

"Dus als ik je aanval komt je zusje je redden. Hoe lief." Grijnsde hij gemeen. "En je hebt een zwaard en een pistool. Wow!" Hij zette een stap vooruit en lette op de pistolen. Een kogel en het kon gedaan zijn voor hem. "Ik? Ik zit hier lekker te baden in het bloed. suffie." Hij zette zijn kop recht. Nu was hij ongeveer bijna even groot als sarah. Hij zette zijn oren in zijn nek en bracht zijn onderlip naar boven. Hij liet een lichte speelse grom horen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

BerichtOnderwerp: Re: een valstrik....   vr apr 24, 2009 6:10 pm

Kovu stond geruisloos in de bosjes. Hij keek strak naar Shadow en het meisje. grijp haar dan.. nu is je kans dacht hij. Kovu hield zijn kop bij zijn poten en bleef nog steeds strak naar Shadow kijken.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sarah

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: een valstrik....   vr apr 24, 2009 6:11 pm

Sarah hield haar vingers nu klaar, ze hoefde maar met haar vingers één kleine beweging te maken, en Shadow had 2 kogels in zich. Toen ze de aanwezigheid van nog iemand voelde, schoot ze gelijk 2 kogels naar die richting, maar daarna stond ze alweer snel klaar om Shadow aan te vallen, indien nodig.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

BerichtOnderwerp: Re: een valstrik....   vr apr 24, 2009 6:13 pm

Kovu zag de kogels met hoge snelheid op zich af komen en hij verdween in het niets. Hij verscheen weer op dezelfde plek en bleef strak naar Shadow en het meisje kijken. Als Shadow echt slecht was kon hij dat nu bewijzen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shadow

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: een valstrik....   vr apr 24, 2009 6:17 pm

(hoeveel kogels heb je? gewoon effe om te weten altijd handig XD)

Shadow schrok en spitste zijn oren. Hij herkende de geur een beetje. Hij trok zich er niks van aan. "Twee kogels verspilt. Dat is nu jammer." Hij zette zijn nagels in de grond en begon te grommen. "Ik wed dat je niet zonder die dingen durft vechten of durf je het wel?" Hij stapte weer een beetje naar haar richting tot ze ongeveer maar een meter of twee van elkaar stonden. "Schiet dan? Als je zo graag iemand onschuldig wilt doden."
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sarah

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: een valstrik....   vr apr 24, 2009 6:19 pm

(Genoeg.)

Sarah keek weer in de richting van Kovu. ''Als je niet wilt zeggen wie je bent, doen we het maar zo.'' zei ze, en ze sloot haar ogen. Ze zag nu ieder levend wezen om zich heen, ook Kovu. ''Oke, Leeuw, kom tevoorschijn.'' zei ze toen kwaad. Daarna keek ze weer naar Shadow, haar pistolen stonden nog steeds op hem gericht. ''Waag het eens iets uit te halen.'' snauwde ze.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shadow

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: een valstrik....   vr apr 24, 2009 6:23 pm

"Waag het niet te schieten." Hij zette nog een stap naar voren en zette zich schrap. Nu moest het gewoon. Hij ontbloote zijn tanden en vloog naar boven. Hij liet stof komen door met zijn vleugels te flapperen. Nu kon sarah hem niet zien. Hij hoorde geweerschoten. Snel dook hij terug naar beneden en kon net één pistool pakken. Hij pakte het in zijn bek en beet er in. Het pistool ging kapot en knakte in twee. Hij vloog snel genoeg terug weg en probeerde de andere geweerschoten te ontwijken.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: een valstrik....   vr apr 24, 2009 6:25 pm

Kovu grijnsde en ging recht staan. Een vals lachje ontsnapte uit zijn keel en hij kwam rustig uit de bosjes gestapt. ''kijk nou ben je kwaad?'' vroeg hij vals. Zijn ogen stonden kil maar om zijn bek was een botte en valse grijns te zien. Hij keek naar Shadow die aanviel. Hij had een goede techniek.

Laatst aangepast door Kovu op vr apr 24, 2009 6:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sarah

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: een valstrik....   vr apr 24, 2009 6:26 pm

Sarah pakte snel haar zwaard. ''Ik voel je aanwezigheid, hoor.'' zei ze toen, en ze gooide haar zwaard naar Shadow, als het goed was, zou het zijn vleugel raken, en erin blijven zitten. Toen schoot ze nog een keer met haar andere pistool naar zijn kop.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shadow

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: een valstrik....   vr apr 24, 2009 6:30 pm

Shadow kon net op het nippertje de kogel ontwijken. Het zwaard was langs zijn vleugels geraasd en had een deel van zijn vleugels verwond. Maar hij kon nog steeds vliegen al ging het wat trager. Zijn ogen stonden vol vuur en haat. Tijd om van gedaante te veranderen. Hij vloog naar boven boven de wolken tot je hem niet meer kon zien. Als hij genoeg tijd had kon hij evolueren tot een sterker iemand. Hij vloog terug naar beneden en je kon nu een grotere zwarte wolf zien. (moet weg val me niet zoùaar aan!)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sarah

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: een valstrik....   vr apr 24, 2009 6:32 pm

Sarah keek hem kwaad aan. ''Nu..'' mompelde ze, en ze deed haar wapens weg, en hield haar handen voor zich. Een krachtige rode straal verscheen uit haar handen, die een explosie veroorzaakte.

(Tawg.)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kovu

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: een valstrik....   vr apr 24, 2009 7:16 pm

Kovu keek strak naar Sarah en hoorde de enorme klap. Hij deed een stap naar achteren en ging zitten. Een harde wind, door de kracht van de explosie vloog door zijn manen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aerynne

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: een valstrik....   zo apr 26, 2009 10:20 am

Aerynne kwam ongezien naar beneden gedaald.
der vleugels waren verdwenen en ze leek weer op een dood gewoon paard....
ze hoorde de explosie en zag een grote stof wolk.
ze galoppeerde er naartoe en keek voorzichtig de hoek om....
ze zag een meisje en een wolf in de struiken.
ze brieste en deed der oren in der nek.....
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shadow

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: een valstrik....   ma apr 27, 2009 1:58 pm

Shadow werd naar achteren gezwaaid. Met ene grote klap kwam hij tegen ene boom terecht. Verrast stond hij verbaasd recht. Dus ze heeft krachten. Hij grijnsde en liep er naar toe. Zijn ogen waren gericht op de pistolen. "Dus je hebt krachten?" Hij klapte zijn vleugel terug uit en steeg op. "Dus je kunt vechten zonder wapens?" Hij vloog wat hoger. Zijn hoofd bonsde en moest nog even bekomen van de slag. "Toen me het dan." Zei hij rustig.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Tala

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

BerichtOnderwerp: Re: een valstrik....   ma apr 27, 2009 2:02 pm

Een bruine wolf kwam aanrennen.Ze zag Sarah op hen schieten.Ze sprintte er heen en ging er voor staan.Ze keek Sarah in haar ogen.Ze gromde.'Waag het.'Zei ze uitdagend.Ze gromde wat harder.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Amor

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: nee.
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

BerichtOnderwerp: Re: een valstrik....   ma apr 27, 2009 2:12 pm

Amor liep snel behendig op de steile berg. Ze zag Shadow en Kovu. Voor de rest zag ze alleen maar mense"n die ze niet kendde. "Wie zijn jullie?" vroeg ze droog toen ze kwam aangstapt. Ze pakte fel het pistool vast en gooide het een paar meter verder. "Durf dat nog een keer te doen" zei ze dreigend.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.anime.forumotions.net
Shadow

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: een valstrik....   ma apr 27, 2009 2:16 pm

Shadow keek naar Amor en zette een stap naar achteren. "Laat me het haar duidelijk maken dat er niets te spotten valt." Hij ontblootte zijn tanden en gromde dreigend naar Sarah. "Ga je het gevecht aan of durf je niet zonder wapen?" spotte hij. Hij zette een stap naar voren en maakte zich groot. Hij kwam nu boven Sarah uit omdat hij zichzelf groter had gemaakt. Hij spande zijn nagels op en zwiepte met zijn staart rustig heen en weer.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Tala

Anime profiel
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

BerichtOnderwerp: Re: een valstrik....   ma apr 27, 2009 2:16 pm

Tala gromde naar Amor.Ze kende haar niet.haar haren stonden overeind.Toen zag ze dat ze het pistool af pakte.'Zij probeerde deze wolf en leeuw te vermoorden.'Zei ze terwijl ze naar de Shadow en Kovu keek.Tala keek omhoog naar Shadow en riep:'Gaat het.'Tala keek naar de grond en toen naar Amor.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shadow

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: een valstrik....   ma apr 27, 2009 7:46 pm

Shadow gromde. Hij keek met zijn ooghoeken naar Tala. "Ik kan het best redden op men eentje." Zei hij een beetje droog. Hij hield niet van bezorgd gedoe. Zijn blik week weer af naar Sarah en nu keek hij haar recht in haar ogen aan. Zijn zwarte vacht glansde in het beetje zonlicht. Zijn ogen stonden rood. Zo rood als het vuur. Hij klapte zijn vleugels terug in en lande zachtjes met een plof op de grond. Zijn tanden waren nog steeds ontbloot en je hoorde een lichte grom in zijn stem. "Wat zullen we met haar doen?"
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Tala

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: een valstrik....   ma apr 27, 2009 7:49 pm

'Fijn !'Zei Tala.'Dan help ik je toch niet.'Zei ze.'Martel haar ?'Zei ze.Tala keek naar Shadow.'Maar als je het aleen kan dan,Tja,Daag.'Zei ze en rende weg.Snel en behendig rende ze weg.Tussen de bomen door.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shadow

Anime profiel

BerichtOnderwerp: Re: een valstrik....   ma apr 27, 2009 7:54 pm

Shadow schudde zijn kop en zuchte. Ze moest het zelf maar weten. Hij liep op sarah af. "Nu zo weerloos als iets." Plaagde hij. Hij zette een stap richting de schaduw van de bomen. De zon brande te hevig en was te warm. Hij hief zijn hoofd naar benden en pakte wat zand tussen zijn poten op. Hij gooide het zachtjes weg tussen de struiken die ritselde. Shadow spitste zijn oren even naar voren. In zichzelf hoopte hij dat Amor hem nu goed genog zou vinden. Maar de kans was klein als je je nog maar een keer had bewezen door even te vechten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: een valstrik....   

Terug naar boven Go down

een valstrik....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Besneeuwde bergen-
Ga naar: